Auteur Topic: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)  (gelezen 105902 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #160 Gepost op: 29-08-2006, 21:13:58 »
Da's heel eenvoudig:
Met de trein, Breda - Antwerpen, en vandaar naar Leuven via Mechelen of Aarschot, je hebt de keuze.
Leuven is eigenlijk mijn achtertuin, ben er geboren en getogen.
;)
aaaah bedankt.. eigenlijk heel simpel dus ::) :D als ik daar nou ga studeren, zal ik even langskomen om de kleine te bekijken ;) ;)
I'm a real big goblin..

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #161 Gepost op: 30-08-2006, 19:54:26 »
Ik neem aan dat je het allang gezien hebt, Lukas.. maar op Talpa.tv kun je Deal or no Deal terugkijken! (Dat is zondag ook bij ons begonnen!)
Wel ff registreren hè
The sun came up and reality set in.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #162 Gepost op: 31-08-2006, 01:36:01 »
aaaah bedankt.. eigenlijk heel simpel dus ::) :D als ik daar nou ga studeren, zal ik even langskomen om de kleine te bekijken ;) ;)

Weet je, we zullen hem in Leuven komen showen, want je vindt mijn erf nooit! (wegens in the middle of nowhere).
Als je in Leuven komt studeren moet je wel wat extra tijd inlassen (een jaar of zo) want het studentenleven hier is de MAX! Met als ultimate place2be de Oude Markt natuurlijk!
;D

Hier nog wat treininfo:
Breda-Antwerpen-Breda
Antwerpen-Leuven-Antwerpen
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #163 Gepost op: 31-08-2006, 01:44:48 »
Ik neem aan dat je het allang gezien hebt, Lukas.. maar op Talpa.tv kun je Deal or no Deal terugkijken! (Dat is zondag ook bij ons begonnen!)
Ah, dank je, ik ga eens kijken! Ik ben trouwens alle afleveringen op VijfTV aan 't opnemen en bekijken om een systeem te ontdekken, of gewoon voor de statistische gegevens, bv. in doos 22 zit het meest de 200.000 of zo...
:)
« Laatst bewerkt op: 31-08-2006, 23:56:53 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #164 Gepost op: 1-09-2006, 07:24:18 »
Weet je, we zullen hem in Leuven komen showen, want je vindt mijn erf nooit! (wegens in the middle of nowhere).
Als je in Leuven komt studeren moet je wel wat extra tijd inlassen (een jaar of zo) want het studentenleven hier is de MAX! Met als ultimate place2be de Oude Markt natuurlijk!
;D

Hier nog wat treininfo:
Breda-Antwerpen-Breda
Antwerpen-Leuven-Antwerpen
::ok::
mooi zo, anders zou ik cker niet daar gaan studeren  ::) ;)
Bedankt voor de info  :D :D
I'm a real big goblin..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #165 Gepost op: 1-09-2006, 10:04:35 »
Voor wie de soap gevolgd heeft:
De video van Kate Ryan "Alive" is blijkbaar uit maar heb hem zelf nog niet gezien. Naar het schijnt moet je al weten dat ik meedoe en in een lichtblauwe mini zit, anders heb je me gemist...
;D
't Was een leuke ervaring! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 1-09-2006, 10:14:34 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #166 Gepost op: 20-10-2006, 21:11:04 »
6 Weken verder dan het laatste bericht en ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het met onze kersverse papa Lukas gaat.

Dus Lukas, laat eens wat horen ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #167 Gepost op: 20-10-2006, 23:32:07 »
6 Weken verder dan het laatste bericht en ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het met onze kersverse papa Lukas gaat.

Dus Lukas, laat eens wat horen ;)
Die heeft het natuurlijk veel te druk met het verschonen van luiers ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #168 Gepost op: 21-10-2006, 01:06:07 »
Die heeft het natuurlijk veel te druk met het verschonen van luiers ::rofl::
Hoi Cynneke en Willemson en de rest!
Da's een feit, dat van die luiers!!!  ::)
Ik lees wel mee hoor, maar het tijdsverschil in uitzending speelt ook wel mee...
Andries is een zaaalig manneke: weent weinig, eet goed, drinkt veel, slaapt veel... juist zijne papa! ;) ::hypocriet:: ::pinokkio:: ::) ;D
't Is gewoon genieten!! (En nieuwe pampers steken natuurlijk!)

