Auteur Topic: [Pool] Giro 2025  (gelezen 2087 keer)

Offline VK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [Pool] Giro 2025
« Reactie #80 Gepost op: Gisteren om 10:38:03 »
Hoeveel hebben de slimste voorspellers hier trouwens voor Del Torro betaald?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: Gisteren om 11:23:57 »
Die was maar 19 miljoen.

Offline VK

• Forumlid
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
« Reactie #82 Gepost op: Gisteren om 11:27:57 »
Die was maar 19 miljoen.

19 was vooraf wel redelijk. Was even bang dat hij er voor 8 stond. Dan had ik echt lopen slapen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #83 Gepost op: Gisteren om 12:25:31 »
Ik dacht zelfs 18, maar goedkoop inderdaad.

Beetje gefrustreerd, want een z'n van laatste wijzigingen was om Del Toro uit mijn basisteam te halen voor Kooij  :(
Had te grote twijfel hoeveel vrijheid hij zou krijgen

Edit: Ciccone trouwens vandaag niet meer opgestapt. Leider Niek krijgt daarom Gee in z'n team.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 12:29:26 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #84 Gepost op: Gisteren om 14:37:41 »
19 was vooraf wel redelijk. Was even bang dat hij er voor 8 stond. Dan had ik echt lopen slapen.

Ja klopt, ik was niet serieus. 16 miljoen ofzo was meer op z'n plaats geweest. Wel vond ik het verdacht dat Del Toro door UAE ineens niet meer als kopman/beschermd renner werd genoemd. Dat na een winst bergop. Ik heb hem in m'n ploeg gezet voor de eerste twee weken. Verwacht nog wel dat hij erdoorheen zakt.

Bernal was een andere renner die ik wel erg duur vond ...zonder echt aansprekende resultaten de laatste jaren.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #85 Gepost op: Gisteren om 18:01:40 »
Tussenstand na etappe 14:
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: 1ste: Nieky (1334 punten)  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

2de: Michael90 (1301 punten)
  ::confettie::   ::confettie::

:) 3de plek: Qper (1224 punten)

Etappewinnaar: VK ::ok::
Meeste punten vandaag: Michael90 ::confettie::
Grootste stijger: Iedereen met +1 plek ::ok::

Klik hier voor de volledige tussenstand.
You'll never walk alone

Offline Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #86 Gepost op: Gisteren om 18:07:30 »
Tussenstand na etappe 15:
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: 1ste: Nieky (1395 punten)  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

2de: Michael90 (1382 punten)
  ::confettie::   ::confettie::

:) 3de plek: Tarbozan (1286 punten)

Etappewinnaar: Daisy ::ok::
Meeste punten vandaag: Michael90 ::confettie::
Grootste stijger: MitchK ::ok::

Klik hier voor de volledige tussenstand.
You'll never walk alone

Offline Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #87 Gepost op: Gisteren om 18:09:45 »
Ik vrees dat ik Michael90 niet achter me ga kunnen houden. Het is nu Carapaz/Kooij versus Strorer/Tiberi. Dat eerste duo ziet er nu toch wat beter uit....
You'll never walk alone

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #88 Gepost op: Gisteren om 18:32:16 »
Ik ben groot fan van jonge renners , omdat die vaak aanvallend en wat minder tactisch rijden.
Vaak komt het er dan bij de overgang naar de elite niet helemaal uit, of soms pas later .

Maar del toro is een van de renners die ik graag bezig mag zien  en dus als hij in een grote ronde mag starten , is dat wel een renner die ik vrij rap op de shortlist zet .
Had verwacht dat hij meer zou moeten knechten voor yates en ayuso , maar dat hij wel punten zou pakken door gewoon aan te haken.  Hij zag er vandaag weer sterk uit , hoe hij zittend in het zadel naar gee reed

Ook ik heb mijn twijfels of hij in de laatste week niet weg gaat zakken bij aanvallen van bernal en carapaz en een , voor mij , verrassend sterke s yates.

