Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 192120 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #260 Gepost op: 6-11-2006, 22:55:32 »
Ik vind dat Olga altijd wel een mooie neus heeft, dus ik vind het echt onzin...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #261 Gepost op: 7-11-2006, 11:17:21 »
Dankjewel voor het scannen Willemson. De crew had het ook gezien, maar er was even geen mogelijkheid om het in te scannen!
The sun came up and reality set in.

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #262 Gepost op: 7-11-2006, 16:25:42 »
@ Willemson

Thanks for liking my old nose. Hope you will like the new one as well ;-)
I understand that you think it is a stupid thing to do.I respect your opinion, but this is my body and my face.So i guess if i want to change it i have all the rights to do it.

I never made a secret out of my breast enlargment or nose job or hair-extentios.

If i am Playmate and not really 100% natural does not mean  that i can not survive. And if i can survive does not mean i am happy with my nose.

These are two separate things.Your outside (in my case is also my income) and inside.

Hugs Olga

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #263 Gepost op: 7-11-2006, 16:58:21 »
Yes, I respect your choice. I never said you are a bad survivor because of that. Or maybe before the first show. If you look in that way you are the biggest surprise I have ever seen in Expeditie Robinson! ::ok::

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #264 Gepost op: 7-11-2006, 17:05:14 »
THANKS!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #265 Gepost op: 8-11-2006, 00:56:35 »
Check THIS out!!!! Jawadde! :o

::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #266 Gepost op: 8-11-2006, 01:03:32 »
Prammende vraag is of Olga's sterke punten in de volgende aflevering nog beter belicht zullen worden.
::rofl:: looool!!! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #267 Gepost op: 8-11-2006, 09:43:35 »
Kijken jullie eens wat ik nou eens in de Sp!ts las...

Vind ik nou wel lichtelijk jammer, wat is er nou mis met Olga's neus?

Maar goed omdat ze toch al niet helemaal natuurlijk meer is, maakt het me verder ook niet uit...


Paparazzi-fotografen hebben Olga met haar nieuwe neus vast weten te leggen. Olga blijkt een neus van het roemruchte type 'Bassie' uitgekozen te hebben:
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #268 Gepost op: 8-11-2006, 14:26:24 »

Paparazzi-fotografen hebben Olga met haar nieuwe neus vast weten te leggen. Olga blijkt een neus van het roemruchte type 'Bassie' uitgekozen te hebben:

 ::rofl::  ::rofl:: ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #269 Gepost op: 8-11-2006, 20:02:31 »

Paparazzi-fotografen hebben Olga met haar nieuwe neus vast weten te leggen. Olga blijkt een neus van het roemruchte type 'Bassie' uitgekozen te hebben:
::rofl:: ::ok:: ::rofl::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #270 Gepost op: 11-11-2006, 01:33:41 »
If i am Playmate and not really 100% natural does not mean  that i can not survive. And if i can survive does not mean i am happy with my nose.

These are two separate things.Your outside (in my case is also my income) and inside.

Volgens mij hoef je je in dat opzicht echt niet meer te verdedigen, want dat kunnen we wekelijks allemaal zien, Olga. Elke keer verbaas je me weer met je (veer)kracht. Wat mij betreft is er maar één Robinson dit jaar: you! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-11-2006, 02:14:01 door Starry Night »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #271 Gepost op: 11-11-2006, 02:05:37 »
De Expeditie Robinson Test
1. Hoe Robinson-'waardig' ben jij?
  Beste Anna,
 
Jouw Match Score  87.3%  Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven.
Toelichting
Voor jou lonkt er een finaleplaats

2. Op welke Robinson lijk je het meest?
 
Jouw Mate Score  90.9%   Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Olga

Toelichting
Wellicht zou jij onder de eilandcondities op dezelfde wijze gereageerd hebben.

