Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Ernestine!  (gelezen 56643 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #20 Gepost op: 13-11-2004, 13:20:40 »
Hallo ernestine gezellig dat je weer even komt buurten ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #21 Gepost op: 13-11-2004, 13:36:05 »
Hallo lieve mensen !!!

Bedankt voor al jullie steun !!! En ja ik ben door naar de All Stars en wil iedereen bedanken voor hun support en stemmen.. Al weet ik dat je niet vanuit België kunt stemmen, weet ik dat er veel promotie is gemaakt voor mij... met name Daino, heel erg bedankt !!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ja, ben weer online gekropen na wat gevlogen te hebben... en zie wat vragen hier....
Ten eerste bedankt voor het compliment dat ik een mooie kont heb...  ::oink::  ::rofl:: hij is al aardig "kleiner" geworden, na al dat afvallen... maar ik ben er nog niet en ga mijn best doen om alles op tijd eraf te krijgen..
Ik wil sowiezo wat sterker worden voor de All Stars.. dus is er nog wat werk aan de winkel.. ::trots::

De echte overlevers waren u en Klaar. Toen u eruit ging vond ik dus heel duidelijk dat Klaar moest gaan winnen. Maar om op vier vierkante meter weken te blijven zitten met achteraf bekeken maar zo weinig ruzie ( Wat ik ervan weet dan ) Dat is een prestatie waar je de rest van je leven trots op kunt zijn. Daar is geen oorkonde of wat voor nodig.

Vraag: Heeft u nooit gedacht "Als ik op het nieuwe eiland even de tijd kan nemen tot mijzelf te komen, kom ik er wel weer genoeg bovenop om verder te gaan" ?
Tja dacht hoopte ik ook, Tata.... maar dat gebeurde helaas niet.. ik wou zelfs weer terug naar de Mangrove... hoe raar dat ook klinkt.. Maar alles bij elkaar heeft mij doen opgeven... (waar ik gelijk al spijt van heb gehad, hoor..)

Hoi Ernestine,Allereerst gefeliciteerd met je All Stars verkiezing, Top dat jij er weer bij zult zijn !!!!! ::jaja::
Mijn vraag: Jullie hadden als mangrove bewoners een kokertje om jullie nek. Daarin zat een briefje met instructies......wat waren die instucties???????
Beste Lidy, ik weet niet wat er in die koker zat, die mochten wij niet openmaken... ??? Maar die koker hangt nu aan mijn spiegel te pronken en is een dierbaar bezit geworden.. en er zit nu niets meer in, hoor...  ;D
Lieve Ernestine,
Heb je nog contact met personen van de Expeditie Robinson en hoe vond je het in de mangrove het is natuurlijk iets om heel trots op te zijn want weinig mensen haha die hebben dat meegemaakt alleen jij Klaar en Mick ik kan me natuurlijk voorstellen dat het ook heel emotioneel en vervelend was om tussen andere figuren in te zitten die heel anders dan jezelf zijn maar ik vond je een geweldige vrouw die echt een doorzetster is geweest ik vond het ook heel erg mooi toen je zong haha een afscheidsliedje je was een geweldige kandidate Nicky x uit Amsterdam
Ja zingen is een van mijn grote hobbies... Ik heb ook in een band gezongen en ook veel op het eiland maar daar hebben ze niets van laten zien... Er zijn nu mensen die twijfelen of ik wel kan zingen.... hahahaha... en waarom ik eigenlijk een songboek heb meegenomen.. Dat kan ik begrijpen... zeker als ik nu ook de afleveringen heb gezien... maar ik kan je verzekeren dat ik de longen uit mjn lijf heb gezongen.. :\'(

En komt die striptease dan ook in the day after of in een terugblik? ;D
hahahahaa..... ik dacht het niet !!!!! NO WAY JOSEEEEE...!!! :P Ik denk dat jullie al genoeg van mijn lijf hebben gezien... tóch..???


Ernestine kan het jullie wel beter uitleggen maar ik heb vernomen dat ze een weddenschap heeft aangegaan met Peter... Zij moest evenveel kilo's afvallen dan dat Peter kwijt was tijdens de expeditie (ik veronderstel een 20)... Als het Ernestine lukt dan zou Peter een striptease show geven in het eroticarestaurant van Mick... Faalt Ernestine dan moet zij de striptease act doen.... Maar misschien kan Ernestine nog iets bijvoegen ???
Helemaal waar Daino... maar niet 20 kilo hoor.. Peter is 14 kilo afgevallen en ik moet die 14 kilo afvallen..

Het gaat nu wel een hele lange reactie worden.. dus ik ga ermee stoppen... iedereen bedankt voor alles en jullie vragen...
Ik hoop jullie te zien op de ER Fandag !!!

