Auteur Topic: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)  (gelezen 105769 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #200 Gepost op: 22-10-2006, 21:16:05 »
maar ik neem nog stiekem een vent mee in mijn koffer  ::) anders is het zo oneerlijk, straks heeft 1 van ons geen vent  ::tandpastasmiley::

Dat vind ik nou lief van je Mirtjuh ;D :P

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #201 Gepost op: 23-10-2006, 01:12:57 »
maar ik neem nog stiekem een vent mee in mijn koffer  ::) anders is het zo oneerlijk, straks heeft 1 van ons geen vent...
En ik maar dromen! ::love::
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #202 Gepost op: 23-10-2006, 17:00:15 »
Dat vind ik nou lief van je Mirtjuh ;D :P
Ik ben lief ::tandpastasmiley::

En ik maar dromen! ::love::
:P
hahaha.. pas maar op hoor, straks heb je nog een boze vrouw 8)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #203 Gepost op: 24-10-2006, 19:01:25 »
 Lukas,ouwe snoeper  ::tandpastasmiley:: wie stond er vandaag naast die blonde Marilyn?..... ja hoor  ::jaja:: ::jaja::
't was wel een beetje een macho he die Dany. Wat ik grappig vond...

Dany; fuck man
Felice; let een beetje op je woorden
Dany; shit
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #204 Gepost op: 24-10-2006, 19:15:10 »
Wat ik grappig vond...

Dany; fuck man
Felice; let een beetje op je woorden
Dany; shit
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

koekoe let een beetje op je woorden >:D ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #205 Gepost op: 24-10-2006, 20:28:19 »
koekoe let een beetje op je woorden >:D ;D
Amaaaaaii en ik die dacht dat Nederlanders minder preuts waren dan Belgen  :o :o
Het is wel een opmerking op een vriendelijke manier,maar toch..... Heeft er weer een of andere  :-X :-X :-X de moderatorknop gebruikt? 
Vraag het dan Lukas zelf,zo werdt het vandaag letterlijk op vijf tv gezegd.En ik zei het eigenlijk tegen Lukas,als grap.  Wat zeg ik hier nu weer verkeerd  ??? ??? (ha ik weet het,Dany zei niet man,maar maat.)
De laatste tijd krijg ik opmerkingen alom,ik vind het helemaal niet leuk meer.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #206 Gepost op: 24-10-2006, 20:34:51 »
Dany; fuck man
Felice; let een beetje op je woorden
Dany; shit

koekoe let een beetje op je woorden >:D ;D

schokkend inderdaad  ::rofl::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #207 Gepost op: 24-10-2006, 21:52:54 »
Amaaaaaii en ik die dacht dat Nederlanders minder preuts waren dan Belgen  :o :o
Het is wel een opmerking op een vriendelijke manier,maar toch..... Heeft er weer een of andere  :-X :-X :-X de moderatorknop gebruikt? 
Vraag het dan Lukas zelf,zo werdt het vandaag letterlijk op vijf tv gezegd.En ik zei het eigenlijk tegen Lukas,als grap.  Wat zeg ik hier nu weer verkeerd  ??? ??? (ha ik weet het,Dany zei niet man,maar maat.)
De laatste tijd krijg ik opmerkingen alom,ik vind het helemaal niet leuk meer.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::



koetje boe van me...wat ik postte was als grap bedoeld...niet om je terecht te wijzen of wat dan ook.....vandaar mijn grote grijns er bij...jammer dat je het verkeerd opvat :\'(
kun je het me vergeven ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #208 Gepost op: 24-10-2006, 22:06:02 »
Vraag het dan Lukas zelf,zo werdt het vandaag letterlijk op vijf tv gezegd.En ik zei het eigenlijk tegen Lukas,als grap. Wat zeg ik hier nu weer verkeerd ??? (ha ik weet het, Dany zei niet man,maar maat.)
Hey Koekoe!!
Zo was het inderdaad, ik lag (weeral) onder de zetel van 't lachen, een intens moment, Dany al vet pech gehad, hij zei het F-vierletterwoord :-X, Felice heel serieus met zijn opmerking, en dan het S-vierletterwoord :-X!!! Heel de studio lag plat, en ook Felice zijne snoet de 5 minuten nadien waren geld waard!!! Maar hij moest zijn programma verder presenteren (de tape blijft lopen bij TNOTL) en wij ondertussen toe van 't lachen!!! ::rofl::

