Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287309 keer)

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #440 Gepost op: 14-11-2008, 18:36:07 »
gewoon Hiu helemaal gek maken, en met zijn allen naar Groningen, broodje tibettaanse kip vragen.


En dan 26 vragen van Hiu erachteraan:

wilt u zure of zoetzure saus, wil u bruin of wit, wilt u kaas erbij, wilt u groene of zwarte olijven..........whahahahahahaha

he , alles voor je bijzonder samengestelde broodje hoor..

maare.. wil je contant of met pin betalen :P

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #441 Gepost op: 14-11-2008, 18:37:08 »
aah.. leuk leuk leuk dit :

http://www.rtl.nl/(vm=/experience/rtl5/)/system/video/html/components/promos/rtl5/miMedia/2008/week46/wo_expeditierobinson-23-11-08.avi_plain.xml

De NIEUWE promo voor de aflevering van 23 november.. dus niet de komende zondag.. :)

De berucht BALK proef :D

Ai die win je dus? aangezien je er zo vrolijk over doet...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #442 Gepost op: 14-11-2008, 18:38:01 »
he , alles voor je bijzonder samengestelde broodje hoor..

maare.. wil je contant of met pin betalen :P
daar had ik nog niet aan gedacht......... ::rofl::

Offline es_kim_o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #443 Gepost op: 14-11-2008, 18:38:58 »
voor 23 november reeds ?  hmm.. denk dat ik hem nog niet ga bekijken om de suspense wat te houden.  ;-)

subway heeft idd lekkere broodjes,  ook veganistische ipv van die brol die ze bij panos verkopen.   ::pinokkio::
is het niet sweet onion ? sweet union klinkt nogal vreemd.  haha.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #444 Gepost op: 14-11-2008, 18:41:27 »
Ai die win je dus? aangezien je er zo vrolijk over doet...

Elk nieuw materiaal over ER vind ik bijzonder..En reageer ik dus vrolijk op haha..  dus heeft niets te maken met de uitslag :)  ::bravo::

Dit vind ik de bekendste proef van ER..

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #445 Gepost op: 14-11-2008, 18:45:55 »
Ik ga voor een donker zemelenbroodje met chicken teriyaki(??) , full option met alle groentjes, sweet onion en  bestrooit met parmezan en oregano.

Om mee te nemen graag  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #446 Gepost op: 14-11-2008, 18:48:11 »
15 centimeter of 30 centimeter? ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #447 Gepost op: 14-11-2008, 18:50:01 »
subway ::bravo::

Daar maak je mij echt vrolijk mee :D  (leuke slogan :P)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #448 Gepost op: 14-11-2008, 18:50:20 »
15 centimeter of 30 centimeter? ::rofl::

Ben een grote stevige jongen dus neem er 2 van 30, heb nog een coupon  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #449 Gepost op: 14-11-2008, 18:52:33 »
OT:

Hiu: je hebt er heel wat fans bij hoor. ::rofl::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #450 Gepost op: 14-11-2008, 18:58:17 »
Aangezien ik toch in Groningen woon, moet ik maar snel eens een kijkje in de Subway nemen. ::tandpastasmiley::
Op welke dagen werk je Hiu?
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #451 Gepost op: 14-11-2008, 19:20:10 »
Als ik Hiukwan was zou ik eerst salarisverhoging gaan regelen voordat ik mijn werkuren prijsgeef haha
Ik heb nog nooit van Subway gehoord laat staan dat ik die sauzen ken.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #452 Gepost op: 14-11-2008, 20:08:00 »
Mmmmm..... Bij ons komt er ook een Subway in Antwerpen.....
Even een voorsmaakje :


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #453 Gepost op: 14-11-2008, 20:46:20 »
Zonder reclame te willen maken, moet ik zeggen, de broodjes worden zelf per olijf en schijfje komkommer vers vor je klaargemaakt, en exact zoals je het zelf wil hebben. Ze zijn niet de allergoedkoopste, maar wel de moeite waard.


Om maar even snel weer ontopic te gaan: @Hiu, je had het prima verwoord, zoals enkele medespelers neer worden gezet, alleen insiders en familie/vrienden weten of dat terecht is of niet. En niemand is uitsluitend goed of slecht, moeten we maar denken. Wie kan zich bijvoorbeeld Marleen met de gitaar nog herinneren, hoe zou die zich hebben ontwikkeld, als ze verder had mogen komen dan aflevering 1?


Tja, maakt de kijker dat iets uit, iedere editie van ER heeft zijn prominente ''lievelingen'''en ''slechteriken''. Of die kwalificaties IRL overeenkomen met hoe men is neergezet, moet iedereen voor zich beoordelen.


Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #454 Gepost op: 14-11-2008, 22:56:40 »
@ Hiu: hoe hou je nog tijd over joh met al die baantjes? mijn hemel echt respect hoe je dat vol houd zoveel werken en ook nog naar school. Ik werk fulltime op schiphol maar dat vind ik al zwaar haha. Ben altijd blij als ik weer even een dagje rust heb. Verlang je nooit eens naar een dagje rust? Ik ken wel meer mensen hoor die ook veel baantjes hebben en nooit stil kunnen zitten, lijkt me echt heel vermoeiend voor jezelf maar denk dat jij er juist energie van krijgt of niet?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #455 Gepost op: 15-11-2008, 02:32:37 »
@ Hiu: hoe hou je nog tijd over joh met al die baantjes? mijn hemel echt respect hoe je dat vol houd zoveel werken en ook nog naar school. Ik werk fulltime op schiphol maar dat vind ik al zwaar haha. Ben altijd blij als ik weer even een dagje rust heb. Verlang je nooit eens naar een dagje rust? Ik ken wel meer mensen hoor die ook veel baantjes hebben en nooit stil kunnen zitten, lijkt me echt heel vermoeiend voor jezelf maar denk dat jij er juist energie van krijgt of niet?

Natuurlijk vind ik een dagje rust meer dan welkom soms. Maar meestal weet ik gewoon niet wat ik moet doen met al die vrije tijd haha.. ik plan zelfs mijn vrije dagen 'druk' in..
Ik vind het heel fijn om veel te werken, maar werkweken van meer dan 50uur plan ik tegenwoordig door mijn studie maar zelden in.. Als ik nu al werk naast mn studie, dan is het nooit meer dan 25uur per week.. Soms overschrijd ik het nog wel, maar dan komt dat door mijn modellenwerk, wat ik niet als werk zie, maar meer als hele leuke hobby :) Ben gewoon een bezig bijtje :D

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #456 Gepost op: 15-11-2008, 03:09:46 »
Natuurlijk vind ik een dagje rust meer dan welkom soms. Maar meestal weet ik gewoon niet wat ik moet doen met al die vrije tijd haha.. ik plan zelfs mijn vrije dagen 'druk' in..
Ik vind het heel fijn om veel te werken, maar werkweken van meer dan 50uur plan ik tegenwoordig door mijn studie maar zelden in.. Als ik nu al werk naast mn studie, dan is het nooit meer dan 25uur per week.. Soms overschrijd ik het nog wel, maar dan komt dat door mijn modellenwerk, wat ik niet als werk zie, maar meer als hele leuke hobby :) Ben gewoon een bezig bijtje :D

Studeren en dan nog 25 uur per week gaan werken? Petje af, echt waar.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #457 Gepost op: 15-11-2008, 08:52:56 »
aah.. leuk leuk leuk dit :

http://www.rtl.nl/(vm=/experience/rtl5/)/system/video/html/components/promos/rtl5/miMedia/2008/week46/wo_expeditierobinson-23-11-08.avi_plain.xml

De NIEUWE promo voor de aflevering van 23 november.. dus niet de komende zondag.. :)

De berucht BALK proef :D

Zit yin nou op je in te praten dat je toch geen schijn van kans maakt of is dat shot achteraf opgenomen?

wat is yin toch een *****
« Laatst bewerkt op: 15-11-2008, 08:54:31 door MaRLieS1976 »
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #458 Gepost op: 15-11-2008, 09:55:03 »
aah.. leuk leuk leuk dit :

http://www.rtl.nl/(vm=/experience/rtl5/)/system/video/html/components/promos/rtl5/miMedia/2008/week46/wo_expeditierobinson-23-11-08.avi_plain.xml

De NIEUWE promo voor de aflevering van 23 november.. dus niet de komende zondag.. :)

De berucht BALK proef :D

Het lijkt me een fout dat rtl deze promo al heeft vrijgegeven. Dat betekent dat de uitzending van morgen niks bijzonders in petto heeft, alleen dan eventueel die positieve stem, zoals eerder op het forum staat beschreven

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #459 Gepost op: 15-11-2008, 13:01:51 »
Het is idd wel vaag dat dat dilmpje is vrijgegeven.  :-\\ Wordt dus een saaie aflevering morgen.
Ik had net ook even het promofilmpje van morgen gezien en daar zegt Hans tegen Hiu, 'voor de kijkers ben jij straks het lieverdje, en dat zit mij dwars'. Tja Hans hoe zou dat nou komen...  ::tandpastasmiley::