Ik baal echt enorm dat mijn laatste wissel van aert eruit voor mads pedersen ( volgens mij was dat zelfde prijs ) niet is gesaved, maar ja is mijn eigen fout die me al heel wat punten scheelt.

Voor de toekomst van het wielrennen zijn er wel wat namen die ik de komende jaren wel verwacht in grote rondes.  Al blijft het lastig om het in grote ronde meteen waar te maken.
Maar ik kijk uit naar bv een blackmore , del grosso. Om maar twee namen weg te geven

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #89 Gepost op: Gisteren om 20:16:51 »
Roglic  ::ohno:: wat is daarmee aan de hand?

Beetje gefrustreerd, want een z'n van laatste wijzigingen was om Del Toro uit mijn basisteam te halen voor Kooij  :(
Had te grote twijfel hoeveel vrijheid hij zou krijgen

Ik was ook begonnen met Del Toro en dacht later ook dat hij zich alleen maar moest gaan oproken voor Ayuso/A. Yates en misschien wel vroeg uit de top van het AK zou kunnen gaan vallen, en kijk nu eens. Gewoon je eerste intuïtie volgen is vaak beter.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:05:24 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #90 Gepost op: Gisteren om 20:34:07 »
Ik was ook begonnen met Del Toro en dacht later ook dat hij zich alleen maar moest gaan oproken voor Ayuso/A. Yates en misschien wel vroeg uit de top van het AK zou kunnen gaan vallen, en kijk nu eens. Gewoon je eerste intuïtie volgens is vaak beter.

Mwah.
De eerste helft van m'n teams bevatte ook Simon Yates, en kijk... Never mind. Slecht voorbeeld  ;D

Nee okay, mijn eerste versies bevatte ook vast allerlei slechte keuzes, die ik inmiddels weer ben vergeten  :P

Moet ik ook wel zeggen:
Ik had S Yates in m'n team for all the wrong reasons
+
Ik stond volledig achter m'n keuze om Del Toro op de reservebank te plaatsen.
Dus ach, zo gaat dat

Hoewel dat ook meespeelde dat er vaak genoeg uitvallers zijn dat ik m'n bank wel verwachtte te gebruiken
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #91 Gepost op: Gisteren om 20:34:09 »
Gek hoe dat werkt he? Vorig jaar zou ik Del Toro altijd hebben genomen. Zo'n hype.

Rijdt ie nu een voorjaar in dienst van Pogacar en lijkt Ayuso de kopman te zijn en dan overweeg je hem minder. Terwijl we al zo vaak hebben gezien bij UAE dat als Pogi er niet is er geen structuur is.
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #92 Gepost op: Gisteren om 23:32:53 »
Niet verwacht, maar stiekem gewoon de top 10 in gekropen. Del Toro.. groot fan van.. maar ja inderdaad zelfde idee. Vuelta vorig jaar eerste die ik in mn team zette. Stelde teleur. Nu dacht ik goedkoop geprijsd, maar dacht inderdaad dat hij moest knechten... dus bankje... Yates ook gemiste kans. Stond heel lang in mn ploeg. Alleen ja Yates he... gaat vaak fout. Nu vooralsnog niet.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #93 Gepost op: Gisteren om 23:55:17 »
Yates hier nooit overwogen, net als bernal, carapaz  of gee niet.

Wel ciccone, arensman en caruso

Maar er was maar plaats voor zoveel renners.   En ik heb zovaak nog geswitcht en dus helaas die laatste niet gesaved, maar mag met mijn voorlopige podiumplek niet ontevreden zijn .

Maar ik merk dat er renners en ploegen zijn waar ik minder of zelfs totaal niet aan denk bij teams maken

Al mijn renners in se basis hebben gescoord behalve bouwman , en ik heb al paar dagvermeldingen, dus na twee weken is de giro voor mn ploegie

Verwacht dat ik nog wel wat ga zakken . Verwacht namelijk nog roglic, bernal , yates en carapaz die komende week flink gaan schudden aan de boom