Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287722 keer)

Offline semu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #500 Gepost op: 17-11-2008, 14:52:46 »
HAHAHA.... gewoon afwachten, en vol spanning gaan kijken volgende week zondag!!

Je bent niet de enige die nu vol spanning wacht en me het vraagt.. mijn vrienden en familie worden GEK van de spanning hahaha..  ::rofl::

Je lacht veel, dat verraad veel !!. Dat geeft me hoop voor de finale  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Of je nu wint of niet you're the winner!

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #501 Gepost op: 17-11-2008, 16:08:54 »
Je lacht veel, dat verraad veel !!. Dat geeft me hoop voor de finale  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Of je nu wint of niet you're the winner!

ze vind mij leuk, daarom lachte ze om mijn opmerking....i can't blame her:)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #502 Gepost op: 17-11-2008, 17:21:03 »
ah ik had het dan toch niet mis met mijn buikgevoel ... tijdens de uitzendingen hoorde ik her en der wel dat Hiu tweee verhalen had en daardoor had ik bij haar niet zo'n fijn gevoel  .. maar wie (eender wie !!) zover komt in ER mag voor mij winnen ... of dat nu Hans (die tactisch meesterlijk sterk is en ook altijd heeft gezegd hoe de vork in de steel zit + wat we te zien kregen ....ook wel overlevingscapaciteiten heeft) maar hij heeft een ego trekje, of Yin (met haar charme en haar inzicht als vrouw en actief op het eiland (top hoor !)) of Hiu (met buiten de camera achterklap te hebben en het koken van wat een ander meebrengt uit de natuur winkel ...)

Wat grappig trouwens dat hier ook insiders opereren die de neuzen van kijkers met geweld een andere kant op willen buigen.

Citaat
hmm lijkt mee een vrouwtje dat wel eens vals uit de hoek kan komen ..... afspraken met teamgenoten niet nakomt ... zou me niet verwonderen dat zij bij één of meerdere de oorzaak van onterecht vertrek zal zijn .... afwachten en we zien wel .....

schrijft 'Rode Duivel' in september. De voorkennis druipt ervan af, alsmede de richting waarvan hij/zij wil dat wij gaan denken. Moet zuur zijn als dat niet gebeurt...

Over het algemeen vind ik het altijd wat sneu als mensen anoniem de meest nare dingen forummen en vrienden en familie dat moeten lezen (m.n. als er kinderen in het spel zijn), maar de onsympathieke wijze waarop hier een soort anti-Hiukwan campagne gevoerd wordt door deze overduidelijke bekende van Geert T. (met gesloten vizier, want we schijnen niet te mogen weten dat deze duivel zo zijn/haar privébronnen heeft) ...

 ::niet-ok::

(ik zocht een kotsende smiley maar kon die niet vinden ; hoe dan ook, ik vind dit echt ver gaan, te ver)
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 17:29:52 door Starry Night »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #503 Gepost op: 17-11-2008, 17:25:35 »


(ik zocht een kotsende smiley maar kon die niet vinden ; hoe dan ook, ik vind dit echt ver gaan, te ver)

de 6de smiley bovenaan  nadat je op 'meer' hebt geklikt naast de basis smileys  ::ok::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #504 Gepost op: 17-11-2008, 17:31:18 »
de 6de smiley bovenaan  nadat je op 'meer' hebt geklikt naast de basis smileys  ::ok::

 ::kots::!!!!!!!!!

Dank je, dat lucht op ;)

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #505 Gepost op: 17-11-2008, 20:13:53 »
Wat grappig trouwens dat hier ook insiders opereren die de neuzen van kijkers met geweld een andere kant op willen buigen.

schrijft 'Rode Duivel' in september. De voorkennis druipt ervan af, alsmede de richting waarvan hij/zij wil dat wij gaan denken. Moet zuur zijn als dat niet gebeurt...

Over het algemeen vind ik het altijd wat sneu als mensen anoniem de meest nare dingen forummen en vrienden en familie dat moeten lezen (m.n. als er kinderen in het spel zijn), maar de onsympathieke wijze waarop hier een soort anti-Hiukwan campagne gevoerd wordt door deze overduidelijke bekende van Geert T. (met gesloten vizier, want we schijnen niet te mogen weten dat deze duivel zo zijn/haar privébronnen heeft) ...


lol ......

