Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35308 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 1
« Reactie #60 Gepost op: 31-08-2005, 09:39:25 »
Kan niet wachten tot zondag.....

en dan nog een dag  :P ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #61 Gepost op: 31-08-2005, 09:41:24 »
Viel mij dus iets tegen, en dat de kijkcijfers wat minder zijn.. Elk jaar lopen die in de loop van de reeks op, en bovendien wordt het nu op maandag uitgezonden ipv zondag.
Je moet de kijkcijfers natuurlijk wel vergelijken met de éérste aflevering van vorige seizoenen en niet met de laatste.
Bij ons was het de beste start van ER ooit! Nog nooit heeft een 1e aflevering van ER zoveel kijkers gehad: http://www.showbizzsite.be/start/newsdetail.asp?D=26615

Offline bobientje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #62 Gepost op: 31-08-2005, 10:11:36 »
Hallo,

Ik heb gekeken naar den eerste aflevering van Expeditie Robinson gekeken en ik vond spannend

En ik zou graag willen meespelen volgend jaar in Expeditie Robinson 2006

Mag ik je iets vragen??

Die audities waar gaan die door??

:):):):):)

Stuur je mij een e-mailtje terug??

dat is bram_vandenbulcke@hotmail.com

Groetjes,

Bram

Offline belgiumpower

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #63 Gepost op: 31-08-2005, 10:16:20 »
Bij jullie in Nederland wordt het nu op maandag uitgezonde net als hier in België.  Vorig jaar werd bij jullie ER op zondag uitgezonden en bij ons pas een dag later.  Dat was niet goed voor de belgische kijkcijfers omdat iedereen dan naar de nederlandse versie ging kijken.  En voor ons was het ook ni meer spannend.  Degene die de zondag ER hadden gezien moesten weer alles verklappen aan ons en dan is da ni meer tof eh!

Vorig jaar had ER hier ong 600.000 kijkers denk

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #64 Gepost op: 31-08-2005, 11:43:18 »
Dan gaan jullie nu dus ook voor de mijoen ;)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Aflevering 1
« Reactie #65 Gepost op: 31-08-2005, 12:17:51 »
Ik vond het een superaflevering.
Behalve... lag het aan mij of gaf Ernst paul in de voice-over veel meer zijn mening dan vorig jaar? Hij had van die sarcastische opmerkingen, vooral over Johnney. Het was op zich grappig, maar ik hoop niet dat ze op deze manier ons gevoel over kandidaten een bepaalde kant op proberen te sturen. maar misschien lag het aan mij.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #66 Gepost op: 31-08-2005, 12:41:25 »
Neej zo prt ie elk jaar ::trots:: die opmerkingen zijn er altijd geweest, is meer een observatie denk ik :D
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline arthurrr

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #67 Gepost op: 31-08-2005, 13:19:20 »
Heel erg leuk dat er een heel team 40+ bij is.
En ze deden niet echt onder voor de jongere...
Wel jammer dat er maar twee dertigers zijn, maar ach, wie weet worden die nog wel heel prominent!
Verder is het handig dat er in beide groepen al irritatiefactoren zitten!
Oude Elsje en Jonge Johnny!

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #68 Gepost op: 31-08-2005, 13:22:41 »
Ach jah het blijft altijd speculeren! over 2 weken zijn ze misschien de leuksten die er tussen zitten.  ::tandpastasmiley::
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Aflevering 1
« Reactie #69 Gepost op: 31-08-2005, 13:35:53 »
de muziek begon en het Expeditie Robinson gevoel was terug...
En wat betreft Ernst-Paul en z'n mening, ik vond ook dat hij meer zijn mening nu gaf (dat zal wel komen door Talpa, ik vind het juist leuker zo, dat je ook de mening weet van de presentatoren)

en ik weet het nu zeker, het wordt een te gekke serie!! ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 1
« Reactie #70 Gepost op: 31-08-2005, 16:57:12 »
Ik weet sowieso niet of het echt de mening is van EP of van een of andere voice-over schrijver. Maar ik had idd het idee dat er iets meer sarcasme in naar voren kwam.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #71 Gepost op: 31-08-2005, 18:19:10 »
Er was in ieder geval geen reclame na de intro, groot pluspunt! ::ok::

Ik ben benieuwd naar aapje Chico, die gaat een grote rol spelen in deze serie, denk ik. Leuk.  :D
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #72 Gepost op: 31-08-2005, 18:25:24 »
Ik hoop dat Chico wint!  ;D

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #73 Gepost op: 31-08-2005, 18:37:30 »
Met verkeerde gedachten ben ik dit keer ER gaan kijken doordat ik de trailer van ER minder vondt.
Ik had een bevooroordeelt beeld omdat ik niets heb met de eerste opdracht. Dat stootte me eerst af bij het zien van de trailer.

