Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287310 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #520 Gepost op: 17-11-2008, 23:49:14 »
Ik hoop dat Hiu het langste op de balk blijft staan,
maar ik ben er bang voor.. Yin is een taaie !!

En ze speelt weer een link spelletje door HiuKwan helemaal op te draaien... Ik hoop echt dat ze zich door Yin niet gaat laten intimideren en echt kan doorzetten op die balk...
Ik denk daarbij aan Ilona die ook zo dapper bleef staan....)


Verder blijft het leuk om naar Hiu te kijken,
heerlijk hoe ze telkens met haar ogen draait als Hans wat zegt bij de eilandraad  ::rofl::

Ik vind het gewoon een fantastische lieve meid... ::bravo::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #521 Gepost op: 17-11-2008, 23:50:44 »
Je lacht veel, dat verraad veel !!. Dat geeft me hoop voor de finale  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::



Dat gevoel had ik ook en by the way, mooie avatar... Ook altijd een van de toffere deelnemers... Speelde het spel hard, maar was altijd correct...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #522 Gepost op: 18-11-2008, 00:17:53 »
by the way, mooie avatar... Ook altijd een van de toffere deelnemers... Speelde het spel hard, maar was altijd correct...

Help me even, over wie hebben we het nu? Ik herken 'm niet...  :\'(

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #523 Gepost op: 18-11-2008, 00:22:23 »
Help me even, over wie hebben we het nu? Ik herken 'm niet...  :\'(
Das Mick van seizoen 5 denk ik.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #524 Gepost op: 18-11-2008, 01:05:12 »
Dan was volgens afspraak Sharon gesneuveld en daarna Hiukwan en dan waren Hans, Yin en Geert overgebleven, zoals gepland. En dan waren de kijkcijfers dramatisch gedaald, heb ik op basis van de algehele stemming hier (en mijn eigen stemming) de indruk, maar dit terzijde.

p.s. Overigens kunnen we hieruit concluderen dat het dus Yin is die het graf van de alliantie - zij het onbedoeld - gegraven heeft met haar lange tenen op het gebied van haar eigen flirtgedrag...

Sorry, klopt niet.  Je vergeet dat Hiukwan de eetproef ook van Geert allicht had gewonnen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #525 Gepost op: 18-11-2008, 01:11:58 »
En ze speelt weer een link spelletje door HiuKwan helemaal op te draaien... Ik hoop echt dat ze zich door Yin niet gaat laten intimideren en echt kan doorzetten op die balk...
Ik denk daarbij aan Ilona die ook zo dapper bleef staan....)

Ik vind het gewoon een fantastische lieve meid... ::bravo::

Hiukwan heeft mij ook al aan Ilona doen denken. Als die de balkproef toen had gewonnen, had ze volgens mij ook ER gewonnen.
Hoop dat het nu niet hetzelfde scenario wordt.
.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #526 Gepost op: 18-11-2008, 11:17:38 »
Hans vind dat je dit soort dingen met camera moet bespreken en verwijt Hiukwan dat ze er geen camera heeft bijgeroepen. Als Hiukwan dit voorstel echt heeft gedaan wat heeft Hans dan belet om zelf een camera te halen? Ik voel me al een beetje Agatha ::tandpastasmiley::

Wie zegt dat er geen beelden van zijn? Er is niks uitgezonden, maar dat wil niet zeggen dat er geen beelden van zijn Agatha... :P
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #527 Gepost op: 18-11-2008, 12:18:27 »
Wie zegt dat er geen beelden van zijn? Er is niks uitgezonden, maar dat wil niet zeggen dat er geen beelden van zijn Agatha... :P
Dat zegt Hans tijdens de eilandraad toch? Niet gedocumenteerd
Agatha ::zwaai::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #528 Gepost op: 18-11-2008, 12:39:22 »
Dat zegt Hans tijdens de eilandraad toch? Niet gedocumenteerd
Agatha ::zwaai::

Hans heeft wel meer gezegd op de eilandraad. Ik zou niet alles geloven wat ie zegt. ;D

::zwaai::
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #529 Gepost op: 18-11-2008, 13:33:13 »
Das Mick van seizoen 5 denk ik.

