Poll

Afl. 4: Wie gaat er fysiek geweld gebruiken?

Eva
0 (0%)
Franca
0 (0%)
Ilona
14 (43.8%)
Jutta
0 (0%)
Karen
2 (6.3%)
Eric
0 (0%)
Geert
0 (0%)
Giovani
11 (34.4%)
Judge
0 (0%)
Robin
1 (3.1%)
Ryan
4 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Fysiek Geweld  (gelezen 19986 keer)

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #40 Gepost op: 8-11-2003, 18:11:17 »
Ik ben overigens toch wel erg benieuwd wat er zondag gaat gebeuren, en wie van de mannen er mag vertrekken.

wie van de mannen? ??? Wat weet jij dat ik niet weet?  ;)

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #41 Gepost op: 8-11-2003, 18:51:02 »
Iemand waar je het niet van zou verwachten denk ik, iemand die altijd heel rustig is.
Dus iig niet Ilona want die gooit het er wel uit.
Dan kom je dus uit op een binnenvetters en zijn Ryan en Jutta dus de grootste kanshebbers.
Jutta is gewoon huisarts en geen chirurg  ;), dus kom ik uit bij Ryan  ;D
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #42 Gepost op: 9-11-2003, 22:11:12 »
Nu Bjorn 't eiland heeft verlaten en Ryan steeds slechter in de groep lijkt te liggen, denk ik dat 't fysiek geweld tegen Ryan of door Ryan zal gaan plaats vinden. En wel in de aflevering van volgende week.

Ryan beschuldigd Gio blijkbaar van vanalles en de situatie loopt zo uit de hand dat we Gio, Judge en Robin huilend in elkaars armen zien vliegen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat Ryan misschien wel in staat zal zijn om Gio te bedreigen met 'n mes. Dat zou dan ook gelijk de tranen bij de overige mannen verklaren. Maar ik acht 't ook goed mogelijk dat Gio de beschuldigingen (los ervan of ze wel of niet waar zijn) en Ryan zo zat is dat hij Ryan bedreigd.

Ik ben benieuwd welke van de twee versies 't gaat worden. Op basis van wat we nu gezien hebben denk ik iig dat hier wel 'n juiste voorspelling tussen zit.  :-\

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #43 Gepost op: 10-11-2003, 07:51:24 »
ik denk mischien toch Gio. Die keek af en toe met zo'n rare psychopatische blik in zijn ogen...een beetje eng  :o

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #44 Gepost op: 10-11-2003, 09:24:08 »
Nou, dat valt ook wel weer mee... ;D
Maar goed, ik zie het eigenlijk best gebeuren dat Ryan Gio bedreigt. want ja, als Gio Ryan zou bedreigen, waarom huilen de andere mannen dan? Ik geloof niet dat zij -Robin en Judge- erg veel met Ryan hebben...

Ik kijk met spanning uit naar zondag!! Het wordt spannend, spannend, spannend... ;D :o
It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #45 Gepost op: 10-11-2003, 09:54:25 »
Zo aan de afgelopen afleveringen te zien heeft Ryan behoorlijk wat meer zelfbeheersing dan Gio (die heeft helemaal geen zelfbeheersing). Ik ga dan ook voor de optie Gio bedreigt Ryan.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #46 Gepost op: 10-11-2003, 10:08:35 »
als Gio Ryan zou bedreigen, waarom huilen de andere mannen dan? Ik geloof niet dat zij -Robin en Judge- erg veel met Ryan hebben...

Nee klopt, maar ze kunnen toch ook huilen om de hele situatie op 't eiland? Als 't echt zo uit de hand gaat lopen als we moeten geloven uit dat interview met Ernst Paul, dan kan ik me wel voorstellen dat de expeditieleden allemaal erg schrikken van wat er gebeurd en daardoor ook emotioneel worden. Ik denk namelijk niet dat er echt iemand gewond gaat raken (anders zouden ze 't echt niet uitzenden), maar dat 't meer de situatie is die iedereen erg van de kaart zal gaan brengen. Daarom zouden Robin en Judge ook goed kunnen gaan huilen als Gio Ryan bedreigd.

Zo aan de afgelopen afleveringen te zien heeft Ryan behoorlijk wat meer zelfbeheersing dan Gio (die heeft helemaal geen zelfbeheersing).

