Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 192050 keer)

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #160 Gepost op: 5-10-2006, 17:32:15 »
ik vind zelf de stukjes van olga op de talpa-site niet zo de kijker beinvloeden, 't is tenslotte hoe je daar zelf mee omgaat ik hoop alleen van harte dat ik bernadette of linda of wietske of een mannelijke kandidaat ook op een gegeven moment op een lekkere leren bank zie zitten met een glaasje om zijn of haar relaas over de expeditie voor te lezen...................... ::jaja::

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #161 Gepost op: 6-10-2006, 14:58:39 »
Wow Olga! Ze stond al hoog op mijn lijst, maar als ze zo
doorgaat dan blijft er weinig over om te stijgen, geweldig
die vrouw!

Net drie gemiste afleveringen achter elkar gezien en wat
is ze goed bezig zeg!

Ik hoop dat ze zo doorgaat!

Mijn stem heeft ze voorlopig!
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #162 Gepost op: 7-10-2006, 20:30:16 »
Ik heb het stukje op de Talpasite ook eens bekeken, maar eigenlijk zegt ze toch niets dat wij nog niet wisten van televisie?

Olga heeft me verbaasd, hoewel ik erop was voorbereid dat deze dame wel eens kon gaan verbazen. De laatste proef, het modderbad daarentegen was wel heel sterk gedirigeerd op Olga (net zoals van tevoren al duidelijk was wie die proef zou gaan winnen). Maar leuk om een vrouw te zien die trots is en, bovendien niet bang voor vieze nagels.

Ben wel benieuwd wanneer de Playboyserie plaats gaat vinden though, met halve kokosnoten geplaatst op strategische punten en modderbad natuurlijk ;-)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #163 Gepost op: 8-10-2006, 16:18:32 »
OLGA ::ok::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #164 Gepost op: 8-10-2006, 17:25:39 »
Ik moet eerlijk toegeven dat Olga ook 1 van mijn favorieten is. ::ok:: ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #165 Gepost op: 8-10-2006, 18:29:10 »
Van mij ook. Ik dacht dat het een typisch model zou zijn (als in meer met haar haren en nagels bezig dan met survival) maar ze is een straffe tante!  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #166 Gepost op: 8-10-2006, 18:30:42 »
Van mij ook. Ik dacht dat het een typisch model zou zijn (als in meer met haar haren en nagels bezig dan met survival) maar ze is een straffe tante!  ::ok::
Voor mij hetzelfde ::jaja::

Offline Jarvey

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #167 Gepost op: 9-10-2006, 08:54:24 »
Olga is niet 1 van mijn favorieten maar, gewoon mijn favoriet !!!!! ::ok:: ::ok::

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #168 Gepost op: 9-10-2006, 23:21:24 »
E.P.'s hoofd viel bijna van z'n nek af toen Olga voorbij liep bij de eilandraad  ::jaja::
lekkere ruige vent van me

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #169 Gepost op: 10-10-2006, 12:52:16 »
E.P.'s hoofd viel bijna van z'n nek af toen Olga voorbij liep bij de eilandraad  ::jaja::
ha,ha,dat dacht ik ook al te zien ja!ik zei het maar niet tegen mijn vriend want dan zegt ie toch weer zoiets van;dat zie jij altijd he.maar jij zag het dus ook!ik hoop echt dat olga erin blijft maar ik ben bang dat ze haar er snel uitstemmen.die andere meiden waren ook al niet echt enthousiast over haar.ze konden niet opnoemen wat olga allemaal had gedaan in het vorige kamp.nou,olga deed naar  mijn idee erg veel.wietske en linda moesten nog van curd leren hoe ze een vis moesten schoonmaken enzo.olga deed dat allemaal al.ook dat ze een aanvaring krijgt met lenny vlgnd week is niet zo tof.oooh.ik hooop zo dat ze erin blijft.mijn vriend en ik lachen ons af en toe rot om haar opmerkingen en haar eerlijkheid..ze is echt een schatje vind ik.hup olga,mijn vriend en ik vinden jou te gek!!!!!!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #170 Gepost op: 10-10-2006, 18:08:11 »
Olga is haar nickname  ::jaja:: ::jaja::

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #171 Gepost op: 10-10-2006, 18:55:37 »
@ Koekoe : why nickname? Olga is my real name!!!

Thanks everybody!

Hugs Olga

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #172 Gepost op: 10-10-2006, 19:08:10 »
@ Koekoe : why nickname? Olga is my real name!!!
link naar website verwijderd

 Lieve Olga,ik zeg wat ik zie  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 12-10-2006, 06:59:17 door Bakkertje »

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #173 Gepost op: 10-10-2006, 19:25:19 »
My real name is Olga.That's the story (a boring one):

I was born in Russia in Siberia and my parents called me tipically russian name : OLGA.
My father was in army,so we moved a lot.I lived all over ex-USSR.Then we moved to Wit-Rusland at the same time USSR was broken and army was not nesessary any more.
So we stayed in Belarus (Wit-Rusland).Its complitly different from Russia country.Different mentality, culture,and...language. They simply don't have name Olga.But they do have Volha.So 16 years of my life i was Olga and when it was a time to get passport i became Volha.

