Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 180951 keer)

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #400 Gepost op: 8-12-2012, 11:28:07 »
Ik heb totaal geen neiging of zin om contact te zoeken met haar. Volgens mij zal Fajah altijd wel met iemand problemen hebben en past ze mss wel best alleen op een eiland  :)

En jij denkt niet dat het, ondanks Fajah's karakter, misschien ook wel misschien een heel klein beetje aan Gene zelf lag?  ::ohno::
Ik vind Gene in het spel ook redelijk irritant en nep.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #401 Gepost op: 8-12-2012, 12:44:43 »
En jij denkt niet dat het, ondanks Fajah's karakter, misschien ook wel misschien een heel klein beetje aan Gene zelf lag?  ::ohno::
Ik vind Gene in het spel ook redelijk irritant en nep.

Geen idee. Valt wel op dat zij blijft klagen over hem terwijl Gene er niets meer over zegt.  ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #402 Gepost op: 8-12-2012, 12:46:52 »
Geen idee. Valt wel op dat zij blijft klagen over hem terwijl Gene er niets meer over zegt.  ::jaja::
Vorige aflevering nog met Joke ::jaja::. Nu heeft ie niets meer te zeggen omdat ie geen maatjes meer had ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #403 Gepost op: 8-12-2012, 13:13:45 »
Vorige aflevering nog met Joke ::jaja::. Nu heeft ie niets meer te zeggen omdat ie geen maatjes meer had ;).

Ok, bedoel ik dan dat Fajah er precies trots op is dat ze hem niet kan luchten terwijl Gene er niet veel woorden meer aan vuil maakt.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #404 Gepost op: 8-12-2012, 14:26:55 »
Ok, bedoel ik dan dat Fajah er precies trots op is dat ze hem niet kan luchten terwijl Gene er niet veel woorden meer aan vuil maakt.
En dat is denk ik precies wat Fajah haat aan Gene. Ze vindt hem achterbaks en hij durft niks te zeggen als er een camera bij is, omdat hij bang is dat dit gevolgen heeft voor zijn imago. (denk ik dan)
Terwijl Fajah alles zegt wat ze denkt en dit volgens mij alleen maar goed is geweest voor haar imago.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #405 Gepost op: 8-12-2012, 14:44:20 »
goed voor haar imago voor bepaalde mensen dan. Ik kende haar nog niet en na ER wil ik dat zo houden ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #406 Gepost op: 8-12-2012, 15:08:27 »
En dat is denk ik precies wat Fajah haat aan Gene. Ze vindt hem achterbaks en hij durft niks te zeggen als er een camera bij is, omdat hij bang is dat dit gevolgen heeft voor zijn imago. (denk ik dan)
Terwijl Fajah alles zegt wat ze denkt en dit volgens mij alleen maar goed is geweest voor haar imago.

Toch allesinds niet goed voor haar imago in Belgie. Maar ach, het zijn maar Belgen hé

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #407 Gepost op: 8-12-2012, 15:15:44 »
goed voor haar imago voor bepaalde mensen dan. Ik kende haar nog niet en na ER wil ik dat zo houden ::)
Ik denk dat als je een poll onder alle ER-kijkers zou houden, daar Fajah met grote meerderheid van de stemmen uit zou komen. Ook bij de mensen die niet kijken naar wie ze de sterkste vinden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #408 Gepost op: 8-12-2012, 15:18:28 »
Toch allesinds niet goed voor haar imago in Belgie. Maar ach, het zijn maar Belgen hé

Ik denk niet dat het met belg zijn te maken heeft.
Fajah en Gene klikken niet.. Fajah is extravert en Gene,(Joke en Zoe) zijn introvert, denk ook dat als Fajah niet in het complot zou zitten om Matti weg te stemmen dan zou ze best goed kunnen opschieten met Chris.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #409 Gepost op: 8-12-2012, 15:23:03 »
Toch allesinds niet goed voor haar imago in Belgie. Maar ach, het zijn maar Belgen hé
Ik had me voorgenomen hier niet op te reageren, maar ik kan me niet inhouden.

Wat maakt het voor Fajah uit wat de Belgen van haar vinden? Ze is Nederlandse, en wil daar dus ook zo'n mooi mogelijke carrière. Volgens mij zit ze niet te wachten op een carrière in België. Dus ik denk dat het haar inderdaad niks uitmaakt wat de Belgen van haar vinden. Maar zelf heb ik nooit gezegd dat de mening van Belgen niet belangrijk is, dus waar je dat vandaan haalt ???
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #410 Gepost op: 8-12-2012, 16:31:31 »
Ik had me voorgenomen hier niet op te reageren, maar ik kan me niet inhouden.

Wat maakt het voor Fajah uit wat de Belgen van haar vinden? Ze is Nederlandse, en wil daar dus ook zo'n mooi mogelijke carrière. Volgens mij zit ze niet te wachten op een carrière in België. Dus ik denk dat het haar inderdaad niks uitmaakt wat de Belgen van haar vinden. Maar zelf heb ik nooit gezegd dat de mening van Belgen niet belangrijk is, dus waar je dat vandaan haalt ???

