Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243712 keer)

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #560 Gepost op: 23-12-2004, 22:09:05 »
Mensen ik wil niet ingaan op de inhoud van deze discussie, want ik vind niet dat zoiets openlijk op het forum thuis hoort. Als mensen problemen hebben met belissingen die zijn genomen kan je altijd contact opnemen met mensen van de RN-crew. Zie hiervoor de pagina Wie doet wat op de site Verder wil ik wijzen op de gedragregels op onze fora.

Stormpie is op dit moment even niet aanwezig maar zal spoedig contact opnemen om het één en ander te verduidelijken. Hebben jullie nog eventjes geduld?

Ik vind wel dat het openlijk gezegd mag worden...waarom zo geheimzinning? mails worden ook prive verzonden!
Maar het gaat niet alleen over Stormpie want ik heb van een andere moderator ook een mail hierover ontvangen....niet dat stormpie ineens de schuld krijgt  ::rofl::

Maar we hebben wel geduld natuurlijk en horen wel hoe of wat...bedankt voor je berichtje Test  ::ok::

Groetjes
Sandra

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #561 Gepost op: 23-12-2004, 22:12:33 »
ephfan:
test kan net als ik alle pm's die de moderators van realtynet versturen lezen
en weet dus ook wat de baron tegen jou heb gezegt

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #562 Gepost op: 23-12-2004, 22:14:29 »
Lieve mensen zo blijven we aan de gang!
Jullie moeten het gewoon allemaal uitpraten en geen ruzie maken!
Kom op zeg!

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #563 Gepost op: 23-12-2004, 22:15:08 »
ja dus??
Wat wil je hiermee zeggen Jeroen234?
Er is toch niets verkeerds gezegd en met De Baron is het gesprek goed gelopen...eerst even goed lezen dan voordat je wat zegt!


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #564 Gepost op: 23-12-2004, 22:15:53 »
Hoi Peter!

Ik wil graag even iets aan jou kwijt! De moderators hebben mij en de rest toegezegt dat ze er serieus naar kijken en zoeken naar een oplossing!! ben je het met mee eens dat we ze de tijd geven dit te doen??

Groet,

Guikie

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #565 Gepost op: 23-12-2004, 22:20:18 »
ephfan:
test kan net als ik alle pm's die de moderators van realtynet versturen lezen
en weet dus ook wat de baron tegen jou heb gezegt



Hmmm wilde toch nog even wat toevoegen...zoals ik het zie maar misschien heb ik verkeerd ben jij geen moderator of crewmember of admin??
Je bent gewoon een actief lid?
Hoe kan jij dan alle pm's lezen van mij??


Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #566 Gepost op: 23-12-2004, 22:20:28 »
Hoi Peter!

Ik wil graag even iets aan jou kwijt! De moderators hebben mij en de rest toegezegt dat ze er serieus naar kijken en zoeken naar een oplossing!! ben je het met mee eens dat we ze de tijd geven dit te doen??

Groet,

Guikie
Kersttijd is tijd van vrede. Dus ook vrede tussen forummers en moderators. Zal alles eens laten bezinken en kom binnen enkele dagen terug. Heb het nu ook wat razend druk in de zaak maar wat niet wil zeggen dat ik nog een open mail verwacht van stormpie.
Aan iedereen een zalig en gelukkig Kerstfeest en geniet van deze site.
Laat ook niet uw vragen en ik zal ze proberen allemaal te beantwoorden binnen enkele dagen.
Dikke kus en vele groeten,
Peter ::jaja:: ::bravo:: ::zwaai::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #567 Gepost op: 23-12-2004, 22:24:51 »
Peter ik ben er helemaal mee eens!

Jij ook hele fijne kerstdagen!!

 ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #568 Gepost op: 23-12-2004, 22:26:00 »
Peter ook ik ben het ermee eens!!!

Hele fijne kerst!! en succes morgen met je winkel nog even!! en tot snel!!

Groet,

Guikie

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #569 Gepost op: 23-12-2004, 22:27:20 »
sorry Jeroen234...hoor net dat je een moderator bent...van ander stukje forum denk ik?

Maar goed...misschien is het goed wat Peter zegt...laten we het bezinken en ik hoop dat we eruit komen!

Moet eerlijk zeggen dat ik nu pas las over de gedragsregels  ::schaam::
Dat van off-topic en slowchat...slowchat is irri maar off-topic kan ik nog soms begrijpen.

Nou mensen fijne kerst en maak er wat van  ::tandpastasmiley::

Groetjes
Sandra

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #570 Gepost op: 23-12-2004, 22:27:59 »
Peter ook ik ben het ermee eens!!!

Hele fijne kerst!! en succes morgen met je winkel nog even!! en tot snel!!

