Auteur Topic: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?  (gelezen 22999 keer)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #40 Gepost op: 4-11-2003, 01:18:18 »
ik had het op tv al gezien, maar toch leuk dat het er hier op staat :D
stap voor stap

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #41 Gepost op: 4-11-2003, 08:32:25 »
ik had het op tv al gezien, maar toch leuk dat het er hier op staat :D

Toch leuk?? >:( ??? :(
Dat is niet zomaar 'toch leuk'!!
Hiervoor is Test op de wereld gezet, Test is gewoon een MAN MET EEN MISSIE!!!! ;)
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #42 Gepost op: 4-11-2003, 09:48:04 »
Test is niet voor niets De leider van CSC  8)... komt door zijn veelzijdige kwaliteiten  :)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #43 Gepost op: 4-11-2003, 10:32:45 »
Onze Test is natuurlijk ook geweldig, maar zo ook zijn filmpje in dit topic. Hoewel Test 't vast fantastisch vindt dat hij zoveel complimentjes krijgt, is dit topic toch vooral bedoeld om te discussieren over die 'volgende week'-filmpjes van 'm.  :)

Dus bij deze: de situatie tussen Bjorn en Ilona wordt blijkbaar onhoudbaar. Zal dan volgende week eindelijk 't fysieke geweld naar voren komen? Zal Ilona zo genoeg hebben van Bjorn dat ze in staat is om hem aan te vallen met 'n mes? Op zich moet ik eerlijk zeggen dat ik er haar wel toe in staat zie (iig tot 't bedreigen van Bjorn met 'n mes). Ze haat Bjorn immers echt heel erg. Maar ik denk eerlijk gezegd dat als er echt zoiets gebeurd is, we dat helemaal niet of toch enigzins gecensureerd op televisie zullen zien.

Verder zorgt volgens 't filmpje Robin voor 'n verassing, maar we zien daarbij beelden dat iemand anders kokosnoten uit 'n boom haalt. Wat zal de verassing van Robin dan zijn?  ???

En ten slotte natuurlijk 't duel tussen Geert en Karen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat Karen's wraakgevoelens zo erg de kop op steken dat ze 't duel met vlag en wimper gaat winnen.  :)
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 10:34:52 door Han13 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #44 Gepost op: 4-11-2003, 10:34:22 »
Toch leuk?? >:( ??? :(
Dat is niet zomaar 'toch leuk'!!
Hiervoor is Test op de wereld gezet, Test is gewoon een MAN MET EEN MISSIE!!!! ;)

een hond met een missie toch?? Oh nee, dat is Verdi  :-[

Ik verwacht volgende week dat de bom echt gaat barsten, benieuwd of de beruchte uitspraak 'zal ik dit machette eens tussen je ribben prikken' nu daadwerkelijk wordt uitgesproken.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #45 Gepost op: 4-11-2003, 11:54:39 »
Toch leuk?? >:( ??? :(
Dat is niet zomaar 'toch leuk'!!
Hiervoor is Test op de wereld gezet, Test is gewoon een MAN MET EEN MISSIE!!!! ;)

okeeeeee, HET IS FANTASTISCH!!!!!

eerlijk waar, ik zouniet weten hoe ik dat moet doen :-[
stap voor stap

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #46 Gepost op: 4-11-2003, 12:00:20 »
Wie prikt wie aan de machete volgende week??

Ik ben nog het meest nieuwsgierig naar die verrassing van Robin. Ik vind hem elke aflevering eigenlijk al heel verrassend, het moet dus wel iets héél bijzonders zijn als je dat speciaal gaat vermelden.
laat me raden......... hij vindt een slagerij om de hoek ;D ;)
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #47 Gepost op: 8-11-2003, 00:07:10 »
Oei, ik zag net in een voorstukje op net5, tussen de reclames door, dat het de komende aflevering goed fout gaat. Wie de spanning er nog in wil houden, zet dan tv en pc uit tot a.s. zondag. Voor de anderen, kijk in het forum bij het onderwerp “fysiek geweld”..

Edit: Bericht verplaatst uit oorspronkelijk nieuw topic: "Aflevering 10" (Test)
« Laatst bewerkt op: 8-11-2003, 12:48:50 door Test »
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #48 Gepost op: 8-11-2003, 09:22:45 »
Laten we eerst maar naar aflevering 9 kijken. ;Dhet gaat al zo snel.

Edit: Bericht verplaatst uit oorspronkelijk nieuw topic: "Aflevering 10" (Test)
« Laatst bewerkt op: 8-11-2003, 12:49:10 door Test »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #49 Gepost op: 10-11-2003, 09:56:20 »
Volgende week:

Gio heeft slechts de bananenschillen gevonden en weggegooid.
Robin blijkt de twee bananen gepakt te hebben. Niet eens met het idee om te "jatten" maar ja, hij vond dat hij dat wel kon doen want het was tenslotte toch zijn prijs. Bovendien blijven er dan netjes 16 bananen over, wat keurig deelbaar is door 8.  Echter, Ilona reageert nogal heftig en door de hele discussie durft hij niet meer te zeggen dat hij de "dader" is. Hij probeert het hele voorval weg te lachen (wie doet er nou moeilijk over 2 bananen).
Als Ryan Gio rechtstreeks beschuldigt slaan bij Gio de stoppen door (kan zomaar gebeuren bij Gio....) en dreigt Ryan een manchete tussen z'n ribben te steken.  Als straf voor deze bedreiging moet Gio het eiland verlaten.
Robin probeert de boel nog te redden door te bekennen dat hij de 'dief' is. Daarmee is het mysterie van de bananen dan wel opgelost, maar evengoed moet Gio het eiland verlaten.
Judge (Kwek) barst vervolgens in snikken uit, hij is immers z'n ene neefje (Kwik) kwijt, en zwaar teleurgesteld in z'n andere neefje (Kwak).

(Misschien slaat m'n fantasie op hol, maar ja, het zou kunnen, toch?)
« Laatst bewerkt op: 10-11-2003, 11:23:32 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #50 Gepost op: 10-11-2003, 10:41:53 »
't zou zomaar allemaal kunnen, Tweety. 't verplichte vertrek van Gio zou dan wel gelijk de tranen bij Robin en Judge verklaren.

Maar goed, ik denk dat 't toch iets minder dramatisch zal zijn. Ik denk dat Gio gewoon die bananen gepakt heeft en dat hij idd Ryan bedreigd, waarschijnlijk niet eens met 'n mes in z'n hand maar gewoon door 'n opmerking te plaatsen over 't steken van 'n machette tussen z'n ribben, omdat Ryan hem beschuldigd van de bananendiefstal en zo te zien van nog 'n aantal andere zaken. Op de een of andere manier wordt de sfeer op 't eiland dan zo verpest dat iedereen in huilen uitbarst en 't niet meer ziet zitten. De crew heeft toen de situatie gekalmeerd denk ik (krijgen we ongetwijfeld niet te zien) en daarna keert de rust terug op Kelapa. Ryan zal uiteindelijk toch weggestemd worden (kwik, kwek en kwak zijn nu eenmaal te sterk voor hem) en dan is er helemaal niks meer aan de hand op 't eiland. Ryan is er vervolgens van overtuigd dat hij toch niet meer zou kunnen winnen en gaat de uitdaging van 't Duivelseiland niet meer aan.