Groetjes

Ernestine

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #22 Gepost op: 13-11-2004, 13:48:39 »
Gezellig Ernestine!!!!
er was eens......

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #23 Gepost op: 13-11-2004, 14:33:28 »
Je bent even lief als je op de TV overkwam...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #24 Gepost op: 13-11-2004, 15:12:06 »
::jaja::

En erg leuk dat je op de fandag komt !!!  ;D  ::ok::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline *laura*

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #25 Gepost op: 13-11-2004, 21:09:35 »
Hey!
ik vind jou de liefste kandidaat van ER 2004,echt waar!
je hebt zo'n lange tijd met klaar alleen gezeten en we zien dat ze soms een beetje lastig doet,maar ik vind dat je het heel goed hebt aangepakt.
Ik vond het heel jammer dat je hebt opgegeven maar ik vond jou toch heel dapper want je hebt heel lang in die mangrove gzeten.chapeau daarvoor!!
ik heb een klein vraagje: heb je mick nooit lastig gevonden??want we zagen dat je erg met hem opschoot,maar bij de andere kandidaten viel hij toch niet erg in de smaak.
Daag

Offline Joseetjuh86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #26 Gepost op: 14-11-2004, 23:14:04 »
Hallo Ernestine!
Hoe is het nu? Gefeliciteerd met je plek in de allstars expeditie! Je gaat het vast ver brengen..! Ik heb wel een vraagje... je hebt natuurlijk de afleveringen gezien nadat je eruit bent gestapt.. vind je dat de makers een goed beeld hebben neergezet van hoe jij bent? Want er worden natuurlijk maar korte momenten uitgezonden van zo'n hele periode. En hoe zag een dag in de mangrove eruit? Heb je je ook momenten verveeld?
Heb je de expeditie overschat of onderschat? Want voordat je eraan begon had je natuurlijk allemaal ideen van hoe het zou verlopen en of je het aan zou kunnen. Wat was er anders dan je had gedacht en waren er ook dingen die ongeveer gingen zoals je verwacht had?
En wat zijn volgens jou de belangrijkste eigenschappen/krachten die je moet hebben om te kunnen surviven? Aan welke positieve eigenschappen van jezelf bijvoorbeeld heb jij veel gehad?
Ik wens je heel veel geluk toe verder en natuurlijk suc6 in de allstars expeditie!
 ::bravo::
Jose
LoVe Me oR LeaVe Me..... HEY! Where Is eVeRyBoDy GoIng? ;-)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2004, 23:49:13 »
ja.... vragen beantwoorden!
 :D :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #28 Gepost op: 21-11-2004, 23:59:00 »
Hey!
ik vind jou de liefste kandidaat van ER 2004,echt waar!
je hebt zo'n lange tijd met klaar alleen gezeten en we zien dat ze soms een beetje lastig doet,maar ik vind dat je het heel goed hebt aangepakt.
Ik vond het heel jammer dat je hebt opgegeven maar ik vond jou toch heel dapper want je hebt heel lang in die mangrove gzeten.chapeau daarvoor!!
ik heb een klein vraagje: heb je mick nooit lastig gevonden??want we zagen dat je erg met hem opschoot,maar bij de andere kandidaten viel hij toch niet erg in de smaak.
Daag

Als ik Klaar mag citeren uit haar laatste interview van de HUMO : Mensen mensen... je moet niet alles wat er gezegd wordt en wat ze laten zien..
Mick is een mens, die leeft zoals hij wilt.. Hij is een maatje van mij geworden en heb zeer met hem gelachen.. want hij heeft een goed gevoel voor humor !!! Mick is misschien geen zuivere koffie... maar met melk en suiker is hij goed te pruimen...!!!
Geloof mij.. ieder mens heeft zijn goede en slechte kanten.. maar ik ben blij dat ik hem heb ontmoet !!!

Lieve groetjes

Ernestine

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #29 Gepost op: 22-11-2004, 00:00:35 »
ja.... vragen beantwoorden!
 :D :D
Wat zou je graag willen weten Gehard..???? ;D ???

