Auteur Topic: Expeditielid Björn  (gelezen 71720 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Björn
« Gepost op: 8-09-2003, 13:35:29 »
In dit topic kun je alles kwijt over Björn.

De eerste info over Björn:
Björn: 34 jaar, vrachtwagenchauffeur, komt uit België, is de leider op het vrouweneiland.

"Ik ben de westerse wereld beu. De mentaliteit van zoveel mogelijk geld verdienen maak me kwaad. De natuur vind ik prettiger."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 3-11-2003, 15:55:22 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:06:27 »
Meer info over Bjorn!

Sterrenbeeld: boogschutter
Waarom Robinson: "Ik had zo'n dag waarin alles mis ging en wilde mijn leven over een andere boeg gooien. Ik keek altijd naar Robinson en het leek me een uitdaging. Ik verwacht geen problemen, want ik leef hier ook zonder luxe. Ik hecht niet aan materiële zaken en probeer met zo weinig mogelijk geld zo lang mogelijk te doen."
Survivalniveau: "Ik leef en woon in de natuur. Op dat vlak zal het wel goed gaan. Ik denk dat ik in het sociale aspect slechter ga scoren. Ik heb niet veel vrienden en kennissen en leef vrij teruggetrokken."
Voorbereiding: "Totaal niet. Ik heb tot het laatste moment gewerkt. Een dag voor we vertrokken zei mijn vriendin 'heb je nog even tijd voor mij, want je gaat morgen weg'."
Over het leiderschap: "Ik heb het in me en ga alles met gezond verstand proberen op te lossen."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:52:27 »
Een soort kluizenaar, neanderthaler-achtig iemand in een slangenkuil vol vrouwelijke emoties en spanningen. Dit is een echte uitdaging. Ik ben heel erg benieuwd wat de toegevoegde waarde van een leider wordt en wat de gevolgen zijn van het leiderschap. Beslissingen kunnen afdwingen, extra stem bij het wegstemmen, zelf niet weggestemd kunnen worden? Ik ben benieuwd.
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 15:46:14 »
Citaat
Zo krijgt in de beginfase het vrouweneiland een mannelijke leider en het manneneiland een vrouwelijke. De kijker ziet dan staaltjes van rolbevestiging. De man, die zich in zijn hut terugtrekt en min of meer verwacht dat het eten voor hem wordt bereidt, wat ook gebeurt, en de vrouw die juist niet onder wil doen voor de mannen en ' s nachts stoer hun nabijheid verkiest boven de eenzaamheid van de hut.
...staat er te lezen in het artikel wat Han 13 uit de AVRO-bode overtikte... Ik word steeds nieuwsgieriger!!!  :o
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 15:48:01 door Sammy »

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 16:12:05 »
Dit wordt zeker interessant, mogelijk een bewuste keuze van de programmamakers om spanningen te creeeren. Dit kan alleen maar misgaan.....

Maar ik kan niet wachten tot zondag  :P :P
Gek zijn is gezond

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2003, 16:46:15 »
Ik denk dat bjorn het heel zwaar gaat krijgen met al die vrouwen

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2003, 19:28:53 »
En ik hoop het! Stel je voor dat alles in het vrouwenkamp van een leien dakje zou lopen (uit de trailer blijkt overigens het tegendeel..) dan zou die Björn dus met 2 vingers in zijn neus naar de samensmelting toe kunnen??  ???

Nee hoor, dan maar lekker vrouwen-strijd, met veel gemene zaakjes, onderling gekonkel en gekrakeel, veel jaloezie en afgunst en vooral elkaar de rijst in het bakje niet gunnen! Ik verheug me er nu al op...  8)(me is a nasty woman, I know... :-[)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2003, 19:39:10 »
De vraag is natuurlijk tot hoelang de leider immuniteit heeft, ik denk dat er een grote kans is dat ie pas kan worden weggestemd NA de samensmelting.

En ik hoop ook veel op 'Nolleke-lol' (samenvatting voor de vrouwenstrijd genoemd door Sammy) (maar ik ben ook een nasty bastard  8) )

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2003, 20:08:05 »
(off topic) Nolleke was de spil waar alles om draaide in 2002 ( dacht ze ) (off topic)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #9 Gepost op: 14-09-2003, 22:35:38 »
aaarghhh...ik weet gewoon niet wat ik van m moet denken. Aan één kant issie geweldig, maar wel errug van ik maak het uit wat er gebeurd. daar gaat Esther veel problemen mee krijgen, wanr die zei zelf ook al dominant te zijn. En aan de andere kant vind ik hem toch wel erg hanig doen. De tijd zal het leren. Vooralsnog.....Björn go go GO!!!!!! :D :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline JeePee

  • Forumlid
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2003, 22:56:55 »
Eens, ik denk dat de beste man het op den duur wel zwaar gaat krijgen. Echter, als hij blijft scoren met voedsel, winsten en DUIDELIJKHEID, dan gaat hij het redden.

