Auteur Topic: Winnaar al bekend via Radio 3FM????  (gelezen 10230 keer)

Offline Dopey1976

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Gepost op: 28-10-2003, 09:28:36 »
Hoor net van een collega van mij van vanmorgen Rob Stenders van Radio 3FM de winnaar van Expeditie Robinson aan de telefoon heeft gehad, live in de uitzending!!! Dit is toch niet meer leuk ..... Ik weet nu wie het is, heel mijn zondagavond naar de klote!! Rob Stenders, bedankt .....

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2003, 09:31:18 »
mmm, is dat programma van Stenders niet bekend van de imitaties?

Ik heb het wel gehoord, het interview. Ik moet zeggen, ik twijfelde wel !!
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Dopey1976

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2003, 09:43:40 »
Dat is inderdaad zo ... Ik heb het zelf niet gehoord. Laten we het hopen, anders is dit te triest voor woorden van de heer Stenders en kornuiten.

Meerdere mensen die het hebben gehoord? Laat dan hier svp weten of het volgens jou een imitatie was of dat het echt iemand van de eilandbewoners was ...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2003, 09:48:13 »
alstublieft geen spoilers hier?? aub? ik weet nog van niks, en wil het ook niet weten...
als dit echt waar is, is dit de zoveelste blunder. om moe van te worden.....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2003, 10:17:50 »
Ik kan 't me echt niet voorstellen dat 'n programma als ER zo'n blunder zou maken. Als Stenders weet wie de winnaar is, dan hebben de makers van ER namelijk iets niet goed gedaan, namelijk 't geheimhouden van de winnaar. Dit lijkt me echt iets wat de makers boven alles willen voorkomen en ik kan me dan ook niet voorstellen dat 't zo gemakkelijk uitgelekt zou zijn. Bovendien heeft men in de media volgens mij na 't Bachelor-drama afgesproken dat 't bekend maken van 'n winnaar van 'n programma nog ver voordat de finale uitgezonden zal worden echt 'not done' is en dus niet meer zou gebeuren. 't lijkt me niet dat 3FM daar zomaar overheen stapt en 't gewoon toch doet als ze er al achter zijn gekomen wie de winnaar zou zijn (wat ik dus hoogstonwaarschijnlijk acht).

Kortom, ik geloof er dus eigenlijk geen klap van. Wie zegt trouwens dat de winnaar al bekend is? Voor 't zelfde geld spelen ze 't weer zoals vorig jaar en wordt de winnaar hier in Nederland over 'n aantal weken pas bekend gemaakt.  :-\

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2003, 10:59:04 »
Ik heb het ook gehoord en het was dus niet zo dat 3FM bekend maakte wie de winnaar is van E.R. Ze hadden een van de deelnemers in de uitzending, en Stenders vroeg aan hem/haar of hij/zij gewonnen had, en diegene bevestigde dit toen. Ik betwijfel alleen of deze kandidaat echt serieus was of alleen maar meespeelde met Stenders. Ik denk (hoop) eigenlijk het laatste...

Overigens staat er volgensmij een behoorlijke boete op het voortijdig laten uitlekken van de winnaar, ben daarom erg benieuwd hoe SBS hier op reageert als het toch waar is.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #6 Gepost op: 28-10-2003, 11:15:35 »
Ik weet ook over wie het gaat en ik geloof er helemaal niets van!!
Het zal inderdaad nog niet eens bekend zijn wie de winnaar is, als het tenminste net zo gaat als vorig jaar.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #7 Gepost op: 28-10-2003, 11:21:50 »
Ik weet ook over wie het gaat en ik geloof er helemaal niets van!!
Het zal inderdaad nog niet eens bekend zijn wie de winnaar is, als het tenminste net zo gaat als vorig jaar.

Voor de kandidaten is het opzich niet zo moeilijk om na te gaan wie uiteindelijk gewonnen heeft, ook al wordt de urn pas officieel in de studio geopend. Veel van de kandidaten hebben nog contact met elkaar en het lijkt me sterk dat ze dan nooit praten over de laatste stemronde. En dan is het niet moeilijk om even uit te rekenen wie uiteindelijk de winnaar is...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2003, 11:41:38 »
Voor de kandidaten is het opzich niet zo moeilijk om na te gaan wie uiteindelijk gewonnen heeft, ook al wordt de urn pas officieel in de studio geopend. Veel van de kandidaten hebben nog contact met elkaar en het lijkt me sterk dat ze dan nooit praten over de laatste stemronde. En dan is het niet moeilijk om even uit te rekenen wie uiteindelijk de winnaar is...

