Auteur Topic: Expeditielid Esther  (gelezen 17340 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Esther
« Gepost op: 8-09-2003, 13:33:50 »
In dit topic kun je alles kwijt over Esther.

Eerste info over Esther:
Esther: 33 jaar, boekingsagent voor house dj's, komt uit Nederland

"Ik heb wat meer gezwommen om mijn conditie op peil te krijgen, verder heb ik niets gedaan. Sociaal zijn is ook heel belangrijk en daar ben ik weer heel goed in."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:40:43 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:09:15 »
Meer info over Esther!

Sterrenbeeld: leeuw
Waarom Robinson: "Ik denk dat ik mezelf ken, maar is dat wel zo? Ken ik mezelf nog steeds in extreme situaties en tussen vreemden op een eiland waar je niet weg kan? Die vragen wil ik graag beantwoord zien. Ik ben niet de allermakkelijkste dame. Ik sluit niet graag compromissen en ben vrij dominant. Maar het zou kunnen dat ik me tussen andere dominante persoonlijkheden aanpas. En wie weet komt er een echte survivor in mij naar boven en loop ik daar met een doek om mijn hoofd alles af te maken haha."
Survivalniveau: "Laag. Maar ik vind niet dat je een survivor bent als je als een soort Rambo door de bossen loopt. Surviven doe je in dit geval in een groep. Ik ben vooral sociaal sterk. Het groepsgevoel is mijn sterke punt."
Voorbereiding: "Ik heb een survivalboek gekocht en heb dat goed doorgelezen. En ik ben iets vaker gaan zwemmen. Sporten is verder niet mijn sterkste kant. ik hang niet in bomen en ben niet vijf keer in de week in de sportschool te vinden."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:49:32 »
Tot nu toe de kandidaat waar ik het moeilijkste een verwachtingspatroon bij krijg. Ik ben erg benieuwd hoe ze zich de eerste uitzending profileerd?
Gek zijn is gezond

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2003, 11:24:56 »
het verwachtingspatroon is inmiddels gevormd, mede naar aanleiding van het voorstukje van volgende week. REVOLUTIE!!
esther gaat zich verzetten tegen de bjorn de grote (ofzoals nico dijkshoorn waarschijnlijk zou zeggen: indianennaam: hij die zich in vijver wast).
mij benieuwen of ze de meiden naast zich of tegen zich krijgt..wat denken jullie?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2003, 11:30:52 »
Ik denk dat ze met Björn meegaan, hij is nogal slim: 'Wij zitten met zijn 7-en op 1 lijn en jij alleen niet'.  Dan gaat de andere vrouwen ook gelijk denken: 'He, ja, hij heeft gelijk. Hij is het met ons eens en zij ligt nu dwars!'

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2003, 11:36:02 »
ik denk het ook...maar dat zal dan wel tijdelijk zijn.
volgens mij (heb ik ergens gezien geloof ik) moet er volgende week iemand bij hun uit. zal dat dan esther worden?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2003, 12:01:28 »
Ik denk eerlijk gezegd dat ze wel de andere vrouwen mee zal krijgen. Alle vrouwen lijken immers nu al 'n heel hecht kliekje en Bjorn staat daar toch als leider duidelijk buiten. Ze zullen dan ook eerder Esther als Bjorn steunen denk ik.

volgens mij (heb ik ergens gezien geloof ik) moet er volgende week iemand bij hun uit. zal dat dan esther worden?

Waar heb je dit gelezen? Ik meende trouwens wel uit de beelden in de kandidatenvoorstel-uitzending op te maken dat er 'n vrouw uit zal gaan de komende aflevering. Ik zag ze ergens met maar 6 vrouwen geloof ik, maar ik weet niet meer hoe ik er dan bij kwam dat er in de 2de aflevering 'n vrouw zou moeten vertrekken.  :-\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #7 Gepost op: 17-09-2003, 12:04:24 »
niet gelezen maar gezien...

en jij ook blijkbaar!  ;D

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #8 Gepost op: 17-09-2003, 12:06:06 »
Ik denk dat de dames NU nog zullen kiezen voor Bjorn, gezien zijn prestaties tot nu toe. De " volgzaamheid " van de dames zal steeds minder worden naarmate de irritaties over zijn " ik ben de baas " en " jullie zullen het wel niet kunnen, probeer het maar en dan help ik als het niet lukt " houding toeneemt.

Ik verwacht nog steeds dat de programmamakers in grijpen als er met geweld wordt gedreigd, dat dit een van de dames is die zich richt tot Bjorn. Misschien is dit dan wel Esther?
Gek zijn is gezond

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2003, 23:47:44 »
Vanaf nu is Esther mijn nieuwe heldin op het vrouweneiland!!! Eindelijk eens iemand die tegen die Bjorn ingaat!  ;D

Ik ben alleen wel erg benieuwd welke vrouw er naast Bjorn nog meer op Esther heeft gestemd. Jammer dat Net5 niet het hele stemverloop in de aftiteling laat zien, bij de Amerikaanse ER (Survivor) die een paar jaar geleden op tv was gebeurde dat wel...