I'd prefer people to call me Olga,but in all official documents i am Volha.

That was a long story,almost all my biography :-)

Hugs Olga

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #174 Gepost op: 10-10-2006, 20:03:06 »
My real name is Olga.That's the story (a boring one):

I was born in Russia in Siberia and my parents called me tipically russian name : OLGA.
My father was in army,so we moved a lot.I lived all over ex-USSR.Then we moved to Wit-Rusland at the same time USSR was broken and army was not nesessary any more.
So we stayed in Belarus (Wit-Rusland).Its complitly different from Russia country.Different mentality, culture,and...language. They simply don't have name Olga.But they do have Volha.So 16 years of my life i was Olga and when it was a time to get passport i became Volha.

I'd prefer people to call me Olga,but in all official documents i am Volha.

That was a long story,almost all my biography :-)

Hugs Olga
Sorry Olga  ::sorry:: het was ook helemaal niet slecht bedoeld hoor  ::hug:: ,maar ik zag dit,en ik dacht is het nu Olga of Volha?
I was a little bit the north lost(ik was een beetje het noorden kwijt  ::)::tandpastasmiley::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #175 Gepost op: 10-10-2006, 20:22:09 »
I was a little bit the north lost(ik was een beetje het noorden kwijt  ::)::tandpastasmiley::

Een beetje...? ::) :P
Geniet nooit met mate...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #176 Gepost op: 10-10-2006, 20:36:40 »
Ik vind Olga (samen met Bernadette) de leukste  :D Ook leuk dat je hier komt  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ook al ben ik bang dat ze tegen het blok van vijf gaan stuiten en er allebei uitmoeten  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #177 Gepost op: 10-10-2006, 21:24:19 »
Mijn tante heet ook Olga 8)

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #178 Gepost op: 11-10-2006, 17:25:28 »
Als Olga en Bernadette weggestemt worden, stop ik met kijken =P. Dit word gewoon te saai en voorspelbaar zo. Lenny vond ik ook altijd leuk, maar het valt me zeer van hem tegen dat hij aan zulke kinderachtige complotten meedoet.
De mannen waren echt gemeen over Olga! Wat weten zij nou weer over haar zeg? Die hebben haar amper gezien >_< Idd niet tof dat ze een aanvaring met Lenny krijgt... Ik vind Olga nu niet echt het type om te liegen eigenlijk en ik geloof dan ook dat ik, als ik weet wat er nu precies aan de hand is, voor Olga zal zijn...
Gooo Olga! Olga en Bern naar finale!  ::bravo::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #179 Gepost op: 11-10-2006, 17:37:34 »
Als Olga en Bernadette weggestemt worden, stop ik met kijken =P. Dit word gewoon te saai en voorspelbaar zo. Lenny vond ik ook altijd leuk, maar het valt me zeer van hem tegen dat hij aan zulke kinderachtige complotten meedoet.
De mannen waren echt gemeen over Olga! Wat weten zij nou weer over haar zeg? Die hebben haar amper gezien >_< Idd niet tof dat ze een aanvaring met Lenny krijgt... Ik vind Olga nu niet echt het type om te liegen eigenlijk en ik geloof dan ook dat ik, als ik weet wat er nu precies aan de hand is, voor Olga zal zijn...
Gooo Olga! Olga en Bern naar finale!  ::bravo::

Da's wel allemaal heel voorbarig hoor. Ten eerste weet je helemaal niet waar die onenigheid over gaat. Wie weet gaat het nauwelijks ergens over. Ten tweede kan je op voorhand helemaal niet zeggen wie er gelijk heeft, behalve als je Olga persoonlijk kent en zij het je zou hebben uitgelegd. Ten derde ik snap niet zo goed dat complotten smeden kinderachtig zou zijn, is t nou een spel of is een showtje integriteit? Volgens mij is het het eerste. De een gaat er vanuit dat ie geen complotten smeed (zoals ik mij dat had voorgenomen en Olga ook, zoals zij in het forum aangeeft)en de ander doet het wel, en soms dan bedenk je je halverwege. Wil je nou winnen of ga je er heen om als de meest eerlijke persoon op aarde uit de race komen? Ik snap de ophef over dat complot echt niet. Kijk ik zou het ook jammer vinden als de dames eruit vliegen, maar het is en blijft ER. Zo werkt dat spel nou eenmaal en we zien aankomende keer wel hoe de dames er op reageren en wie er dan de pineut is. Tenslotte: waarschijnlijk zou iedereen ook gaan zeuren, wanneer er in het geheel geen complotten gesloten zouden worden. Kom nou zeg, je kijkt toch niet voor niets naar dit programma?!
 ::bravo:: 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!