Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Pff, als ik de 1ste aflevering niet was vergeten in te vullen had ik (maximaal) 80 punten erbij gehad, dan had ik nu (net met 3 punten meer dan Xenopus) op de 1ste plek gestaan. Haha, maar de 'wat als wereld' bestaat helaas niet Even een andere vraag Pool-masters (of moet deze in het topic bij WIDM-Pool) ik wil uitrekenen hoeveelste ik ben geëindigd met ALLE deelnemers in die Pool totaal, weten jullie toevallig hoeveel deelnemers in TOTAAL met die Pool meededen (http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm14-pool-ranglijst) er staat uiteraard op het einde het getal '518' maar zoveel deelnemers zijn op diverse dezelfden plekken geëindigd, het oorspronkelijke Pool-deelnemers ligt dus veel hoger neem ik aan maar kan dat getal nergens vinden, hebben jullie dat ergens? Hoop dat ik het een beetje begrijpbaar uitleg.
Ik sta 4e. Hebben jullie (de 3 voor me) ook Lobke als winnaar? Als zij eruit gaat zak ik gigantisch.
Nou xenopus, jij staat volgens mij al vanaf aflevering 1 op plaats 1.Het lijkt wel of je zelf in ER gezeten hebt.Ben benieuwd naar de eindstand, want als je veel gewisseld hebt zoals je schrijft,dan is het dag plaats 1.Ik sta nu op plaats 20.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1122 gasten en 1 vaste bezoeker