Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2005  (gelezen 93214 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #180 Gepost op: 7-11-2005, 22:01:27 »
Yes, 2 keer Meredith goed én de afvaller! Maar kennelijk heeft iedereen het goed gedaan want erg omhoog ga ik niet. ;D
Ik had één Meredith en beide Carls goed idd ook. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #181 Gepost op: 7-11-2005, 22:02:38 »
Ik spring van de 10e naar de 5e plaats 8)

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #182 Gepost op: 7-11-2005, 22:06:56 »

En ik spring van plaats 17 naar plaats 10.  ::oink:: ::rofl:: ::bravo::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #183 Gepost op: 7-11-2005, 22:15:56 »
Ik had één Meredith en beide Carls goed idd ook. :)

Ja ik ook, net als velen waarschijnlijk...maar sta nu wel in de top 10 (net :P)
 8)
sic transit gloria mundi

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #184 Gepost op: 7-11-2005, 22:16:54 »
Ik had er ook drie goed  ::trots:: Je snapt het niet  ::)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #185 Gepost op: 8-11-2005, 08:49:07 »
IK zak wel steeds meer :P Ben niet meer zo goed als eerst!
Some light in your eyes...

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #186 Gepost op: 8-11-2005, 12:58:52 »
Aaaah ik heb emma perongelijk aangeklikt denk ik als weggestemde deze aflevering.. maar ik bedoelde carl natuurlijk.. Best dom  ::)
Do you want to go to the Seaside?

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #187 Gepost op: 8-11-2005, 17:41:08 »
heej!
Een beetje uit het voorstukje afleidend en logisch nadenkend denk ik niet dat er volgende week een eiland raad komt, maar de afvaller dmv een proef bepaalt wordt(ie ook de dramatiek Meredith/Emma), Hoe worden de punten geteld als dit ook het geval blijkt te zijn?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #188 Gepost op: 8-11-2005, 20:40:19 »
Een beetje uit het voorstukje afleidend en logisch nadenkend denk ik niet dat er volgende week een eiland raad komt, maar de afvaller dmv een proef bepaalt wordt(ie ook de dramatiek Meredith/Emma), Hoe worden de punten geteld als dit ook het geval blijkt te zijn?
Hangt erg af van de aflevering zelf. Als Meredith en Emma een proef moeten uitvoeren in plaats van een andere proef dan zou dat op deze wijze ingepast kunnen worden, maar daar kan ik nu nog niet veel over zeggen.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #189 Gepost op: 14-11-2005, 12:40:45 »
Toch vind ik het wel jammer dat de pool niet aangepast is aan de uitzending. Het zijn namelijk Emma en Meredith die tegen elkaar moeten strijden en waar moet je nu de winnaar of verliezen op aangeven?
En de Familie-Robinsonners moeten tegen elkaar strijden voor de 1e proef. Maar waar je nou aan moet geven of Emma's zus, Marleen's man, of de moeder van Meredith of Fleur de proef wint... geen idee.

Ik gok dat Emma gaat winnen van Meredith en dat op het familie-eiland Meredith's moeder de proef wint.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #190 Gepost op: 14-11-2005, 13:31:14 »
Ik gok dat Emma het Jenga spel wint tegen Meredith
Dat Luc, de man van Marleen, de robinson proef wint en
dat Marnix immuniteit heeft...
Jammer : ik denk dat Fleur de zwarte stem krijgt en naar Marijke gaat....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #191 Gepost op: 14-11-2005, 13:39:02 »
Ik gok dat Emma het Jenga spel wint tegen Meredith
Dat Luc, de man van Marleen, de robinson proef wint en
dat Marnix immuniteit heeft...
Jammer : ik denk dat Fleur de zwarte stem krijgt en naar Marijke gaat....

Ik denk dat Luc niet wint, omdat Marleen zo in tranen is. Evenals Marnix... Daarom denk ik dat het óf Fleur's moeder óf Meredith's moeder is die de proef gaat winnen. Maar beide moeders met elkaar vergelijkend, gok ik maar op Meredith's moeder ;)
Ik denk dat het Marleen is die de zwarte stem krijgt, omdat ik het idee heb dat ze een beetje instort deze aflevering en daarom als zwakste schakel mag vertrekken.

