Auteur Topic: Wat gebeurt er in de volgende aflevering?  (gelezen 23014 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Gepost op: 5-10-2003, 22:15:16 »
Dit topic is bedoeld om te raden wat er in de komende aflevering gaat gebeuren. Aan 't einde van iedere aflevering wordt er immers al 'n vooruitblik gegeven en ook worden er al kleine stukjes van de nieuwe aflevering uitgezonden in de reclameblokken van Net5.

Deze keer is in de vooruitblik aan 't einde van aflevering 3 onder andere te zien dat Ryan 't leiderschap op zich wil gaan nemen. 't lijkt me dus dat Zuid weer 'n nieuwe leider gaat krijgen. Maar zal deze door de programmamakers gekozen worden of mogen de kampleden zelf beslissen wie de nieuwe leider wordt? En moet 't perse 'n vrouwelijke leider worden of zal 't ook 'n mannelijke mogen zijn?

En zal kamp Zuid weer in 'n diep dal zakken als ze weer geen eten hebben? Of zullen ze weer 'n proef weten te winnen? En leven Giovanni en Judge nu helemaal op nu ze weer volop kunnen eten? En hoe zal hun band worden met Bjorn? En hoe lang houden de vrouwen van Noord 't nog uit met Bjorn?

Voor meer visueel ingestelde mensen: klik op het plaatje voor een filmpje (4,3MB groot) als geheugensteuntje:

Aankondiging aflevering 5:


Aankondiging aflevering 6:



{edit: nieuw filmpje erbij gezet - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 23:57:15 door Malcolm »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2003, 23:05:26 »
Zoals we in 't filmpje, dat Test zo mooi online heeft gezet, kunnen zien zijn de vrouwen in Zuid gek op Ryan. Hij verwent hen met scrubbehandelingen en krijgt daardoor veel credit van Jutta en Karen. De andere mannen van 't kamp horen we echter 'n plan smeden om Ryan eruit te stemmen. Ik ben erg benieuwd of ze dat zal gaan lukken. Als ze met drie man op hem stemmen heeft hij natuurlijk wel 'n grote kans om de Expeditie te moeten verlaten. Ik ben ook benieuwd of ze hem eruit willen puur en alleen omdat hij met de vrouwen aanpapt of dat er nog meer irritaties spelen.

Giovanni kan volgende week waarschijnlijk eindelijk z'n kookkunsten 'ns tonen, want op Pantai is 't eten immers niet bepaald schaars. Eindelijk kan hij dus laten zien of 't feit dat hij kok is in zijn voordeel kan werken. Hij zal immers wel veel credit krijgen voor zijn kookkunsten.  :)

Wat verwachten jullie wat er allemaal staat te gebeuren in aflevering 5? (ook interessant is 't om 'ns de reclameblokken van Net5 in de gaten te houden. Daarin worden iedere week 'n aantal verschillende aankondigingsfilmpjes getoond, waarin dan nog niet eerder vertoonde beelden te zien zijn)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #2 Gepost op: 7-10-2003, 01:34:49 »
Ryan: "Ik zou het leiderschap best op me kunnen nemen"
Ik denk niet dat iedereen daar even dol op zal zijn.  ::) Verder denk ik dat Ryan vooral indruk wil maken op de dames. Maar dat hoort bij het spel.

Hoe zou het met Bjorn verder gaan. Hij zegt: "Ik heb er geen zin in." Waar geen zin in? En zouden de dames (Ilona) nog met hem op één eiland verder kunnen leven?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2003, 09:41:55 »
ik denk idd dat er een nieuwe leider gekozen moet worden....

en ik zit nog steeds te wachten op het fysiek geweld..  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #4 Gepost op: 7-10-2003, 10:27:02 »
ik denk idd dat er een nieuwe leider gekozen moet worden....

