Poll

Afl. 4: Wie gaat er fysiek geweld gebruiken?

Eva
0 (0%)
Franca
0 (0%)
Ilona
14 (43.8%)
Jutta
0 (0%)
Karen
2 (6.3%)
Eric
0 (0%)
Geert
0 (0%)
Giovani
11 (34.4%)
Judge
0 (0%)
Robin
1 (3.1%)
Ryan
4 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Fysiek Geweld  (gelezen 19991 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Fysiek Geweld
« Gepost op: 30-09-2003, 19:15:36 »
In de media is aangegeven dat er in aflevering 4 een van de leiders (bijna) fysiek van de leiders zal worden aangevallen. Slaat de honger bij een van de mannen zo toe dat ze Fatima letterlijk wel op kunnen eten en willen slachten of heeft een van de vrouwen zin om een manchet in Björns lichaam te porren. (Zie uitspraken).

Ik denk dat Ilona weleens zou kunnen gaan toeslaan. Na Esthers vertrek is zij de directe concurrent van Björn. Ze lijkt me ook wel beetje 'Psycho'.  ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #1 Gepost op: 30-09-2003, 19:22:01 »
Ik ga ook voor Ilona. Op de een of andere manier krijg ik iedere keer 't gevoel dat zij wel 'ns tot zoiets in staat zou kunnen zijn. Ik denk dat 't 'n erg temperamentvol meisje is dat ineens zo erg in woede kan uitbarsten, dat we er allemaal van zullen gaan schrikken. Haar uitspraak over Bjorn ('Ik ben die man echt spuug en spuug zat!'), die ze volgende week zal doen, belooft ook al niet veel goeds....

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #2 Gepost op: 30-09-2003, 20:16:31 »
en ook ik ga voor ilona........beetje om de zelfde reden als jullie al schrijven
en ook om de mannier waarop ze zei (in het voorstukje) ik ben hem helemaal zat of beu ofzo
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2003, 11:12:29 »
In eerste instantie zeg ik ook Ilona, maar aan de andere kant denk ik dat ze hem allemaal wel kunnen schieten. Zelfs Jutta, maar die vindt 'm gewoon zielig.
Als ik er had gezeten denk ik trouwens dat ik 'm allang een flinke hoek had gegeven, die sukkel in zijn hutje. Had eigenlijk een grot moeten zijn, past beter bij zo'n neanderthaler
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2003, 14:36:24 »
Ik wilde Bjorn stemmen maar die staat er niet bij..... denken jullie niet dat die tot lichamelijk geweld in staat is?
O, ik lees nu dat 1 van de leiders wordt aangevallen....sorry...  ::)

Andere mogelijkheden: Een van de dames die Bjorn zat is
Giovanni die Fatima aanvliegt omdat ze weer iemand voortrekt?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2003, 19:38:41 »
het was idd helaas iemand die een leider aan zou vliegen anders zou idd mijn stem naar bjorn gaan, in mijn ogen zeker in staat tot fysiek geweld.

alleen tegen wei, dat zou een moeilijker keuze zijn, de meeste vrouwen doen niet veel anders dan een beetje genieten( niet dat dat perse iets slechts is, maar wel in de ogen van Bjorn)
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #6 Gepost op: 1-10-2003, 20:04:40 »
Ach..... geweld. Zonder geweld kun je ook geen kokosnoot kraken....of pelpinda's eten.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #7 Gepost op: 1-10-2003, 21:05:05 »
Ik ga ook voor Ilona, om de redenen die hierboven al genoemd zijn. Volgens mij is ze er best toe in staat.

