Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 15193 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 2
« Gepost op: 5-09-2005, 18:27:43 »
Wat vonden we ervan? spannend? verrassend?

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2005, 20:52:12 »
Tot nu toe: Dit is toch niet te geloven??? Dat zo'n gozer als Johnny gewoon NU al opgeeft. Hoe is zo'n gozer ooit door de selectie heen gekomen, echt belachelijk dit!!

  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2005, 20:55:18 »
ligt het aan mij of is de achtergrondmuziek dit jaar stukken luider dan voorheen?

er valt bijna niet te quoten joh ::ohno::, want zodra de kandidaten gaan praten klinkt er harde muziek, alleen de voice over is nog redelijk te verstaan :-\\

maar tot nu toe weinig spectaculaire beelden in ieder geval...op naar deel 2 van deze aflevering :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2005, 20:56:20 »
Wel mooi dat die dertigers + Douwe ook echt een doel hebben nu. Hopelijk lukt het hen.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2005, 21:48:56 »
3 mensen weg, wat een show :D
Denk niet dat Johnny alleen uit heimwee is weggegaan maar ook deels omdat hij zijn zin niet kreeg. Tom kwam ook aardig jaloers uit de hoek in mijn ogen.
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2005, 21:54:03 »
Leuke aflevering met als hoogtepunt de voorbereiding op de vlottocht van de geheime eilandbewoners. Dit soort spelelementen vind ik veel leuker dan ruzietjes en meningsverschillen tussen de kandidaten.

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2005, 21:54:19 »
Ik vond het weer een leuke aflevering! alleen begint die Maxime me nu wel de keel uit te hangen. Het is een actieve jongen dat vind ik erg positief maar ik vind hem ook een te zware stempel drukken op de groep. Hij vergeet dat er ook andere mensne zijn en dat niet alles om hem draait. Zoals toen hij het mes en de bijl meenam, ik bedoel hij is niet alleen op dat eiland! Hij mag wat mij betreft best eerst even nadenken voordat hij zijn plan trekt. Dit gaat tegen hem werken op den duur vrees ik.

En Johnny, achja ik had het wel verwacht. Het is iemand die niet tegen zijn verlies kan, net als een klein kind een beetje gaat zitten dreinen en dan maar opgeeft als het niet lukt.

De dertigers doen het goed samen met Douwe, ze werken goed samen en laten de moed niet zakken!
Ik kijk nu al uit naar de volgende afelevring!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2005, 21:55:09 »
Leuke aflevering, waarin erg veel gebeurde :)

Ik snap idd ook niet hoe Johnny ooit door de selectie is gekomen......
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2005, 22:07:36 »
Verrassend vond ik het wel dat er toch iemand naar huis moest. Nadat 2 mensen al hadden opgegeven deze aflevering had ik verwacht dat er niemand weg zou moeten. Vraag me wel af of deze mensen nu echt uit het spel zijn of toch nog op de één of andere manier terug komen in het spel. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Maikel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2005, 22:09:46 »

Het was weer een leuke aflevering, alhoewel de proeven tot nu toe wel erg saai zijn, vind ik.
Wel een beetje zwak dat Johnny het nu al opgeeft .. dat die inderdaad door de screening is gekomen... Ik had beter in plaats van hem kunnen gaan! hahaha
Ik hoop dat Esther, Marnix en Douwe wel een kans krijgen als ze op het eiland komen, want ze hebben wel een achterstand..
Ook erg jammer dat Tom en Elsje eruit zijn. Ik had graag wat meer van Tom willen zien (maar is ook beetje zijn eigen schuld) en Elsje had het wel ver kunnen schoppen ondanks dat ze luxe is gewend...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 5-09-2005, 22:10:23 »
Ik vroeg me af of dat de reden is dat die 2 dertigers daar zitten. Maar als ik t goed heb begrepen zijn die eerder gearriveerd, dus kan niet en dit was ook niet te voorzien, behalve misschien die heimwee een beetje  :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2005, 22:14:59 »
Wat kan niet Megan? ;D Naar welk eiland moeten die 30-ers nou? Heb dat even gemist. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 5-09-2005, 22:18:35 »
Wat kan niet Megan? ;D Naar welk eiland moeten die 30-ers nou? Heb dat even gemist. :-\\
het eiland waar de rest zit  ;)

