Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35306 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 30-08-2005, 14:42:10 »
Kijkcijfers vielen trouwens ook tegen. Een half miljoen minder dan vorig jaar.......
Een serie beoordelen op de kijkcijfers van de eerste aflevering is heel stom. Heeft niks met kwaliteit te maken namelijk, enkel promotie. Hoe konden de mensen die niet keken anders weten dat het een slechte serie is? Pas als er een lijn te ontdekken is in de kijkcijfers (stijgend/dalend) zegt het iets over de kwaliteit van het programma. Bovendien is een miljoen kijkers volgens mij ver boven het gemiddelde van Talpa, dus goed!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 30-08-2005, 14:50:26 »
Helemaal mee eens D**n.
Het tekort aan kijkcijfers lag niet aan de kwaliteit maar gewoon aan het onweten van de Nederlandse televisiekijker.
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 30-08-2005, 14:56:35 »
Lach me maar uit... ik had helemaal niet door dat er alweer een nieuw seizoen was begonnen. Ik dacht vanochtend juist: laat ik een sop de iste kijken wanneer het weer begint... Een dag te laat dus. Stom! Maar weet iemand of het nog herhaalt wordt? Dan hoef ik de eerste aflevering niet te missen.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 30-08-2005, 15:01:45 »
Ik weet niks van herhalingen (Talpa kennende vast wel), maar als je over een maand de eerste aflevering nog niet hebt gezien kan ik hem je wel ff mailen  ;)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 30-08-2005, 15:03:50 »
Hij is onder 'Programma gemist' op de talpa site online te kijken. ;)

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 30-08-2005, 15:09:32 »
Supergoed! Bedankt! Kan ik toch nog meepraten! :)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 30-08-2005, 16:03:21 »
Top uitzending,word weer een mooie serie en talpa heeft met respect voor de 'feel'van het programma(geen zwangere vrouwen of zo)kleine veranderingen aan gebracht ::ok:: Ik mis alleen Roos ::love:: ::schaam:: maar voor de rest zal het echt wel goed komen ::joehoe::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 30-08-2005, 16:05:25 »
Roos is idd ook de enige redne waarom je naar TI zou kijken
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 30-08-2005, 16:40:27 »
Ik van het suppr

Ik heb al 2 favoriete personen

esther en nicole jullie zijn ::ok::

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 30-08-2005, 16:54:49 »
De eerste aflevering was weer -net zo als alle voorgaande eerste afleveringen- even wennen maar toch kippenvel.
De geweldige dingen zoals: de opmerkingen over holbewoners en sterven in de 4e week, de jaloersheid van johnny, recht voor de raapheid van elsje en natuurlijk de geweldige muziek.
Kortom laat maar komen!!!
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 30-08-2005, 16:56:03 »
Hij is onder 'Programma gemist' op de talpa site online te kijken. ;)
Kan je daar ook 'vooruitspoelen'? Dat lukt mij namelijk niet ::ohno::

Offline michelleslegers@

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 30-08-2005, 18:30:45 »
ik vindt het jammer  dat de afvallers elke keer weer terug komen.dat haalt het spannende van de eilandraden eraf(vindt ik dan).het is heel voorspelbaar dat de mensen die afvallen terug komen.dat moeten die mensenin de expeditie toch ook weten.Het eerste jaar was het nog wel leuk je wist zeker dat er niet meer als 1 terug kwam de echte harde.maar dit vindt ik niet zo veel aan.ben is eerlijk wie verwacht er nou niet dat margriet ook naar dat eiland gaat en daarna weer terug komt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 30-08-2005, 18:38:37 »
ik vindt het jammer  dat de afvallers elke keer weer terug komen.dat haalt het spannende van de eilandraden eraf(vindt ik dan).het is heel voorspelbaar dat de mensen die afvallen terug komen.dat moeten die mensenin de expeditie toch ook weten.Het eerste jaar was het nog wel leuk je wist zeker dat er niet meer als 1 terug kwam de echte harde.maar dit vindt ik niet zo veel aan.ben is eerlijk wie verwacht er nou niet dat margriet ook naar dat eiland gaat en daarna weer terug komt.
Margriet gaat gewoon naar huis, vermoed ik...
Dat de 'verliezers' van de kruisiging iemand naar huis moesten stemmen was omdat ze dan later verrast konden worden (met Douwe's terugkomst)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 30-08-2005, 18:41:53 »
ik vind het niet meer dan terecht dat douwe terug kan komen, hij heeft geen eerlijke kans gehad
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 30-08-2005, 19:24:44 »
Ik volg de expeditie al vanaf het begin en ik zie het dit jaar wel zitten. Oke er zitten nu niet direkt de hele extravagante mensen in (Bjorn...) maar wel een aantal mensen die het een en ander los maken. De eerste aflevering weet je toch nooit precies hoe iedereen zich zalontpoppen als de honger, vermoeidheid en met de name de rivaliteit en achterdocht toeneemt.
Het belooft weer een spannend seizoen te worden in mijn ogen ::jaja::