Dany de flik (ook een vierletterwoord :P), aan 't vloeken op VijfTV. Zijn spel was idd heel intens, en ik denk dat, als je het niet hebt gezien dat je dan misschien kan denken "Wat schrijft Koekoe nou?", maar als je het gezien hebt is 't eigenlijk heel logisch van de vierletterdingen neer te pennen. Beetje te vergelijken met enkele uitspraken van bv. onze Klaar, die neemt soms ook geen blad voor de mond, en als je dat dan overtypt kan je ook denken "Wat is dat hier?", maar in het juiste perspektief gezien is het gewoon geen punt!
:-\\

En Meredith... rrrr, en 't is nog nie gedaaaaan (zou Rik de Sadeleer zeggen) wacht dan maar tot Geert links van me verdwijnt! :P ;D :o Rrrr

De laatste tijd krijg ik opmerkingen alom, ik vind het helemaal niet leuk meer...
Naaaah dat zal wel meevallen!! Zie je wel, Bakkertje komt al kusje geven!!  ::bravo::
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #209 Gepost op: 24-10-2006, 22:10:18 »

Zie je wel, Bakkertje komt al kusje geven!!  ::bravo::
;D

en ik kan hele lieve kusjes geven hoor ::jaja:: ::)
en nee hier hoef ik geen PM over te krijgen met de vraag of ik die eens in het echt ga geven, zoals ik wel een PM kreeg met het verzoek of ik geen foto's kon plaatsen nav een eerder gedane uitspraak over mijn boobies ::schaam:: ::hypocriet::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #210 Gepost op: 24-10-2006, 22:59:46 »
Hey Koekoe!!
Zo was het inderdaad, ik lag (weeral) onder de zetel van 't lachen, een intens moment, Dany al vet pech gehad, hij zei het F-vierletterwoord :-X, Felice heel serieus met zijn opmerking, en dan het S-vierletterwoord :-X!!! Heel de studio lag plat, en ook Felice zijne snoet de 5 minuten nadien waren geld waard!!! Maar hij moest zijn programma verder presenteren (de tape blijft lopen bij TNOTL) en wij ondertussen toe van 't lachen!!! ::rofl::

Dany de flik (ook een vierletterwoord :P), aan 't vloeken op VijfTV. Zijn spel was idd heel intens, en ik denk dat, als je het niet hebt gezien dat je dan misschien kan denken "Wat schrijft Koekoe nou?", maar als je het gezien hebt is 't eigenlijk heel logisch van de vierletterdingen neer te pennen. Beetje te vergelijken met enkele uitspraken van bv. onze Klaar, die neemt soms ook geen blad voor de mond, en als je dat dan overtypt kan je ook denken "Wat is dat hier?", maar in het juiste perspektief gezien is het gewoon geen punt!
:-\\

En Meredith... rrrr, en 't is nog nie gedaaaaan (zou Rik de Sadeleer zeggen) wacht dan maar tot Geert links van me verdwijnt! :P ;D :o Rrrr
Naaaah dat zal wel meevallen!! Zie je wel, Bakkertje komt al kusje geven!!  ::bravo::
;D
VOILA Lukas  ::ok:: ::ok:: nu heb je de  :-X :-X eens flink op hun plaats gezet  ::ok:: ::ok:: (en ik bedoel daar zeker NIET Bakkertje mee hoor) maar die zageventen/vrouwen die voor het minste de moderatorknop indrukken  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Ik zie het nu al komen,Lukas en koekoe kennen elkaar  ;D ;D

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #211 Gepost op: 25-10-2006, 00:12:37 »
ER*Emiel bij tv-Gelderland!
Lees het allemaal hier!

http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=27064.0

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #212 Gepost op: 25-10-2006, 00:41:36 »
...die zageventen/vrouwen die voor het minste de moderatorknop indrukken
Koekoe(k)!
???
Je hebt blijkbaar slechte ervaringen met een mod'je?! Best eventueel Bakkertje of zo via PB om uitleg of tussenkomst vragen, zij hebben imo een moderatorforum of toch onderling contact, en 't is altijd goed het eerst zo te proberen!
Je gelooft het écht nooit, maar toch: moderators zijn ook maar mensen! >:D ;D ;) :P

Iemand Felice gezien in "De Laatste Show" op één? Ik vond hem zeer goed, hij kwam zijn boek voorstellen! Blijkbaar zijn wij naar dezelfde school geweest, bij de los(h)(b)andige paterkes Montfortanen, zelfs misschien op 't zelfde moment? Ik vind echter zijn geboortedatum nergens, iemand? Graag geboortedatum van Dre Steemans, aka Felice duzzz. Grtz!
8)
« Laatst bewerkt op: 25-10-2006, 00:43:17 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #213 Gepost op: 25-10-2006, 09:44:57 »
Koekoe(k)!
???
Je hebt blijkbaar slechte ervaringen met een mod'je?! Best eventueel Bakkertje of zo via PB om uitleg of tussenkomst vragen, zij hebben imo een moderatorforum of toch onderling contact, en 't is altijd goed het eerst zo te proberen!
Je gelooft het écht nooit, maar toch: moderators zijn ook maar mensen! >:D ;D ;) :P

