Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Shandinella  (gelezen 31913 keer)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #40 Gepost op: 11-10-2004, 22:13:54 »
Heel jammer dat Shandi eruitligt door zo'n domme proef, maar wie weet zit straks de hele club bij de moerasketiers, gaan ze daar proeven doen en komt ze alsnog heel ver! ::jaja::

Bovendien gun ik het Ernestine van harte dat ze na 3 weken eindelijk een prettig sociaal iemand erbij krijgt!  ::trots::::bravo::
Ik hoop dat Shandinella nog ver komt.....en voor Ernestine is dat ook goed.     ::jaja::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #41 Gepost op: 11-10-2004, 22:35:18 »
Ik vermoed dat Shandinella niet zo'n interessante job heeft. Want ze probeerde wakker te blijven door aan haar werk te denken !  ;D  ::rofl::


Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #42 Gepost op: 11-10-2004, 22:59:09 »
Of wel...interessant   ;D
Ligt er maar aan, wat voor een interessante baan jij hebt  ::rofl:: dat jij op zo"n idee komt   ::rofl::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #43 Gepost op: 11-10-2004, 23:28:22 »
Of wel...interessant   ;D
Ligt er maar aan, wat voor een interessante baan jij hebt  ::rofl:: dat jij op zo"n idee komt   ::rofl::

 ::rofl::  Laat me het als dusdanig stellen... als ik wakker wil blijven, ga ik niet meteen aan m'n baan denken.  ;)

en bij Shandinella haalde het ook niet veel uit, blijkbaar

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #44 Gepost op: 12-10-2004, 00:17:21 »
Ik vermoed dat Shandinella niet zo'n interessante job heeft. Want ze probeerde wakker te blijven door aan haar werk te denken !  ;D  ::rofl::



 ::rofl:: ::rofl:: Dat dacht ik ook toen die steen viel  ::tandpastasmiley::

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #45 Gepost op: 12-10-2004, 00:18:33 »
het leek er wel op om het spannend te maken dat zij de eliminatie won

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #46 Gepost op: 12-10-2004, 00:46:49 »


 ::rofl::  Laat me het als dusdanig stellen... als ik wakker wil blijven, ga ik niet meteen aan m'n baan denken.  ;)

Nu ben ik nieuwsgierig...waar zou jij dan aan denken  ???  ;)  om wakker te blijven  ::rofl::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2004, 00:54:00 »

 Nu ben ik nieuwsgierig...waar zou jij dan aan denken  ???  ;)  om wakker te blijven  ::rofl::

Aan voodoopopjes  >:D :P
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #48 Gepost op: 12-10-2004, 08:59:58 »
hihihi Shandinella dacht in die zin aan haar baan dat ze zich probeerde voor te stellen dat ze een nachtdienst moest draaien..ze werkt immers in de verpleging... ;D

Vond het onwijs jammer dat ze de proef verloor, maar nu kan ze zich misschien rustig voorbereiden op de proef die haar alsnog naar de finale moet/gaat brengen ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #49 Gepost op: 12-10-2004, 10:21:22 »
hihihi Shandinella dacht in die zin aan haar baan dat ze zich probeerde voor te stellen dat ze een nachtdienst moest draaien..ze werkt immers in de verpleging... ;D

Vond het onwijs jammer dat ze de proef verloor, maar nu kan ze zich misschien rustig voorbereiden op de proef die haar alsnog naar de finale moet/gaat brengen ::ok::
Ik hoop het..  ::jaja:: Ik vind haar een van de ..KANSHEBBER  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 12-10-2004, 10:35:45 door voodoopop »

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #50 Gepost op: 7-11-2004, 20:59:27 »
Stalen benen! Kicke hoor!!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #51 Gepost op: 7-11-2004, 22:26:21 »
Stalen benen! Kicke hoor!!!
Al die kerels er uit gespeeld en "als het moest kon het nog wel langer"....maar het moest niet HAHA!!! Dit was meer dan genoeg!