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 5-09-2005, 22:30:03 »
Johny is idd maar een huilie, dus mss maar beter dat ie dan ook weg is. Hoewel het mss ook nog wel wat leuke beelden op had kunnen leveren als ie gebleven was.

de opdracht voor de dertigers om met een vlot naar het andere eiland te varen vind ik zeer leuk! ben benieuwd of ze het halen, maar ga er eigenlijk wel van uit. vraag me af in welk kamp ze dan terecht komen. Hopelijk wordt er dan met het "grot-eiland" nog iets gedaan nu die leeg komt te staan.

Vond het niet erg dat tom weggestemd werd, had het ook wel verwacht. En nu al de "concurrenten" van maxime weg zijn, zal hij nog wel een tijdje de "leider" zijn...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 5-09-2005, 22:32:49 »
Johny is idd maar een huilie, dus mss maar beter dat ie dan ook weg is. Hoewel het mss ook nog wel wat leuke beelden op had kunnen leveren als ie gebleven was.

de opdracht voor de dertigers om met een vlot naar het andere eiland te varen vind ik zeer leuk! ben benieuwd of ze het halen, maar ga er eigenlijk wel van uit. vraag me af in welk kamp ze dan terecht komen. Hopelijk wordt er dan met het "grot-eiland" nog iets gedaan nu die leeg komt te staan.

Vond het niet erg dat tom weggestemd werd, had het ook wel verwacht. En nu al de "concurrenten" van maxime weg zijn, zal hij nog wel een tijdje de "leider" zijn...
ik denk dat ze, net als Klaar, Ernestien en Mick vorig jaar moeten leven tussen de kampen en dan bij de samensmelting er weer inkomen, of iets wat er op lijkt, ze komen denk ik niet in één van de kampen

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 5-09-2005, 22:33:09 »
het eiland waar de rest zit  ;)

Dacht dat ze op 2 verschillende eilanden zaten Kamp Noord en Zuid. maar zal me wel vergist hebben dan... :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 5-09-2005, 22:35:59 »
Dacht dat ze op 2 verschillende eilanden zaten Kamp Noord en Zuid. maar zal me wel vergist hebben dan... :-\\

 ::jaja:: Test je hebt gelijk, ze zitten op twee eilanden, dat stond ook op de kaart die de mensen op het derde eiland kregen  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 5-09-2005, 22:37:31 »
::jaja:: Test je hebt gelijk, ze zitten op twee eilanden, dat stond ook op de kaart die de mensen op het derde eiland kregen  ::jaja::
ow kan wel ::tandpastasmiley::
ik dacht:
Kamp Noord = Noorden van het eiland
Kamp Zuid = Zuiden van het eiland

vond ik toch logisch gedacht van mezelf ;D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 5-09-2005, 22:38:25 »
nee, ik bedoel, dat ik me opeens afvroeg of die in t spel zijn omdat er 2 voortijdig weg gingen, maar dat kan niet dacht ik later, want zij waren er al eerder  :)
« Laatst bewerkt op: 5-09-2005, 22:41:35 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 2
« Reactie #19 Gepost op: 5-09-2005, 22:40:03 »
Wat een record aflevring zeg. In 1 afelvering 3 man naar huis. Ik had zelf eigenlijk verwacht dat ze na het vertrek van Johnny en Elsje Tom alleen een extra stem zouden geven voor de volgende eilandraad. Maar weg sturen?  ???
Who’s got the sweetest disposition?