Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 180971 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #420 Gepost op: 13-12-2012, 21:45:13 »
Bikkeltje!  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #421 Gepost op: 13-12-2012, 23:39:44 »
Ze had alleen een beetje een slappe roei techniek. Maar winnen moet ze ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #422 Gepost op: 14-12-2012, 13:34:07 »
Ze heeft de proef fantastisch gedaan zover! Hopelijk knalt ze volgende week die fakkel in die wok met benzine en wint ze de expeditie, naar mijn idee helemaal terecht. Go Fajah!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #423 Gepost op: 15-12-2012, 13:35:59 »
Denk dat ze snel raak gooit.

Offline jennyjose

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #424 Gepost op: 15-12-2012, 20:21:45 »
goed voor haar imago voor bepaalde mensen dan. Ik kende haar nog niet en na ER wil ik dat zo houden ::)

awel ik precies ook niet want ik denk dat je als je zo'n imago hebt toch echt geen leuke meid bent.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #425 Gepost op: 16-12-2012, 13:01:11 »
Imago? Er is helemaal niets mis met Fajahs imago.
Ik snap niet dat er continue mensen zijn die maar door blijven emmeren over Fajah.
Fajah zegt waar het op staat en komt goed voor zichzelf op en dat is maar goed. Zouden meer kandidaten gedaan moeten hebben want er waren er genoeg die daardoor juist achterbaks uit de hoek kwamen.
Daarbij ze zijn bezig met een spel, ik neem aan dat elke kandidaat graag wil winnen en tja in het felst van de strijd kan er ooit iets gezegd worden dat een ander misschien "niet vind kunnen", of "respectloos" vind of wat dan ook. Maar kom op zeg, het zijn volwassen mensen als je daar niet eens mee om kunt gaan, zo'n teer zieltje hebt kan je beter niet mee doen met ER.
Zelf vind ik dat Fajah nooit te ver is gegaan, kon me altijd prima vinden in haar uitspraken.
Vind het echt een beetje zuurpruimen gedrag om maar door te gaan over Fajah en haar persoonlijkheid, want ze heeft inmiddels echt wel laten zien dat ze gewoon een goede kandidate is en een leuke meid.
En het is echt niet zo dat Fajah maar door iedereen aardig gevonden moet worden, maar iemand telkens zwart maken alleen om bepaalde uitspraken die aan het begin van de expeditie gemaakt zijn vind ik behoorlijk kinderachtig. En vooral omdat zij bezig zijn met een spel en voor "ons" is het natuurlijk makkelijk om vanuit de luie stoel commentaar te leveren op alles wat ze zeggen en doen want oh wat zijn we zelf toch perfect!

 
 

 

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #426 Gepost op: 16-12-2012, 13:30:42 »
Ik zeg niet dat ik perfect ben?
En ik vind haar geen ''lief meisje'' zoals jij zegt.
Ze zegt gewoon alles wat ze denkt,
en soms kan ze dat beter niet doen, maar doet ze het toch.
Dat kan mensen kwetsen.

Dat is een van de redene waarom ik haar geen leuke kandidaat vind.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #427 Gepost op: 16-12-2012, 14:12:32 »
Ik blijf het gewoon ongeloofwaardig vinden dat iemand dat er als eerste is uit gestemd omwille van die 'persoonlijkheid', een 2de kans krijgt, vlotjes de finale haalt en nog een grote kans heeft om ze te winnen dmv een proef...

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #428 Gepost op: 16-12-2012, 14:32:20 »
Vind ik ook, net als vorig jaar toevallig.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #429 Gepost op: 16-12-2012, 20:36:55 »
Och, het wordt nu wel heel triest me de reacties mensen, het is al een heks, een feeks en weet ik al niet maar nu is het feit dat ze in de finale zit dus ook nog doorgestoken kaart van de regie begrijp ik?   ::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #430 Gepost op: 16-12-2012, 20:43:19 »
Ik zeg niet dat ik perfect ben?
En ik vind haar geen ''lief meisje'' zoals jij zegt.
Ze zegt gewoon alles wat ze denkt,
en soms kan ze dat beter niet doen, maar doet ze het toch.
Dat kan mensen kwetsen.

