Auteur Topic: Aflevering 10 (speculaties)  (gelezen 19871 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 10 (speculaties)
« Gepost op: 25-10-2005, 17:50:06 »
Ben benieuwd wat er volgende week gebeurd!
Zoals we in het voorstukje hebben kunnen zien, moeten de familieleden van de expeditieleden overleven op voormalig Kamp Noord!
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen!
De moeder van Fleur (denk ik) vind het iig niet zo leuk! :P
Ze noemt het verschrikkelijk!  ::rofl::
Altijd leuk die familiebezoekjes!
Dit jaar extra leuk dus!
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 18:09:39 door Faabjuh »
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 25-10-2005, 18:00:53 »
Volgens mij was er een vrouw die heel erg op Marleen leek, en volgens mijn zusje een man die op Carl leek. Spannend hoor :)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #2 Gepost op: 25-10-2005, 18:33:06 »
Ik denk dat er nog iets onverwachts gaat gebeuren.. ::tandpastasmiley::
First you go backwards, but then forwards again

Offline aegor

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #3 Gepost op: 25-10-2005, 18:54:31 »
Misschien kunnen er wel stemmen verdiend worden door de familie of
immuniteit voor de deelnemers???

Offline bruintje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #4 Gepost op: 25-10-2005, 19:56:36 »
Ik denk dat er nog iets onverwachts gaat gebeuren.. ::tandpastasmiley::

iets onverwachts?? denk t niet...
AFLEVERING 10... DAG DOUWE ::joehoe:: ::sorry:: ::sorry:: ::sorry::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #5 Gepost op: 25-10-2005, 20:25:55 »
Ik weet het nog niet of Douwe weggaat!
Ik denk dat de familieleden van de expeditieleden moeten strijden voor immuniteit voor hun expeditieleden, ik denk zomaar dat Douwe de immuniteit wint en dus niet weg wordt gestemd, ik vrees voor Meredith!
🜃

Offline bruintje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #6 Gepost op: 25-10-2005, 21:05:33 »
ik weet niet of iedereen me dit in dank afneemt, maar ik zie liever dat meridith vertrekt, dan dat Douwe vertrekt... Die man moet er gewoon in blijven, hij werkt me altijd zo op mn lachspieren. ::rofl::

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #7 Gepost op: 25-10-2005, 21:13:19 »
Ik weet het nog niet of Douwe weggaat!
Ik denk dat de familieleden van de expeditieleden moeten strijden voor immuniteit voor hun expeditieleden, ik denk zomaar dat Douwe de immuniteit wint en dus niet weg wordt gestemd, ik vrees voor Meredith!
Maar welke familie van Douwe zal er dan komen? Hij heeft ze niet eens een brief gestuurd. Dus ik denk dat een afvaardiging van zijn stamcafé op bezoek zal komen??  ::)
Immuniteit verzekerd!  ::ok::
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #8 Gepost op: 25-10-2005, 21:19:38 »
Maar welke familie van Douwe zal er dan komen? Hij heeft ze niet eens een brief gestuurd. Dus ik denk dat een afvaardiging van zijn stamcafé op bezoek zal komen??  ::)
Immuniteit verzekerd!  ::ok::

volgens mij heeft douwe idd geen familie ofzo, naja hij heeft er iig geen goede band mee ofzo...
miss komen al zn maatjes uit de kroeg ofzo :P
of zijn moder/vader/broer/zus/familielid die hij al 20 jaar niet heeft gezien... naja tlijkt me wel leuk als die familie iets moet gaan doen voor die expeditieleden ja...
naja ik wacht in spanning af...
k hoop dat douwe er niet uit gaat... maar eigleijk hoop ik dat niemand eruit gaat...
ja carl maar die heeft immuniteit...
hm we zullen zien :)

kus marbs
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #9 Gepost op: 25-10-2005, 21:20:32 »
ik weet niet of iedereen me dit in dank afneemt, maar ik zie liever dat meridith vertrekt, dan dat Douwe vertrekt... Die man moet er gewoon in blijven, hij werkt me altijd zo op mn lachspieren. ::rofl::
Ik ben het met je eens hoor !  ::jaja::
🜃

Offline CarpeSiem

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #10 Gepost op: 25-10-2005, 22:07:12 »
Pff, durf eigenlijk geen voorspellingen meer te doen na aflevering 9. Wie had dat nu gedacht?
Zal je zien, volgende week hebben Carl en Emma het enorm gezellig op Goal en ligt Marnix eruit door zijn overhaaste 'ik ben nog steeds leider' gedrag ten aanzien van het vertrek van Maxime.

Offline aav

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #11 Gepost op: 26-10-2005, 00:21:09 »
Ik denk dat Carl vertelt over de onderkoeling van Maxime en dat Marnix daar zo woest over wordt. Marnix gaat terug naar het eiland en zal bij Douwe verhaal gaan halen over het wegstemmen van Maxime. Chico pikt het hoofdkussen van Carl die dat als zéér oneerlijk ervaart. :\'(

De proef wordt het zo snel mogelijk van terpen smijten van diepvrieshaantjes en dat blijkt dan een makkie voor Douwe. Douwe mag kiezen tussen een visnet of een bubbelbad en past voor beide opties (zijn fuik heeft een haai gevangen dus het net is niet nodig en van een bad ga je onRobinsonachtig stinken) ;D

Tot ieders verassing wint Douwe ook imuniteit door als laatste op de evenwichtsbalk te blijven staan. Douwe kiest er strategisch voor om met Carl op één eiland te gaan zitten..


Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #12 Gepost op: 26-10-2005, 04:58:40 »
Tot ieders verassing wint Douwe ook imuniteit door als laatste op de evenwichtsbalk te blijven staan. Douwe kiest er strategisch voor om met Carl op één eiland te gaan zitten..

Loljurk  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2005, 09:11:59 »
Ik denk dat Carl vertelt over de onderkoeling van Maxime en dat Marnix daar zo woest over wordt. Marnix gaat terug naar het eiland en zal bij Douwe verhaal gaan halen over het wegstemmen van Maxime. Chico pikt het hoofdkussen van Carl die dat als zéér oneerlijk ervaart. :\'(

De proef wordt het zo snel mogelijk van terpen smijten van diepvrieshaantjes en dat blijkt dan een makkie voor Douwe. Douwe mag kiezen tussen een visnet of een bubbelbad en past voor beide opties (zijn fuik heeft een haai gevangen dus het net is niet nodig en van een bad ga je onRobinsonachtig stinken) ;D

Tot ieders verassing wint Douwe ook imuniteit door als laatste op de evenwichtsbalk te blijven staan. Douwe kiest er strategisch voor om met Carl op één eiland te gaan zitten..



 ::rofl:: blijven dromen zou ik zeggen  ;D

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2005, 17:27:23 »

Tot ieders verassing wint Douwe ook imuniteit door als laatste op de evenwichtsbalk te blijven staan. Douwe kiest er strategisch voor om met Carl op één eiland te gaan zitten..


haha  :D
Nou.. Daar heeft hij wel een punt, want de kans om nog een keer op het winnaarseiland te blijven zitten is natuurlijk veel groter als je met Carl zit. Immers als het tussen Carl en Douwe gaat en de volgende winnaar moet iemand weg sturen is de kans groot dat diegene Carl is. Is het echter Emma waarmee hij op het eiland zit, dan is de kans veel groter dat Emma wéér mag blijven.   ;D Maar dan moet DOuwe natuurlijk eerst nog immuniteit winnen  :)
Björn Lemeire is de man

Offline Aap

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2005, 18:10:26 »
Wat zal er gebeuren als Douwe en Fleur samen op het winnaarseiland zouden zitten?  ::tandpastasmiley:: ::trots::

't Kan natuurlijk nog altijd ::regenboog::

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2005, 18:32:19 »
haha  :D
Nou.. Daar heeft hij wel een punt, want de kans om nog een keer op het winnaarseiland te blijven zitten is natuurlijk veel groter als je met Carl zit. Immers als het tussen Carl en Douwe gaat en de volgende winnaar moet iemand weg sturen is de kans groot dat diegene Carl is. Is het echter Emma waarmee hij op het eiland zit, dan is de kans veel groter dat Emma wéér mag blijven.   ;D Maar dan moet DOuwe natuurlijk eerst nog immuniteit winnen  :)

Dat is dus ook één van de redenen waarom Emma de finale haalt!!!

Wat zal er gebeuren als Douwe en Fleur samen op het winnaarseiland zouden zitten?  ::tandpastasmiley:: ::trots::

't Kan natuurlijk nog altijd ::regenboog::

dat is altijd nog mogelijk, maar helaas zie ik dat somber in  :-\\

maar je weet maar nooit!
« Laatst bewerkt op: 26-10-2005, 18:34:55 door Mus20 »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2005, 19:50:57 »
Volgende week worden de stemregels weer terug gedraaid om zo Douwe langer in de expeditie te laten....krijgt iedereen gewoon weer één stem... ::)

Marnix wordt gediskwalificeerd omdat Emma degene was die had moeten vertrekken, omdat Carl de brief aan haar gericht had, maar omdat Marnix stante pede richting het andere kamp vertrekt overtreedt hij de regels en is hij exit... ::zwaai::

Dit is maar één of andere hersenspinsel van mijn kant hé ::rofl::...dus kielhaal mij niet als het de waarheid mocht zijn ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Aap

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #18 Gepost op: 26-10-2005, 20:58:42 »
Chico moet het ontgelden nu Carl weer is teruggekeert om het eiland.

Na de zoveelste vinger in de pot bloem besluit Carl om de nek van de arme Chico om te draaien.

Ware het dat er zich een klein leger van Greenpeace voorbij dobberde in een rubberen roeiboot.

Deze besluiten Carl na deze laffe actie met een harpoengeweer neer te knallen.

Dit to shock van iedereen in de expeditie waarnaar de leiding besluit de expeditie te stoppen.

Offline CarpeSiem

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2005, 21:27:21 »


Marnix wordt gediskwalificeerd omdat Emma degene was die had moeten vertrekken, omdat Carl de brief aan haar gericht had.

Wow, heel scherp gevonden. Er zou best nog wel eens iets kunnen gebeuren als je gelijk hebt dat Carl Marnix al had opgeschreven....