Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 155820 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #300 Gepost op: 30-10-2006, 22:59:11 »
toch heeft zij (en linda) het al leoi ver geschopt na de samensmelting.. had ik niet verwacht,  na alle reacties van forummers en kandidaten.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #301 Gepost op: 30-10-2006, 23:09:45 »
Sorry, maar dat betwijfel ik..

Waarom zou ik daarover liegen... schiet ik toch niets mee op. en trouwens het is nu toch allemaal al opgenomen en gemaakt !

Offline Ellen_x

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #302 Gepost op: 30-10-2006, 23:14:36 »
Hey Lin!
Vond het weer zo leuk om te zien!
Je doet het goed !
En ik vind je reacties hier super goed van je..
Ben trots op je mop!
Xxje Ellen ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #303 Gepost op: 30-10-2006, 23:42:56 »
toch heeft zij (en linda) het al leoi ver geschopt na de samensmelting.. had ik niet verwacht,  na alle reacties van forummers en kandidaten.
Lautjuh, heb jij gedronken?  ::) hier snap ik niets van  ???
al leoi zal ook wel een dialect zijn neem ik aan?
Zij (en linda)  ???
en je had niet verwacht dat ze het zover zou schoppen,na alle reacties van forummers?  ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #304 Gepost op: 30-10-2006, 23:59:38 »
Lautjuh, heb jij gedronken?  ::) hier snap ik niets van  ???
al leoi zal ook wel een dialect zijn neem ik aan?
Zij (en linda)  ???
en je had niet verwacht dat ze het zover zou schoppen,na alle reacties van forummers?  ???

Wat heeft dat er in Lennysnaam mee te maken inderdaad. Het is maanden geleden opgenomen en toen waren wij hier nog niet aan het discussieren.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #305 Gepost op: 31-10-2006, 00:25:39 »
Wat heeft dat er in Lennysnaam mee te maken inderdaad. Het is maanden geleden opgenomen en toen waren wij hier nog niet aan het discussieren.

hahahaha. hé zeg, ik ben niet helemaal dom hoor.  ::rofl::
ik bedoelde dus; dat de forum reacties totaal niet positief waren.
dus stelde ik dat die reacties misschien wel lieten zien hoe haar mede-eiland bewoners misschien ook over haar dachten. en dat wordt dus bevestigd, want zij zijn vaak ook niet zo positief over linda.
dus alles bij elkaar; met alle reacties van mensen die haar hebben meegemaakt en niet hebben meegemaakt vind ik dat ze het al loei ver heeft geschopt, ondanks dat blijkbaar niemand haar mag.

zo, nu kunnen jullie rustig gaan slapen  ::rofl:: ::zwaai::

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #306 Gepost op: 31-10-2006, 08:40:37 »
Tsjee, je hebt de kans misgelopen om de Ruud van Expeditie Robinson te worden. ::hug::
Tsjee, nou begin ik nog gelijk te krijgen ook 8):
"Curd en Ignace, even lief zijn voor elkaar." ::hug::

Je begint nu gewoon echt de Ruud van Expeditie Robinson te worden! ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #307 Gepost op: 31-10-2006, 09:12:18 »
Ook al vond ik je niet altijd even sterk deze expeditie, ik vond het super hoe je met Curd praatte over deze ruzie, goed advies  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #308 Gepost op: 31-10-2006, 11:08:04 »
Ook al vond ik je niet altijd even sterk deze expeditie, ik vond het super hoe je met Curd praatte over deze ruzie, goed advies  ::ok::

daar ben ik het dus volledig mee eens!ik vond jou uitleg over dat hele complot-gedoe juist wel geloofwaardig.daarom was je al die tijd zo stil,omdat het je juist niet lekker zat!nee,hoor.je deed het gister ok!!!wietske vond ik daareentegen eerlijk gezegd ongeloofwaardiger in overkomen.maar ja,wij weten idd niet wat zij daar voelde natuurlijk.maar misschien loog ze juist tactisch gezien ofzo.dat begrijp ik dan wel al had ik daar zelf juist niet voor gekozen.maar ja,we will never know!!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #309 Gepost op: 31-10-2006, 12:33:22 »
Ik vond je idd gister ook een stuk leuker overkomen...