Dat is een van de redene waarom ik haar geen leuke kandidaat vind.
wie zegt dat molletjuh het tegen jou had? ::)

Och, het wordt nu wel heel triest me de reacties mensen, het is al een heks, een feeks en weet ik al niet maar nu is het feit dat ze in de finale zit dus ook nog doorgestoken kaart van de regie begrijp ik?   ::)
Inderdaad ::ok::. Als de regie dan toch alles beïnvloed, waarom vliegen vaak de meest kleurrijke karakters er dan als eerste uit? ( Zoals Willie onder andere).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #431 Gepost op: 16-12-2012, 20:48:08 »
Als de regie dan toch alles beïnvloed, waarom vliegen vaak de meest kleurrijke karakters er dan als eerste uit? ( Zoals Willie onder andere).

Ik vraag me zoiets al niet eens af, sorry hoor maar mensen die zoiets zeggen hebben naar mijn mening gewoon zo'n pesthekel aan Fajah dat ze het niet uit kunnen staan dat ze in de finale zit.  ::tandpastasmiley::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #432 Gepost op: 16-12-2012, 20:57:13 »
wie zegt dat molletjuh het tegen jou had? ::)

Molletjuh had het tege iedereen die fajah geen leuke kandidaat vind,
dus ook tegen mij  ::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #433 Gepost op: 16-12-2012, 21:01:12 »
Ze zegt inderdaad alles wat in haar opkomt; ze heeft zoals gezegd het hart op de tong, maar dat maakt haar in mijn ogen tot de meest 'eerlijke'  kandidaat van het stel. Ze komt in mijn ogen niet gemaakt over...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #434 Gepost op: 16-12-2012, 21:20:28 »
Er zit gewoon te veel frustratie in de opmerkingen die ze maakt. Dat is jammer want ik ben het vaak wel eens met wat ze zegt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #435 Gepost op: 17-12-2012, 01:16:23 »
Als de regie dan toch alles beïnvloed, waarom vliegen vaak de meest kleurrijke karakters er dan als eerste uit? ( Zoals Willie onder andere).

Het was maar een close call tegenover willie... met eerdere argumenten dat er ook in dat eerste duel een paar factoren in haar voordeel hebben gespeeld  ::vergroot::

Ik vraag me zoiets al niet eens af, sorry hoor maar mensen die zoiets zeggen hebben naar mijn mening gewoon zo'n pesthekel aan Fajah dat ze het niet uit kunnen staan dat ze in de finale zit.  ::tandpastasmiley::

Tja ik ben niet zo goedgelovig in reality ... en daar heb ik mijn redenen voor  ;)

Heeft niets met pesthekel tegen haar te maken, althans niet voor mij.  Maar meer of iets fair of terecht is tegenover anderen de rest.

Haar 'persoonlijkheid' kostte haar de allereerste exit maar ze krijgt een herkansing die de eerste keer nipt was, vervolgens op de volgende heeft ze minstens een stick voorsprong en tegen Tess en Zoë was het zelfs al geen uitdaging meer.  Zoals eerder ook werd gemeld kan je haar dat niet kwalijk nemen, maar dan schort er iets aan de uitwerking van de proeven zoals ik ook al eerder aangegeven heb.

Dan die balkproef...   Eender wie op zo'n manier een van de 2 plaatsen in de finale 'krijgt' ... dat is toch simpelweg onterecht.  Indien 2 andere mensen onder dezelfde omstandigheden zo een finaleticket hadden bemachtigd had ik net zo gereageerd.  ::jaja::

Het valt me vooral op dat toch veel Nederlanders (niet allemaal) hier en op facebook haar opmerkingen en acties in haar queste op 'wraak' tegen de Belgen 'rechtvaardig' vinden. 
« Laatst bewerkt op: 17-12-2012, 03:31:12 door reaver »

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #436 Gepost op: 18-12-2012, 00:08:38 »
Fajah is gewoon een bikkel.
Ze is gewoon recht door zee.
Heb je de leuke opmerkingen van fatima wel eens gehoord, alsjeblieft.
Fatima heeft ook zo'n karakter, maar heeft gewoon geluk gehad dat ze sterk stond met haar pokertrio. Fajah daarintegen, heeft alles alleen moeten doen.