Ja inderdaad, dat is/was Mick van seizoen 5 en de Strijd der Titanen...
Maar mijn  avatar is nu die van HiuKwan want ik duim alvast voor haar hoor.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #530 Gepost op: 18-11-2008, 14:56:06 »
Sorry, klopt niet.  Je vergeet dat Hiukwan de eetproef ook van Geert allicht had gewonnen.

Ja, scherp! Dat klopt. Enfin, heeft ze deze plek verdiend of heeft ze deze plek verdiend!? ::ok::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #531 Gepost op: 18-11-2008, 16:50:11 »
Lol Hiukwan heeft na de laatste twee afleveringen opeens twee keer zoveel reacties op haar topic gekregen  ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #532 Gepost op: 18-11-2008, 17:48:33 »
Ik snap echt niet wat er zo  ::ok:: aan Hiukwan ineens is.. is het omdat ze nu op het forum zit hier of wat is het? Kan iemand me uit leggen wat er zo  ::ok:: ::ok:: ::ok:: aan haar is?

Wie is jouw favoriete dan ER*Emiel ??? Yin of Hans of iemand die al weg is...

 en Douwe was nu ook bepaald niet mijn favo... Toen won ook mijn favoret Marnix... hopelijk dit jaar weer geluk...

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #533 Gepost op: 18-11-2008, 17:54:27 »
wat opviel in de aflevering was dat Hiu zei: deze is voor mij. dat is natuurlijk mooi om te horen, maar dat zegt niks over de uitslag.

Waar ik dan aan zit te denken is: hoe heben ze dat gefilmd, want zo ver ik weten is het niet zo erg dat de kandidaten een microfoon opgespeld hebben, dat werkt ook zo lekker in het water, of dat de hele cameraploeg naast de balk met zo'n grote vissersbroek stond te filmen, lijkt me er ook zo raar uit zien:P
of zouden ze vanaf het strand gefilmd hebben, en hiu later hebben opgebeld of ze die beelden even kon na-synchroniseren. Dat soort vragen houden een mens bezig:P

Go Hiu-Kwan!
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #534 Gepost op: 18-11-2008, 18:03:59 »
wat opviel in de aflevering was dat Hiu zei: deze is voor mij. dat is natuurlijk mooi om te horen, maar dat zegt niks over de uitslag.

Waar ik dan aan zit te denken is: hoe heben ze dat gefilmd, want zo ver ik weten is het niet zo erg dat de kandidaten een microfoon opgespeld hebben, dat werkt ook zo lekker in het water, of dat de hele cameraploeg naast de balk met zo'n grote vissersbroek stond te filmen, lijkt me er ook zo raar uit zien:P
of zouden ze vanaf het strand gefilmd hebben, en hiu later hebben opgebeld of ze die beelden even kon na-synchroniseren. Dat soort vragen houden een mens bezig:P

Go Hiu-Kwan!

Daar hebben ze zo'n camera op een kraan voor, en ik neem aan dat daar dan ook een microfoon bij zit.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #535 Gepost op: 18-11-2008, 18:44:16 »
Of in een interview heeft ze zoiets gezegd als: Bij de balkproef dacht ik: Deze is voor mij!

En dat laatste stukje hebben ze gewoon als voice-over gebruikt. Of zag je HiuKwan ook daadwerkelijk praten?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #536 Gepost op: 18-11-2008, 18:51:01 »
je zag haar duidelijk praten ;), ik wil het stukje nog wel een keer opzoeken zodat je het zelf kan zien.:)
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #537 Gepost op: 18-11-2008, 19:00:46 »
hebbes:
http://rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml
dat is de url, dan de vorige uitzending kiezen, endaar op 46.03, 3 seconden voor het einde van de aflevering hoor je Hiu en zie je haar zeggen: Deze is voor mij.

Astu:)
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #538 Gepost op: 18-11-2008, 19:06:47 »
hebbes:
http://rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml
dat is de url, dan de vorige uitzending kiezen, endaar op 46.03, 3 seconden voor het einde van de aflevering hoor je Hiu en zie je haar zeggen: Deze is voor mij.

Astu:)

dat zei Kyra ook over de buikspierproef  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #539 Gepost op: 18-11-2008, 19:11:57 »
Ze heeft het inderdaad gezegd, in de aftiteling, maar of dat er later in is gemonteerd? Kweenie, volgens mij niet hoor.  Ze zei het wel zachtjes.