Hij lacht al schitterend, herkent je en doet je na als je er tegen babbelt, eerste geluidjes, tongetje uitsteken als jij dat ook doet, ... Een onbeschrijfelijk gevoel gewoon!!! Met als logisch gevolg ook wat minder tijd voor het ER-forum natuurlijk, maar ik ben ook aktief op het Vijftv-forum, nu ik daar elke weekdag (gedurende bijna 2 maanden) op TV kom hé! De opnames namen ook heel wat tijd in beslag, nu ben ik nog tot 24/11 om 18u20 op VijfTV, maar in Nederland kunnen jullie dat niet volgen, ook niet via "programma gemist" op internet of zo (denk ik)...
Kate Ryan: daar kom ik dus inderdaad maar ff-kes in beeld, enkele reacties op gehad maar niet zo veel.
Mijn verschijning in het programma "Vriend of Vijand" is voorbij, en daar heb ik toch 1300 eurokes aan overgehouden! Daar kijken wel veel mensen naar blijkbaar. Grappig wel, ben twee dagen om 18u20 en om 20u05 én ook op JIMtv geweest (en nu nog steeds elke dag op Vijf TV dus), en je wordt aangesproken op straat en in de winkel... Dat geeft mi een KLEIN ideetjetje wat het moet zijn als je ER meedoet!
Ik heb de smaak nu wel serieus te pakken, ik heb nog een paar TV-projecten op stapel staan, dat laat ik jullie dan wel weten!
Voor de rest: ik ben nog steeds aanwezig hoor, alleen wat mee langs de zijlijn!!
XXX
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #169 Gepost op: 21-10-2006, 02:43:18 »
...maar ik ben ook aktief op het Vijftv-forum, nu ik daar elke weekdag (gedurende bijna 2 maanden) op TV kom hé! De opnames namen ook heel wat tijd in beslag, nu ben ik nog tot 24/11 om 18u20 op VijfTV...

Dat is toch voor het programma "Te nemen of te laten"? (Deal or no deal in Nederland) Hoe vaak zijn de opnames voor dat programma eigenlijk? Ik neem toch niet aan dat je elke dag daarvoor naar de televeisiestudio moet? (Alhoewel ze je dat in NL wel willen laten geloven.)

Ik vond trouwens nog een filmpje van jullie variant van dit programma op de Vijftv site... Zie hier
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #170 Gepost op: 21-10-2006, 09:14:14 »
Maar nog wel zin om met ER mee te doen Lukas, of ben je nu zo bezig met Andries dat je die niet zo lang wilt en kunt missen?

Leuk trouwens van die 1300 euro! Mooi meegenomen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #171 Gepost op: 21-10-2006, 11:53:21 »
Dat is toch voor het programma "Te nemen of te laten"? (Deal or no deal in Nederland) Hoe vaak zijn de opnames voor dat programma eigenlijk? Ik neem toch niet aan dat je elke dag daarvoor naar de televeisiestudio moet? (Alhoewel ze je dat in NL wel willen laten geloven.)
Ja, Te Nemen Of Te Laten is het programma.
Wel superleuk hoor, echt puur genieten in de studio, iedereen zou dat eens moeten kunnen meemaken! ::feest::

Maar nog wel zin om met ER mee te doen Lukas, of ben je nu zo bezig met Andries dat je die niet zo lang wilt en kunt missen?

No way José! Ik zie hem natuurlijk doodgraag, maar ik schrijf me gewoon weer in!
Misschien liggen mijn kansen nu beter, nog een huilebalk op 't eiland die zijn kind(eren) mist hihi! ;D :o ::)
Die geraken blijkbaar wel vlot door de selecties! :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #172 Gepost op: 21-10-2006, 12:29:22 »
No way José! Ik zie hem natuurlijk doodgraag, maar ik schrijf me gewoon weer in!
Misschien liggen mijn kansen nu beter, nog een huilebalk op 't eiland die zijn kind(eren) mist hihi! ;D :o ::)
Die geraken blijkbaar wel vlot door de selecties! :P

Dan moet je tijdens de selectie vooral vertellen van Andries. Hoe lief ie wel is en dat je hem amper kan missen. Dan word je zeker uitgekozen ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #173 Gepost op: 21-10-2006, 12:39:40 »
Dan moet je tijdens de selectie vooral vertellen van Andries. Hoe lief ie wel is en dat je hem amper kan missen. Dan word je zeker uitgekozen ;)
Héla, je verraadt mijn taktiek!! >:(
 ;) ;D
Ik vrees dat ik eerst een geslachtoperatie zal moeten ondergaan, waarschijnlijk is het nu NL-mannen en BE-vrouwen. Ik zou ook Nederlander kunnen worden natuurlijk! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #174 Gepost op: 21-10-2006, 13:29:44 »
Je trekt gewoon wat kleren van je vrouw aan, leent wat make-up en zoekt een mooie pruik uit ;) En bij de keuring koop je de artsen gewoon om :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #175 Gepost op: 21-10-2006, 13:59:41 »
ik zou voor de operatie gaan, die zachte g leer je toch nooit af
lekkere ruige vent van me

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #176 Gepost op: 21-10-2006, 14:02:32 »
ik zou voor de operatie gaan, die zachte g leer je toch nooit af
Nederlanders kunnen ook zachte g hebben ;)  (like me)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #177 Gepost op: 21-10-2006, 14:10:16 »
ik zou mezelf blijven.. dat is het minst ingewikkeld
er was eens......

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #178 Gepost op: 21-10-2006, 14:16:09 »
maar jij hebt al een hele grote scheur, jij zou vast door de selectie komen stormpie ;)
lekkere ruige vent van me

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #179 Gepost op: 21-10-2006, 14:45:17 »
maar jij hebt al een hele grote scheur, jij zou vast door de selectie komen stormpie ;)
???  ???  ???
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!