Groetjes
Ernestine
 ::joehoe::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #30 Gepost op: 22-11-2004, 00:04:05 »
Wat ik wel zou willen weten is waarom je het opgaf, juist nadat je het moeilijkste had gehad. Je zou toch denken dat als je de mangrove gehaald hebt, dat je alles aankunt!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #31 Gepost op: 22-11-2004, 00:19:38 »
Hallo Ernestine!
Hoe is het nu? Gefeliciteerd met je plek in de allstars expeditie! Je gaat het vast ver brengen..! Ik heb wel een vraagje... je hebt natuurlijk de afleveringen gezien nadat je eruit bent gestapt.. vind je dat de makers een goed beeld hebben neergezet van hoe jij bent? Want er worden natuurlijk maar korte momenten uitgezonden van zo'n hele periode. En hoe zag een dag in de mangrove eruit? Heb je je ook momenten verveeld?
Heb je de expeditie overschat of onderschat? Want voordat je eraan begon had je natuurlijk allemaal ideen van hoe het zou verlopen en of je het aan zou kunnen. Wat was er anders dan je had gedacht en waren er ook dingen die ongeveer gingen zoals je verwacht had?
En wat zijn volgens jou de belangrijkste eigenschappen/krachten die je moet hebben om te kunnen surviven? Aan welke positieve eigenschappen van jezelf bijvoorbeeld heb jij veel gehad?
Ik wens je heel veel geluk toe verder en natuurlijk suc6 in de allstars expeditie!
 ::bravo::
Jose

Jeetje Jose... wat een vragen.... ;D ;D Ga er aan beginnen..
Eerst mijn excuus voor de late reactie maar ik moets vliegen en heb nu lekker vrij tot en met de eindshow....
In het dagelijkse leven kan ik een spring in het veld zijn en heb ik een druk sociaal leven en nu helemaal met al mijn nieuwe vrienden van de Expeditie.. Laatst vroeg mijn moeder of ik misschien niet beter een huis in Belgie kon kopen... omdat ik daar vaak ben.. ::rofl::
Ben wel drukker dan ze hebben laten zien en hou zeer van dollen..
Maar dat kwam er niet zo zeer uit... misschien wel in de All Stars..?? we zien wel..
Een dag in de Mangrove was hoodzakelijk voedsel zoeken, kletsen, roven, mediteren, koken... soms verveelde ik mij wel maar dan had ik mijn songboek ... en was het zingen geblazen... ::ok::
Ik dent toch wel dat ik moet zeggen dat ik het onderschat heb... hihihi... wie verwacht nu een mangrove gebied..?? en dat ik niet de kooi in kwam met mijn weelderige lichaam.. ::schaam:: ::schaam:: ???
Je moet zeker proberen positief te blijven en duidelijk aangeven aan anderen wat je wilt !! Ieder mens heeft grenzen maar die moet je wel aangeven.. anders lopen ze over je heen en ben je jezelf niet meer.... En je moet zeker toch wel humor hebben, daar kan je een heel eind mee komen..

Bedankt voor de gelukwensen.. Ik hoop dat ik de mensen deze keer minder ga teleurstellen en dat het een hele interessante en leuke All Stars mag worden... Ik neem mijn humor mee !!! én mijn positieve kant en die negatieve kant laat ik op zolder liggen !!!

Bedankt voor je reactie en misschien tot de Fan-da..???

Groetjes

Ernestine ::bravo::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #32 Gepost op: 22-11-2004, 00:31:12 »
Wat ik wel zou willen weten is waarom je het opgaf, juist nadat je het moeilijkste had gehad. Je zou toch denken dat als je de mangrove gehaald hebt, dat je alles aankunt!
Hi Gehard,
Tja, inderdaad ik had het moeilijkste gehad... en juist dát heeft mij veel energie gekost !! Je raakt dan leger en leger... En al was dan de zee en het strand zo'n verademing, kwamen daar weer andere dingen naar boven, zoals ongelovelijke stortbuien.. in de nacht en overdag.. en niet 1 hoor maar meerderen... ontstekingen.. slecht slapen .. geen dak boven je hoofd...niets te winnen.. geen uitdaging meer..ruzies.. zal ik nog even door gaan.. ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::???
Ik wist niet meer waar ik de energie vandaan kon halen...
Vandaar !!!

Kan je dan begrijpen..???

Lieve groetjes

Ernestine ::bravo::

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #33 Gepost op: 22-11-2004, 00:48:40 »
hellûûûûûûchen!!!

ik vind het zo leuk om jullie hier tegen te komen he.. echt super... dat je vragen kunt stellen en kunt reageren en dat jullie ze dan ook nog beantwoorden enzo geweldig gewoon... (ben pas lid vandaar haha)

ten eerste wil ook ik even zeggen dat ik je een kanjer vind... super dat je in het begin toch nog de kans kreeg om door te mogen gaan.. je bent met sarah de enige die niet weggestemd is... moet wel zwaar geweest zijn in het begin...

wat ik je wilde vragen is is wie jij de overwinning gegund zou hebben (zonder te verklappen wie nou de winner is...)... dat mag ook iemand zijn die ondertussen al is afgevallen...

en wat ik ook nog graag wilde weten is waar heb je nou het meeste van genoten op het eiland????

groetjes just me zeekip, melissa

expect the unexpect...

