Auteur Topic: Expeditielid Esther  (gelezen 17406 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #40 Gepost op: 29-09-2003, 19:42:36 »
... maar in plaats van de verstandige van de twee te zijn en Bjorn gewoon te negeren, bleef ze doorzeiken en de sfeer in het kamp verzieken.


T' was net een stelletje op vakantie!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #41 Gepost op: 29-09-2003, 20:49:02 »
dacht.....ook ffies reageren. Die Esther en Bjorn zijn elkaars tegenpolen. Dat kun je constateren en er wat mee doen, of...zoals nu is gebeurd niets mee doen. Bovendien was Esthers gedrag niet veel geciviliceerder dan dat van Bjorn...ze greep elke kans aan om negatief te doen m.b.t. Bjorn....Ben blij dat ze weg is....en het zou goed zijn als Bjorn ook niet meer te lang bleef.
Welkom Marble! :)

Je hebt inderdaad wel gelijk dat Esther op het laatst alles aangreep om Bjorn af te kraken. Toen Bjorn op zoek ging naar eten en die hagedis ving, kon Esther wel wat vriendelijker reageren.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #42 Gepost op: 30-09-2003, 15:27:39 »
Ik sluit me aan bij Marble en Madcat: was na afgelopen zondag wel blij dat ze naar huis 'mocht'. Dat dwars doen om het dwars doen ging me aardig tegenstaan, haar reactie op het autorijden (ieder bedenkt zijn eigen reden, waar het om ging was dat Bjurn duidelijk aangaf dat hij Esther niet vertrouwde) en dat gedoe om het hagedisje deden het wel bij mij.

Aanstaande zondag de beroemde 4e aflevering waarover is aangekondigd dat er (bijna) fysiek geweld in voorkomt!! Hmmmmmmm!!  ;D Ben benieuwd wat er allemaal gebeurd, zeker nu Esther al van het eiland af is...

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #43 Gepost op: 30-09-2003, 22:28:17 »
ik blijf het jammer vinden dat esther van het eiland  af is. ik mocht dat toch wel hoor.
tuurlijk af en toe ging ze wel door en door, of is dat alleen wat wij hebben gezien ??? wie weet wat bjorn allemaal heeft gezegd (of de andere dames)
het zag er iig wel naar uit dat de meeste dames het erg jammer vonden dat ze weg moest, dus zoooo irritant kan ze nu ook weer niet geweest zijn  ::)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #44 Gepost op: 2-10-2003, 19:22:35 »
Tja, vind het ook jammer dat ze eruit is.
En vind trouwens ook dat ze wbt. die hagedis helemaal gelijk had. Vond het zoŽn onzin dat hij zo nodig de macho uit moest hangen, zoŽn  beestje moest vangen, en dat alles terwijl er gewoon nog genoeg ander eten in vooraad is.  :o
Van die mannen met hun lege magen zou ik dat nog wel kunnen begrijpen, maar als je nog alternatief eten hebt hoef je dat niet te doen. (is mijn bescheiden mening)
« Laatst bewerkt op: 2-10-2003, 19:24:25 door mollinde »
stap voor stap