Auteur Topic: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?  (gelezen 23020 keer)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #60 Gepost op: 13-11-2003, 09:14:40 »
Helemaal goed, Test, je mag blijven ;D
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #61 Gepost op: 13-11-2003, 14:04:01 »
Stukje uit een interview met Roos in "Het Nieuwsblad" (B) van 6 november:

Citaat
.......

Grote ruzie
Tijdens de expeditie komen extreme gevoelens naar boven. Welke hebben jou het meest aangegrepen?
Roos Van Acker: ,,Het moment dat Erik het niet meer zag zitten en eruit stapte, heeft me sterk gegrepen. Ook de zwangerschap van Fatima en de eeuwige bemiddelingspogingen van Robin. Er gebeurt ook nog iets heel grappigs met Bjorn, waarmee ik me een breuk heb gelachen. Maar er komen ook menselijke kantjes boven die me erg deden schrikken. Het is verbijsterend wat honger met een mens kan doen. Een van de kandidaten zal nog erg agressief worden. Daardoor zal een grote ruzie ontstaan.
.......
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #62 Gepost op: 13-11-2003, 14:12:19 »
Dat verklaart een hoop. Uit dit stukje op te maken gaan we hier toch wel de beelden van te zien krijgen. Als het een enorme ruzie veroorzaakt kunnen ze er natuurlijk ook moeilijk omheen. Als het telkens over maar 1 ding gaat op het eiland, dan valt dat er ook niet uit te knippen...  :)

Het moet toch wel Gio zijn die zo buiten zijn boekje gaat. Ik kan me echt geen andere kandidaat voorstellen die zo heftig zal kunnen reageren...  ???
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #63 Gepost op: 13-11-2003, 15:10:47 »
Het moet toch wel Gio zijn die zo buiten zijn boekje gaat. Ik kan me echt geen andere kandidaat voorstellen die zo heftig zal kunnen reageren...  ???

Ilona vind ik ook nogal opvliegerig, maar nu Bjorn eruit is zou ik niet weten op wie die kwaad zou moeten worden. Ik denk dus ook dat 't Gio wordt en dat z'n agressie tegen Ryan is gekeerd.

Citaat
Een van de kandidaten zal nog erg agressief worden. Daardoor zal een grote ruzie ontstaan.

Mmmm, dit doet vermoeden dat de grote ruzie van volgende week wordt veroorzaakt door de agressiviteit van 'n expeditielid en niet dat de agressiviteit naar voren komt door de ruzie. In dat geval zou 't ook nog steeds Ryan kunnen zijn die z'n zelfbeheersing verliest en dat de rest (vooral dus Gio en Judge) daarom zo kwaad op 'm zijn. Maar ik vind Ryan juist altijd zo'n rustige kerel. :-\

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #64 Gepost op: 14-11-2003, 13:04:30 »
ziets denk ik ook, dat een ruzie met agressie tussen twee personen uitgroeit tot een ruzie op het hele eiland.

ik denk trouwens dat Judge en Robin net zo goed kwaad en verdrietig kunnen worden op Gio, als die agressief doet, misschien nog wel meer als ze dat niet verwachten en dan teleurgesteld in hem zijn.
Maar ja, ook ryan kan het zijn. Van anderen zou het me vreselijk verbazen. Ik kan me bijv. nog wel voorstellen dat ze kwaad worden, maar agressief zie ik verder toch ook niemand doen. Tja, maar wat honger met een mens losmaakt is moeilijk te voorspellen  denk ik.

we shall see  :) :o :-\
stap voor stap

Offline me-going-jeej

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #65 Gepost op: 14-11-2003, 16:02:49 »
Het moet toch wel Gio zijn die zo buiten zijn boekje gaat. Ik kan me echt geen andere kandidaat voorstellen die zo heftig zal kunnen reageren...  ???

Ik denk eerder dat her Judge is die buiten zn boekje gaat.. Gio gaat huilen en Judge wordt kwaad op Ryan (volgens het voorstukje van net5). Wordt een leuke aflevering!!  ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #66 Gepost op: 14-11-2003, 19:28:48 »
Ja, interessant voorstukje. Gio aan't huilen (dus ook)

Ilona zei ook: 'En toen zeitie: 'Wacht maar mannetje als dit allemaal is afgelopen, kom ik je nog weleens tegen.'

