Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35307 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 29-08-2005, 22:54:06 »
Maar daar houd je als kandidaat toch ook rekening mee, dat iemand die er zo snel uit gaat terug komt  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 29-08-2005, 22:54:39 »
ja inderdaad! kortere reclame! nu nog minder reclame onder het voetbal, en ik vind de zender top!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 29-08-2005, 23:10:21 »
Ach, tijdens de reclame ren ik snel naar mijn PC om de kandidatenlijst nog eens door te nemen, of om alvast wat te posten over de lopende aflevering. Dus de reclame mag ook weer niet te kort duren  :P
Maar nu weer on topic:
Ik heb dit keer na 1 aflevering al van zeker de helft van de kandidaten een redelijk uitgesproken oordeel, itt vorig jaar. Of komt dat door mijn steeds grotere ER-kennis en ervaring??
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 29-08-2005, 23:16:07 »
Dit wordt weer een ouderwets leuke serie. Leuke kandidaten zo op het eerste gezicht.
Uit de manier van filmen en cameratrucjes lijkt het ook of er dit jaar meer productiebudget is. Het ziet er gelikt uit.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline xanderhagen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • xander hagen
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 29-08-2005, 23:45:35 »
En natuurlijk niet te vergeten de sublieme opmerking van de EinsteinGlazenwasser (johnny):

"Fysiek nadenken met je hoofd" (over de fysiek zware eliminatie proef).

Xander

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 29-08-2005, 23:52:14 »


Wel leuk dat met die 2 geheime kandidaten.

Wat vinden jullie van dit plaatje  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 29-08-2005, 23:55:08 »
Schitterende aflevering weer!! Ook ik vond het begin iets minder dan gebruikelijk en ook de kruizenproef vond ik achteraf tegenvallen. (en zeker alle ophef niet waard) maar die andere proef!! Echt schitterend!! En dat eiland vond ik ook leuk gevonden.
Van sommigen vraag ik me af hoe ze het gaan redden. Maar er zitten voor mijn gevoel zeker een paar echte robinsons tussen!!
helemaal mee eens Stormpie. alles dik ok  ::ok:: maar die "kruisiging" is toch wel een beetje overschreeuwd geweest. was goed,maar zo spectaculair was het nu ook weer niet.

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 30-08-2005, 08:12:53 »
vond het een spannende 1 ste  aflevering
dat douwe terug komt vind ik te gek
zou margriet ook nog terug komen ?
hoop het niet maar denk wel dat ze terug komt  ::tandpastasmiley:: ::)
kolibri

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 30-08-2005, 09:13:14 »
GEWELDIG  ::bravo::

Superspannend vanaf de eerste minuut  ::jaja:: wel godse zielug voor Margriet  ::ohno::

Ik had liever iemand anders zien vertekken

Super aflevering :D Echt geweldig!

Ik vind het wel terecht dat Margriet eruit moest meteen! Als je je zo eenzaam opstelt, krijgen de andere ook niet echt hoogte van je, en leren ze je ook niet kennen!
Leuk van dat verborgen eiland. Alleen hoop ik niet dat nu alle afvallers weer daar heengaan! Want dat wordt een beetje eentonig denk ik!
Some light in your eyes...

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 30-08-2005, 09:29:29 »
Tja, loners worden er altijd uitgeknikkerd.

Maar weet iemand hoe het zitr met dat aapje dat we zagen? Die kwam wel als naam voor, maar nog niets over gehoord.  ::ohno::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 30-08-2005, 09:31:16 »
 :D de eerste uizending van Expeditie Robinson trok 1 miljoen kijkers... lees het Nieuwsbericht over deze geweldige eerste cijfers!

Offline belgiumpower

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 30-08-2005, 09:47:32 »
Tja, loners worden er altijd uitgeknikkerd.

