Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 192053 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #120 Gepost op: 26-09-2006, 17:23:37 »
Olga!!!!  ::ok:: ::joehoe:: ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #121 Gepost op: 30-09-2006, 17:05:13 »

Yes you can post on this site, i did it also and was critisized my a lot of people.

Hoe zou dat komen denk je  ??? Olga doet het(tot mijn verbazing welliswaar) ZEEEEER goed   ::bravo:: ::bravo:: ::ok:: ::ok::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #122 Gepost op: 1-10-2006, 19:31:51 »
 ::regenboog::


ha olga, could you tell me how it is to be on a island with other women (and later men)and you have to work like hell to get your food? and was it really so bad the weather? how did you survived for you're self?

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #123 Gepost op: 1-10-2006, 23:03:41 »
OLGA!!!!

You are the best and Bernadette too

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #124 Gepost op: 2-10-2006, 13:26:34 »
Ik wil hier toch even reageren op de item "Olga geeft zich bloot" op de Talpa site. Ik vind het erg jammer dat de opnames na de expeditie zijn gemaakt en dus in mijn ogen geregiseerd kunnen zijn. Ook haar gesproken ervaringen zijn niet objectief, waardoor het een persoonlijke campagne voor haar neigt te worden en daarbij het "negatief" afschilderen van medekandidaten niet schuwt.
Erg jammer, anderen hebben zo geen kans om zich daarin te verweren...
We weten allemaal dat het TV is en wat het met iemand kan doen, maar op deze manier iemand een persoonlijk voordeel geven vind ik niet juist.
Het zou beter geweest zijn om haar ervaringen tijdens de expeditie op te nemen en niet achteraf. Wie zegt mij dat het zo werkelijk gebeurt is??
kennis is macht, karakter is meer

Offline alter

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #125 Gepost op: 2-10-2006, 13:38:24 »
Ik wil hier toch even reageren op de item "Olga geeft zich bloot" op de Talpa site. Ik vind het erg jammer dat de opnames na de expeditie zijn gemaakt en dus in mijn ogen geregiseerd kunnen zijn. Ook haar gesproken ervaringen zijn niet objectief, waardoor het een persoonlijke campagne voor haar neigt te worden en daarbij het "negatief" afschilderen van medekandidaten niet schuwt.
Erg jammer, anderen hebben zo geen kans om zich daarin te verweren...
We weten allemaal dat het TV is en wat het met iemand kan doen, maar op deze manier iemand een persoonlijk voordeel geven vind ik niet juist.
Het zou beter geweest zijn om haar ervaringen tijdens de expeditie op te nemen en niet achteraf. Wie zegt mij dat het zo werkelijk gebeurt is??

Als dit zo is. dan ben ik het met je eens. Ik heb die items niet bekeken, maar persoonlijke verslagjes bij kijkers aanslaan, zal een finale met Olga erin en eventuele medekandidaten waar zij over spreekt vrij simpel eindigen, dan wint Olga. Eerlijker is het wanneer iedere deelnemer achteraf een keer had mogen vertellen over een gebeurtenis of een week van de expeditie, want nu krijg je alleen haar mening te horen. Behalve het dagboek van Werner heeft verder geen enkele kandidaat zich laten horen. Hopelijk krijgen we nog wat biechtstoelmomenten om zo te horen of we alles echt zo serieus moeten nemen. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2006, 13:44:13 door alter »

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #126 Gepost op: 2-10-2006, 13:50:31 »
Als dit zo is. dan ben ik het met je eens. Ik heb die items niet bekeken, maar persoonlijke verslagjes bij kijkers aanslaan, zal een finale met Olga erin en eventuele medekandidaten waar zij over spreekt vrij simpel eindigen, dan wint Olga. Eerlijker is het wanneer iedere deelnemer achteraf een keer had mogen vertellen over een gebeurtenis of een week van de expeditie, want nu krijg je alleen haar mening te horen. Behalve het dagboek van Werner heeft verder geen enkele kandidaat zich laten horen. Hopelijk krijgen we nog wat biechtstoelmomenten om zo te horen of we alles echt zo serieus moeten nemen. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.