PS ook ik mis Roos dit jaar   :(
« Laatst bewerkt op: 30-08-2005, 19:31:37 door cortex »
Contra torrentem

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 30-08-2005, 22:08:47 »
Leuk dat ER nu weer op de buis is! ::ok::

In het begin vond ik het jammer dat Douwe er meteen uitgestemd werd. Hij leek mij juist de alternatieveling die er tussen zou zitten, hoewel ik dat ook wel een beetje van maxime vond.

ik hoop eigenlijk wel dat de afgevallen kandidaten nog een kans krijgen, maar ik vind wel dat ze dan tegen elkaar moeten strijden en dat er uiteindelijk maar 1 ofzo echt terug mag naar het eiland. maar eigenlijk vind ik ook wel dat één van de dertigers op het eiland moet komen (mss na de/een samensmelting), ben benieuwd of er dan dingen in de groep zouden veranderen.

Ik vind de muziek ook heel erg mooi, vorig jaar was het exact de pirates of the carribean muziek maar heb het idee dat het nu net wat anders is. en vergis ik me of worden de belgen alleen nog maar ondertiteld als ze echt woorden gebruiken die nederlanders nooit gebruiken?

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 30-08-2005, 23:06:02 »
Ik vond de eerste proef niet echt spectaculair, eerder te ver gaan. Lijkt veel op de kruizigingen op de Philipijnen, waar elk jaar weer een enorme discussie over oplaait.
De briefjes met de stemmen, zijn door EP eerst op een bepaalde volgorde gelegd, de kandidaten hebben de plaasten op de eilandraad niet zelf uitgekozen, en ik zie in veel deelnemers een soort van gelijkenis met de deelnemers van vorig jaar. Marlies (diegene die is weggestemd, is de Klaar van 2004, lijkt me....) etc.
Viel mij dus iets tegen, en dat de kijkcijfers wat minder zijn.. Elk jaar lopen die in de loop van de reeks op, en bovendien wordt het nu op maandag uitgezonden ipv zondag. Lijkt mij ook schelen, of niet?
Blijf wel kijken, denk ik....
Jong versus Oud was nog een optie die niet eerder is geweest, dus wel leuk..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 30-08-2005, 23:08:01 »
Leuk dat ER nu weer op de buis is! ::ok::

In het begin vond ik het jammer dat Douwe er meteen uitgestemd werd. Hij leek mij juist de alternatieveling die er tussen zou zitten, hoewel ik dat ook wel een beetje van maxime vond.

ik hoop eigenlijk wel dat de afgevallen kandidaten nog een kans krijgen, maar ik vind wel dat ze dan tegen elkaar moeten strijden en dat er uiteindelijk maar 1 ofzo echt terug mag naar het eiland. maar eigenlijk vind ik ook wel dat één van de dertigers op het eiland moet komen (mss na de/een samensmelting), ben benieuwd of er dan dingen in de groep zouden veranderen.

Ik vind de muziek ook heel erg mooi, vorig jaar was het exact de pirates of the carribean muziek maar heb het idee dat het nu net wat anders is. en vergis ik me of worden de belgen alleen nog maar ondertiteld als ze echt woorden gebruiken die nederlanders nooit gebruiken?
Ik denk dat de Dertigers en Douwe samen een proef krijgen om bij de samensmelting erin te mogen, de afgevallen kandidaten zijn afgevallen

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 30-08-2005, 23:10:22 »
Heb echt super genoten ::jaja::

Wat ben ik blij dat het weer begonnen is ..keek er zo naar uit

Kan niet wachten tot zondag.....
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 31-08-2005, 09:21:38 »
De briefjes met de stemmen, zijn door EP eerst op een bepaalde volgorde gelegd, de kandidaten hebben de plaasten op de eilandraad niet zelf uitgekozen,
Wake up and smell the showbusiness. ;)
Die briefjes worden al jáááren op volgorde gelegd en inderdaad bepalen de kandidaten zelf niet waar ze zitten. Daar zorgt de productie voor omdat die weet hoe zo'n groep beter uitkomt op beeld.

En dat je vindt dat kandidaat X lijkt op een vroegere kandidaat, ligt aan jezelf. Je maakt zelf de vergelijkingen. Ik vind Margriet niet echt een Klaar. Klaar had haar op haar tanden en gaf haar mening regelmatig ten gehore. Margriet was eerder stil en teruggetrokken.