Poll

Welke 2 expeditieleden strijden in de finale-eilandraad om de overwinning?

Robin
11 (22%)
Giovani
8 (16%)
Ilona
3 (6%)
Judge
4 (8%)
Jutta
10 (20%)
Ryan
14 (28%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: [afl 11] Wie gaat er afvallen?  (gelezen 66677 keer)

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 7] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #60 Gepost op: 20-10-2003, 16:09:56 »
Ilona steekt Björn een mes in de rug en wordt het programma uitgezet ;).
Tenminste, het zou fijn zijn voor mijn positie in de pool als dat gebeurde...

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:[afl 7] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #61 Gepost op: 21-10-2003, 13:05:44 »
Dat verwende nest hoort ook in robinson niet meer thuis idd
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:[afl 7] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #62 Gepost op: 21-10-2003, 13:48:57 »
Ryan smeed een complot tegen Geert en krijgt alvast Robin en Gio mee. De rest volgt vanzelf want die zijn veel te bang zelf weggestemd te worden.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:[afl 7] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #63 Gepost op: 21-10-2003, 13:50:20 »
Ryan smeed een complot tegen Geert en krijgt alvast Robin en Gio mee. De rest volgt vanzelf want die zijn veel te bang zelf weggestemd te worden.

dat is mijn droomscenario...  :D :D

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 7] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #64 Gepost op: 21-10-2003, 17:43:16 »
als robin er maar in blijft...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 7] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #65 Gepost op: 26-10-2003, 22:01:00 »
Tussenstand voor aflevering 7:

Wie valt er de komende aflevering af?
Björn  2 (16%)
Franca-Maria  0 (0%)
Geert  0 (0%)
Giovani  2 (16%)
Ilona  1 (8%)
Judge  2 (16%)
Jutta  0 (0%)
Karen  2 (16%)
Robin  3 (25%)
Ryan  0 (0%)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 7] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #66 Gepost op: 26-10-2003, 22:02:17 »
Ik ga voor Bjorn als volgende afvaller. Ik vond 't echt wonderbaarlijk dat hij er nu nog niet uitgestemd werd en verwacht hoop eigenlijk dat 't de volgende aflevering wel zo ver zal zijn. Hij irriteert nu al veel mensen en ik vrees hoop dat dat alleen maar erger gaat worden.  :)

Jammergenoeg ligt hij er dan nog helemaal niet uit eigenlijk, want Bjorn gaat natuurlijk proberen te overleven op de duivelseiland. Alleen op zo'n rots lijkt me echt iets voor hem  ::) , dus misschien dat hij ook nog aardig ver komt.  :(

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #67 Gepost op: 26-10-2003, 23:41:54 »
Ik krijg toch het idee dat Bjorn's positie na de samensmelting niet zo slecht is als we allemaal dachten. Zou hij het dan toch nog ver gaan schoppen?
En als hij eruit wordt gestemd gaat hij natuurlijk helemaal voor dat Duivelseiland. Ik denk alleen niet dat de afgevallen kandidaten iemand die van dat eiland afkomt als winnaar gaan kiezen. Want survivallen in de groep is natuurlijk de opzet van het programma. 
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #68 Gepost op: 26-10-2003, 23:56:43 »
tja, dat lijkt mij eigelijk ook wel, maar alleen overleven is natuurlijk ook een kunst. Maar als iemand dat kan zal het bjorn wel zijn. Helemaal lekker alleen, geen ingewikkelde sociale interacties................. :P

Maar zolang hij zich nog zo nuttig maakt en z´n mond een beetje houdt zie ik hem nog wel blijven. Mensen die niets nuttigs doen irriteren ook behoorlijk, en daar zijn er volgens mij nog genoeg van. :(
stap voor stap

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #69 Gepost op: 27-10-2003, 01:17:47 »
Ik hou het nog maar even op Ilona. Dat herenpact is er vast de volgende uitzending ook nog wel om zijn werk af te maken en het tweede slachtoffer van het duo te eisen.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #70 Gepost op: 27-10-2003, 09:43:19 »
Ik denk ook dat Ilona de meeste kans maakt om weggestemd te worden. Maar wellicht dat ze zich nu gaat realiseren hoe hachelijk haar positie is en wat meer gaat doen binnen de groep. Franca-Maria geef ik ook nog wel een kans om weggestemd te worden. Tenslotte denk ik dat het complot jegens Giovanni ook nog wel weer een keertje van stal gehaald zal worden, maar of dat de volgende aflevering al zal zijn...   ??? ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #71 Gepost op: 27-10-2003, 09:58:06 »
Tenslotte denk ik dat het complot jegens Giovanni ook nog wel weer een keertje van stal gehaald zal worden, maar of dat de volgende aflevering al zal zijn...   ??? ???