Ik ben het helemaal met je eens. Het blijft zo een eenzijdig verhaal, terwijl er altijd 2 kanten aan het verhaal zitten. Hoe denken de medekandidaten over haar? Laten ze bij Talpa wel alles zien? Zij bepalen tenslotte welke biechtstoelmomenten op de site komen.
kennis is macht, karakter is meer

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #127 Gepost op: 2-10-2006, 15:01:52 »
de productie kan een kandidaat maken of breken. Dat is iets wat we al heel lang weten. Dat is niet speciaal voor Talpa, dat was al toen Net5 Expeditie Robinson uitzond.
Toch denk ik dat je niet bang hoeft de zijn voor de impact van de stukjes op de talpa-site.
Punt 1... de kijker bepaalt z'n voorkeur aan de hand van de tv-beelden
Punt 2... die site is zo ::niet-ok:: daar komt geen hond
Ehm.. dit is absoluut niet wetenschappelijk onderbouwd, maar zo zie ik :D 8)
er was eens......

Offline alter

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #128 Gepost op: 2-10-2006, 15:28:49 »
de productie kan een kandidaat maken of breken. Dat is iets wat we al heel lang weten. Dat is niet speciaal voor Talpa, dat was al toen Net5 Expeditie Robinson uitzond.
Toch denk ik dat je niet bang hoeft de zijn voor de impact van de stukjes op de talpa-site.
Punt 1... de kijker bepaalt z'n voorkeur aan de hand van de tv-beelden
Punt 2... die site is zo ::niet-ok:: daar komt geen hond
Ehm.. dit is absoluut niet wetenschappelijk onderbouwd, maar zo zie ik :D 8)

Klopt, maar dan is het alsnog jammer dat de productie bepaalde mensen een soort voorkeurspositie geeft. Ik krijg dan meteen het idee dat die mensen waarschijnlijk heel ver zijn gekomen.

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #129 Gepost op: 2-10-2006, 16:52:16 »
Klopt, maar dan is het alsnog jammer dat de productie bepaalde mensen een soort voorkeurspositie geeft. Ik krijg dan meteen het idee dat die mensen waarschijnlijk heel ver zijn gekomen.
Jouw idee is ook mijn idee. Van de polls en stemrondes op de Talpa site begrijp ik ook geen snars van hoe die (tussen)stand tot zijn recht komt...

kennis is macht, karakter is meer

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #130 Gepost op: 2-10-2006, 18:28:46 »
als dat zo is, dan is dat idd jammer.

Ik krijg een beetje het gevoel dat het programma zelf steeds meer ondergeschikt raakt aan de commercie. Dat begon al bij Net5, maar is sinds Talpa niet meer te stuiten.  ::niet-ok::
er was eens......

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #131 Gepost op: 2-10-2006, 19:06:49 »
als dat zo is, dan is dat idd jammer.

Ik krijg een beetje het gevoel dat het programma zelf steeds meer ondergeschikt raakt aan de commercie. Dat begon al bij Net5, maar is sinds Talpa niet meer te stuiten.  ::niet-ok::
Klopt helemaal. De beelden die ik nu zie zijn totaal anders dan voorgaande jaren. Kandidaten, werkers die duidelijk bezig zijn met het Robinson leven worden niet of nauwelijks meer in beeld gebracht. Randverschijnselen zie je steeds meer, helaas.... :-\\ 8)
kennis is macht, karakter is meer

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #132 Gepost op: 2-10-2006, 19:56:52 »
Haha, oké, dat vond ik dus echt komisch... Eerst Olga hier, en dan Michelle en Mick xD.

Maar goed, ontopic... Olga is echt top! Ze is mijn favoriete kandidate. Ik had eerst ook wel mijn twijfels, maar toch vond ik dat je niet op alleen beroep en zo kon beoordelen, dus échte vooroordelen had ik nog niet. Maar ze heeft me echt zóó positief verrast! Komt heel sociaal en hardwerkend over, echt heel leuk. De vorige proef wilde ik ook dat haar team ging winnen, puur omdat zij in dat team zit ::rofl:: Hoewel Bernadette ook super is ^^. En Lenny! Maarja...
Ik hoop dat Olga het tot de finale redt... *fluit*

En... Waarom praten sommigen Engels als ze het tegen Olga hebben? Ze kan toch gewoon prima Engels begrijpen? ::hypocriet:: Not that I mind, Engels is een mooie taal, haha.