Ik val jou dan ook niet aan maar redeneer even over hoe Fajah denkt (volgens mij dan)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #411 Gepost op: 8-12-2012, 16:36:03 »
Ik val jou dan ook niet aan maar redeneer even over hoe Fajah denkt (volgens mij dan)
Ik interpreteerde het ook niet als aanvallen, meer als een niet zo lieve opmerking. :P
Maar goed, zo bedoelde je het dus niet dus zand erover. ;)
En je zou trouwens wel gelijk kunnen hebben over Fajah.

Maar toch vind ik haar nog steeds wel leuk, ik weet ook niet waarom. :-X
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

I-love-paars

  • Gast
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #412 Gepost op: 8-12-2012, 16:41:54 »
Toen ze vertelde dat ze eigenlijk nooit ergens heeft bijgehoord dacht ik toch wel even: dat heb je toch wel een beetje aan jezelf te danken.
Zoals zij haar soms gedraagt en gemeen uit de hoek kan komen...
« Laatst bewerkt op: 8-12-2012, 16:48:38 door I-love-paars »

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #413 Gepost op: 8-12-2012, 16:42:49 »
Ik denk niet dat het met belg zijn te maken heeft.
Fajah en Gene klikken niet.. Fajah is extravert en Gene,(Joke en Zoe) zijn introvert, denk ook dat als Fajah niet in het complot zou zitten om Matti weg te stemmen dan zou ze best goed kunnen opschieten met Chris.

Olivier kun je denk ik extravert noemen maar dat ging ook al niet. Met Chris opschieten zou ze mss doen alsof omdat er een paar Hollandse dames aan hem hangen, tactisch dus...
Trouwens, tijdens de laatste discussie met hem over dat ze haar er gaan uitstemmen leek het er totaal niet op dat ze mekaar begrepen.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2012, 16:49:34 door planetwave »

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #414 Gepost op: 8-12-2012, 16:45:10 »
Ik interpreteerde het ook niet als aanvallen, meer als een niet zo lieve opmerking. :P
Maar goed, zo bedoelde je het dus niet dus zand erover. ;)
En je zou trouwens wel gelijk kunnen hebben over Fajah.

Maar toch vind ik haar nog steeds wel leuk, ik weet ook niet waarom. :-X

Ik heb er wat een haat-liefde verhouding mee, de ene keer vind ik ze leuk maar de andere keer dan niet. Allesinds veel respect voor de individuele weg waarmee ze door de expeditie is gegaan!
« Laatst bewerkt op: 8-12-2012, 16:48:08 door planetwave »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #415 Gepost op: 8-12-2012, 16:55:05 »
Olivier kun je denk ik extravert noemen maar dat ging ook al niet. Met Chris opschieten zou ze mss doen alsof omdat er een paar Hollandse dames aan hem hangen, tactisch dus...
Trouwens, tijdens de laatste discussie met hem over dat ze haar er gaan uitstemmen leek het er totaal niet op dat ze mekaar begrepen.
Volgens mij zouden Christophe en Fajah buiten het spel het wel goed met elkaar kunnen vinden hoor ;). Volgens mij hebben beiden ook aangegeven dat ze niets tegen de ander hebben of zelfs wel goed mee kunnen vinden.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #416 Gepost op: 8-12-2012, 17:11:29 »
Volgens mij zouden Christophe en Fajah buiten het spel het wel goed met elkaar kunnen vinden hoor ;). Volgens mij hebben beiden ook aangegeven dat ze niets tegen de ander hebben of zelfs wel goed mee kunnen vinden.



Ik heb zo mijn twijfels, elk zijn gedacht hé :)

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #417 Gepost op: 8-12-2012, 19:36:59 »
Olivier kun je denk ik extravert noemen maar dat ging ook al niet. Met Chris opschieten zou ze mss doen alsof omdat er een paar Hollandse dames aan hem hangen, tactisch dus...
Trouwens, tijdens de laatste discussie met hem over dat ze haar er gaan uitstemmen leek het er totaal niet op dat ze mekaar begrepen.

Olivier en Fajah is een verhaal apart ::rofl:: Fajah heeft ook gezegd dat het t moeilijkste voor haar was om op Matthias te stemmen..
« Laatst bewerkt op: 8-12-2012, 19:40:56 door Lukie4, Reden: graag on topic blijven en niet op forummers persoonlijk »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #418 Gepost op: 8-12-2012, 20:29:57 »
Ik heb zo mijn twijfels, elk zijn gedacht hé :)
ze twitteren ook naar elkaar, vrij vriendelijk ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #419 Gepost op: 13-12-2012, 18:47:09 »
Ik snap de irritatie naar Gene wel. Die maakte complotjes die hij vervolgens ontkende. Hij durfde niet echt voor zijn daden te staan. Fayah vindt het prima als je op haar stemt, maar doe dan niet alsof je het niet gedaan hebt.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”