Poll

heb jij je aangemeld voor ER 2009?

Ja
Nog niet, maar ben het wel van plan
Ik ga me niet aanmelden
Ik twijfel nog

Auteur Topic: Aanmelden ER 2009!  (gelezen 72919 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #80 Gepost op: 1-03-2009, 21:40:52 »


@ reaver ik bedoelde het niet (hoe noem je dat? ehm) aanvallend ;)

Ik interpreteerde het ook niet op die manier, dus geen probleem hoor  ;)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #81 Gepost op: 2-03-2009, 13:03:04 »
Ik verwacht wel dat de eerste kandidaten deze week wel een telefoontje zullen ontvangen. Vorig jaar viel namelijk de 1e selectieronde in het weekend van 15 en 16 maart.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #82 Gepost op: 4-03-2009, 11:59:16 »
Aanmeldingen lopen  blijkbaar lekker binnen.

Een stukje van Medianed.

"Binnen anderhalve week melden 4500 mensen zich aan voor een nieuwe reeks van de avontuurlijke realityserie Expeditie Robinson, zo liet RTL maandag weten."

Het volledige artikel hier

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #83 Gepost op: 5-03-2009, 07:50:13 »
Aanmeldingen lopen  blijkbaar lekker binnen.

Een stukje van Medianed.

"Binnen anderhalve week melden 4500 mensen zich aan voor een nieuwe reeks van de avontuurlijke realityserie Expeditie Robinson, zo liet RTL maandag weten."

Het volledige artikel hier
ggoeiemorgen

dit aantal dat zich al heeft aangemeld is dit enkel voor de nederlandse deelnemers?
zonder 2be gerekend? ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #84 Gepost op: 5-03-2009, 08:34:48 »
Ik las gisteren op Hyves dat er al iemand gebeld was en dus door was naar de selectieronde.

Natuurlijk niet echt slim om met naam en foto te vermelden dat je doorgaat

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #85 Gepost op: 5-03-2009, 22:46:11 »
tjemig dat zijn er veel, in 1,5 week.

zoch polulaire tv serie.

ja hoor, meteen op hyves zetten.. als elke kandidaat dat doet, kan je bijna  wel stoppen met je tv programma.aangezien de meeste weer mega veel vrienden zullen hebben en vrienden van .. ect ect ben niet meer zon hyves fan. ;)
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #86 Gepost op: 5-03-2009, 23:52:16 »
Ik las gisteren op Hyves dat er al iemand gebeld was en dus door was naar de selectieronde.

Natuurlijk niet echt slim om met naam en foto te vermelden dat je doorgaat

Een goeie strategie misschien als het bij een finale om een sms-voting gaat, maar nog voor het selectiegesprek het uitsmeren is idd niet echt snugger  ;D

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #87 Gepost op: 6-03-2009, 10:12:33 »
Diegene heeft het bericht inmiddels ook al verwijderd.

Of het waar is dat ze van de week al gebeld is, blijft nog in het midden. 

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #88 Gepost op: 6-03-2009, 20:25:12 »
Een goeie strategie misschien als het bij een finale om een sms-voting gaat, maar nog voor het selectiegesprek het uitsmeren is idd niet echt snugger  ;D
haha erg vroeg maar wel slim dan:P
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #89 Gepost op: 6-03-2009, 22:12:44 »
haha erg vroeg maar wel slim dan:P

Timing is maar een klein detail  ::rofl::, als het dan geen sms-voting is, is het wel balen in zijn/haar geval.

Offline Trifoglio

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #90 Gepost op: 7-03-2009, 12:48:47 »
Zouden ze het inschrijfformulier van de site halen als je niet meer kan inschrijven?
Want ik heb me pas afgelopen dinsdag ingeschreven en vroeg me af of dat nog op tijd is..
Zou je meer kans hebben als je als een van de eerste je aanmeld?

Dat wachten is echt vervelend, ik ben zo benieuwd!

En ik denk dat iedereen die voor de selectiedag gevraagd wordt dat wel van de daken wil schreeuwen, hyves is dan wel een goed medium ::trots::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #91 Gepost op: 7-03-2009, 14:11:50 »
Zouden ze het inschrijfformulier van de site halen als je niet meer kan inschrijven?

De vorige jaren stond het aanmeldingsformulier nog online toen de uiteindelijke kandidaten reeds uitgekozen waren.


En ik denk dat iedereen die voor de selectiedag gevraagd wordt dat wel van de daken wil schreeuwen, hyves is dan wel een goed medium ::trots::

Die reactie is begrijpelijk. Ik heb dat vorig jaar ook mogen ervaren.
Maar als je dat doet op een site als hyves met naam en foto's enzo, denk ik dat dit in je nadeel gaat spelen...
Een selectiedag is slechts het begin van de uitdunning van de vele aanmeldingen. Als je naar de 2 de ronde mag dan vergroten je kansen pas aanzienlijk.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #92 Gepost op: 7-03-2009, 17:32:02 »
ik begrijp niet zo goed waarom dat in je nadeel zou werken? het maakt toch niet uit of mensen dat weten? en zou de organisatie van robinson op hyves en forums kijken?