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #133 Gepost op: 3-10-2006, 09:41:27 »
::regenboog::Olga, het blijkt maar weer dat gewoon jezelf blijven het allerbelangrijkste is!
huh?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #134 Gepost op: 3-10-2006, 09:51:27 »
Met die vis was grappig ::rofl::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #135 Gepost op: 3-10-2006, 10:31:39 »
 ::tandpastasmiley::

Ik kan direct wel vertellen waarom ik engels tegen olga spreek; zij beantwoordde mijn reactie op het forum ook in het engels en dus denk ik dat zij dat misschien toch wat makkelijker te lezen vind dan nederlands? het zou kunnen en bovendien hoop ik op een een of andere manier dat er een wat levendigere conversatie zich zal ontspinnen tussen iedereen hier op het forum en olga, want het lijkt me voor olga ook heel raar om te reageren op alleen maar "olga" ......"olga rulez" lief bedoeld maar zo krijgen we haar niet permanent op dit forum terug ::zwaai::

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #136 Gepost op: 3-10-2006, 12:17:42 »
Hi everybody!

Thank you again for different opinions about me.
I do understand Dutch,but my writing is not so good (as well as my speaking ;-)  but i can read it very well.

About my diary:I am not trying to make anybody black,i am not saying anything what didn't happen.I only say what do i think about other people,just like you do here on this site about us.
And everything i wrote in my ''Dagboek'' did happen and all i am saying in the camera now,i did say in the faces of other deelnemers.So i didn't play behind nobody's back.

Kind regards,Olga


Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #137 Gepost op: 3-10-2006, 12:28:51 »
i did say in the faces of other deelnemers.So i didn't play behind nobody's back.

Kind regards,Olga

Wat ik heel netjes van je vond en wat prijzenswaardig was, was dat je naar Bert toe stapte en hem ook vertelde dat het niet eerlijk was de haakjes tot de samensmelting te willen bewaren.
Je was ook de enige op de Eilandraad die op Bert stemde. Werners vertrek was misschien te begrijpen, maar ik had liever nog met Werner op een eiland gezeten dan met een oneerlijk persoon zoals Bert. Petje af voor je Olga.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #138 Gepost op: 3-10-2006, 13:10:01 »
:)
Eerlijkheid is ook het allerbelangrijkste ::ok::
Of dat nu op expeditie is, hier op 't forum of waar dan ook.

Hoe is dat eigenlijk als je nu de serie op televisie ziet. Verandert je mening over kandidaten/voorvallen/uitspraken?
er was eens......

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #139 Gepost op: 3-10-2006, 16:24:46 »
Good afternoon,

@Esthy:
--On the island with another women was cool.The team was good,all the ladies were nice and very different with really different lifes.Just with some you have this ''click'' and with some not really.But again,no talk behind the back.They all know what do i think about them,i always said it directly.From ''Espirito Santé'' i could find it good with Bernadette,Michelle and Saron.With the rest bit less.
--Island with the men was also cool.I could't not really feel Bert.Is he telling the truth,does he hide something,is he playing? I liked Werner and i couldn't vote against him.He is very interesting person to talk to.Koen is sweetheart,so i didn't vote for him (or not yet? )
I never made any deals or agreements about voting,but for myself i knew i'd never vote Bernadette out.We will see if i kept to my word.
--Work for food was heavy,but SO much pleasure!
--Weather was really drama.No fire,no sleep,everything wet  can really be hard.But from another side so simple things like fish,sunshine,no wind,some sleep make you so happy!!!
I learnt to listen,to watch,to enjoy...I learnt so much there.I can't say ER changed me and i am different person now.No,i am still the same,i love my work,i love luxe.But inside i am so much more rich.
@ Cynneke:
Bert is Ok,but you must choose.I respect people and can understand (or at least try ) what they do and why,but if you are not telling the truth or pretending to be somebody else,i won't waste my time.
@ Stormpie:
So far my meaning about other people didn't change.But we will see.I will let it know on this forum.

Regards Olga