Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Ernestine!  (gelezen 56649 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Gepost op: 28-10-2004, 11:00:51 »
Steeds meer robinsonners weten de weg naar dit forum te vinden en nu dus ook onze eerste mangrove held!

Heb je een vraag, stel m dan hier!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2004, 11:25:52 »
Eerst en vooral ik  heb enorme bewondering  voor je... Ik hoop ook echt dat je erin slaagt om mee te doen aan de All Stars... en wens je daar veel succes !!

Vraagje : welk dieet volg je om al zo'n groot succes bereikt te hebben ??? Want ik denk wel dat Peter enorm veel is afgevallen tijdens de expeditie... Ik wil het dieet ook wel eens proberen ? Doe je het in combinatie van fitness ???

Zo lieve groetjes je was een fantastische kandidate,
Daino
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ace

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2004, 15:45:33 »
Steeds meer robinsonners weten de weg naar dit forum te vinden en nu dus ook onze eerste mangrove held!

Heb je een vraag, stel m dan hier!
Ernestine,ik wil alleen maar zeggen dat ik ontzettend veel bewondering voor je heb,jij bent ontzettend diep gegaan,en dat je uiteindelijk toch gestopt bent,hoef je je niet rottig over te voelen,want jij hebt je grenzen toch keer op keer verlegt,en daar mag je best trots op zijn,en als je in derace was gebleven,was je wat mij betreft ''robinson 2004''geworden!!!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2004, 15:48:22 »
Hai Ernestine,

Ik heb ergens in een ander topic al mijn mening gegeven over jou prestaties in deze expeditie robinson. Enige vraag die me te binnen schiet is of je spijt hebt gehad achteraf van je vertrek. In the day after vertelde je wel dat je echt heimwee hebt gehad naar de mangrove, dus vandaar de vraag of je na je beslissing nog heimwee hebt gehad naar het eiland.

Groetjes!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2004, 18:04:36 »
Hallo lieve mensen !!
Ik begin al aardig los te komen op het reageren van forums... Ik had mij er nooit zo in verdiept en ik begin het zelfs leuk te vinden.. Aller eerst bedankt voor alle reacties die ik heb mogen ontvangen van iedereen, op dit forum maar ook op alle andere !!! Heel erg lief van jullie want voor mij geldt: elke mening is een mening waar ik wat mee kan.. TKS  ::bravo::
Ik zal proberen om de vragen zo goed en zo snel mogelijk te beantwoorden.. het kan voorkomen dat er soms wat tijd overheen gaat maar zoals jullie weten vlieg ik en ben daarom niet altijd in de gelegenheid om op het forum te komen.

Hierbij wil ik ook Daino bedanken voor alles !! Tegek hoe je probeert stemmen voor mij te winnen voor deelname voor The All Stars as Zondag 31 Oktober !!! Heel lief van je !!!
En ja, ik train zeker 4 a 5 maal per week en eet daarnaast alleen maar gezond.. ;D... Nou afentoe een kroketje.. hmmm!!! Ik eet weinig vlees maar wel weer veel vis !! Soms eet ik ook vegetarisch en dat bevalt ook heel goed.. Ik moet nog 5 kilo afvallen voor de eindshow en dan ben ik in totaal bijna 20 kilo afgevallen. Voor alle duidelijkheid : dit alles van vóór de Expeditie tot en met de eindshow...
Ik moet ook zeggen dat ik, sinds ik terug ben, niet meer gefixeerd ben op voedsel en dat helpt al een heel stuk !!! Dus meid, kop op en ga er tegenaan... je kunt het !!! ::ok::

De vraag van Ville of ik spijt heb gehad .... JAAAAAAAAAAAAAA!!! heel erg !!! Weet je Ville, al je weer een dag terug bent in de bewoonde wereld, kijk je al heel anders tegen de dingen aan !!! Ik ben in tranen uitgebarsten toen ik op mijn bed lag !!! Ik wou weer terug en baalde van mijzelf !!
Ik ben bang om tot het uiterste te gaan omdat ik niet weet wát ik daar achter vind.. en zie hier... op het eiland loop ik daar dus ook voor weg en stop ik maar!!! ::schaam::
Maar dát gaat mij niet meer gebeuren... niet in mijn eigen leven maar ook niet in The All Stars !!! NO WAY JOSE  !!!!

Voor alle duidelijkheid : elke beslissing IS een beslissing !! en spijt moet je nooit hebben in het leven !!! daar wordt je alleen maar "zuurig" van... LEER van je beslissingen !!

Nogmaals bedankt voor alle aandacht (ik zou er bijna verlegen van worden.. ::trots::!!

Tot schrijfs !!

Veel liefs,

Ernestine

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2004, 18:13:10 »
Wouw.... Ernestine, ben jij dat nu ??? Fantastisch meid...Hou vol, want ik wil dat Peter die striptease kan doen...
Trouwens ik gaf hem de tip eerste een beetje vodka te drinken (van kelly) en dat het dan zou loslopen...
Ik hoop echt dat ik je op de talkshow mag ontmoeten (en Frank ook natuurlijk !.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #6 Gepost op: 29-10-2004, 15:52:52 »
Ernestine, ik denk dat je veel kans maakt om de oscar te krijgen en terug te komen in de All Star edition...
Danny lag er al na de eerste aflevering uit.
Marlieke heeft totaal geen ER gehalte.
Gerrit uit ER2 : ja , waarom hij wel en Pieter of Richard niet...

