Auteur Topic: Expeditie Robinson 2005!  (gelezen 47468 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #40 Gepost op: 5-07-2005, 15:29:22 »
af en toe is het gewoon een kwestie van prioriteiten ::) ::tandpastasmiley::

(en misschien de hulp van een videorecorder??)
er was eens......

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #41 Gepost op: 5-07-2005, 23:35:49 »
Nouja ik kan wel een jaar wachten, dit ziet er ook al heel cool uit, en dat betekend dat er in 2006 dus sowieso ER op de buis is, dus ik vind niet zo erg!

Ja ik kan ook wel een jaar wachten. Ik vind de promo erg mooi. Heb er nu alweer super veel zin in maar nog even wachten het zou wel weer begin september op tv komen. :D Zo als het er nu naar uitziet komt het gewoon van half 9 tot half / kwart voor 10 na  de Samenvatting Eredivisie op talpa.

Offline monagirl

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #42 Gepost op: 7-07-2005, 09:52:03 »
hej marc ::zwaai::
ik ga dit jaar op kamp en het thema is expeditie robinson
ik heb wel eens 1 aflevering gezien maar niet veel of zo
zou jij of iemand anders mij info kunnen geven over hoe
te kleden wat mee te nemen enz.....
dat zou egt super zijn trouwens als het op is
zal ik beloven te kijken  maar ik we niet zo goed
waar het over gaat en het doel is en dat leek e wel handig
te weten als je op kamp gaat en het gaat daar over
en ik denk dat jij me dat wel kan uitleggen als je wilt
alsjeblieft????????
 ::regenboog::
je mag het hier op zetten maar je kunt me ook gewoon een mailtje sturen!?
mijn email adres staat in m'n profiel

alvast dankje
kusje ::zwaai:: manon

edit: emailadres verwijderd (stormpie)
« Laatst bewerkt op: 8-07-2005, 11:48:09 door Test »

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #43 Gepost op: 7-07-2005, 13:08:58 »
Ja ik kan ook wel een jaar wachten. Ik vind de promo erg mooi. Heb er nu alweer super veel zin in maar nog even wachten het zou wel weer begin september op tv komen. :D Zo als het er nu naar uitziet komt het gewoon van half 9 tot half / kwart voor 10 na  de Samenvatting Eredivisie op talpa.

klopt helemaal ::jaja::

Offline Filien

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #44 Gepost op: 12-07-2005, 22:05:13 »
Ik blijf erbij: een All stars sucks::niet-ok::
Dat gaat zo ontzettend saai worden. Al diezelfde mensen opnieuw, al datzelfde gezaag opnieuw, je kan al de reacties anticiperen, wat is daar nu nog boeiend aan?!
Als ze per sé aan recyclage willen doen, dat ze dan één eiland met all stars doen, en één eiland met nieuwkomers. Dan is er tenminste nog een reden om te kijken naar dat programma...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #45 Gepost op: 12-07-2005, 22:45:23 »
Ik blijf erbij: een All stars sucks::niet-ok::
Dat gaat zo ontzettend saai worden. Al diezelfde mensen opnieuw, al datzelfde gezaag opnieuw, je kan al de reacties anticiperen, wat is daar nu nog boeiend aan?!
Als ze per sé aan recyclage willen doen, dat ze dan één eiland met all stars doen, en één eiland met nieuwkomers. Dan is er tenminste nog een reden om te kijken naar dat programma...

Hier ben ik het niet mee eens :)

Ik zou graag al mijn favorieten nog een keer terug zien.

Tevens hoop ik dat een All Star expeditie een nieuwe wending gaat geven aan de expeditie robinson zo als we die nu kennen. Zelf ben ik nogal een Survivor fan, waarin het "spel" veel intenser wordt gespeeld. Daarmee doel ik op het smeden van complotten, het breken van beloftes om je eigen positie te waarborgen of te verbeteren, kortom tactiek en strategie toepassen om uiteindelijk aan het einde van het spel te geraken. Naar mijn mening wordt het spel op dit moment nog te weinig gespeeld in expeditie robinson ( wat niet wegneemt dat ook ik een grote expeditie robinson fan ben ;) )
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #46 Gepost op: 15-07-2005, 14:13:51 »
Ik vindt de trailer van Expeditie Robinson heel erg gaaf.  ::ok::
Maar als ik nu de verhalen hoor over de Deense versie van ER waarbij ze ook de kandidaten hadden gekruisd, hoor ik dat er erg veel kritiek is geweest.
Ondanks dat ze alleen maar zo hoefden te staan.
Ik kan me voorstellen dat er in nederland ook kritiek kan komen als mensen voorstukjes zullen zien..
Het kan mensen aantrekken van die wil ik zien maar het kan ook mensen verafschuwen..
Na het zien van de beelden.
Ze kunne het te extreem vinden of vanwege geloofs overtuiging het jammer vinden dat het in dit programma gebruikt wordt.
En dan probeer ik me alleen maar even in de kritiek te verdiepen.

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #47 Gepost op: 15-07-2005, 15:38:56 »
Ik vindt de trailer van Expeditie Robinson heel erg gaaf.  ::ok::
Maar als ik nu de verhalen hoor over de Deense versie van ER waarbij ze ook de kandidaten hadden gekruisd, hoor ik dat er erg veel kritiek is geweest.
Ondanks dat ze alleen maar zo hoefden te staan.
Ik kan me voorstellen dat er in nederland ook kritiek kan komen als mensen voorstukjes zullen zien..
Het kan mensen aantrekken van die wil ik zien maar het kan ook mensen verafschuwen..
Na het zien van de beelden.
Ze kunne het te extreem vinden of vanwege geloofs overtuiging het jammer vinden dat het in dit programma gebruikt wordt.
En dan probeer ik me alleen maar even in de kritiek te verdiepen.