Ik moet erg om hem lachen en heb ergens wel een zwak voor hem. Ik denk dat de vrouwen op dat eiland dat ook een beetje hebben en dat is perfect voor hem. Hij moet zich echter niet teveel mengen en gewoon zijn eigen gang gaan. Dan is hij onpeilbaar voor de dames en dat vinden ze misschien wel fijn.

We zien wel. Hij kan het echter ook helemaal verbruiken door een paar onnozele opmerkingen of fouten. De dames gaan dan als 1 blok tegenover hem staan en dan is het gauw afgelopen met hem...

Nu al zin in volgende week.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #11 Gepost op: 15-09-2003, 10:11:36 »
poeh he...ik heb nu al moeite om me niet teveel op te winden over bjorndeleider.... dat kan nog leuk worden.  :D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #12 Gepost op: 15-09-2003, 10:35:50 »
De grote fout van Björn is dat hij zichzelf boven de dames zet en zichzelf als een echte leider ziet, dat kun natuurlijk nooit goed gaan. Er komt vanzelf wel weer zo'n feminist naar boven drijven (Esther waarschijnlijk) die daar tegen in gaat, gaat roepen dat ze het zelf wel kunnen, Björn wordt door de vrouwen weggestemd want ze hebben hem niet nodig en het gaat hopeloos mis, geen eten, het vuur gaat uit. Nee, dit gaat nog lachen worden.  ;)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #13 Gepost op: 15-09-2003, 11:49:31 »
Bjorn heeft nu goed gescoord, voedsel, vuur en het winnen van de kist met voedsel. Voorlopig staat hij er redelijk goed op bij de dames (denk ook aan de extra grote voedselporties). Maar de preview laat al zien dat er duidelijk irritaties aankomen over zijn " ik beslis alles "-houding. Zijn successen compenseren nu veel, maar bij de eerste tegenslag moet hij vermoedelijk weg. Ik heb in de uitzending verstaan dat ze de eerste week NIET weggestemd kunnen worden. Dus ik wacht gespannen af.
Gek zijn is gezond

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #14 Gepost op: 17-09-2003, 08:03:04 »
hij moet flink wat aan team building gaan doen en die 7 tegen 1 mentalietijd laten varen

gaat hij zo door wordt het binnen 1 of 2 afleveringen een oorlog
waarschijnlijk die uit de bladen die de makers niet hadden zien aan komen


mischien dat de vrouwen muiten en een eigen kamp op zetten
en bijna alle spullen meenemen

en zich goed redden en hij wraak neemt ???
want vrouwen die die kunnen toch niks volgens hem ???
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #15 Gepost op: 17-09-2003, 08:12:23 »
Er is een geval geweest waarin de programmamakers in hebben gegrepen omdat er de dreiging was van lichamelijk geweld. Daarnaast was al te lezen dat e en deelnemer uitspraken heeft gedaan over " het liefste deze machete in iemand te steken " Ik vermoed dat een van de vrouwelijke deelnemers deze bedreiging heeft geuit naar Bjorn. Ik neem niet aan dat Bjorn zich zo op heeft gesteld naar een van de dames want dan wordt hij meteen bij de eerstvolgende ronde weggestemd! Op het "manneneiland" zie ik vooralsnog de gemoederen niet zo snel zo hoog oplopen.
Interessant wordt hoe Bjorn reageert en of het ingrijpen van de programmamakers ook in het programma te zien is....... ??? ??? ???
 
Gek zijn is gezond

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #16 Gepost op: 17-09-2003, 10:55:03 »
ik zie die esther wel met een machete in de weer eigenlijk...  ;D
arme brnjornjtje...  :D

marionf2

  • Gast
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #17 Gepost op: 17-09-2003, 11:01:22 »
Ik denk dat ze bij de programmaleiding wel hun zin hebben.Want wat doen wij allemaal.Wij hebben het al heel de week over hoe slecht of goed bjorn het wel niet doet.En daar gaat het uiteindelijk om .Alles voor de kijkcijfers.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #18 Gepost op: 17-09-2003, 11:04:38 »
tuurlijk, dat sowiezo. en dan zo'n berichtje eruit gooien dat in hebben moeten grijpen vanwege fysiek geweld.... 

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #19 Gepost op: 17-09-2003, 11:04:54 »
Ik ben bang dat ze captain Caveman straks opsluiten in zijn leidershutje (nadat ze zijn zwavelstokjes hebben afgepakt natuurlijk).
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”