Ik vond het goed dat je nog probeerde te bemiddelen tussen Curd en Ignace, zo'n ruzie zal de sfeer in het kamp ook niet ten goede komen denk ik.

En wat ik het allermooist vond was dat ik op de eilandraad kon zien dat jij en Wietske echt oprecht blij leken te zijn voor degenen die wel een brief hadden gehad  ::ok::

Offline MissC

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #310 Gepost op: 31-10-2006, 17:35:24 »
Lieverd!!

Het was een leuke uitzending!
Je was helemaal top!
We zien je nu eindelijk een beetje hoe je hier in Nederland ook bent!  ::jaja::
 ::bravo::

Offline PHT

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #311 Gepost op: 31-10-2006, 23:15:18 »
Ik denk ook zeker dat Linda wel de waarheid spreekt. En in de uitzendingen zie je voornamelijk veel van wat Ignace en Lenny denken en geen gesprekken tussen Linda en wietske...missch hebben zij het er ook wel over gehad??? Maar ja Ignace en Lenny zijn wat overheersend, daar kan je weinig tegen zeggen. Daarbij kan je je ook bedenken dat van hun het complot niet eens afkomt! Zij zijn door die 3 gasten benaderd!! Ik vind het echt jammer dat zoveel vanuit Ignace en Lenny word bekeken!! Linda ik vind dat je het goed doet...idd wat stiller dan ik gewend ben van je ;) en voor de rest: bedenk eens dat er ook wel eens andere dingen kunnen zijn dan alles wat gezegd wordt door Ignace en Lenny...pfff dat vind ik pas irritant worden namelijk!

Offline Bloesem

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #312 Gepost op: 2-11-2006, 12:42:15 »
Hmmhmm.

Zijn er behalve vrienden en familie van Linda ook nog andere mensen op dit forum?
« Laatst bewerkt op: 2-11-2006, 12:45:42 door Susann-e »

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #313 Gepost op: 2-11-2006, 13:07:09 »
Hmmhmm.

Zijn er behalve vrienden en familie van Linda ook nog andere mensen op dit forum?
jahaa,ikke .

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #314 Gepost op: 2-11-2006, 15:51:25 »
Hmmhmm.

Zijn er behalve vrienden en familie van Linda ook nog andere mensen op dit forum?

Ik ook ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #315 Gepost op: 2-11-2006, 15:56:11 »
Hmmhmm.

Zijn er behalve vrienden en familie van Linda ook nog andere mensen op dit forum?
Nee het is hier helemaal leeg, zoals je ziet.

Offline Bloesem

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #316 Gepost op: 2-11-2006, 16:09:55 »
Okee, fijn, weet ik dat.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #317 Gepost op: 7-11-2006, 14:48:10 »
hoi linda,ik vond je leuk gister!ook superlief dat je lenny aanbood om hem meer van het eten te geven[het gezamelijk diner!]omdat hij alleen vieze dropjes had gehad.nu zullen er wel weer veel mensen zeggen dat dat om te slijmen was maar ik vond dat je erg oprecht overkwam.ik moest ook wel lachen om je boterham pindakaas.ik dacht,wat doet ze nu!al haar geld op voor zo"n boterham!wacht toch even.maar het was slim van je!anders had je hoogstwaarschijnlijk niks gehad.dat je die kip opat vond ik eigenlijk ook wel lachen.jouw reactie naar EP toe was leuk.zo,dat wou ik ff kwijt.ff iets positiefs over linda! ::zwaai::

Offline Jitsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #318 Gepost op: 7-11-2006, 14:54:48 »
Ja mooi he van dat broodje pindakaas. Ik wist meteen dat Lin al haar geld daarvoor zou inzetten.
Broodje pindakaas is namelijk iets wat zij HEEL graag eet! (of broodje brie).
En het was inderdaad ook nog eens slim achteraf, anders had ze waarschijnlijk niks gehad...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #319 Gepost op: 7-11-2006, 14:58:33 »
toch heeft zij (en linda) het al leoi ver geschopt na de samensmelting.. had ik niet verwacht,  na alle reacties van forummers en kandidaten.

dat kwam dus deze aflevering ter sprake ;D
er was eens......