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #34 Gepost op: 23-11-2004, 01:07:46 »
Hey Ernestientje,

Je weet dat ik je gesteund heb met je deelname aan Allstar..
Wel je zult kans hebben me te ontmoeten want ik kom naar de Fandag in NL, Amersfoort.
samen met mijn kinderen en Corsanne een kennis van Linda, de vrouw van Frank....

Frank moet winnen hoor.. Ik hoop als hij bij de 2 laatste is dat jij wel voor hem gestemd heb  ::tandpastasmiley::

Groetjes Daino

PS hoe is het met het dieet, is Peter zich al aan het voorbereiden op de paaldans...???
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #35 Gepost op: 23-11-2004, 09:41:54 »
Hey Ernestientje,

Je weet dat ik je gesteund heb met je deelname aan Allstar..
Wel je zult kans hebben me te ontmoeten want ik kom naar de Fandag in NL, Amersfoort.
samen met mijn kinderen en Corsanne een kennis van Linda, de vrouw van Frank....

Frank moet winnen hoor.. Ik hoop als hij bij de 2 laatste is dat jij wel voor hem gestemd heb  ::tandpastasmiley::

Groetjes Daino

PS hoe is het met het dieet, is Peter zich al aan het voorbereiden op de paaldans...???

Hi Daino...

Het dieet gaat goed en we zullen zien... maar Peter is al sriekum aan het voor bereiden..hahaha... laat hem maar lekker !!!!
Gezellig dat ik veel mensen ga zien die mij alemaal gesteund hebben... Ik kijk er naar uit !!

Kom allemaal naar de FAN DAG Mensen... het wordt KEI gezellig.. (dat zeggen ze toch in België..???::rofl:: ::rofl::

Lieve groetjes

Ernestine ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #36 Gepost op: 23-11-2004, 09:53:40 »
hellûûûûûûchen!!!

ik vind het zo leuk om jullie hier tegen te komen he.. echt super... dat je vragen kunt stellen en kunt reageren en dat jullie ze dan ook nog beantwoorden enzo geweldig gewoon... (ben pas lid vandaar haha)

ten eerste wil ook ik even zeggen dat ik je een kanjer vind... super dat je in het begin toch nog de kans kreeg om door te mogen gaan.. je bent met sarah de enige die niet weggestemd is... moet wel zwaar geweest zijn in het begin...

wat ik je wilde vragen is is wie jij de overwinning gegund zou hebben (zonder te verklappen wie nou de winner is...)... dat mag ook iemand zijn die ondertussen al is afgevallen...

en wat ik ook nog graag wilde weten is waar heb je nou het meeste van genoten op het eiland????

groetjes just me zeekip, melissa



Hallo Melissa !!!!!

Welkom op het forum..!!! ::zwaai::
Bedankt voor al je complimenten, heel lief van je !!!
Wie ik het meeste gun om winnaar te zijn...??? dat zijn er wel meerderen in verschillende catogorieën... Maar Mick is er voor mij 1 en zo ook Mat en Frank. Ik vind Klaar en Frank mensen die KUNNEN overleven in de rimboe !! Mo is heel sterk in de games... Maar op ER spelen velen facetten een rol en dát moet je maar net in huis hebben...

Wat ik het leukste vond en juist ook het minst leuke... het verassings element.. het leven in de handen van anderen te moeten geven... je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren..!!! En dingen doen die ik in het dagelijkse leven niet ze gauw zou doen..!!

Veel plezier op het forum..

Veel liefs

Ernestine ::bravo::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #37 Gepost op: 23-11-2004, 11:43:11 »


Hi Daino...

het wordt KEI gezellig.. (dat zeggen ze toch in België..???::rofl:: ::rofl::

Lieve groetjes

Ernestine ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


KEI- goed !!!!!, Ernestine, misschien had je toch beter in het Belgenkamp gehuisd.
Of heb je dit alles van Mick geleerd ???? ::rofl::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #38 Gepost op: 23-11-2004, 17:02:06 »
Hoi Ernestine,

Zou je misschien ook even in dit topic willen kijken ?
http://www.expeditierobinson.net/topic,12614.0.html

Het is een algemene vraag aan expeditieleden, ik wil niet gaan crossposten, vandaar.

Alvast bedankt !  ;D
Tata
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #39 Gepost op: 23-11-2004, 19:06:13 »
Hoiii Ernestine! Ik heb ook een vraagje ::trots:: Wie vindt jij dat er sowieso bij de all stars expeditie weer mee moet doen? (die dus niet cker zijn of ze er al inzitten)

groetjes Eck