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #52 Gepost op: 7-11-2004, 22:32:40 »
WAUW...wat goed!!!
Vooral die blik erbij,uiterste concentratie!

Ze zal zich trouwens later wel voor de kop hebben geslagen dat ze die extra stem niet had gepakt...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #53 Gepost op: 7-11-2004, 22:50:03 »
Ze zal zich trouwens later wel voor de kop hebben geslagen dat ze die extra stem niet had gepakt...
Klasse dat ze dan toch voor de groep kiest en voor een groepsprijs gaat waardoor iedereen de kans krijgt weer een beetje aan te sterker.Probeert ze zo sociaal sterker te staan om zo de kans te vermindereren er niet uitgestemd te worden? Mmm, bij haar geloof ik gewoon in haar goedheid en de wens om op een eerlijke manier ER te winnen in tegenstellingen tot anderenen.Hoe haalt Marjolein het in haar loederhoofd om te bepalen hoe de rijstverdeling dient plaats te vinden (het was Shandinella's prijs!)en om Shandinella uit de immuniteitsproef te krijgen door twee bordjes omlaag te doen. Ik het het al in een ander topic geschreven,maar zulke lage acties kan ik maar niet vaak genoeg herhalen.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #54 Gepost op: 7-11-2004, 23:49:50 »
Ik vind Shandinella een lieffie ::bravo::
En een kanjer zoals ze die proef won!!!

Maar het kiezen voor de rijst en niet voor de extra stem...Vind ik echt klasse!!! ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #55 Gepost op: 8-11-2004, 09:26:17 »


  Ja wij vinden Shandinella een toffe meid ze heeft karakter en ze is sociaal.Het   was ::ok::heel goed van haar dat ze van iedereen gewonnen heeft.
  Zij, had eigenlijk niets te vrezen, zij was niet eens in beeld als kandidaat om eruit
   gestemd te worden. Dat maakt haar dus gevaarlijk om als Finalist uit de bus te komen.Zij is sociaal maar dat kan nu in haar nadeel zijn komen te staan.Zij liet zien dat ze Fysiek sterk is,dat had ze moeten contunueren, door ook die ene stem te nemen dan rijst.Zij is nu in beeld als een geducht tegen stander, kijk maar naar Mick. Wie had dat gedacht.Wij gunnen het je, het is een spel.Maar wat Mick zei van Klaar, dat hebben wij nu Shandinella naar Ronald toe. Ronald je bent gewaarschuwd, je beste maatje, is nu je grootste vijand. Sandinella ::bravo::

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #56 Gepost op: 8-11-2004, 09:35:06 »
Ik heb deze aflevering met veel respect naar Shandinella gekeken. TOP!!!!!!!!!
Grote klasse zoals ze de proef won, ik had verwacht dat ook haar spieren wel onder het voedselgebrek te lijden hadden gehad, maar dat leek (gelukkig) erg mee te vallen.
Verheug me erg op haar voorstelling, de volgende week :) Ze krijgt nu de kans om zichzelf te laten zien, leuk!!
Geweldig dat ze de groepsprijs koos, grote klasse deze dame!!! ::trots:: ::jaja::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #57 Gepost op: 8-11-2004, 09:57:04 »


       Lidy ::ok::, wij zijn eens met jouw Shandinella is een klasse apart.
        Wat straald ze zelf vertrouwen uit, klasse vrouwtje. ::bravo::
         
 salaaaamat..

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #58 Gepost op: 8-11-2004, 09:57:34 »
GEWELDIG... om te zien ,zoals shandinella de proef WON....zonder enige inspanning te zien in haar gezicht  ::ok::
 Ik blijf haar een TOPVROUW vinden   ::ok:: voor mij mag zij de titel Robinson WINNEN   ::bravo::

Offline MissRobinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #59 Gepost op: 8-11-2004, 10:28:34 »
Shandinella een sterke persoonlijkheid iemand die 3e gaat worden