Groet,

Guikie
Bedankt mensen  ::ok:: ::bravo:: ::trots:: ::joehoe::

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #571 Gepost op: 23-12-2004, 22:28:35 »
Hmmm wilde toch nog even wat toevoegen...zoals ik het zie maar misschien heb ik verkeerd ben jij geen moderator of crewmember of admin??
Je bent gewoon een actief lid?
Hoe kan jij dan alle pm's lezen van mij??



mag ik hier even op reageren.Jeroen is behalve hier heel actief,ook moddereter(zoals wij hem noemen)op een ander forum.Daar kletsen we er ook erg off-topic op los.En ook daar moeten de moderators wel eens ingrijpen.Ik begrijp hun probleem dus ook wel een beetje.Ik heb ook wel moeite met dat slow-chatten.Als jullie zoiets willen,kan je toch ook gewoon naar de chat.Doen wij meestal ook.Dus wil ik graag een beetje begrip vragen voor al die mensen ,die hier vreselijk veel werk verzetten.Ik wil ook nog wel kwijt dat ik het erg leuk vind,dat Peter hier zoveel tijd  geeft aan het beantwoorden van alle vragen.Hij heeft toch ook een hele drukke baan. ::trots::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #572 Gepost op: 23-12-2004, 22:31:15 »
Hmmm wilde toch nog even wat toevoegen...zoals ik het zie maar misschien heb ik verkeerd ben jij geen moderator of crewmember of admin??
Je bent gewoon een actief lid?
Hoe kan jij dan alle pm's lezen van mij??



niet van jou wel tussen de mod's en jou
ben ook mod van een paar site's hier
en om problemen tevoorkomen plaatsen we alle privee post die met moderen temaken hebben op een gedeelte van het forum waar mod's bij kunnen
zoweet iedere moderator hier gelijk wat er gaande is
sorry Jeroen234...hoor net dat je een moderator bent...van ander stukje forum denk ik?

Maar goed...misschien is het goed wat Peter zegt...laten we het bezinken en ik hoop dat we eruit komen!

Moet eerlijk zeggen dat ik nu pas las over de gedragsregels ?::schaam::
Dat van off-topic en slowchat...slowchat is irri maar off-topic kan ik nog soms begrijpen.

Nou mensen fijne kerst en maak er wat van ?::tandpastasmiley::

Groetjes
Sandra


geeft niks sandra realtynet is groot heel groot
en niet iedereen komt op alle site's of weet zelfs dat ze er zijn
maar ben het van 3 site's
als je wil weten waar je dus mij als mod kan tegen komen
kijk dan effe onder mijn naam bij wie doet wat op de site

fijne kerst
nogmaals

en doe allemaal voorzichtig met vuur werk

tikt zo lastig zonder vingers ;)



peter ook van mij nog een gelukkig kerst feest
en zorg dat je niet overwerkt raakt

tot over een paar dagen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #573 Gepost op: 23-12-2004, 22:34:33 »
Ik ga je even checken Jeroen234  ::rofl::

En bedankt!  ::ok::


Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #574 Gepost op: 23-12-2004, 22:54:34 »
Peter en de anderen, vrolijk kerstfeest en gelukkig 2005...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #575 Gepost op: 24-12-2004, 10:50:36 »
Even centraal: Dit is niet het topic om een discussie te voeren dus laten we verder gaan met het stellen van vragen aan Peter.  :)

Offline Lieky

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #576 Gepost op: 24-12-2004, 13:06:45 »
Hallo Peter, ::joehoe::
Weet niet wat er speelt, maar ik zou het jammer vinden als je hier geen vragen meer zou beantwoorden. Een topic over jou zonder jou, kan nóóit beter zijn dan het huidige topic waarin af en toe wat offtopic gekletst wordt.   ::trots::
En ik ben dan maar gewoon zo vrij om weer een vraag op je af te vuren.  ::regenboog::


Komtie:
Ik zat ergens als 7de in de kooi. Toen Ernst Paul zei dat we moesten blijven zitten tot één iemand opgaf. Dan wist ik al dat ik zeker niet diegene ging zijn. Viel nog veel liever dood dan toen op te geven. ::zwaai::

Toen je in de kooi zat, was je toen voor (/in) jezelf aan het beredeneren wie er weleens als eerste af zou kunnen vallen?
En misschien al wel over hoe het verder in het spel zou gaan? Wie je concurrenten zouden kunnen worden etc.? Je had toen tijd aan overvloed om na te denken, lijkt mij. Zeker op het moment dat iedereen moe werd. En je ziet allemaal vreemde gezichten ed. De ene verslapt sneller, de andere blijft langer opgewekt...Volgens mij is mijn vraag wel duidelijk.   ::jaja::


Offline Lieky

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #577 Gepost op: 24-12-2004, 13:29:35 »
En nog een vraag   ::tandpastasmiley::

Wat de kandidaten betreft van all-stars zou er wel enkele willen leren kennen omdat ik weet dat verschillende mensen op de zelfde golflengte zitten van mij. Bewust neem ik ook geen kontakt omdat ik niet wil overkomen als iemand die nu al complotten smeed. Ik zal wel tijd genoeg hebben om ze te leren kennen en zij mij ook.
Het ziet er wel leuke bende uit.