Christof : niet robinson waardig, erg zwak, geluk met fatima
Peggy : sterke vrouw, maar ontzettende meeloper.

In andere woorden : FAJAH is gewoon robinson waardig. Mijn complimenten voor deze damen!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #437 Gepost op: 18-12-2012, 19:46:49 »
Ik zeg niet dat ik perfect ben?
En ik vind haar geen ''lief meisje'' zoals jij zegt.
Ze zegt gewoon alles wat ze denkt,
en soms kan ze dat beter niet doen, maar doet ze het toch.
Dat kan mensen kwetsen.

Dat is een van de redene waarom ik haar geen leuke kandidaat vind.

Bjorrn ik doelde helemaal niet op jou of op iemand specifiek maar gewoon in "algemene zin" omdat ik continue van die nare reactie's lees over Fajah. Dat maakt me eigenlijk weinig uit want Fajah is mijn favoriet en wat iemand anders ervan vind maakt me niets uit. Ze is gewoon een ijzersterke kandidaat en het is geweldig dat ze de finale heeft gehaald.
Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zo naar blijven doen naar Fajah toe, terwijl ze afgelopen afleveringen heeft laten zien gewoon een hartstikke leuke meid te zijn met gevoelens. Voor mij was dat trouwens al na afl. 1 duidelijk.
En nee ik heb niet gezegd dat ze een lieve meid is, dan moet je mijn bericht toch nog eens goed terug lezen, ik schreef dat ze heeft laten zien dat ze best een leuke meid is. Dat vind ik toch anders.
En tja verder vind ik het vooral grappig dat de mensen die Fajah aanvallen andere favorieten hebben waarvan ik dus wel denk: "Als er iemand gemeen en achterbaks is dan zijn zij het wel. Fajah zegt het tenslotte gewoon recht in je gezicht de anderen doen het achter je rug.
Maar sommige hebben een sport gemaakt om te blijven zoeken naar redenen om iemand niet te mogen lijkt het wel.
Ze willen gewoon niets anders zien en hebben ook nog de behoefte om dat overal op het forum te verspreiden.

 
 

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #438 Gepost op: 18-12-2012, 20:06:02 »
Ok, en ik snap dat het in het algemeen bedoeld was hoor.  ::bravo::
Ieder zijn mening.
Ik stop nu ook met verkondigen dat ik fajah niet leuk vind,
dat lijkt me wel duidelijk.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #439 Gepost op: 18-12-2012, 22:04:01 »
Ze is gewoon een ijzersterke kandidaat en het is geweldig dat ze de finale heeft gehaald.
Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zo naar blijven doen naar Fajah toe, terwijl ze afgelopen afleveringen heeft laten zien gewoon een hartstikke leuke meid te zijn met gevoelens. Voor mij was dat trouwens al na afl. 1 duidelijk. 
 

Dat is jouw mening maar gezien de omstandigheden zou ik haar niet ijzersterk noemen.  Mentaal is het een taaie dat moet ik toegeven, maar ook om met haar eigen woorden te zeggen een beetje labiel.  Als iemand het beter dan haar doet zit ze te zeuren, als iemand haar iets flikt doet is het de fout van een ander maar als ze euforisch is (al dan niet door toeval) komt weer dat gemene 'in your face' trekje naar boven.

In het gesprek met Peggy in de aflevering van gene's exit zei ze iets dat ze heel haar leven al heeft moeten vechten en ook nu met de expeditie heeft ze het gevoel dat ze nergens bijhoorde...  wel als ze dan zo'n leuke meid is volgens jou waarom heeft ze dan heel haar leven moeten vechten? 
Ze kan best gevoelens hebben maar van wat ik van haar heb gezien heb en gelezen heb in haar posts op Facebook vind ik het niet onlogisch dat ze continu mensen in het harnas jaagt en regelmatig het deksel op de neus krijgt...
« Laatst bewerkt op: 18-12-2012, 22:49:26 door reaver »