Dat denk ik ook, Tweety. Ryan lijkt me juist 'n hele rustige man, die zelfs in situaties waarin hij heel kwaad op iemand is zich weet te beheersen. Gio lijkt me nogal 'n driftig ventje, die zich niet goed zal kunnen beheersen als hij echt tot 't uiterste gedreven wordt. Ik zie de optie Gio bedreigt Ryan zelf dan ook eerder gebeuren als andersom.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #47 Gepost op: 11-11-2003, 00:42:53 »
wie van de mannen? ??? Wat weet jij dat ik niet weet?  ;)
Afgelopen vrijdag werden tussen de reclameblokken door enkele flitsen van expeditie Robinson uitgezonden. Daarin zegt Franca: "Ik denk dat hij zijn doodvonnis getekend heeft". Dus dacht ik, er zal wel een van de mannen uitvliegen. Dat gebeurde inderdaad ook, maar zonder de uitspraak van Franca. Ik ging er van uit dat die "reclameflitsen" allemaal uit aflevering 9 kwamen, de regie heeft ons dus mooi op het verkeerde been gezet!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #48 Gepost op: 11-11-2003, 00:48:18 »
Afgelopen vrijdag werden tussen de reclameblokken door enkele flitsen van expeditie Robinson uitgezonden. Daarin zegt Franca: "Ik denk dat hij zijn doodvonnis getekend heeft". Dus dacht ik, er zal wel een van de mannen uitvliegen. Dat gebeurde inderdaad ook, maar zonder de uitspraak van Franca. Ik ging er van uit dat die "reclameflitsen" allemaal uit aflevering 9 kwamen, de regie heeft ons dus mooi op het verkeerde been gezet!

Kijkcijfersssssssss ruizduck.....Je bent de "pisang" als je geloofd in de cliffhangers ;)
Het blijft een leuke serie, jammer dat ze steeds creatiever gaan knippen/plakken.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #49 Gepost op: 13-11-2003, 02:27:43 »
NOu, ik wil onderhand ook wel eens weten hoe en wanner dat geweld dan plaats gaan vinden.
Stel je toch voor dat het al gebeurt is, en ze dat niet uitzenden (te schokkend enzo :o) (zou theoretisch ook nog kunnen) En wij maar disscussieren erover.......

Maar het zou mij ook niet verbazen als het een gevolg is van de bananenjatterij. Dat daardoor van alles loskomt.
En dat het dan tussen Gio en Ryan speelt is niet onlogisch. Denk dat wel dat dat bij Gio vandaan komt, dat ie link wordt van de banaanbeschuldigingen ofzo. Ik zou in ieder geval niet weten wie er anders agressief zou moeten worden.

(of twee kampleden dreigen agressief te worden, en ilona steekt daar met haar zwarte dan een stokje  voetjevoor  ;D)
stap voor stap

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #50 Gepost op: 13-11-2003, 09:00:06 »
Ik dacht begrepen te hebben dat er niet zozeer fysiek geweld gepleegd werd, als wel dat er mee gedreigd werd.
Als het er al niet uitgeknipt is (wat me niet zou verbazen) lijkt het, gezien het dieptepunt volgende week, dat we zondag weten hoe de vork nou in de steel zit.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Fysiek Geweld
« Reactie #51 Gepost op: 21-11-2003, 12:49:30 »
Het fysieke geweld is dus nu opgelost. Gio heeft hiermee weliswaar minpunten gescoord maar niet voldoende minpunten om hem weg te sturen.

Persoonlijk moet ik bekennen dat ik als ik op die eilanden had gezeten waarschijnlijk wel een soortgelijke aanvaring had gekregen met Bjorn. Ook kan ik wel wat begrip opbrengen voor Gio, al valt zoiets toch niet goed te praten.........
Gek zijn is gezond

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fysiek Geweld
« Reactie #52 Gepost op: 22-11-2003, 01:43:49 »
Als zeker is dat Gio die bananen heeft gestolen, kun je dan nog steeds begrip voor hem opbrengen? Het enige wat Ryan heeft gedaan is het op een normale manier aan de orde stellen plus een opmerking maakt dat GIO daarnaast wel veel snoept/proeft.

Je kunt toch wel met zekerheid stellen dat Gio degene geweest moet zijn die de bananen heeft gestolen. Ik vind het dan onrechtvaardig dat degene die er iets van zegt een mes tussen z'n ribben krijgt en wordt weggestemd.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2003, 01:48:50 door Malcolm »

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fysiek Geweld
« Reactie #53 Gepost op: 22-11-2003, 12:42:22 »
tja, maar natuurlijk wel dankzij de immuniteit van Gio.
Maar toch, ik krijg het gevoel dat wij toch lang niet alles weten.  :-\  :-\

Wie weet wordt er morgen meer duidelijk.
stap voor stap