Hoe denk je dat dit gaat gebeuren? Zullen ze in overleg 'n nieuwe leider gaan kiezen? Of zullen ze allemaal anoniem moeten stemmen in 'n soort van eilandraad? Of zullen de makers zelf 'n nieuwe leider aanwijzen? Of zal de leider degene zijn die 'n Robinson-proef weet te winnen?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #5 Gepost op: 7-10-2003, 10:29:59 »
Hoe denk je dat dit gaat gebeuren? Zullen ze in overleg 'n nieuwe leider gaan kiezen? Of zullen ze allemaal anoniem moeten stemmen in 'n soort van eilandraad? Of zullen de makers zelf 'n nieuwe leider aanwijzen? Of zal de leider degene zijn die 'n Robinson-proef weet te winnen?

lieve han....... ik heb werkelijk geen idee.  ;D met ER kun je werkelijk alles verwachten. misschien moeten ze stemmen en wordt degeen met de minste stemmen het. who knows?  :-X

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2003, 10:36:08 »
lieve han....... ik heb werkelijk geen idee.  ;D met ER kun je werkelijk alles verwachten. misschien moeten ze stemmen en wordt degeen met de minste stemmen het. who knows?  :-X

Dat zou ook wat zijn zeg! Ik zou 't trouwens wel leuk vinden als ze allemaal 'n lijstje moeten maken in volgorde van wie de beste leider zou zijn. En diegene die 't vaakst onderaan staat (en dus volgens de expeditieleden de slechtste leider zou zijn) wordt 't dan. Zo lokken ze dan weer veel problemen met de leider uit.  ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #7 Gepost op: 7-10-2003, 10:37:38 »
Zo lokken ze dan weer veel problemen met de leider uit.  ;D

en dan hebben ze precies wat ze willen, dus zo iets zal het wel worden..  8)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #8 Gepost op: 7-10-2003, 11:17:06 »
Han13...wat gaaffffffff dat filmpje!!!!
M'n complimenten. :)

Ik zie nu dat Test het geplaatst heeft.....gaaf! ;)
« Laatst bewerkt op: 7-10-2003, 11:19:41 door katja02 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #9 Gepost op: 7-10-2003, 13:37:04 »
Ik ben benieuwd wie eruit gaat, Ryan, Eric, Björn, Giovanni, Ilona, Franca. Er is echt geen touw meer aan vast te knopen. Ik denk dat Geert de nieuwe leider gaat worden. Ik zou hem ook het beste vinden denk ik. Ook ben ik benieuwd naar wat er tussen Jutta en Ryan gaat gebeuren en het fysiek geweld uiteraard.  8)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #10 Gepost op: 7-10-2003, 17:33:01 »
  • Bjorn wordt opgesloten in zijn hut tot de volgende eilandraad
  • Giovanni wordt de nieuwe leider
  • Judge kan niet meer ophouden met eten en krijgt vreselijke buikpijn.
  • Ryan sluit een pact met de dames om de andere mannen eruit te stemmen.
  • Eric gaat in hoger beroep tegen de uitslag van de stemming bij de eilandraad.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #11 Gepost op: 7-10-2003, 18:03:47 »
Hé, niet alles al gaan verklappen he Verdi...  ;D ;D ;D
Geniet nooit met mate...

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #12 Gepost op: 8-10-2003, 09:02:34 »
Volgens mij heeft Bjorn net een nieuwe " ambtsperiode " op zich genomen, hij zou gezien de situatie wel superdom zijn om nu het leiderschap op te geven, dan heeft hij ook geen immuniteit meer. Wel zal hij absoluut weer zorgen voor meer conflicten.

Ryan wordt populair bij de dames, maar evenredig onpopulair bij de mannen. Gaat het pact werken?

Als Giovanni er inderdaad in slaagt op het eten lekkerder te maken, dan wordt hij HEEL populair!

Gek zijn is gezond

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #13 Gepost op: 9-10-2003, 19:54:03 »
Ik zag net 'n nieuw voorfilmpje op Net5!  :D

Ilona en Bjorn stonden op 'n paaltje en leunden tegen 'n grote paal aan. Waarschijnlijk uit 'n opdracht (die vorig jaar ook 'ns gebruikt is), maar ik vind 't gek dat alleen zij tegenover elkaar strijden.  :-\

Maar goed, we horen Ilona weer klagen over Bjorn. Op 't laatst zegt ze zelfs: "ik wil die klootzak zo snel mogelijk hier weg hebben!". Aflevering 5 belooft dus echt 'n explosieve aflevering te worden wat de relatie tussen Bjorn en Ilona betrefd!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #14 Gepost op: 9-10-2003, 19:58:57 »
Ik zag net 'n nieuw voorfilmpje op Net5!  :D