Maar weet iemand hoe het zitr met dat aapje dat we zagen? Die kwam wel als naam voor, maar nog niets over gehoord.  ::ohno::

hey ik kom uit belgië en in de reclame voor ER was dat aapje ook te zien. Dat aapje ziet op het eiland van de jongere en is een vriend van de jongere

Offline Marijtje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 30-08-2005, 10:27:36 »
Die aap zal wel een vriend van maxime zijn, aangezien hij ook vriendschap gaat sluiten met een reuzeschilpad!
haha, volgens mij wil die maxime daar niet meer weg.
gr
M

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 30-08-2005, 11:25:18 »
Wat een heerlijke aflevering ::bravo:: Ik vond het cinematografisch een pareltje! Ik vond dat kanakna mooie dingen maakte, maar qua beelden doet Talpa het dan nog een stuk beter. Heerlijk begin, kippenvelmuziek met een cgi-aarde in beeld. En dan die zoom op Ernst-Paul.... super!

Ohja, en de kandidaten zijn ook leuk. :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Boettiehond

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 30-08-2005, 12:23:50 »
Hoi allemaal,
Ik kijk al zowat vanaf het begin naar Expeditie Robinson maar.....  ik vond het heeel erg tegenvallen. Ik vind de kandidaten heel gewoontjes terwijl juist die rare vogels het spannend maken omdat je die eruit wil hebben. Iedereen herrinnert zich björn nog wel, toch ???  ::hypocriet::

Tijdens de uitzending heb ik zelfs huishoudelijke dingen gedaan; helaas...... van mij mag het terug naar NET 5.
Daar had het een bepaalde magie en ieder seizoen was er weer iets totaal nieuws en dat mis ik nu. Twee geheime deelnemers maar dat vind ik een beetje jatwerk van vorig jaar. Er is niet veel fantasie voor nodig om van een geheime plaats waar kandidaten zitten op het idee te komen voor geheime kandidaten ::ohno:: Jammer.

Groetjes van Ria

Offline terrafan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 30-08-2005, 12:30:31 »
ik vond het ook een geweldige 1e aflevering.
van mij mochten ze wel wat langer aan dat kruis hangen (met z'n 1,5 uur vond ik deze proef niet echt een ultieme Robinson proef)
iemand zei hier dat hij nog niet genoeg inzet zag bij de kandidaten. Dat komt nog !!!
en inderdaad het was wel erg voorspelbaar dat Douwe nog terug mocht komen.
grtz ::ok::

Offline terrafan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 30-08-2005, 12:31:58 »
ik vond het ook een geweldige 1e aflevering.
van mij mochten ze wel wat langer aan dat kruis hangen (met z'n 1,5 uur vond ik deze proef niet echt een ultieme Robinson proef)
iemand zei hier dat hij nog niet genoeg inzet zag bij de kandidaten. Dat komt nog !!!
en inderdaad het was wel erg voorspelbaar dat Douwe nog terug mocht komen.
grtz ::ok::

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 30-08-2005, 12:36:34 »
Tijdens de uitzending heb ik zelfs huishoudelijke dingen gedaan; helaas...... van mij mag het terug naar NET 5.
Daar had het een bepaalde magie en ieder seizoen was er weer iets totaal nieuws en dat mis ik nu. Twee geheime deelnemers maar dat vind ik een beetje jatwerk van vorig jaar. Er is niet veel fantasie voor nodig om van een geheime plaats waar kandidaten zitten op het idee te komen voor geheime kandidaten ::ohno:: Jammer.
Lieve Ria, met alle ervaring die EP heeft met het maken van dit programma, denk je echt dat hij het 1ste seizoen op een nieuwe zender saai laat worden? De 1ste aflevering is altijd wat onwennig, maar na de 2de voelt het altijd weer vertrouwd aan. Dat heb ik ten minste met ieder seizoen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Boettiehond

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 30-08-2005, 13:29:00 »
Beste True,
Ik zit altijd aan de buis gekluisterd tijdens ER. De eerste voelt altijd weer als een feestje. Een feestje dat ook nog lekker lang gaat duren en zo voelde het gisterenavond niet.
Kijkcijfers vielen trouwens ook tegen. Een half miljoen minder dan vorig jaar.......
Groetjes van Ria

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 30-08-2005, 14:35:00 »
Mensen hebben van te voren al iets tegen Talpa heb ik het idee maar ik vond deze uitzending niets minder dan de 1e uitzending vorig jaar..
misschien is het de charme van roos die mist  ::love::
« Laatst bewerkt op: 31-08-2005, 00:01:40 door Aitan »
Aitan-- altijd mening, nooit feiten