Er is ook nooit beweerd dat ER makkelijk zou zijn ::tandpastasmiley::

Offline MDW

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #48 Gepost op: 17-07-2005, 12:21:35 »
Hoy allen,
En vanaf deze week komt jong en oud terug samen in de samensmelting ER 2005.
8 zijn eruit en 8 tegaan.
MDW The real information.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #49 Gepost op: 17-07-2005, 13:35:00 »
Hoy allen,
En vanaf deze week komt jong en oud terug samen in de samensmelting ER 2005.
8 zijn eruit en 8 tegaan.
MDW The real information.

Leuk om te horen! ben je insider?? of bekende van een van de deelnemers??

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #50 Gepost op: 24-07-2005, 11:21:21 »
wordt ER 2005 in Ned. en Bel. op het zelfde ogenblik uitgezonden? met de Farm was dat nogal irritant(voor de Belgen dan)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #51 Gepost op: 24-07-2005, 11:25:15 »
wordt ER 2005 in Ned. en Bel. op het zelfde ogenblik uitgezonden? met de Farm was dat nogal irritant(voor de Belgen dan)


De vraag op jouw Antwoord is nee het wordt allebei een andere dag uitgezonden Expeditie Robinson wordt op Zondag uitgezonden en in Belgie wordt het op een Maandag uitgezonden 1 dag verschil namelijk,maar het kan dit jaar ook anders zijn he Koekoekje :) :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #52 Gepost op: 24-07-2005, 11:34:48 »

De vraag op jouw Antwoord is nee het wordt allebei een andere dag uitgezonden Expeditie Robinson wordt op Zondag uitgezonden en in Belgie wordt het op een Maandag uitgezonden 1 dag verschil namelijk,maar het kan dit jaar ook anders zijn he Koekoekje :) :)
dank U Nick,dus normaal gezien komen we weer een dag achter?  >:(

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #53 Gepost op: 24-07-2005, 11:36:37 »
dank U Nick,dus normaal gezien komen we weer een dag achter?  >:(

Inderdaad Koekoekje en graag gedaan hoor  :)

Offline MDW

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #54 Gepost op: 24-07-2005, 11:48:12 »
Hoy nog eens aan allen,
Sorry dat ik nu pas kan reageren maar de makers v ER2005 zoeken iemand die de gegevens verspreid ::zwaai:: en hoe die eraan komt. Wegens de grote druk die ze uitoefenen op de kandidaten om ook dit te weten te komen, moet ik helaas een beetje op de achtergrond blijven. Ik beloof zodra er Niemand meer een risico loopt meer te vertellen en te onthullen maar even niet.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #55 Gepost op: 24-07-2005, 14:06:56 »
dat klinkt heel erg spannend  ::ok:: - ik dacht eerst 'waar heb je t over' - maar als ik t goed begrijp dan duik je even onder en daarna krijgen we inside-information  8)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #56 Gepost op: 25-07-2005, 13:26:28 »
Expeditie Robinson: 12 september
Expeditie Robinson start bij Talpa op 12 september. De uitzendtijd is op prime time van half negen tot half tien 's avonds. Na de mannen tegen de vrouwen en de Belgen tegen de Nederlanders zijn de kampen voor de vijfde serie dit maal ingedeeld op leeftijd. In het ene kamp zijn deelnemers te vinden tussen de 18 en 30 jaar oud, en in het andere kamp de 40-plussers

Bron: Mediawatchers  ::bravo:: ::bravo::

Offline Rockin' Rietveld

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #57 Gepost op: 29-07-2005, 15:07:40 »
Ook ik ben zeer benieuwd hoe alles verloopt en afloopt daar op de eilanden, trailer is super! ik vind t ook heel tof om te zien dat er zoveel mensen zijn die zo begaan zijn met t lot van alle deelnemers, dat mag ook wel want wat er dit jaar allemaal te wachten staat......................
« Laatst bewerkt op: 29-07-2005, 15:26:24 door Rockin' Rietveld »
...why wouldn't this work out the way it should...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #58 Gepost op: 30-07-2005, 11:58:32 »
Ik ben wel teleurgesteld dat Talpa heeft besloten Expeditie Robinson op de maandagavond uit te zenden, Expeditie Robinson hoort gewoon op de zondagavond uitgezonden te worden :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rockin' Rietveld

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #59 Gepost op: 2-08-2005, 13:21:16 »
VOOR ALLE NEDERLANDSE E.R. FANS!!!

Op de nickelodeon zender ( bij mij 9 ) zijn 's avonds diverse trailers te zien van de programmering van TALPA, zo ook expeditie robinson!!!

Deze bevat ( hoera ) alleen maar beelden van de Nederlanders en de Belgen, op de internet promo staan n.l. ook de Denen / Zweden in actie!

Ik heb geen idee hoe ik t filmpje op deze site kan krijgen maar k heb t wel opgenomen, dus webmasters of anderen, jullie mogen contact opnemen:)

Tot 12 september............................
...why wouldn't this work out the way it should...