Ik denk dat Gio nog effe te belangrijk voor de voedselvoorziening is om 'm weg te stemmen. Ze hebben 'm nog effe nodig en zodra ze zelf goed weten wat allemaal eetbaar is en welke kruiden ze kunnen gebruiken om 't eten smakelijker te maken, zullen ze hem wel weg willen stemmen.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #72 Gepost op: 27-10-2003, 10:08:41 »
Ik denk dat Gio nog effe te belangrijk voor de voedselvoorziening is om 'm weg te stemmen. Ze hebben 'm nog effe nodig en zodra ze zelf goed weten wat allemaal eetbaar is en welke kruiden ze kunnen gebruiken om 't eten smakelijker te maken, zullen ze hem wel weg willen stemmen.

Ik denk dat Robin, Geert en Ryan Giovanni liever vandaag dan morgen zien vertrekken, ondanks dat ze dan weer zelf moeten gaan koken. Alleen moeten ze dan dus nog max. twee andere kampgenoten hierin zien mee te krijgen. Ik denk dat Jutta wel vatbaar is hiervoor en misschien Bjorn ook wel (die heeft immers zelf ook wel door dat hijzelf een grote kans heeft om weggestemd te worden, en dit is een mooie manier om zijn verblijf weer met 3 dagen te rekken). Ik sluit het scenario 'Giovanni weg' in elk geval nog niet helemaal uit voor de komende aflevering...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #73 Gepost op: 27-10-2003, 10:15:10 »
ik denk dat bjeurn verhuist naar 'devils-island'  ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #74 Gepost op: 27-10-2003, 10:36:49 »
Er word nu al volop gewerkt richting finale en persoonlijke irritaties spelen al niet eens (voor een paar) meer zo'n grote rol.

Volgens mij zijn er 3 groepen:

Gio, Judge en Björn

Geert, Ryan (en Jutta)

Ilona en Franca

(en dan is er nog Robin)


Robin vormt geen gevaar, want hij hoort nergens bij. Nu Karen uitgeschakeld is, zijn Ilona en Franca ook niet meer zo'n groot gevaar oftewel Gio, Judge en Björn zullen zich gaan richten op Geert of Ryan (of om Björns positie veilig te stellen moet Ilona nog weg).

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #75 Gepost op: 27-10-2003, 11:04:21 »
(en dan is er nog Robin)

Robin vormt geen gevaar, want hij hoort nergens bij. Nu Karen uitgeschakeld is, zijn Ilona en Franca ook niet meer zo'n groot gevaar oftewel Gio, Judge en Björn zullen zich gaan richten op Geert of Ryan (of om Björns positie veilig te stellen moet Ilona nog weg).

Ik denk dat de positie van Robin veel minder onafhankelijk is dan je nu hier schetst. Ik vermoed binnenkort, maar misschien zelfs al in de komende aflevering, een complot van Ryan, Geert, Jutta en Robin. Het wordt dan erg interessant of zij of de Gio/Judge/Bjorn-groep uiteindelijk aan het langste eind gaan trekken.

Een ding is zeker: de komende afleveringen gaan in elk geval erg interessant worden!!  :D

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #76 Gepost op: 27-10-2003, 12:47:49 »
Het is en blijft moeilijk te voorspellen. Het feit dat 2 meiden zich af zouden zonderen met hun slaapplaats en de gevolgen hiervan had ik niet verwacht.

Bjorn blijft potentieel gezien altijd een afvaller, Ilona heeft zichzelf in een moeilijke positie geplaatst. Dit zijn de twee grootste kandidaten, Ryan blijft ook wel irritaties opwekken ...
Gek zijn is gezond

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #77 Gepost op: 27-10-2003, 13:34:39 »
Zekers weten dat Ilona moet vertrekken.
Alhoewel bij ER is niks zeker!
Ze zal natuurlijk weer aansluiting bij de groep moeten krijgen....
in je ééntje is ook zo sneu.
Maar das helaas te laat voor haar.
Doei Ilona. ::) ;)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #78 Gepost op: 27-10-2003, 14:27:40 »
Ik betwijfel of Robin mee zou doen (met Geert en Ryan) aan een complot om het Noorder 3-tal er uit te stemmen, want:
* Robin houdt niet zo van complotten
* Robin stemt volgende keer gewoon weer op Ryan, want hij houdt ook niet zo van Ryan
* Robin zal niet zo snel op Judge stemmen, want hij houdt wel van Judge  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #79 Gepost op: 28-10-2003, 15:05:27 »
Ik denk dat Ilona nog even gered wordt door het gedwongen vertrek van Franca. Dus dan heeft ze nog iets langer om haar plaats in de groep te verstevigen. En wie weet vindt ze wel aansluiting bij 1 van de "complotten smeders" en kan ze door daaraan mee te werken ook haar verblijf nog even verlengen. Want dat ze het spel eventueel zou winnen, is voor mij echt uitgesloten.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!