Maar naarmate de aflevering vorderde had ik zo iets van het wordt steeds leuker in interresanter om ER.
Daardoor is mijn mening die ik van te voren had erg bij gedraaid.

Ik vindt het erg mooi om te zien dat er toch nog grote verschillen zijn bij de kampen.
Dit zag ik bij de manier van aankomst bij hun eiland.
Jong tegen oud ga verrassende beelden bij de kampen maar ook in de strijd tegen elkaar.

Erg leuk is dat er nu een duo is dat tussen de kampen is qua leeftijd. De twee zit op een plek waarvan ik benieuwd ben of ze daar kunne overleven tussen de rotsen.
Dit is best wel extreem omdat ze daar toch op zoek moeten gaan naar iets dat eetbaar is.

Na het zien van de eerste aflevering ben ik zeker van plan om het fanatiek te gaan volgen.  ::ok::

Douwe vindt ik wel erg gauw uit jammer dat de andere nog niet de kans hebben gehad om hem beter te leren kenne.
Ben benieuwd hoe ze reageren als hij misschien weer terug komt in het spel.


Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #74 Gepost op: 31-08-2005, 18:48:29 »
Het leuke van de jong-oud kampen is dat het nu voor het publiek ook niet moeilijk is om een favoriet (kamp) te kiezen. De jongere kijkers willen automatisch dat een jonger iemand wint en vice versa. dat is tenminste bij mij het geval.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 1
« Reactie #75 Gepost op: 31-08-2005, 19:34:29 »
In ons wekelijkse afleveringsmenu, kunnen jullie de aflevering nog eens rustig nalezen, een vogelvlucht langs de aflevering bekijken, de grappiste en opmerkelijkste Quotes terug lezen en natuurlijk even kijken wat ons volgende week weer te wachten staat.

je kunt dit menu hier vinden. Of gewoon even kijken via het menu afleveringen, en dan aflevering 1  :D

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #76 Gepost op: 31-08-2005, 20:20:53 »
Het leuke van de jong-oud kampen is dat het nu voor het publiek ook niet moeilijk is om een favoriet (kamp) te kiezen. De jongere kijkers willen automatisch dat een jonger iemand wint en vice versa. dat is tenminste bij mij het geval.

Dit is niet helemaal waar. Ik ben 17 en fan van de oudjes
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #77 Gepost op: 31-08-2005, 20:26:59 »
Dit is niet helemaal waar. Ik ben 17 en fan van de oudjes

Dat vroeg ik me dus af, of het ook omgedraaid kan zijn. Kan je ook aangeven waarom je voor de ouderen bent?

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #78 Gepost op: 31-08-2005, 23:25:09 »
ze lijken mij sympathieker...
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Aflevering 1
« Reactie #79 Gepost op: 1-09-2005, 00:33:41 »
Net de eerste aflevering gezien via een herhaling op TV. Gedeelte van de kruisigingen gemist,maar wel vanaf het gedeelte dat men ging beslissen wie er van de "oudjes" weg moest vallen.
Wat onorigineel eigenlijk om via een stemming er een te laten af vallen.Ik had verwacht dat de deelnemers via een originele zelfbedachte proef er wel uit zouden komen,ze hadden er immers een uur de tijd voor en het hoefde echt niet spectaculair of zo.Maar nee, via een stemming terwijl men elkaar nog amper kent.

Ook weer vertrouwd zitten kijken en mis de vrolijke blik en stem van Roos. Wat een leuk koppel vormden Roos en Ernst eigenlijk. We moeten het nu doen met een iets strenger kijkende madame.Wie weet of zij me Roos doet vergeten?