Toch vind ik Karen ook wel een optie, zij was blijkbaar min of meer bevriend met Esther aangezien Esther aan haar had gevraagd of ze op haar wilde stemmen. Misschien denkt Karen net zo over Björn als Esther en vliegt ze hem aan.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2003, 03:24:54 »
Ik heb karen gestemd, omdat zij bevriend was met Esther. Volgens mij gaat Karen zich net zo ergeren aan Bjorn als Esther.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #9 Gepost op: 2-10-2003, 19:13:29 »
Het moet in ieder geval haast wel in het vrouwenkamp gebeuren.
Iedere vrouw kan zo´n kerel wel wat doen toch???
Mischien springen ze er met z´n allen wel bovenop ;D
stap voor stap

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #10 Gepost op: 2-10-2003, 20:21:12 »
Ik ben trouwens erg benieuwd wat er gaat gebeuren met de persoon die fysiek geweld zal gaan gebruiken of wil gaan gebruiken. Zal diegene 'n bepaalde straf krijgen van de makers? Zal diegene 't eiland moeten verlaten? Dat hangt er denk ik ook 'n beetje vanaf of de makers diegene nog 'n keer opnieuw achten in staat te zijn tot zo'n aanval. Nu hebben ze 't kunnen voorkomen, maar wie zegt dat er in de rest van de tijd van de expeditie niet nog 'ns wat gebeurd? Misschien waren ze daar wel zo bang voor dat de 'aanvaller' gelijk van 't eiland verwijderd is.  :-\

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #11 Gepost op: 3-10-2003, 09:24:27 »
owkey ik ga mijn mening aanpassen.......omdat de dames naar fatima gaan, en de heren naar bjorn ga ik voor een man die het geweld heeft gebruikt.
fatima is een bijzonder aardig mens en ik kan me niet voorstellen dat iemand haar iets wil aandoen.

bjorn daarentegen is een heel ander verhaal ;D
je hoorde giovani al in het voorstukje zeggen dat bjorn gewoon heel erg bazig aan het doen was, en dat zint hem niet natuurlijk.
ik ga dus voor gio nu, ik denk dat hij er mentaal toch al flink doorheen zit, en bjorn hem miss eten gaat weigeren ofzo  :) 8), en dan gaat gio doorslaan.

zomaar een gezellige gok, op een gezellig ochtend ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #12 Gepost op: 3-10-2003, 09:45:48 »
Gaaf, ik wist nog niet dat de dames naar Fatima gingen en de heren naar Bjorn. Blijkt dat uit de voorstukjes van deze week ofzo? Veelbelovend in elk geval! Ik ben wel benieuwd of dat dan voorgoed is, of alleen voor een middagje...

En ik weet nog niet zo goed hoe ik dan de woedeuitval van Bjorn tegenover de dames moet plaatsen. Wat zouden ze gedaan hebben om hem zo kwaad te maken?

Wat betreft het fysiek geweld, nu ik dit zo hoor zou het me ook niet verbazen als Giovanni Bjorn eens flink gaat aanpakken. Ik ben ook erg benieuwd wat de reactie is van de productie. Als Giovanni Bjorn echt met een mes achterna zou gaan lijkt me de enige mogelijkheid om diegene die met het mes zwaait van het eiland af te halen, lijkt me niet dat je als productieteam het risico wil lopen dat hij/zij nog een keer doorslaat.

En als er iemand gedwongen wordt om te vertrekken zie ik weer mogelijkheden voor Simon of Esther om terug te komen!  :D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #13 Gepost op: 3-10-2003, 09:59:45 »
Gaaf, ik wist nog niet dat de dames naar Fatima gingen en de heren naar Bjorn. Blijkt dat uit de voorstukjes van deze week ofzo? Veelbelovend in elk geval! Ik ben wel benieuwd of dat dan voorgoed is, of alleen voor een middagje...
ja zat in een (jee hoe heet dat) aankondigings filmpje.....