 ::niet-ok::

(ik zocht een kotsende smiley maar kon die niet vinden ; hoe dan ook, ik vind dit echt ver gaan, te ver)

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #506 Gepost op: 17-11-2008, 20:16:50 »
Ik vind dat Hiukwan moet winnen, ze is zo schattig. En ik vind dat accent ook grappig  ::rofl::

En ik hoop dat ze volgende week bij de evenwichtsproef Yin en Hans eens even wat laat zien, met hun "Ze wint alleen maar raadspelletjes" en "Ze is geen waardige tegenstander"

Nou Hiu, ik vind dat je het spel heel goed hebt gespeeld met het breken van de 3-eenheid, al was die zet om Hans en Yin uit elkaar te spelen niet zo tactisch  ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #507 Gepost op: 17-11-2008, 20:21:28 »


Nou Hiu, ik vind dat je het spel heel goed hebt gespeeld met het breken van de 3-eenheid, al was die zet om Hans en Yin uit elkaar te spelen niet zo tactisch  ;)
Misschien niet zo tactisch maar wel t proberen waard,wat had ze te verliezen?
Maar heeft ze Hans ook werkelijk zo benaderd? ER zijn geen beelden van en Hiukwan heeft t nog niet verteld. Of heb ik dat gemist?

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #508 Gepost op: 17-11-2008, 20:25:41 »
Misschien niet zo tactisch maar wel t proberen waard,wat had ze te verliezen?
Maar heeft ze Hans ook werkelijk zo benaderd? ER zijn geen beelden van en Hiukwan heeft t nog niet verteld. Of heb ik dat gemist?

Dat is waar.. Maar ik denk van wel, aangezien dat met Yin wel gefilmd was. Misschien dat Hans het was heeft opgeblazen, maar verder..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #509 Gepost op: 17-11-2008, 20:27:35 »
Misschien niet zo tactisch maar wel t proberen waard,wat had ze te verliezen?
Niks, inderdaad!


Maar heeft ze Hans ook werkelijk zo benaderd? ER zijn geen beelden van en Hiukwan heeft t nog niet verteld. Of heb ik dat gemist?
Klopt ook, Hans heeft al eens eerder gelogen over wat mensen tegen hem gezegd zouden hebben. ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #510 Gepost op: 17-11-2008, 20:34:19 »
Hans vind dat je dit soort dingen met camera moet bespreken en verwijt Hiukwan dat ze er geen camera heeft bijgeroepen. Als Hiukwan dit voorstel echt heeft gedaan wat heeft Hans dan belet om zelf een camera te halen? Ik voel me al een beetje Agatha ::tandpastasmiley::

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #511 Gepost op: 17-11-2008, 20:37:40 »
Wat grappig trouwens dat hier ook insiders opereren die de neuzen van kijkers met geweld een andere kant op willen buigen.

schrijft 'Rode Duivel' in september. De voorkennis druipt ervan af, alsmede de richting waarvan hij/zij wil dat wij gaan denken. Moet zuur zijn als dat niet gebeurt...

Over het algemeen vind ik het altijd wat sneu als mensen anoniem de meest nare dingen forummen en vrienden en familie dat moeten lezen (m.n. als er kinderen in het spel zijn), maar de onsympathieke wijze waarop hier een soort anti-Hiukwan campagne gevoerd wordt door deze overduidelijke bekende van Geert T. (met gesloten vizier, want we schijnen niet te mogen weten dat deze duivel zo zijn/haar privébronnen heeft) ...

 ::niet-ok::

(ik zocht een kotsende smiley maar kon die niet vinden ; hoe dan ook, ik vind dit echt ver gaan, te ver)


Jeetje, dat gaat inderdaad wel een beetje erg ver. Om daar nou mee te blijven zitten, en te "haten", kom op zeg, dan moet je ook relativeren dat je in zo'n situatie waarschijlijk hetzelfde zou doen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #512 Gepost op: 17-11-2008, 20:47:01 »
En dan glashard zo'n nick hanteren... Na ja ;D



Ik denk dat Scherp eens even een hartig woordje met Hans moet gaan spreken. Anders, bedoel ik..........