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #10 Gepost op: 22-09-2003, 00:02:01 »
Vanaf nu is Esther mijn nieuwe heldin op het vrouweneiland!!! Eindelijk eens iemand die tegen die Bjorn ingaat!  ;D
ik het alleen maar met je eens zijn hierover.
ik vind het ook erg goed, dat ze gewoon zegt wat ze denkt, en het niet achter de rug om doet, zoals bjorn het wel doet (naar mijn mening dan)

Citaat
Ik ben alleen wel erg benieuwd welke vrouw er naast Bjorn nog meer op Esther heeft gestemd.
dat was jutta, die heeft ook op esther gestemd, en esther op haar.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #11 Gepost op: 22-09-2003, 00:09:34 »
Ik vind het een leuk mens! Ben ook blij dat er iemand is die niet als een hondje achter Bjorn de almachtige aanloopt.
Ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het tussen haar en de andere vrouwen gaat verlopen. Kan nog twee kanten op denk ik. Zal volgende week wel iets meer duidelijk gaan worden denk en hoop ik...........
stap voor stap

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #12 Gepost op: 22-09-2003, 08:37:01 »
Ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het tussen haar en de andere vrouwen gaat verlopen. Kan nog twee kanten op denk ik. Zal volgende week wel iets meer duidelijk gaan worden denk en hoop ik...........
Daar ben ik nog wel een beetje bang voor. Tot nu toe lijkt er niemand te zijn die het echt voor Esther opneemt tijdens haar discussies met Bjorn. Aan de andere kant heeft ze dus alleen maar van Jutta (was inderdaad in beeld, even vergeten) een stem gehad. Kan inderdaad nog beide kanten opgaan...  ::)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #13 Gepost op: 22-09-2003, 10:01:48 »
Wat is Esther een topmens zeg!! Die trapt niet in die acteerprestaties van Björn!! Wat een ongelooflijk theatraal menneke als dat is zeg! Volgens mij is Esther de enige die dat doorheeft!! Haar opmerking van: 'ik kom uit Amsterdam, dus ik ben er veel te nuchter voor' op het moment dat hij een afscheidsbrief ging voorlezen voor de 1e afvaller... wat heb ik moeten lachen! Ik hoop dat zij er nog lang inblijft en dat we nog lang van haar (re)acties mogen genieten!!!  :P

Wanneer is Björn van zijn immuniteit af eigenlijk?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Schnautzi

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #14 Gepost op: 22-09-2003, 10:48:59 »
 ::)

Ik heb toch enige twijfels over Esther ,
Ze praat veel over respect en dergelijke , maar je moet ook niet vergeten dat er een spelelement speelt ,
Hoeveel mensen zijn er niet eerlijk en dergelijke , ze doet er net zo hard aan mee....
Ik vind haar enigzins respectloos door Bjorn als het ware uit te lachen als die emotie s laat zien (ook al zijn ze misschien niet echt)
Ik vind het wel grappig in zijn totaliteit , het brengt in ieder geval weer een hoop spanning met zich mee
Van mij mag ze er nog een tijdje in blijven ...het maakt het tenminste weer een stukje interresanter in Kamp Noord (ondanks dat haar gedrag mij persoonlijk niet aan staat)
En wat betreft Amsterdamse nuchterheid , je kan het ook schuiven op haar arrogantie dat ze zogenaamd Bjorn *doorheeft* want dat was ook een methode om haar van de stemronde te redden (en niet alle vrouwen hebben haar dat in dank afgenomen)
« Laatst bewerkt op: 22-09-2003, 13:05:48 door Schnautzi »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #15 Gepost op: 22-09-2003, 15:42:11 »
Genadeloos hard hoe Björn haar afzeikte tegenover de crew en hoe hij de groep probeerde tegen Esther op te zetten. Ik heb tot nu toe een beetje een neutrale mening over haar.

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #16 Gepost op: 22-09-2003, 19:32:23 »
Esther = nieuwe Nolleke ?

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #17 Gepost op: 22-09-2003, 19:40:48 »
Esther is net zo nep als Bjorn. zij gaat eerst mee in zijn emoties over zijn gemis aan zijn lief, om later diezelfde emoties belachelijk te maken. Waaom maakt ze de emoties van de heimwee van marlieke niet belachelijk.

Nee esther is van dag 1 bezig stemmen te ronselen( zie scene esther en Ilona graven een put), dat is haar goed recht.

Verder gaat de discussie over democratie, de makers van het programmam hebben willens en wetens een leider aangewezen en priviliges gegeven. dan is er dus duidelijk geen plaats voor democratisch stemrecht.

(daartegen over staat dat Bjorn zeker niet fair bezig is, maar dat is niet om hier te zetten)

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #18 Gepost op: 23-09-2003, 10:30:03 »
Esther = nieuwe Nolleke ?

ik denk idd dat esther een nogal dominant typje is. nu vinden we haar nog tof omdat ze tegen bnrjornj ingaat, maar wacht maar af....ik denk ookl niet dat zij echt populair gaat worden.  :-\

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Esther
« Reactie #19 Gepost op: 23-09-2003, 15:18:03 »
Dat ze niet echt populair zal worden is vast wel een feit, maar dat neemt niet weg dat ik het NU geweldig vind dat ze ingaat tegen Bjorn. Maar naar mijn weten doet zij niet schijnheilig hoor! Tijdens de 'emo-actie' van Bjorn zie je haar al vreemd kijken. Ik weet niet wat ik op het moment supreme had gedaan, maar achteraf gezien zou ik er ook over gepraat (misschien wel negatief) hebben. Laat Esther er nog maar lekker lang inzitten, dan hebben wij tenminste veel kijkplezier  ;)
I got that tunnel vision going through my  head