Citaat
En ik weet nog niet zo goed hoe ik dan de woedeuitval van Bjorn tegenover de dames moet plaatsen. Wat zouden ze gedaan hebben om hem zo kwaad te maken?
wat zei hij eigenlijk precies toen??? het kan nu natuurlijk ook zo zijn dat hij die kerels BEU! is :)

Citaat
En als er iemand gedwongen wordt om te vertrekken zie ik weer mogelijkheden voor Simon of Esther om terug te komen!  :D
als dat zo is.....denk ik dat je alleen kans heb dat esther terug komt, simon zal wel al thuis bij zn meissie zitten ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #14 Gepost op: 3-10-2003, 10:52:16 »
Dat hoor ik ook voor het eerst, Jokivin dat de mannen naar Björn gaan en andersom  :D


Maar misschien is dat ook wel de oplossing. Er wordt fysiek geweld gebruikt en daarom wordt er besloten dat de teams van leider wisselen. Weten de vrouwen ook eens hoe het is om zonder eten te zitten  ;) alleen wel sielig voor Fatima.  :-\

Offline kat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Honger maakt rauwe sprinkhanen zoet :-))
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #15 Gepost op: 3-10-2003, 11:43:31 »
Voor mij is het nieuw dat de de heren naar Bjorn gaan en de dames naar fatima. Gebeurt dat a.s zondag?
Voor de jongens goed nieuws natuurlijk, een eiland met eten. Voor fatima verandert het niet ten goede. Hoe zal het gaan met haar en de dames op een eetloos eiland?
Ik verheug me wel op de interactie tussen Bjorn en de mannen. Dat word vast lachen! Die nemen hem nooooooit serieus. Bjorn gaat huilend naar huis ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #16 Gepost op: 3-10-2003, 13:28:09 »
ik ga voor Gio.....heb geen goed gevoel bij hem, gaat vast geweldadig worden.  ;D

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #17 Gepost op: 3-10-2003, 14:11:22 »
Misschien is de oplossing van de productie voor het geweld wel juist dat de mannen en vrouwen wisselen van leider..

Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #18 Gepost op: 3-10-2003, 14:24:23 »
Wow! De mannen en vrouwen wisselen van eiland en van leider!  :o  Is dat effe nieuws zeg!  :D

Dat gaat vast heel erg spannend worden. Ik vraag me nu idd ook af of deze ingreep van de makers is gekomen na 't fysiek geweld of ervoor. Ik kan me namelijk ook wel vinden in 't idee dat ze de expeditieleden laten wisselen, omdat ze 't niet meer aandurven om diegene, die fysiek geweld heeft willen plegen, bij de leider in de buurt te houden.

Maar ik kan me ook weer goed voorstellen dat de mannen 't totaal niet met Bjorn zouden kunnen vinden en dat een van hen hem zal gaan aanvallen. Ik gok op Giovanni of op Ryan. Beiden zie ik wel in staat zoiets te doen. Ik denk ook dat er veel strijd tussen de mannen van Fatima en Bjorn aan vooraf zal gaan. 't zal me dan ook niks verbazen dat Bjorn hen bedoelde met 'ik ben ze beu!' en niet de vrouwen.

Ik ben ineens wel heel erg benieuwd naar de aflevering zondag!  ;)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Fysiek Geweld
« Reactie #19 Gepost op: 3-10-2003, 19:36:26 »
Jaaaa, dit is wel heel nieuwsgierigmakend.  :o
Ben benieuwd of het nou echt zo is dat ze gaan wisselen........heb het zelf niet gezien. Zou wel erg verrassend zijn.
Oooh, en dan wordt het vast feest tussen Bjorn en de mannen.........dat kan niet goed gaan met zijn autoritaire leidergedoe.  Dat trekken die uitgehongerde mannen echt niet.
Dus ik denk het ´geweld´ zal dat richting bjorn zijn door een van de mannen.
Maar dan nog geloof ik niet in grote escalaties hoor. Het zal wel iets kleins zijn (bv een duw of stomp oid) wat de programmamakers nu  lekker opkloppen, zodat iedereen zeker weer gaat kijken komende week. Tja, je moet je kijkers natuurlijk wel aan je binden, en dat doen ze goed zo afgaande op wat het hier al allemaal los maakt.

ach leuk toch ;D
stap voor stap