Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 192106 keer)

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #140 Gepost op: 3-10-2006, 16:51:06 »
Hi everybody!

Thank you again for different opinions about me.
I do understand Dutch,but my writing is not so good (as well as my speaking ;-)  but i can read it very well.

About my diary:I am not trying to make anybody black,i am not saying anything what didn't happen.I only say what do i think about other people,just like you do here on this site about us.
And everything i wrote in my ''Dagboek'' did happen and all i am saying in the camera now,i did say in the faces of other deelnemers.So i didn't play behind nobody's back.

Kind regards,Olga



Wat jij als kandidaat in je dagboek op de Talpa site zegt over je mede-kandidaten is niet eerlijk naar hun toe. Zij zijn niet in de gelegenheid gesteld om hun verhaal achteraf te doen. Als kandidaat heb jij daarin een voorsprong tov de anderen.
Deze site / forum is voor iedereen toegankelijk. Het geven van een mening door een niet kandidaat over een kandidaat is wel degelijk anders dan wat jij doet. Jij zit tenslotte nog in het spel en wij niet en kunnen over een eventueel vervolg geen invloed uitoefenen.
Onze mening blijft objectief en die van jouw neigt naar subjectiviteit.
 
kennis is macht, karakter is meer

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #141 Gepost op: 3-10-2006, 16:55:43 »
Wat jij als kandidaat in je dagboek op de Talpa site zegt over je mede-kandidaten is niet eerlijk naar hun toe. Zij zijn niet in de gelegenheid gesteld om hun verhaal achteraf te doen. Als kandidaat heb jij daarin een voorsprong tov de anderen.
Deze site / forum is voor iedereen toegankelijk. Het geven van een mening door een niet kandidaat over een kandidaat is wel degelijk anders dan wat jij doet. Jij zit tenslotte nog in het spel en wij niet en kunnen over een eventueel vervolg geen invloed uitoefenen.
Onze mening blijft objectief en die van jouw neigt naar subjectiviteit.
 
Wat is dat nou weer voor onzin, tijdens de expeditie mogen mensen ook hun ei kwijt over de anderen. Als Olga zegt dat ze Linda niet leuk vindt gaat Linda natuurlijk niet zeggen:"ja ze heeft gelijk ik ben ook niet leuk" Je kan de reacties v/d anderen wel voorspellen, en je moet Olga's dagboek op talpa.tv gewoon zien als een verlengde v/d uitzending, maar dan met alleen Olga. Trouwens je hoort iedereen zeggen dat ze meedoen voor het avontuur of om wat voor reden dan ook, maar ik heb nog niemand horen zeggen:"ik doe mee omdat ik graag op tv wil komen en ik wil dat ik dan in een positief daglicht kom te staan."
PS. kijk fftjes naar Veronique's topic in het archief, die heeft ook nog wel is wat te vertellen. ;)
« Laatst bewerkt op: 3-10-2006, 17:03:23 door Remy Bouwman »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #142 Gepost op: 3-10-2006, 17:31:38 »
Wat jij als kandidaat in je dagboek op de Talpa site zegt over je mede-kandidaten is niet eerlijk naar hun toe. Zij zijn niet in de gelegenheid gesteld om hun verhaal achteraf te doen. Als kandidaat heb jij daarin een voorsprong tov de anderen.
Deze site / forum is voor iedereen toegankelijk. Het geven van een mening door een niet kandidaat over een kandidaat is wel degelijk anders dan wat jij doet. Jij zit tenslotte nog in het spel en wij niet en kunnen over een eventueel vervolg geen invloed uitoefenen.
Onze mening blijft objectief en die van jouw neigt naar subjectiviteit.

Wat een nonsens??? ??? ???
Alleen de laatste zin al: "Onze mening blijft objectief en die van jouw neigt naar subjectiviteit."
Mening = subjectief. "Een objectieve mening" is absoluut onmogelijk!!!  ::joehoe:: ::joehoe::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #143 Gepost op: 3-10-2006, 17:41:37 »
@ Amanap:
Again about my ''Dagboek'' What i read now for Talpa.tv is what did happen and what i did say to the faces of other people.No gossip.My opinion.So the only thing you can do is to respect it.You may like it or not.Doesn't bother me,i do it and will do it.Describe MY THOUGHTS about ER.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #144 Gepost op: 3-10-2006, 17:54:45 »
Wat jij als kandidaat in je dagboek op de Talpa site zegt over je mede-kandidaten is niet eerlijk naar hun toe. Zij zijn niet in de gelegenheid gesteld om hun verhaal achteraf te doen. Als kandidaat heb jij daarin een voorsprong tov de anderen.
Deze site / forum is voor iedereen toegankelijk. Het geven van een mening door een niet kandidaat over een kandidaat is wel degelijk anders dan wat jij doet. Jij zit tenslotte nog in het spel en wij niet en kunnen over een eventueel vervolg geen invloed uitoefenen.
Onze mening blijft objectief en die van jouw neigt naar subjectiviteit.
 
