Auteur Topic: Expeditielid Robin  (gelezen 44560 keer)

Offline misspoezz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Naar de psycholoog gaan was nog nooit zo leuk
Onze Robin
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2003, 13:06:18 »

Hoi Allemaal,  :'(

Ik kreeg vorige week al een naar gevoel bij de voorstukjes, en gister schrok ik helemaal. Het gaat niet goed met onze Robin!!!  Ik denk niet dat hij het speelt, als je naar zijn ogen kijkt, dan zie je gewoon dat er iets niet helemaal goed gaat! Het blijft nog steeds een geweldige gozer, met ontzettend veel humor, en hij blijft dan ook tot het (bittere?) einde mijn favoriet!!  Ik hoop echt dat hij er nog een tijdje in blijft, maar het moet natuurlijk niet ten koste van zijn (geestelijke) gezondheid gaan.  Van mij mag Bjorn eruit, de irritatiegrens is bij mij wel bereikt.............. en dan blijft Robin er tenminste nog een tijdje in!  ;D
Een voor allen, allen voor Robin

Offline poison ivy

  • Forumlid
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #41 Gepost op: 20-10-2003, 14:35:48 »
Wat is die Robin toch uitermate grappig. Mogelijkerwijs is hij echt aan het flippen, maar hij geniet er in ieder geval wel van. Verder erg jammer dat Eric eruit moest stappen. Ik hoop dat Robin Geert gauw in smiessen heeft, want die is zeker niet te vertrouwen.

Offline Lindsey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • whoohoo it rocks your socks!!
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #42 Gepost op: 20-10-2003, 18:53:51 »

ik zat echt even helemaal met kromme tenen bij die eilandraad, verschrikkelijk moet er niet aan denken dat Robin weg moest.
Wel heel erg zielig voor Eric  :-[
Dat flippen lijkt wel echt, maar je weet het nooit met Robin  :P hoewel ik denk dat het niet helemaal goed met hem gaat.
Nu maar duimen dat hij er nog lang niet uit hoeft!

Offline Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2003, 19:37:13 »
Nee ik hoop ook zeker niet dat hij eruit gaat.
Ik weet niet of het wel echt is dat ie de weg kwijt is, je zag allemaal aan elkaar geplakte stukjes...en zoooo raar deed 'ie nou ook weer niet, gewoon erg grappig en dat vind 'ie zelf geloof ik ook. Zou naast Geert, Ryan op Robin hebben gestemd? Wel een beetje omgekeerde wereld dan he??

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #44 Gepost op: 21-10-2003, 13:03:14 »
Als hij goed gegeten heeft gaat het weer helemaal goedkomen.
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #45 Gepost op: 21-10-2003, 17:48:29 »
ik zou het helemaal niet leuk vinden als ie eruit moest!
hij is gewoon de grappigste; hoe hij dat zei:
"nou, als de opdracht duiken is, dan komt toch die baard (van bjorn) voor zijn ogen..."
hahaha

ik vraag me alleen toch af of dit echt doorflippen is hoor...
als het echt waar is, dan is het wel een persoon met heel erg veel humor,
want als je flipt, dan komt je ergste ik naar boven, zonder dat je het door hebt...
maargoed,
ben benieuwd naar de volgende aflevering.

Offline Aragorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #46 Gepost op: 22-10-2003, 17:37:49 »
Zou Robin dan toch wat verkeerde insecten of paddo's naar binnen hebben gewerkt? ;) Alhoewel je ook wel van mensen die lang vasten hoort dat soms wat geestverruimend kan werken. Ik geloof niet dat het een spelletje is van hem, want hij zou bij uitstek moeten weten dat dit gedrag sommige mensen afschrikt en dus in zijn nadeel zou werken. :-\ Maar ook ik denk niet dat hij echt aan het doordraaien is. Het is net alsof hij lekker aangeschoten is waardoor hij soms wat doordraaft en dat wordt vervolgens door de crew handig in beeld gebracht.
I.i.g. zou ook ik het errug triest vinden als Robin zou afvallen :'(
Helemaal als die extra tegenstem door die *****streek van Geert 'm de nek zou kosten >:(
In de ban van de Mol

Offline Lindsey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • whoohoo it rocks your socks!!
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #47 Gepost op: 22-10-2003, 17:47:47 »
het klinkt misschien heel kinderachtig maar :
ik vond het heel gemeen van Geert  :P
het heeft een beetje iets weg van een "maten-naaier".

