Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 192059 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #300 Gepost op: 14-11-2006, 16:01:52 »
gewoon zeggen wat je denkt mag dan misschien wel eerlijk zijn, het is soms ook kortzichtig, gemeen, onbehoorlijk en dom. En niet zeggen wat je denkt is zeker geen hielenlikkerij, maar kan heel verstandig, slim en sociaal zijn.
ja voor een deel heb je wel gelijk moet ik zeggen, maar als je nooit je mening zegt en altijd achter iedereen aanloopt val je op een gegeven moment echt door de mand..
I'm a real big goblin..

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #301 Gepost op: 14-11-2006, 18:17:25 »
yes you can say that!!!!!!!!!! but a tattoo is for ever; i saw elder women with make-up tattoo and it really looks ugly.

En, leken het op pandaberen door die uitgezakte wallen?? ;D

« Laatst bewerkt op: 14-11-2006, 19:01:17 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #302 Gepost op: 15-11-2006, 13:53:49 »
En, leken het op pandaberen door die uitgezakte wallen?? ;D


jammer dat ik er geen plaatje van heb maar in dit geval is het oogschaduw aangebracht in het bruin in punten boven het oog maar omdat de huid gaat rimpelen ziet het er niet uit soort van verouderde vampier ofzo  >:D

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #303 Gepost op: 15-11-2006, 16:27:29 »
Ik vind Olga  ::ok:: Ik vind haar eerlijk en ze heeft gelijk!
Wietske en Linda lopen overal maar achteraan en praten met iedereen mee om in het spel te blijven en blijkbaar hebben ze dit slim gedaan, want ze zitten er nog steeds in (helaas).
Olga...ga zo door!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #304 Gepost op: 15-11-2006, 19:40:24 »
  ::rofl:: ::rofl:: bij sommige reactie's moet ik toch wel schaterlachen. Het is net zoals bij Lenny,hij was de "chochou"(de knuffelbeer) van iedereen,toen kwam hij 30 seconden ofzo wat minder symphatiek over(op de eilandraad) en toen begon het gemor bij sommige forummers. De daaropvolgende aflevering werdt Lenny terug "van zijn goede kant" in beeld gebracht,en was het terug Lenny  ::ok:: en  ::hug:: enzo.
Mocht Olga volgende aflevering 30 seconden zeer lief in beeld komen,dan zal zij ook terug voor iedereen  de prinses zijn en zal er over enige vorm van lichaamsverbouwing en/of versiering niemand meer praten  ::ohno:: ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #305 Gepost op: 15-11-2006, 19:43:52 »
  ::rofl:: ::rofl:: bij sommige reactie's moet ik toch wel schaterlachen. Het is net zoals bij Lenny,hij was de "chochou"(de knuffelbeer) van iedereen,toen kwam hij 30 seconden ofzo wat minder symphatiek over(op de eilandraad) en toen begon het gemor bij sommige forummers. De daaropvolgende aflevering werdt Lenny terug "van zijn goede kant" in beeld gebracht,en was het terug Lenny  ::ok:: en  ::hug:: enzo.
Mocht Olga volgende aflevering 30 seconden zeer lief in beeld komen,dan zal zij ook terug voor iedereen  de prinses zijn en zal er over enige vorm van lichaamsverbouwing en/of versiering niemand meer praten  ::ohno:: ::ohno::

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik probeer altijd daar doorheen te kijken (ik heb over dit soort dingen ook vaak afwijkende meningen, vooral bij de eilandraad met Lenny), maar dat lukt niet altijd.

Mensen zijn raar ::jaja::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #306 Gepost op: 15-11-2006, 22:15:41 »
this is tv!ik heb dat ook hoor!die momentopnames van iedere kandidaat brengt je gewoon in verwarring.denk dat dat alleen maar menselijk is en niks raars.ik denk ook dat de meesten hier op het forum dat ook hebben,al willen sommigen er mss niet voor uitkomen.maar het klopt wel een beetje ja.strax is olga mss voor sommige weer helemaal toppie. ::zwaai::

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #307 Gepost op: 15-11-2006, 22:36:58 »
Thanks everybody for posting!

@ Stormpie:

Niet zeggen war je denkt is wel slim en sociaal,daar heb je wel gelijk in.Het is ook heel veilig vind ik.
Als ik veilig wilde spelen,dan moest ik still zijn.Of alleen over mensen praten als ze er niet waren,bijv. in mijn interviews of bij stemming.
Dan geef ik toch mijn mening,maar de mensen horen mij niet,dus ik heb wat minder 'enemies'.
But i am just not like that.If i have an opinion,i say it first to your face and then to other people en niet andersom.


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #308 Gepost op: 15-11-2006, 22:51:26 »
:)

Niet direct zeggen wat je denkt KAN slim etc zijn. Nadenken voor je iets zegt is helemaal niet zo verkeerd. Maar je manier van reageren heeft ook te maken met hoe je als mens in elkaar steekt. Hoe je karakter is.
Ik ben bv iemand van compromissen. Vaak handig, maar soms heel vervelend. Zo heeft ieder karakter z'n voordelen en z'n nadelen.
er was eens......