Hè, wel spannend eigenlijk he ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #192 Gepost op: 14-11-2005, 13:43:55 »
Ik denk ook dat Marleen een zwarte stem krijgt want Marnix wil haar troosten lijkt wel in dat voorstukje maar goed na vanavond weten we het, het is echt bloedstollend spannend  ::tandpastasmiley::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #193 Gepost op: 14-11-2005, 18:10:57 »
Ik denk ook dat Marleen een zwarte stem krijgt want Marnix wil haar troosten lijkt wel in dat voorstukje maar goed na vanavond weten we het, het is echt bloedstollend spannend  ::tandpastasmiley::

Het kan ook zijn dat "Luc" voor Marleen wint en ze samen met Marnix huilt omdat Marnix Carla niet zal zien....

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #194 Gepost op: 14-11-2005, 21:29:21 »
Toch vind ik het wel jammer dat de pool niet aangepast is aan de uitzending. Het zijn namelijk Emma en Meredith die tegen elkaar moeten strijden en waar moet je nu de winnaar of verliezen op aangeven?
En de Familie-Robinsonners moeten tegen elkaar strijden voor de 1e proef. Maar waar je nou aan moet geven of Emma's zus, Marleen's man, of de moeder van Meredith of Fleur de proef wint... geen idee.
Ik snap je reactie, maar het blijft altijd lastig om in te springen op wijzigingen in het spel alleen met een voorstukje direct na de uitzending. Je post dit pas vandaag, terwijl de pool al een week ongeveer open is.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #195 Gepost op: 14-11-2005, 21:53:37 »
Wat een dramaweek, ik heb alleen Marnix die de proef wint goed ::ohno::

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #196 Gepost op: 14-11-2005, 21:55:30 »
Verdorie Cynneke, je hebt me ingehaald! Harde strijd voor volgende week!

Maar wil geen miere***** zijn, maar de puntentelling voor deze week klopt eigemlijk niet helemaal. Jullie gaan er vanuit dat de eerste proef de proef tussen Emma en Meredith is (ik ging uit van de Robinsonproef). De tweede proef zou dan de Robinsonproef zijn van de familie. In dit geval nemen jullie wel de eliminatieproef als 2e proef (wat dus eigenlijk de 3e proef zou zijn). Dit snap ik dan eigenlijk niet. Dan had je bij de 1e proef ook bv. de Robinsonproef mee moeten nemen en daar antwoord Fleur ook goed kunnen rekenen.

(p.s. het geeft mij niet meer punten hoor, dus daarom zeg ik dit niet).
« Laatst bewerkt op: 14-11-2005, 22:04:16 door Sjappie »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 12
« Reactie #197 Gepost op: 14-11-2005, 22:06:11 »
Toch vind ik het wel jammer dat de pool niet aangepast is aan de uitzending. Het zijn namelijk Emma en Meredith die tegen elkaar moeten strijden en waar moet je nu de winnaar of verliezen op aangeven?
En de Familie-Robinsonners moeten tegen elkaar strijden voor de 1e proef. Maar waar je nou aan moet geven of Emma's zus, Marleen's man, of de moeder van Meredith of Fleur de proef wint... geen idee.

Ik gok dat Emma gaat winnen van Meredith en dat op het familie-eiland Meredith's moeder de proef wint.

Ik wil hier even op reageren.... De dingen die je nu aangeeft, zijn in de teaser pas prijs gegeven! het duel Emma - Meredith is een duel om een finale plaats, blijkt achteraf. Maar ik wist van te voren niet waar het om zou gaan. Verder wordt de pool altijd direct na de aflevering geopend zodat je dus de tijd hebt om te stemmen. Een pool midden in de week aanpassen geeft een hoop klachten, omdat de helft van de mensen dit niet wisten e.d.

We hebben voor deze aflevering dus gewoon vastgehouden aan het vragenconcept dat stond, omdat we niet wisten waar het om zou gaan in de aflevering! ook voor ons is de pool af en toe een gok  ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #198 Gepost op: 14-11-2005, 22:06:43 »
29e!! ::tandpastasmiley::
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #199 Gepost op: 14-11-2005, 22:08:05 »
Wat is de directe link naar de tussenstand, het laden duurt nogal lang...