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #513 Gepost op: 17-11-2008, 21:10:23 »

Jeetje, dat gaat inderdaad wel een beetje erg ver. Om daar nou mee te blijven zitten, en te "haten", kom op zeg, dan moet je ook relativeren dat je in zo'n situatie waarschijlijk hetzelfde zou doen.
ik haat niet ..... ieder van ons is toch vrij om een kandidaat wel dan niet sympha te vinden .... ik heb het van dag één al niet voor Hiu .... en ze kon me niet tot andere gedachten brengen.... het is in de eerste plaats Starry Night die zegt dat ik haatgevoelens heb .... maar slaap op je beide oortjes hoor 'haat' is niet zo mijn ding
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 21:17:19 door rode duivel ! »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #514 Gepost op: 17-11-2008, 22:54:07 »
ik haat niet ..... ieder van ons is toch vrij om een kandidaat wel dan niet sympha te vinden .... ik heb het van dag één al niet voor Hiu .... en ze kon me niet tot andere gedachten brengen.... het is in de eerste plaats Starry Night die zegt dat ik haatgevoelens heb .... maar slaap op je beide oortjes hoor 'haat' is niet zo mijn ding

Waar schrijf ik dat je haatgevoelens hebt? Volgens mij schrijf ik alleen dat je overduidelijk voorkennis had (ik zit sinds een week op het forum, dus ontdek dat net vanmiddag, voordat mensen me (niet onterecht) van oude koeien gaan betichten) en dat je ook overduidelijk een anti-Hiukwan campagne voert. Over haat... neu.... schrijf ik nergens iets.

Weet je.... dat je het opneemt voor een bekende die over de tong gaat op een anoniem forum vol beste stuurlui aan wal, daar kan ik me best iets bij voorstellen. Maar wat mij betreft is er wel een grens. En die grens overschrijd je zodra je om dat doel te bereiken een medekandidaat categorisch zwart gaat zitten maken.

Denk er gewoon even over na als je wilt.

p.s. Overigens ontgaat je reactie van 20:13:53 me. Ik zie alleen een citaat van mijn hand. Klopt dat?
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 23:04:12 door Starry Night »

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #515 Gepost op: 17-11-2008, 22:59:53 »
ik haat niet ..... ieder van ons is toch vrij om een kandidaat wel dan niet sympha te vinden .... ik heb het van dag één al niet voor Hiu .... en ze kon me niet tot andere gedachten brengen.... het is in de eerste plaats Starry Night die zegt dat ik haatgevoelens heb .... maar slaap op je beide oortjes hoor 'haat' is niet zo mijn ding

Jah, iedereen heeft pro's en contra's hé! Maar tot tegenstelling bij jou heeft Hiu bij mij wel een positieve invloed gegeven, terwijl ik haar in het begin wat irritant vond, maar dat is nu helemaal verdwijnen!

GO HIU!!!

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #516 Gepost op: 17-11-2008, 23:11:34 »
Waar schrijf ik dat je haatgevoelens hebt? Volgens mij schrijf ik alleen dat je overduidelijk voorkennis had (ik zit sinds een week op het forum, dus ontdek dat net vanmiddag, voordat mensen me (niet onterecht) van oude koeien gaan betichten) en dat je ook overduidelijk een anti-Hiukwan campagne voert. Over haat... neu.... schrijf ik nergens iets.

Weet je.... dat je het opneemt voor een bekende die over de tong gaat op een anoniem forum vol beste stuurlui aan wal, daar kan ik me best iets bij voorstellen. Maar wat mij betreft is er wel een grens. En die grens overschrijd je zodra je om dat doel te bereiken een medekandidaat categorisch zwart gaat zitten maken.

Denk er gewoon even over na als je wilt.

p.s. Overigens ontgaat je reactie van 20:13:53 me. Ik zie alleen een citaat van mijn hand. Klopt dat?
ik zei "lol" en je blijft lol  ....

Offline mic1

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #517 Gepost op: 17-11-2008, 23:12:31 »
Ach, als iemand het nodig acht een anti-campagne te voeren zou je dat ook als compliment kunnen opvatten (een beetje krom geredeneerd wellicht, slechts om een punt te verduidelijken).


Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #518 Gepost op: 17-11-2008, 23:30:19 »
ik zei "lol" en je blijft lol  ....

Ach, ik zie het. Een commentaar in het citaat, om het duidelijker te maken. Je vindt het dus klaterlachend lollig dat je hier niet openlijk uit wil / durft te komen voor je connectie met Geert... Nou, ik vind het ook dijenkletsend hilarisch  :-\\

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #519 Gepost op: 17-11-2008, 23:31:42 »
Ach, als iemand het nodig acht een anti-campagne te voeren zou je dat ook als compliment kunnen opvatten (een beetje krom geredeneerd wellicht, slechts om een punt te verduidelijken).



Jahahahaha, van dat soort redeneringen houd ik wel ::rofl:: In ieder geval doet het Hiukwan geen kwaad, kunnen we hier concluderen. Los van het stukje spelbederf in september, maar dat is me toen gelukkig ontgaan.
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 23:33:17 door Starry Night »