Ik had vorig jaar toch niet 't idee dat Derek en Olivier al wisten wie er ging winnen. De verbazing was echt duidelijk van hun gezichten af te lezen toen Derek won.  :-\

Ze hebben natuurlijk wel contact met 'n aantal andere expeditieleden, waarvan ze dan ook wel ongeveer weten wat die gestemd hebben, maar ik denk dat 't bij degenen waarmee je niet zo veel contact hebt (waar je op 't eiland ook al niet zo'n goede band mee had) toch giswerk blijft.

Ze hadden een van de deelnemers in de uitzending, en Stenders vroeg aan hem/haar of hij/zij gewonnen had, en diegene bevestigde dit toen. Ik betwijfel alleen of deze kandidaat echt serieus was of alleen maar meespeelde met Stenders..

Als 't op deze manier gegaan is, dan weet ik wel bijna voor 100% zeker dat 't niet waar is. De winnaar mag gewoon absoluut niet bekend maken dat hij/zij gewonnen heeft voordat de laatste aflevering wordt uitgezonden. Dat zal allemaal netjes in 'n contract geregeld zijn. Daarom acht ik 't echt hoogstonwaarschijnlijk dat de winnaar hier zomaar ineens bekend zou maken dat hij/zij gewonnen heeft. 't zou trouwens toch ook wel heel toevallig dan zijn dat Stenders net de goede kandidaat heeft opgebeld.  ::)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2003, 11:48:14 »
ik heb even op onze collega-forums gekeken en daarin wordt gezegd dat diegeen het cynisch bedoelde. ik weet alleen nu wel om wie het gaat.. :'( maar ga ervan uit dat dit absoluut een broodje aap is.  ;)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2003, 17:29:01 »
ik heb het ook gehoord, en ik denk echt dat het een grap was hoor. ging ook in de trant van: ja natuurljik heb ik gewonnen, anders was ik toch niet wakker geworden voor je.

roos was er trouwens gister, en die komt volgende week nog eens terug met een kandidaat.

* jokivin is lid van het genootschap van stenders vroeg.....zal ik vragen of ik even langs mag komen ;D[/size]
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2003, 19:30:51 »
heb er niets van ghord of wat dan ook, maar wil even zeggen dat ik heel blij ben dat niemand hier de naam noemt van de kanidaat.
 :) :-* :) :-* :)

wil het allemaal helemaal nog niet weten, ook niet als het een grap blijkt te zijn.
stap voor stap

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2003, 19:31:39 »
Wil iemand mij pm-en om wie het gaat?

Alvast bedankt!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2003, 21:12:39 »
Wil iemand mij pm-en om wie het gaat?

Alvast bedankt!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #14 Gepost op: 28-10-2003, 23:40:00 »
Wat een nieuwsgierige aapjes zijn jullie zeg...  :P :P
Geniet nooit met mate...

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #15 Gepost op: 29-10-2003, 00:30:54 »
Tis dus allemaal een storm in een glas water. ;)..gelukkig.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #16 Gepost op: 29-10-2003, 10:08:49 »
Hoezo, Katja??

Iemand heeft z'n taalkundige blik over het interview laten gaan, en dit vergeleken met het taalgebruik van die persoon in de uitzendingen. Volgens haar is het niet dezelfde persoon....dus een fake interview!

(maar wel een knappe imitatie dan  ;))
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #17 Gepost op: 29-10-2003, 10:21:53 »
Sorrie,Tweety....moet ik dat nu nog uitleggen?
Spreekt toch voor zich.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #18 Gepost op: 29-10-2003, 10:27:18 »
nee dus, anders vraag ik het niet....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #19 Gepost op: 29-10-2003, 10:35:27 »
Een hoop ophef en schrik over het bekend maken van de winnaar
van ER,wat later een grapje blijkt te zijn....als dat geen storm in een glas water is dan weet ik het niet meer. ;)