Op dit forum lees je betrekkelijk vaak dat mensen jou een goede kandidaat vinden, omdat je zo jezelf bent gebleven. Maar kunnen wij uit bovenstaande tekst afleiden, dat jij toch niet helemaal doet wat jouw persoon wil doen en daarmee niet helemaal jezelf bent? Uit de bovenstaande tekst maak ik op, dat je toch lijkt na te denken over wat wel of niet verstandig is en over de gevolgen van hoe iets zou kunnen uitpakken en je daardoor dingen laat.

(Deze indruk krijg ik. Ik weet alleen niet precies hoe ik het moet formuleren. Het is in ieder geval absoluut niet mijn bedoeling om een oordeel in mijn vraag te stoppen.)

Heb je op het eiland ook weleens iets willen doen, waarvan je dacht (dus de kijker heeft het niet kunnen zien) 'dat is niet verstandig, dus ik doe het niet'?


En nu ik dan toch bezig ben, ik heb ook nog wat onbeantwoorde vragen die ik eerder op dit forum heb gesteld.  >:D

Als jij niet zelf uit de vorige expeditie was gestapt, had je dan ook zo graag aan de allstars expeditie mee willen doen?

Jij stapte uit de expeditie, omdat je er mentaal doorheen zat. Mohammed was er kort te voren vrijwillig uitgegaan. Had het gezien jullie vriendschap misschien anders voor jou afgelopen als hij er nog in was gebleven? Dat hij opstapte, zal ook veel invloed op je hebben gehad? Was het de druppel?

Toen Kelly zich weg wilde laten stemmen, haalde jij haar over om vrijwillig op te stappen. Eerder in dit topic tikte je dat dat was omdat zij anders mogelijk een 'sanctie' zou krijgen. Wat houdt zo'n sanctie in?

In hoeverre zijn jullie familieleden op de hoogte van wat jullie meemaken? (tuurlijk zij zien het op tv) Maar ik bedoel: Was iedereen op enig moment van de expeditie in Maleisie? (Zoals wel de familie van de mangroveleden).

Dat was het 'al' hoor.  ::rofl::

Fijne kerstdagen! ::zwaai::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #578 Gepost op: 24-12-2004, 22:23:52 »
Geachte mensen,
Ik heb een bepaald slecht gevoel over een mail die ik heb gekregen en waaronder ook enkele van jullie dezelfde hebben ontvangen. Ik heb die mail opgeslegen en ben er over aan het nadenken om die door te zenden naar alle kandidaten. Ik ben er ernstig over aan het nadenken om dit forum niet meer te bezoeken en tevens aan de kandidaten hetzelfde te vragen. Jullie weten dat ik altijd alle dingen zeg zoals ik het denk.(zie de expeditie) Wat ik niet wil is dat ze de mensen die hier vragen stellen willen laten bepalen wat wel mag en niet kan. Ik denk wel dat we allemaal oud genoeg zijn om dit te beseffen. Ik verwacht dan ook een mail terug van stormpie om dit recht te zetten en tevens ook aan de mensen die zo een mail hebben gekregen. Moderator aub wees blij dat we hier onze tijd insteken en zo de mensen een antwoord kunnen geven op wat ze ook vragen. Is die te persoonlijk dan beantwoord ik ze ook niet.
HEB RESPECT VOOR DE MENSEN OP DIT FORUM.
Peter expeditie 2004 >:( ::niet-ok:: :(
]

ik kreeg hem ook, bijna helemaal meeeens,  ::oink::zo zat ik het te lezen
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #579 Gepost op: 24-12-2004, 22:28:47 »
Sorry voor het laat posten. Ik was ook iemand die zo'n email gekregen heb en vind het ook spijtig zeker tov Peter die zoveel moeite doet om het ons gezellig te maken...
Ik volg Peter,Guikie,Nicky en EPH en laat het aan hen om over ons lot te beslissen...
Bedankt aan mijn forum maatjes voor de leuke contacten....

ik volg het ook maar, er hebben dus vveel meer die brief mail gekregen lees ik wel ::ohno::
robinson is weer geweldig dit jaar