Dus ik denk dat jij zult gaan.....
Nl.. please stem voor haar !!!!!!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #7 Gepost op: 29-10-2004, 18:42:46 »
Ik moet nog 5 kilo afvallen voor de eindshow

Hoezo moet je dan afvallen voor de eindshow? Moet je voor die show weer net zoveel wegen als dat je deed toen je van het eiland afkwam?

En nog een vraagje: heb jij zelf ook al meegestemd voor de All Stars serie? Om te beslissen wie je mogelijke tegenstanders zijn volgend jaar?
Nog even niks.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #8 Gepost op: 30-10-2004, 09:26:18 »


Hoezo moet je dan afvallen voor de eindshow? Moet je voor die show weer net zoveel wegen als dat je deed toen je van het eiland afkwam?

En nog een vraagje: heb jij zelf ook al meegestemd voor de All Stars serie? Om te beslissen wie je mogelijke tegenstanders zijn volgend jaar?

Ernestine kan het jullie wel beter uitleggen maar ik heb vernomen dat ze een weddenschap heeft aangegaan met Peter... Zij moest evenveel kilo's afvallen dan dat Peter kwijt was tijdens de expeditie (ik veronderstel een 20)... Als het Ernestine lukt dan zou Peter een striptease show geven in het eroticarestaurant van Mick... Faalt Ernestine dan moet zij de striptease act doen.... Maar misschien kan Ernestine nog iets bijvoegen ???
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2004, 19:47:20 »
En komt die striptease dan ook in the day after of in een terugblik? ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #10 Gepost op: 4-11-2004, 12:41:17 »
Lieve Ernestine,
Heb je nog contact met personen van de Expeditie Robinson en hoe vond je het in de mangrove het is natuurlijk iets om heel trots op te zijn want weinig mensen haha die hebben dat meegemaakt alleen jij Klaar en Mick ik kan me natuurlijk voorstellen dat het ook heel emotioneel en vervelend was om tussen andere figuren in te zitten die heel anders dan jezelf zijn maar ik vond je een geweldige vrouw die echt een doorzetster is geweest ik vond het ook heel erg mooi toen je zong haha een afscheidsliedje je was een geweldige kandidate Nicky x uit Amsterdam

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #11 Gepost op: 5-11-2004, 10:37:04 »
Hoi Ernestine,

Wat zie je er ontzettend goed uit zeg op die foto! ::jaja::

Even over je herkansing.............ik weet zeker dat jij wordt gekozen! Ik verheug me nu al op volgend seizoen!

Gr.
Malu

Offline ritchie-ritz

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2004, 15:45:45 »
 ::rofl:: He Ernistene, Ik lees net op de website van net5 dat je door bent naar de expeditie! gefeliciteerd, en je ziet er echt lekker uit op die foto.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #13 Gepost op: 6-11-2004, 18:33:08 »
Vond het zo rot toen Ernestine eruit ging, je was toch wel een van mijn favorieten. Maar we gaan je volgend jaar terug zien ::bravo::

Ocampa

  • Gast
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #14 Gepost op: 8-11-2004, 00:42:05 »
Ernestine, ik vind dat je een lekkere kont hebt! (Okee, dit is geen vraag, maar ik wou het toch even zeggen...)

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #15 Gepost op: 8-11-2004, 08:20:38 »
Hoi Ernestine,Allereerst gefeliciteerd met je All Stars verkiezing, Top dat jij er weer bij zult zijn !!!!! ::jaja::
Mijn vraag: Jullie hadden als mangrove bewoners een kokertje om jullie nek. Daarin zat een briefje met instructies......wat waren die instucties???????
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #16 Gepost op: 8-11-2004, 09:51:40 »
Ernestine gefeliciteerd!!  ::bravo:: ::zwaai::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #17 Gepost op: 8-11-2004, 11:57:04 »
De echte overlevers waren u en Klaar. Toen u eruit ging vond ik dus heel duidelijk dat Klaar moest gaan winnen. Maar om op vier vierkante meter weken te blijven zitten met achteraf bekeken maar zo weinig ruzie ( Wat ik ervan weet dan ) Dat is een prestatie waar je de rest van je leven trots op kunt zijn. Daar is geen oorkonde of wat voor nodig.

Vraag: Heeft u nooit gedacht "Als ik op het nieuwe eiland even de tijd kan nemen tot mijzelf te komen, kom ik er wel weer genoeg bovenop om verder te gaan" ?
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #18 Gepost op: 8-11-2004, 22:10:18 »
BRAVO, ERNESTINE, Wat ben ik blij dat je mee mag doen aan de All Stars
groetjes
Daino ! ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2004, 15:14:54 »
Ernestine, gefeliciteerd dat je naar de All-Stars expeditie mag!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!