Ik ben groot fan van jonge renners , omdat die vaak aanvallend en wat minder tactisch rijden.
Vaak komt het er dan bij de overgang naar de elite niet helemaal uit, of soms pas later .
Maar del toro is een van de renners die ik graag bezig mag zien en dus als hij in een grote ronde mag starten , is dat wel een renner die ik vrij rap op de shortlist zet .
Had verwacht dat hij meer zou moeten knechten voor yates en ayuso , maar dat hij wel punten zou pakken door gewoon aan te haken. Hij zag er vandaag weer sterk uit , hoe hij zittend in het zadel naar gee reed
Ook ik heb mijn twijfels of hij in de laatste week niet weg gaat zakken bij aanvallen van bernal en carapaz en een , voor mij , verrassend sterke s yates.
Ik baal echt enorm dat mijn laatste wissel van aert eruit voor mads pedersen ( volgens mij was dat zelfde prijs ) niet is gesaved, maar ja is mijn eigen fout die me al heel wat punten scheelt.
Voor de toekomst van het wielrennen zijn er wel wat namen die ik de komende jaren wel verwacht in grote rondes. Al blijft het lastig om het in grote ronde meteen waar te maken.
Maar ik kijk uit naar bv een blackmore , del grosso. Om maar twee namen weg te geven