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #48 Gepost op: 3-11-2003, 08:29:36 »
van mij mogen ze hierna een reality soap over alleen maar robin gaan maken...
wat een mannetje he...
hoe hij zijn theorieën even uit de doeken deed in de biechthut!
geweldig!
zou dan toch het flippen gespeeld zijn...?
misschien wilde hij wel gewoon ieders aandacht en medeleven...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #49 Gepost op: 3-11-2003, 10:00:41 »
Haha, zondag is gebleken dat ook Robin puur een spelletje speelt.... maar hij speelt het dan toch een stuk socialer en prettiger dan Bjorn hè! (Om maar een voorbeeld te noemen..  :P)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #50 Gepost op: 3-11-2003, 11:03:12 »
en veel slimmer, ik heb nog eens nagedacht over zijn woorden en het klopt wel. Is dit de ultieme 'Robinson-theorie'?

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #51 Gepost op: 4-11-2003, 23:55:06 »
ik vind Robin echt helemaal geweldig!met zo'n vent zou ik het ook wel uithouden op zo'z eiland!
en als je het mij vraagt was dat flippen ook gespeeld, ik denk dat Robin alles heel netjes heeft uitgedacht en ons nog wel eens kon gaan verrassen!hij verklapt nu al zijn strategie maar in hoeverre verteld hij ons wat hij wil gaan doen...nee echt ik geloof dat hij nog heel wat trucjes in zijn mouw heeft en ik hoop van harte dat hij wint! :D
groetjes Aileen
nudge nudge wink wink Say no more

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #52 Gepost op: 5-11-2003, 09:17:02 »

en als je het mij vraagt was dat flippen ook gespeeld, ik denk dat Robin alles heel netjes heeft uitgedacht en ons nog wel eens kon gaan verrassen!

ik denk dat je daar weleens gelijk in kan hebben.. 8)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #53 Gepost op: 5-11-2003, 12:01:46 »
Weet dat bijna wel zeker, en ben er heel nieuwsgierig naar........................... ;D  ;D

mag wel hopen dat hij blijft zoals hij nu is (of voordoet???) ik zou het niet leuk vinden als hij bijv. wat achterbakser wordt ofzo.
stap voor stap

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #54 Gepost op: 6-11-2003, 15:42:42 »
Ik vond hem erg grappig toen ie aan het trippen was. Jammer dat ie niet gaat winnen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #55 Gepost op: 7-11-2003, 19:13:22 »
Leg 's uit. Verdi?
Waarom gaat ie niet winnen?
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #56 Gepost op: 8-11-2003, 08:42:11 »
Leg 's uit. Verdi?
Waarom gaat ie niet winnen?

Omdat de deelnemers, als ze straks moeten stemmen, Giovanni een betere surviver vinden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #57 Gepost op: 8-11-2003, 09:29:43 »
whahaha..echt lachen met jou. ;D
Uiteindelijk gaan ze stemmen op de leukste van het stel en dat is Robin.
Giovanni is wat te streberig...dat gaat hem straks de kop kosten.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #58 Gepost op: 8-11-2003, 09:56:48 »
Giovanni is wat te streberig...dat gaat hem straks de kop kosten.

Vorig jaar werd het (tot mijn verbazing) vervelende Derek en niet aardige Olivier.  ;)


Giovanni wint veel proeven, is een echte keukenprinses en ligt ook als persoon goed in de groep.

Robin is ook wel populair maar wint geen proeven, kan niet koken en wordt licht psychotisch als er te weinig eten is.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #59 Gepost op: 8-11-2003, 21:34:28 »
Vorig jaar werd het (tot mijn verbazing) vervelende Derek en niet aardige Olivier.  ;)

Achteraf bleek echter dat die Olivier helemaal niet zo aardig was, maar dat hij juist 'n complot tegen Nolleke en consorten had geinitieerd. En dat was dan ook waarschijnlijk de voornamelijke reden dat niet hij, maar Derek als winnaar uit de bus kwam. De meeste expeditieleden, die op Derek stemden, gaven trouwens bij de stemming op de eilandraad als reden dat Derek altijd eerlijk was geweest en dat ze dat in hem waardeerden. Ze vonden dus niet dat Derek gewonnen had vanwegen z'n Surviver-kwaliteiten. 't feit dat ze door Keo op 't luxe afvallerseiland op de hoogte waren gesteld van 't op handen zijnde complot van Olivier werd in de studio hier in Nederland pas duidelijk.

Ik denk trouwens dat deze groep (ik blijf er bij dat iedere groep waarde hecht aan andere zaken en deze groep dus helemaal niet op de zelfde manier hoeft te stemmen als die van vorig jaar of dat jaar ervoor), 't sociale karakter en de opgewektheid van Robin verkiezen boven de surviver-kwaliteiten van Gio.  :-\
« Laatst bewerkt op: 8-11-2003, 21:36:44 door Han13 »