Zoiets gaat er gebeuren denk ik, maar ik moet 't 'volgende week'-filmpje nog 'ns heel goed bekijken of er niet nog andere dingen te gebeuren staan.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #51 Gepost op: 10-11-2003, 12:25:53 »
Volgende week:

Gio heeft slechts de bananenschillen gevonden en weggegooid.
Robin blijkt de twee bananen gepakt te hebben. Niet eens met het idee om te "jatten" maar ja, hij vond dat hij dat wel kon doen want het was tenslotte toch zijn prijs. Bovendien blijven er dan netjes 16 bananen over, wat keurig deelbaar is door 8.  Echter, Ilona reageert nogal heftig en door de hele discussie durft hij niet meer te zeggen dat hij de "dader" is. Hij probeert het hele voorval weg te lachen (wie doet er nou moeilijk over 2 bananen).
Als Ryan Gio rechtstreeks beschuldigt slaan bij Gio de stoppen door (kan zomaar gebeuren bij Gio....) en dreigt Ryan een manchete tussen z'n ribben te steken.  Als straf voor deze bedreiging moet Gio het eiland verlaten.
Robin probeert de boel nog te redden door te bekennen dat hij de 'dief' is. Daarmee is het mysterie van de bananen dan wel opgelost, maar evengoed moet Gio het eiland verlaten.
Judge (Kwek) barst vervolgens in snikken uit, hij is immers z'n ene neefje (Kwik) kwijt, en zwaar teleurgesteld in z'n andere neefje (Kwak).

(Misschien slaat m'n fantasie op hol, maar ja, het zou kunnen, toch?)

 :D :D :D Geweldig Tweety !!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #52 Gepost op: 10-11-2003, 13:41:58 »
tranen? wat voor tranen? Volgens mij keek ik net de andere kant op.

Wie huilde er dan? van verdriet of van het lachen?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #53 Gepost op: 10-11-2003, 14:02:31 »
Wie huilde er dan? van verdriet of van het lachen?

Nou als ik me niet vergis zagen we Judge en Gio elkaar huilend in de armen vliegen en zagen we Robin ook 'n traantje weg pinken.  :-\

De tranen leken me toch wel echt van verdriet te komen en niet van blijdschap.  :-[

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #54 Gepost op: 10-11-2003, 14:37:43 »
grrrrrr....hoe heb ik datkunnen missen!


Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #55 Gepost op: 10-11-2003, 14:47:16 »
Uit het intervieuw met PH :

Voel je wel eens de behoefte om in te grijpen?
"Soms moeten we als productie ingrijpen. Dit jaar hebben we dat twee keer gedaan: één keer omdat er voedsel werd gestolen en één keer omdat een kandidaat een andere deelnemer met fysiek geweld bedreigde. Verder is 'Expeditie Robinson' een organisch geheel."
 
Zou het dan eindelijk volgende week gebeuren???
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #56 Gepost op: 10-11-2003, 20:25:26 »
Aargh..ik hoop echt niet dat Gio eruit moet. Ik vind hem toch sympathiek, hoewel een hoop mensen hem bot en agressief vinden. En ja, hij kan goed koken en ik denk toch dat ze hem zullen missen als hij eruit zou moeten.

Nee, ik hoop niet dat hij eruit moet.  :( Ik zie Ryan liever verdwijnen, eerlijk gezegd.
It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #57 Gepost op: 12-11-2003, 10:19:52 »
Test, waar is je filmpje???? ;) :D ;D
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #58 Gepost op: 12-11-2003, 10:56:26 »
Ja, dat is een probleempje. De software waarmee ik het maakte was een uitprobeerversie van 30 dagen. Die is nu verlopen. Ik heb al wel een gewone versie maar krijg die nog niet geinstalleerd. Ik weet dus niet of het me deze week gaat lukken. :'(
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #59 Gepost op: 12-11-2003, 22:08:17 »
Jahaha, ik heb de software weer op mijn computertje staan. Dus snel maar weer een filmpje gemaakt. En om het te vieren meteen maar een titel in het filmpje gezet.  ;D
Ik ben weer helemaal blij. Mijn levensdoel (het maken van filmpjes) kan ik weer vervullen... ::) ;)

Klik op het plaatje om het filmpje (2,5MB) te zien.

Geniet nooit met mate...