Hoe kunnen wij nu objectiever zijn dan Olga?  ??? ???
Olga was er bij, heeft alles meegemaakt, wij hebben slechts een paar uurtjes gezien van al die weken!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #145 Gepost op: 3-10-2006, 17:58:41 »
@ Amanap:
Again about my ''Dagboek'' What i read now for Talpa.tv is what did happen and what i did say to the faces of other people.No gossip.My opinion.So the only thing you can do is to respect it.You may like it or not.Doesn't bother me,i do it and will do it.Describe MY THOUGHTS about ER.
Maar jouw mening kan wel onze mening over iemand beïnvloeden. Zoals over Wietske bijvoorbeeld, jij liet je negatief over haar uit. En je was zeer positief over Bernadette.
Als het een finale wordt waarin de kijker mag stemmen wie er wint, is jouw dagboek dus in het nadeel van Wietske. Ik denk dat amanap dat bedoeld.

Ik weet niet of dit zo erg is. Dat gebeurt tijdens de uitzendingen namelijk ook continu. Robin en Ignace waren negatief over Koen, jij over Bert, Bernadette en Klaar over Linda, etc. Dan zou dat er allemaal uit moeten, en dat kan natuurlijk niet.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #146 Gepost op: 3-10-2006, 18:08:51 »
Het is juist leuk te horen hoe de sociale verhoudingen liggen, wie elkaar mogen en wie niet, in feite zijn het die sociale spanningen en intriges die ER zo fascinerend maken!  ::ok::

Het is voor iedereen duidelijk dat het dagboek van Olga op Talpa haar meningen weergeeft, het heet immers niet: "Olga vertelt de waarheid, de gehele waarheid en niets anders dan de waarheid".  ;)
En iedereen zal beseffen dat een dagboek van Bert er heel anders uitziet.
Met zo'n dagboek wordt het gewoon aan het beoordelingsvermogen  van de kijker over gelaten voor zichzelf te bepalen met wie hij het eens is.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #147 Gepost op: 3-10-2006, 18:21:56 »
@amanap
ik begrijp het probleem ook niet zo. Ja, tenzij je zelf misschien familie oid van een kandidaat bent die er niet zo goed vanaf komt in de verhalen.

Maar net als alle andere kijkers van de serie, probeer ik toch echt wel naar aanleiding van de beelden m'n eigen mening te vormen en zal ik niet klakkeloos die van iemand anders overnemen.
er was eens......

Offline michelle_21

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • olga rocks, maar detje ook!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #148 Gepost op: 3-10-2006, 18:26:34 »
Wat jij als kandidaat in je dagboek op de Talpa site zegt over je mede-kandidaten is niet eerlijk naar hun toe. Zij zijn niet in de gelegenheid gesteld om hun verhaal achteraf te doen. Als kandidaat heb jij daarin een voorsprong tov de anderen.
Deze site / forum is voor iedereen toegankelijk. Het geven van een mening door een niet kandidaat over een kandidaat is wel degelijk anders dan wat jij doet. Jij zit tenslotte nog in het spel en wij niet en kunnen over een eventueel vervolg geen invloed uitoefenen.
Onze mening blijft objectief en die van jouw neigt naar subjectiviteit.
 

ik ben het niet met je eens....
alle kandidaten kunnen op dit forum vertellen wat ze van mekaar vinden...
dus ik vind niet dat olga hierdoor een voorsprong heeft tov de anderen.

olga je blijft een van m'n toppers, maar dat weet je wel...
tot snel....

dikke kus michelle

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #149 Gepost op: 3-10-2006, 18:31:42 »
alle kandidaten kunnen op dit forum vertellen wat ze van mekaar vinden...