Ilona en Bjorn stonden op 'n paaltje en leunden tegen 'n grote paal aan. Waarschijnlijk uit 'n opdracht (die vorig jaar ook 'ns gebruikt is), maar ik vind 't gek dat alleen zij tegenover elkaar strijden.  :-\

Maar goed, we horen Ilona weer klagen over Bjorn. Op 't laatst zegt ze zelfs: "ik wil die klootzak zo snel mogelijk hier weg hebben!". Aflevering 5 belooft dus echt 'n explosieve aflevering te worden wat de relatie tussen Bjorn en Ilona betrefd!

Misschien hebben ze een zogenaamd 'leidersbattle' degene die wint wordt de nieuwe leider. Wel gaaf nu, er zijn meerdere trailers. Die jij dus zei en eentje met Geert die Ryan weg wil hebben en waarin Ryan intiem is met Jutta

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #15 Gepost op: 9-10-2003, 20:07:40 »
Er zijn iedere week 'n paar verschillende trailers ja met andere beelden als in 't fimpje dat aan 't einde van de aflevering komt. Alleen al hierom loont 't zich dus wel om af en toe naar de reclameblokken op Net5 te kijken!  ;)

Misschien hebben ze een zogenaamd 'leidersbattle' degene die wint wordt de nieuwe leider.

Dat zou wel 'ns kunnen ja. Ik begin nu trouwens de twijfelen of 't wel Ilona was die tegen Bjorn aan 't strijden was. Dat was namelijk niet zo duidelijk en 't ging allemaal zo snel. En ik was eerlijk gezegd meer aan 't letten op wat Ilona allemaal voor naars te vertellen had over Bjorn, want dat kwam door de beelden van de proef heen.  :-\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #16 Gepost op: 10-10-2003, 11:18:34 »
  • Bjorn wordt opgesloten in zijn hut tot de volgende eilandraad
  • Giovanni wordt de nieuwe leider
  • Judge kan niet meer ophouden met eten en krijgt vreselijke buikpijn.
  • Ryan sluit een pact met de dames om de andere mannen eruit te stemmen.
  • Eric gaat in hoger beroep tegen de uitslag van de stemming bij de eilandraad.

 ;D ;D ;D als we jou toch niet hadden...


maar die van dat pact met ryan, ik denk dat dat idd gaat gebeuren..

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #17 Gepost op: 10-10-2003, 22:27:49 »
ik heb ook een paar trailers gezien nu, en het ziet er idd zo uit dat 2 mensen (bjorn iig, en volgens mij giovani) een battle aan het doen zijn, ik denk dat chriz hierin wel eens gelijk kan gaan krijgen, dat het om een leiders battle gaat (alleen snap ik dan niet waarom bjorn nog leider wil zijn, omdat het gewoon iet werk met hem)

als dit wel zo is, dat zou er op zuid natuurljk ook een nieuwe leider moeten komen, en ik denk dan dat jutta dat wel eens kan gaan worden. ik denk namelijk dat die dat wel in zich heeft, of iig geacepteerd zou worden als leider (itt een man).

ryan gaat denk ik voor erge leuke tv zorgen, met zn getut met de dames, en kan niet wachten om dat allemaal te gaan bekijken ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #18 Gepost op: 11-10-2003, 10:33:21 »
En nog een paar spoilers....

  • Simon komt weer terug op een stuk drijvend wrakhout.
  • Wanneer de honger bijna een eind heeft gemaakt aan alle leven op kamp Zuid wordt Derekje aangesteld als interimmanager om de moed er in te houden bij de deelnemers.
  • Fatima wil een gouden handdruk.
  • Robin wordt psychotisch van de honger en gaat proberen bij een van de proeven Haldol te winnen om z'n hallucinaties te onderdrukken.
  • Giovanni en Ilona gaan na de eilandraad samenwonen in de oude leidershut.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2003, 14:21:14 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wat gebeurt er in de volgende aflevering?
« Reactie #19 Gepost op: 11-10-2003, 23:53:33 »
Hmmmm....spannend!
Ik heb  er zin in.
Morgen weer.
Kan nie wachtennnnn ;D