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #309 Gepost op: 15-11-2006, 22:55:07 »
Last thing about me and ''newcomers on Isla Monte'':

There are a lot of things happen and you gonna see it.But before you judge how bad,arrogant and stupid i was,watch please ''Biecht van Wietske vanaf Isla Monte'' on www.expeditierobinson.nl

I guess i heard that she said ''ik voel me fijn hier....ik ben blij met de mensen hier.....lekker rustig....met pijn in mijn hart weg moet...''

I hope she really meant it and enjoyed peace on I.M.

Hugs Olga

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #310 Gepost op: 15-11-2006, 23:12:45 »
Mooie biecht van Wietske idd....

Wat is het toch jammer dat we niet alles te zien krijgen... Gewoon iedere dag een aflevering Robinson van een uur ofzo.
er was eens......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #311 Gepost op: 16-11-2006, 00:19:55 »
Mooie biecht van Wietske idd....

Wat is het toch jammer dat we niet alles te zien krijgen... Gewoon iedere dag een aflevering Robinson van een uur ofzo.

Waren het maar streams net zoals bij Big Brother enzo, kon je ALLES meekijken...offuh...willen wij dat niet ;)

Maar wij bepalen idd vaak ons beeld aan de hand van wat we te zien krijgen, is eigenlijk wel logisch...we zien niet meer dan dat ??? En we hebben inderdaad allemaal onze voor- en nadelen, ik schijn nogal iemand te zijn die eerst roept en dan pas denkt, is ook niet altijd handig ::ohno::

Leuk Olga dat je zo fanatiek meepost baai de weei!

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #312 Gepost op: 16-11-2006, 12:03:16 »
nou ja zeg!net de biecht van wietske gezien.en idd.niks op aan te merken,ze heeft het naar der zin etc etc.wat worden wij dan toch eigenlijk genept door de tv zeg!!!!!het commentaar ook telkens bij die afleveringen van EP,daar krijg je ook het gevoel bij dat ze het niet naar hun zin hebben op isla monte.EP:de stemming is niet opperbest op het eiland isla monte...bla bla bla.
schaam me rot dat ik daar telkens intrap hoor! ::schaam::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #313 Gepost op: 16-11-2006, 14:08:23 »
nou ja zeg!net de biecht van wietske gezien.en idd.niks op aan te merken,ze heeft het naar der zin etc etc.wat worden wij dan toch eigenlijk genept door de tv zeg!!!!!het commentaar ook telkens bij die afleveringen van EP,daar krijg je ook het gevoel bij dat ze het niet naar hun zin hebben op isla monte.EP:de stemming is niet opperbest op het eiland isla monte...bla bla bla.
schaam me rot dat ik daar telkens intrap hoor! ::schaam::

dan moet je nog even de biecht van linda bekijken die is toch heel anders over de sfeer op isla monte misschien was wietske toch wel erg lief in haar biecht  ???

WorldExpress

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #314 Gepost op: 16-11-2006, 14:22:47 »
Olga  ::bravo::

Wat er ook gebeurt, voor mij ben je dé robinson  ;D

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #315 Gepost op: 16-11-2006, 18:40:16 »
dan moet je nog even de biecht van linda bekijken die is toch heel anders over de sfeer op isla monte misschien was wietske toch wel erg lief in haar biecht  ???

Natuurlijk, die is van de dag na haar aankomst. Zegt dus weinig, vind ik.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #316 Gepost op: 17-11-2006, 14:57:34 »
Olga you rock! ;D'
it doesn't matter to me if you're a model, you really have proven yourself as a real robinson, i hope you and Bernadette make it to the finals, go for it ;D ::ok::
« Laatst bewerkt op: 18-11-2006, 10:27:06 door MaxiMama ♂ »
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #317 Gepost op: 18-11-2006, 08:21:25 »
Olga, you are really great !!!!
I can easily understand what you have done. I understand why you are angry to Wietske. I should have done the same. You are/were a strong girl and it wasn't right that you were the first to leave Casaya after "samensmelting". In my opinion it should have been Linda. So I hope you will continue like this and that you will be the finalist of Isla Monte for joining Lenny and Ignazio....

 ::hug::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #318 Gepost op: 18-11-2006, 13:57:54 »
dan moet je nog even de biecht van linda bekijken die is toch heel anders over de sfeer op isla monte misschien was wietske toch wel erg lief in haar biecht  ???
heb net de biecht van linda gezien.idd,heel anders ja.ik vind linda wel heel eerlijk overkomen.gek dat wietske dan toch zo"N positieve biecht heeft.snap er niks van.denk dat wiets toch niet echt heel eerlijk voor haar gevoelens uitkomt dan,lijkt mij.te lief weer ja!vind het toch rot voor die meiden dat ze worden buitengesloten.snap heel goed dat olga en koen kwaad zijn.maar vind het toch best hard .en curd?van hem snap ik echt niks.sorry hoor.ik snap eigenlijk ook niet echt wat curd,linda en wietske telkens bedoelen met ,het complot,uitleggen.uitleggen waarom en hoe etc etc.voor mij is een complot een complot.je doet eraan mee of niet.en puur uit eigenbelang.dus,olga.mijn vraag is:wat heeft curd dan gezegd of gedaan dat jij hem dat hebt vergeven?ik zou persoonlijk ook nog steeds kwaad zijn op hem. ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #319 Gepost op: 20-11-2006, 22:57:56 »
Kuchbitchkuch

Ik maak er verder geen woorden aan vuil