De deelnemers van vorige jaren hadden een soort van zwijgplicht dat contractueel was vastgelegd... als je dan al je persoonlijke info en meer lekker gaat uitsmeren in het openbaar, gaat dit bij de productie vast twijfels oproepen of je al dan niet betrouwbaar bent aangaande deze zwijgplicht.

Het is niet de bedoeling dat de deelnemers bekend zijn, alvorens het programma wordt voorgesteld. 

Je mag er gerust op zijn dat de productie op fora gaat kijken. 



hoe was het vorig jaar bij de selecties? nog tips voor als iemand bericht krijgt dat ze door zijn? hoeveel mensen komen er zo'n dag?


Antwoorden en tips zijn al meerdere malen gegeven... gewoon ff  ::vergroot::  op de oudere seizoenen --> hier
« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 22:00:55 door reaver »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #93 Gepost op: 7-03-2009, 22:34:53 »

De deelnemers van vorige jaren hadden een soort van zwijgplicht dat contractueel was vastgelegd... als je dan al je persoonlijke info en meer lekker gaat uitsmeren in het openbaar, gaat dit bij de productie vast twijfels oproepen of je al dan niet betrouwbaar bent aangaande deze zwijgplicht.

Het is niet de bedoeling dat de deelnemers bekend zijn, alvorens het programma wordt voorgesteld. 

Je mag er gerust op zijn dat de productie op fora gaat kijken. 


En nu post er niemand meer die zich aangemeld heeft.  ::rofl:: (of ze wissen zelf hun vorige post(s) van het forum)  ::tandpastasmiley:: 
« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 22:41:54 door reaver »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #94 Gepost op: 8-03-2009, 10:47:55 »
het lijkt er wel op. Gelijk 5 berichten verwijderd. Misschien dat er dit jaar gewoon niemand meer wil posten. Kan me nog herinneren dat er vorig jaar genoeg reacties over de selectiedag binnenkwamen.

Offline Trifoglio

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #95 Gepost op: 8-03-2009, 17:03:40 »
Weet er ook iemand wat de laatste dag was dat die oproep voor aanmelden op tv te zien was? Want als die afgelopen dinsdag nog te zien was, dan zal ik nog wel op tijd zijn toch?

En verder kan iemand toch niet zo veel met 'n nickname hier op 'n forum. Het is niet zo dat je hele identiteit gelijk op tafel ligt.. Hoop wel dat iemand het hier even laat weten als ie door is. Ik kijk hier nu namelijk elke dag of er al wat nieuws is,  best frustrerend... :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #96 Gepost op: 8-03-2009, 17:15:06 »
Hoop wel dat iemand het hier even laat weten als ie door is. Ik kijk hier nu namelijk elke dag of er al wat nieuws is,  best frustrerend... :P


Denk dat het nog meer frustrerend is dat je weet dat er mensen uitgenodigd werden voor de selecties en je zelf nog geen bericht hebt gehad  ???

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #97 Gepost op: 8-03-2009, 17:41:02 »
Ik heb ook nog niets gehoord denk ook dat ik er niet bij zit haha, kan me haast niet voorstellen dat ik uitgekozen word uit zoveel mensen en zoveel testen maarja heb het toch weer geprobeerd jammer maar, het is zo voorspel als de weg naar Rome. ;)

Offline Trifoglio

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #98 Gepost op: 8-03-2009, 19:56:43 »
aah er zijn al mensen gebeld!

Op hyves hebben al een paar mensen bericht gehad==>

"ik heb vorige week donderdag telefoon gehad van ER en ik moet 14 mrt naar hun toe komen voor een gesprek en een vragen lijst en kom je daar door dan 20,21,22 mrt nog een gesprek en eind april weg tot juni. "

Je hebt gelijk, dit is idd veel frustrerender..

Een ander was afgelopen vrijdag gebeld.. Weet iemand misschien van vorige jaren hoe dat gaat met bellen? Hoe lang duurt het voordat ze iedereen gebeld hebben? Is er nog een kans of is het nu afgelopen..?

Offline pealovice

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #99 Gepost op: 8-03-2009, 23:19:29 »
Hmm ik denk dat je er niet zo veel van kan zeggen. De mensen die daar werken hebben natuurlijk ook weekend ::jaja:: Dus het kan best dat ze volgende week ook nog mensen bellen. Ik hoop het iig  ::tandpastasmiley::
En als ze dinsdag echt nog de reclame hebben uitgezonden, is het natuurlijk altijd nog de moeite waard om het te proberen