Ach Lukas....Koekoe en ik hebben geen slechte ervaringen hoor ::ohno::, maar het is wel zo dat sommige mensen ongelooflijk kunnen klagen en dat met name koekoe daar wel eens op aangesproken is :-\\
Maar koekoe en ik hebben een zeer goed contact en er wordt dan ook veel buiten het forum om met elkaar gekletst op een gezellige manier dan wel ::ok:: ::hug::

Wanneer we als mods iets verwijderen of veranderen, dan is dat omdat het echt niet door de beugel kan. Daarnaast zijn er bewust een aantal regels opgesteld door de realitycrew en daar hebben wij als mods ons dan ook aan te houden, anders hadden die regels er ook niet hoeven komen toch? Ook hebben stormpie en ik overleg over wat we modden als we er zelf even niet uitkomen, men moet niet denken dat we lukraak dingen verwijderen, maar het zou wel handig zijn als iedereen de forumregels er eens op na slaat, vóórdat ze beginnen met posten. Je kunt die overigens vinden via de menubalk onder interactie...

Wat ik, persoonlijk altijd wel heel irritant vind is dat sommige forummers denken dat ze andere forummers op hun vingers moeten tikken, terwijl ze zelf hun eigen posts eens na zouden moeten lezen...er zijn er zat die klagen over een ander terwijl, ze zelf ook niet altijd even vriendelijk zijn :-X

Voor de rest kan ik alleen nog maar zeggen hou het leuk en gezellig voor iedereen en bedenk idd dat moderators ook maar mensen zijn ;D :P ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #214 Gepost op: 26-10-2006, 01:14:28 »
Ja, kan irri zijn, die zelfbenoemde moraalridders...  ::)

(...) Bedenk idd dat moderators ook maar mensen zijn!
::rofl:: :P

Ik ken er nog één:
Komt die vent 's nachts straalbezopen om 3 uur in de slaapkamer binnenwaggelen met een schaap onder de arm. Vrouw wordt wakker en kijkt zo van "Wàààt TF heb jij weer uitgevreten?" Zegt die vent "Hierzie schat, da's die geit die ik al jaren n**k!!!" Zegt zijn vrouw "Och onnozelaar, drinkt er nog éne hé, da's geen geit, da's een freaking SCHAAP!!" Zegt die vent "Och tr*t zwijg, ik had het niet tegen u!"
MOEHAHAHAHAHAAAAbèèèèèèèè lol ol o l o l lll ol ol l ol l ll ol o l ;D ;D ;D
Béééééstige mop! :P ;D
« Laatst bewerkt op: 26-10-2006, 14:21:36 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
verjaardag Peter (ER 2004)??
« Reactie #215 Gepost op: 19-11-2006, 00:16:28 »
Wie kan mij vertellen wanneer Peter (expeditie robinson 2004) jarig is??

Ik wil dat al zo lang weten maar kan het nergens vinden!! Misschien weet een van jullie het!!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: verjaardag Peter (ER 2004)??
« Reactie #216 Gepost op: 19-11-2006, 00:19:27 »
Wie kan mij vertellen wanneer Peter (expeditie robinson 2004) jarig is??

Ik wil dat al zo lang weten maar kan het nergens vinden!! Misschien weet een van jullie het!!

17 februari :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: verjaardag Peter (ER 2004)??
« Reactie #217 Gepost op: 19-11-2006, 22:40:21 »
17 februari :)

Kinderachtig hoor... Gewoon een datum verzinnen!!  ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno::


Mensen weet iemand wel wanneer Peter jarig is? Graag eerlijk...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: verjaardag Peter (ER 2004)??
« Reactie #218 Gepost op: 19-11-2006, 22:42:54 »
Je hebt zoveel contact met Peter... als je het hem nu gewoon eens vraagt.

er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: verjaardag Peter (ER 2004)??
« Reactie #219 Gepost op: 19-11-2006, 23:17:57 »
Kinderachtig hoor... Gewoon een datum verzinnen!!  ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno::


Mensen weet iemand wel wanneer Peter jarig is? Graag eerlijk...
Hoe weet jij nou dat het gelul is ???