Jeej! Ik ben robinson-waardig en ik lijk het meest op olga! Misschien is Olga dan ook wel zo skydive-waardig als ik! Olga, ga je met me mee skydiven?

Ik lijk ook het meest op Olga (zij het een heel klein beetje, en qua uiterlijk al helemaal niet trouwens ::tandpastasmiley::), maar je zult mij nimmer op een onbewoond eiland rond zien struinen want:

1. Hoe Robinson-'waardig' ben jij?  Beste Starry Night,
 
Jouw Match Score  31.3%

Toelichting
Je zal er veel meer van genieten vanuit je luie zetel voor de buis

2. Op welke Robinson lijk je het meest?
 
Jouw Mate Score  53.6%

Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in).
 
Olga
 
Toelichting
De meeste eilandbewoners zouden voor jou marsmannetjes kunnen zijn.


Ik had die test voor deze conclusie niet nodig trouwens. Het lijkt me allemaal even afschuwelijk, ook al geniet ik ervan. Vanuit mijn luie stoel ::rofl::. En als het erover gaat lijkt de hele mensheid wat mij betreft van Mars te komen...
« Laatst bewerkt op: 11-11-2006, 02:12:05 door Starry Night »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #272 Gepost op: 13-11-2006, 18:58:04 »
Een column over Olga in Nu.nl :P

Libidoloos op een eiland

Uitgegeven: 13 november 2006 07:30
Laatst gewijzigd: 13 november 2006 07:37

Er is iets geks aan de hand met Expeditie Robinson dit jaar. Een prachtige playmate loopt halfnaakt rond, maar niemand heeft er oog voor. Ondertussen ontpopt ze zich tot de verrassing van deze editie. Door Paul de Lange

Een lekker ding voor de camera's werpen om de kijkcijfers op te krikken is een vaak toegepaste tactiek op tv. In hoeverre het effect heeft, is moeilijk na te gaan. Maar als zelfs onze gereformeerde premier naar een spelletje als Lingo kijkt omdat hij op de presentatrice geilt, dan moet de groep aan te boren mannelijke kijkers mega zijn.

Playboy

Ook de makers van Expeditie Robinson hebben dit jaar een opvallende vrouw gecast. De 25-jarige Olga prijkte al drie keer op de cover van de Playboy. Nog voordat de serie begon, spraken de fans van de serie hun verbazing uit op diverse internetfora. Teneur van de reacties: dit soort effectbejag past misschien bij de ranziger reality concurrent Big Brother, maar niet bij de faire overlevingsstrijd op een onbewoond eiland die Expeditie Robinson behoort te zijn.

Aanvankelijk leken die klagers gelijk te krijgen. In de leader duikt Olga als een sensuele stoeipoes op uit de zee. Voeg daarbij dat haar Oostblok-accent automatisch aan Tatjana doet denken en een voorbarige conclusie is snel getrokken: deze deelneemster is te dom om te kakken.

Maar zelfs in het geval van een playmate bewijst zich de kracht van Expeditie Robinson: niemand is zoals je verwacht. Olga toont zich op het eiland allesbehalve een verwend model met bedenkelijk IQ. Niet alleen is ze regelmatig de beste vrouw bij de fysieke proeven, ook tactisch is ze sterk. Zo weet ze in haar eentje een complot van de concurrerende groep op te blazen.

Billen noch borsten

Het opvallendste is dat Olga geen moment haar lichaam inzet om gunsten af te dwingen. Waar in de vorige editie Lydia haar broekje zo'n beetje haar bilnaad binnen propte, buit Olga billen noch borsten uit. Zelfs op mokkels.nl is geen foto van haar in bikini te zien, terwijl op die site al plaatjes verschijnen van tv-vrouwen als ze hun bovenste knoopje los hebben.

De playmate of the year die - weken zonder seks zittende - mannen niet eens tot begerige blikken verleidt; dan moet er iets aan de hand zijn. Volgens oud-deelnemer Ryan speelt seksuele drang bij Expeditie Robinson geen rol vanwege het weinige eten: "Na drie dagen honger was mijn libido tot het nulpunt gezakt."