Ik ben benieuwd wie dat gezegd heeft: Gio of Ryan!

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #67 Gepost op: 15-11-2003, 16:04:51 »
het lijkt wel steds heftiger te worden.......spannend
stap voor stap

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #68 Gepost op: 18-11-2003, 18:36:57 »
Hoofdrol voor Ilona in de volgende aflevering misschien?
Ilona reageerd alle frustraties die ze heeft opgedaan tijdens de aanwezigheid van Bjorn af op Gio waar ze inmiddels ook de pest aan heeft.
Robin zag het aankomen en heeft nog geprobeerd om met beiden te praten waarbij Gio schreeuwend wegliep en Ilona er haar buik vol van had, maar dan in overdrachtelijke zin en niet zo letterlijk als Fatima.
Franca is boos dat door al dat gedonder ze niet kan nagenieten van de middag met haar gezin en zegt Judge eens flink de waarheid over zijn slappe houding , waarna Jutta de amateur-psycholoog speelt en hem probeert te troosten.

Misschien een beetje ver gezocht maar ik verbaas me nergens meer over ;) :D

O ja, ik was die anderen ff vergeten.
Op het Duivelseiland besluiten Bjorn en Ryan dat ze toch meer gemeenschappelijks hebben als ze dachten en op basis daarvan besluiten ze dat ze een twee-eenheid zijn en blijven allebei, elk aan 1 kant, op het eiland zitten  ::)
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #69 Gepost op: 19-11-2003, 11:44:24 »
Ondanks alle trubbels met de site heb ik toch maar een nieuw filmpje gemaakt...

Klik op het plaatje om het filmpje (2,5MB) te zien.

« Laatst bewerkt op: 19-11-2003, 11:46:11 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #70 Gepost op: 19-11-2003, 13:16:41 »
tja, volgeden week, 1001 scenario´s zijn mogelijk.....
Mmmmmmmmmmm.......................... ik denk dat Ryan niet op het duivelseiland komt. Daarvoor vind Bjorn het nog veeeeel te leuk daar (al verlangt hij misschien wel naar zonnebrand voor zijn rode billetjes ;D).
Einde Expeditie dus voor Ryan.

Ik denk dat er een heuse twee kampen situatie gaat ontstaan bij de anderen. Een pro en anti Gio groepje, met Franca daar ergens tussen in zwevend. Misschien is zij diegene die de boel nog een keertje bij elkaar gaat proberen te houden. Ze snapt de vrouwen, maar is ook niet anti gio, want dank zij hem was toch maar mooi haar familie ff langsgeweest.

Maar wie eruit gaat.............ik zou het niet durven zeggen.  :-\ :-\ :-\
stap voor stap

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #71 Gepost op: 20-11-2003, 12:39:46 »
de strijd der titanen: Bjorn tegen Ryan, Bjorn wil absoluut de finale halen en wil eigenlijk niet eens meer naar huis terug. (Is in mijn ogen zeker een optie, laat Bjorn levenslang op duivelseiland zitten!) Ryan zit vol met wraagevoelens, dus zal zeker gemotiveerd zijn om Bjorn te verslaan, daarom hou ik het toch voorzichtig op Ryan die de strijd om duivelseiland wint....

Ik heb het gevoel dat judge een grote kans maakt om weggestemd te worden.

 
Gek zijn is gezond

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #72 Gepost op: 25-11-2003, 21:56:49 »
Ook deze week weer een filmpje voor als je je afvraagt wat er volgende week ook alweer staat te gebeuren. De bananenkwestie blijft een rol spelen. Zal dat de kop van Jutta kosten?  ???

Klik op het plaatje om het filmpje (2,5MB) te zien.

« Laatst bewerkt op: 25-11-2003, 21:58:38 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #73 Gepost op: 2-12-2003, 11:01:43 »
Mijn laatste filmpje voor deze serie van ER. Misschien wel het spannendste: Wie staat er in de finale? Komende zondag gaan we allemaal zien...


Klik op het plaatje om het filmpje (2,5MB) te zien.

Geniet nooit met mate...