ehm... da's natuurlijk niet helemaal waar ::tandpastasmiley::
tis wel de bedoeling dat we straks nog met z'n allen door één deur kunnen. ;D
er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #150 Gepost op: 3-10-2006, 18:37:39 »
I never made any deals or agreements about voting

Maar was je dan niet bang dat, op de eilandraad van de afgelopen aflevering, jij of Bernadette weggestemd zou worden? Het had toch best gekund dat de mannen hun stemmen wél hadden gebundeld?  ??? Hoewel ik het heel eerlijk van je vind dat je geen stemafspraken maakt en je dus niet door anderen laat beïnvloeden, brengt dat wel een erg groot risico met zich mee voor jou zelf!  :-\\ Of was je er volledig van overtuigd dat de mannen toch niet op jou (of Bernadette) zouden stemmen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #151 Gepost op: 3-10-2006, 19:47:36 »
Maar jouw mening kan wel onze mening over iemand beïnvloeden. Zoals over Wietske bijvoorbeeld, jij liet je negatief over haar uit. En je was zeer positief over Bernadette.
Als het een finale wordt waarin de kijker mag stemmen wie er wint, is jouw dagboek dus in het nadeel van Wietske. Ik denk dat amanap dat bedoeld.

Ik weet niet of dit zo erg is. Dat gebeurt tijdens de uitzendingen namelijk ook continu. Robin en Ignace waren negatief over Koen, jij over Bert, Bernadette en Klaar over Linda, etc. Dan zou dat er allemaal uit moeten, en dat kan natuurlijk niet.

Wat ik bedoelde te zeggen is heel goed neergezet in de 1e alina.
kennis is macht, karakter is meer

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #152 Gepost op: 3-10-2006, 20:11:46 »
ach, wat een geleuter allemaal over een dagboek,Ik heb alle ER afleveringen vanaf jaargang 1 gezien,en iedere kandidaat is voor mij een winnaar(behalve....)
ook al had ik vooraf mijn twijfels over hoe lang je het zou uithouden;

OLGA,JIJ DOET HET PRIMA  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #153 Gepost op: 3-10-2006, 20:31:12 »
@ Amanap:
I did and will read my diary.And if 'kijkers' are going with the wind and don't have own opinion just like Wietske,then what can i do?

But my opinion MUST NOT change your idea's about other ER people.

Please don't make the same mistake like with Koen,just because of his life-style in BE and  what Robin told about him,some of you don't like him now.Not fair.Listen,watch but make your own conclusions.

I didn't make agreements.Did i feel in danger to be voted out? Yes,but again do you go there for 50,000 for finale,for being on TV,for making friends,for proving something to somebody,for yourself? What is your victory?Do you want to enjoy and make it last as long as it lasts,look at others people's eyes and say i've been honest and i did play the game without deals.Its all up to you.
The time we had in Panama may happen to you ONE time in your life.And it doesn't worth it to damadge it by making deals and worry to be voted out.
Open eyes,watch,listen,ENJOY!!!

Offline michael56

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #154 Gepost op: 3-10-2006, 20:37:07 »
olga ik krijg steeds meer respect voor je....
je hebt veel pit, en ga vooral zo door...
mijn support heb je.  ::bravo:: ::joehoe:: ::hug::
               

Offline michelle_21

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • olga rocks, maar detje ook!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #155 Gepost op: 3-10-2006, 22:20:20 »
Wat ik bedoelde te zeggen is heel goed neergezet in de 1e alina.

olga legt alleen uit hoe de vork in de steel zit...ik kan het weten  ::jaja::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #156 Gepost op: 4-10-2006, 10:17:36 »
Ja iedereen hier moet niet zo zeuren. Iedereen heeft zijn/haar mening en die mag diegene toch ook geven. Iedereen heeft toch mensen waar je minder mee om kan gaan en natuurlijk wil je die er dan zelf als eerst uit hebben. Maar beinvloeden doet het mij toch niet, alle kandidaten die Olga ook mag mag ik ook het meest ;D.

Go Olga!!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #157 Gepost op: 4-10-2006, 12:19:33 »
Maar beinvloeden doet het mij toch niet, alle kandidaten die Olga ook mag mag ik ook het meest ;D.

 ::rofl::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #158 Gepost op: 4-10-2006, 16:00:00 »
Uhhhh..... Mag je ook nog gewoon zeggen dat je Olga TEGEK vind ::)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #159 Gepost op: 4-10-2006, 16:04:09 »
Jij wel hoor..... ::tandpastasmiley::