Olga

Juist dankzij die alomtegenwoordige seksloosheid bloeit naaktmodel Olga helemaal op. Voor het eerst in haar volwassen leven speelt haar uiterlijk geen rol en daardoor raakt haar innerlijke ontwikkeling in een stroomversnelling. Gek genoeg krijg je als kijker vanzelf meer oog voor die ontwikkeling dan voor haar prachtlijf. Al moet je tijdens Expeditie Robinson dan wel even de Playboy uit het zicht leggen.

Bron: http://www.nu.nl/news/883885/1200/Libidoloos_op_een_eiland.html
First you go backwards, but then forwards again

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #273 Gepost op: 13-11-2006, 19:19:06 »
Heb anders 2 weken terug toch een naakte olga gezien :) Met Koen naast haar in het water.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #274 Gepost op: 13-11-2006, 19:39:05 »
Haha ja, toen gaf Olga zich letterlijk bloot ::) ;D

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #275 Gepost op: 13-11-2006, 22:41:51 »
Bah! al mijn respect voor haar is echt in 1 klap naar onder het nulpunt gezakt. Natuurlijk heeft ze het recht om boos te zijn over dat complot en mag ze er wel om lachen dat ze nu zelf worden weggestemd, maar hoe zij mensen confronteert is wel heel erg basisschoolachtig. Ze gedraagt zich zeker niet volwassen maar als een meisje van 10 die toevallig de populairste van de klas is en daardoor macht probeert uit te oefenen ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 13-11-2006, 22:44:43 door Remy Bouwman »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #276 Gepost op: 13-11-2006, 22:43:38 »
Bah! al mijn respect voor haar is echt in 1 klap naar onder het nulpunt gezakt. Natuurlijk heeft ze het recht om boos te zijn over dat complot en mag ze er wel om lachen dat ze nu zelf worden weggestemd, maar hoe zij mensen confronteert is wel heel erg basisschoolachtig. Ze gedraagt zich zeker niet volwassen maar als een meisje van 10 die toevallig de populairste van de klas is ::niet-ok::
Hoezo 'basisschoolachtig' ???
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #277 Gepost op: 13-11-2006, 22:46:11 »
Natuurlijk heeft ze het recht om boos te zijn over dat complot en mag ze er wel om lachen dat ze nu zelf worden weggestemd, maar hoe zij mensen confronteert is wel heel erg basisschoolachtig. Ze gedraagt zich zeker niet volwassen maar als een meisje van 10 die toevallig de populairste van de klas is ::niet-ok::

Dat zeg je helemaal goed! ::ok::  Het populairste meisje van de klas inderdaad en dan vooral bij de jongens, heel herkenbaar...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #278 Gepost op: 13-11-2006, 22:49:59 »
Ik vind dat Olga het precies goed heeft gezegd allemaal tegen Wietske, ze comfronteerde Wietske gewoon met haar houding en haar gedrag...ze kunnen dan wel onaardig tegen Wietske en volgende week ook Linda gaan doen maar hetzelfde deden ze ook toen hun nog in dat complot van 5 zaten dus ik zie niks verkeerds......

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #279 Gepost op: 13-11-2006, 22:52:07 »
Ik vind dat Olga het precies goed heeft gezegd allemaal tegen Wietske, ze comfronteerde Wietske gewoon met haar houding en haar gedrag...ze kunnen dan wel onaardig tegen Wietske en volgende week ook Linda gaan doen maar hetzelfde deden ze ook toen hun nog in dat complot van 5 zaten dus ik zie niks verkeerds......
Inderdaad, ik snap het probleem ook niet, Olga confrontreerde Wietske met haar gedrag en dat is alles. Dat Wietske het daar moeilijk mee heeft is een ander verhaal.
First you go backwards, but then forwards again