Auteur Topic: Expeditielid Robin  (gelezen 44562 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Robin
« Gepost op: 8-09-2003, 11:10:26 »
In dit topic kun je alles kwijt over Robin.

Eerste info over Robin:
Robin: 28 jaar, vormingswerker bijzondere jeugdzorg, komt uit België

"Leven in de natuur ligt me denk ik wel. En -niet in de laatste plaats- ik doe mee omdat er een geldprijs aan verbonden is."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:32:39 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:40:08 »
Meer info over Robin!

Sterrenbeeld: vissen
Waarom Robinson: "Ik werk graag maar als het niet hoefde zou ik het niet doen. Robinson is iets waar ik 50.000 euro mee kan verdienen door mezelf te zijn en mijn kwaliteiten te benutten. Als psycholoog geef ik cursussen groepsdynamiek en conflicthantering. Ik weet hoe ik mijn eigen gedrag in een groep moet analyseren en weet wat voor effect ik op anderen heb."
Survivalniveau: "Ik kan prima overleven met primaire zaken. Daarnaast kan ik me goed aanpassen aan allerlei situaties."
Voorbereiding: "Ik heb veel over het concept nagedacht en er met collegapsychologen over gepraat. De beste tip? Hou je de eerste dagen in. Als je in het begin te dominant bent, word je meteen afgeschoten."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:16:30 »
een interessante deelnemer, kan hij zijn ervaring toepassen in de praktijk?  Voor zover ik nu gelezen heb is hij de enige die toegeeft dat het geld een motivator is. Hoe gaan de anderen hierop reageren.
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 14:04:23 »
Hmmmm... een psycholoog en dat nog wel onder de heren, die een dames-leider hebben...  Of dit zorgt voor problemen omdat hij de groepsprocessen heel goed in de gaten houdt en op de juiste momenten de verkeerde opmerkingen maakt, of dit is juist hét glijmiddel om de groep soepel werkend te houden...

Ben een beetje tweeledig dus, dat is duidelijk.  ;)

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2003, 20:03:27 »
Als ik hem was zou ik de groep voor de samenstelling bij elkaar houden omdat je dan goe din de grope komt te liggen en dat je waarschijnlijk minder mensen hoeft weg te stemmen.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2003, 10:00:06 »
Grappig figuur, deze Robin! Lijkt me iemand die het met iedereen op het eiland goed kan vinden. Aan iemand die zo vrolijk over het eiland huppelt en zo enthousiast alle insecten proeft kan je toch geen hekel krijgen  ???

Als hij tijdens het verblijf niet een keer een acute voedselvergiftiging krijgt van een of ander TE exotisch insect, is hij voorlopig (samen met Fatima) mijn gok voor de eindoverwinning.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #6 Gepost op: 15-09-2003, 12:03:27 »
Het feit dat hij bereid is om zo ongeveer alles te eten geeft hem theoretisch een voordeel. Als hij inderdaad niet iets te exotisch eet maakt hij een goede kans om zeker tot de samensmelting erin te blijven.
Gek zijn is gezond

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #7 Gepost op: 15-09-2003, 23:03:10 »
kan het alleen maar eens zijn met jullie.....dit is mijn robinson voor dit jaar.
robin voor de overwinning!
hij is grappig, gezellig, aardig en behulpzaam (vergeet er vast nog wel heel veel :))
van mij mag hij winnen  ;D 8)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #8 Gepost op: 16-09-2003, 08:56:11 »
Een toppertje, helemaal geweldig!!!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #9 Gepost op: 17-09-2003, 11:33:54 »
Ik vond hem erg suf, zo'n zorrocape is bij een jochie van 5 wel grappig, maar hem dacht ik echt van 'tja... ::)' Dat neem je toch ook niet mee en een beetje insecten eten om interessant te doen. Het moet nog blijken of hij echt nuttig is voor het kamp, maar als ik er zat, stond er al gauw op mijn papiertje 'Robin'.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #10 Gepost op: 17-09-2003, 12:11:10 »
ook ik vond die Zorro scene irritant. En hij is zeker niet mijn meest favourite kandi, maar als hij inderdaad alles blijft even geeft hem dat of een voorsprong, of het breekt hem lelijk op (= vergiftiging, ziekenhuisopname of iets dergelijks)
Gek zijn is gezond

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #11 Gepost op: 22-09-2003, 00:32:05 »
Grappig figuur, deze Robin! Lijkt me iemand die het met iedereen op het eiland goed kan vinden. Aan iemand die zo vrolijk over het eiland huppelt en zo enthousiast alle insecten proeft kan je toch geen hekel krijgen  ???

Nee, maar wel de rillingen........bah, wat kan ik dat toch slecht zien, gewoon de spinnen uit de lucht vissen en opeten......... :o (maar dat zegt ook iets over mij hoor..... ;D)

Vind het wel een leuk figuur trouwens. Veel humor en relativeren. Je kunt het slechter hebben als een mannengroep zopnder eten zijnde.
stap voor stap

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #12 Gepost op: 23-09-2003, 10:21:15 »
Ik vond 'm de tweede uitzending een stuk minder dan de eerste, met z'n gezeur over de narcistische  egoistische Ryan. ::) Jammer
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #13 Gepost op: 23-09-2003, 10:23:33 »
Ik vond 'm de tweede uitzending een stuk minder dan de eerste, met z'n gezeur over de narcistische  egoistische Ryan. ::) Jammer

ja vond ik ook, teveel het psycholoogje uit hangen...blehhhh
ik snap ook niet dat fatima hem als 'sterkste' uitkoos. ik vind 'm juist enorm labiel.

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #14 Gepost op: 30-09-2003, 10:42:31 »
Ik vind hem geweldig!
Ben vanaf nu fan!


Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #15 Gepost op: 30-09-2003, 11:04:25 »
Helemaal met je eens Zita, ik vind hem ook het einde! Zoals ik er nu over denk mag hij van mij winnen. Super lache met die Robin  :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #16 Gepost op: 30-09-2003, 12:00:39 »
Deze jongen staat mentaal wel goed in de schoenen, maar da's wel te verwachten van een psycholoog.
Eens kijken of ie ook lichamelijke kwellingen (zoals geen eten, storm etc) aankan.

Kritje
Help me, I'm an ER-addict

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #17 Gepost op: 30-09-2003, 15:12:34 »
Denk het wel. Ik vind hem fantastisch, maar betwijfel of hij het redt tot het einde. Moet vooral erg lachen om de manier waarop hij allerlei verschillende dingen makkelijk maakt: geen eten? Dan maar sprinkhanen.  :o

Heerlijk, zo'n luchtige geest... Maar ik verwacht wel dat hij andere mensen op deze manier op de zenuwen kan gaan werken...

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #18 Gepost op: 30-09-2003, 17:36:17 »
omgaan met geen eten...?
er zijn toch beestjes zat daar?
proteínen!~hehehe


Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #19 Gepost op: 30-09-2003, 22:23:38 »
nou ik blijf ook fan hoor, ga hem steeds leuker vinden.
zoals jullie al zeggen, hij vind overal wel gezellige en leuke oplossingen voor. als je het toch al voorelkaar krijgt dat judge aan de beestjes gaat, dan moet je toch wel iets leuk en aardig kunnen brengen lijkt mij  ;)

kortom ik vind het een gezellige gast, die het leuk maakt (fatima ook absoluut) op zon rot eiland
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje