Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142187 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #40 Gepost op: 12-09-2006, 08:39:55 »
Och god nee, laat me alsjeblieft NIET aan John terugdenken...mijn mag drrait nog om  ::ohno::
idem dito!!!bah bah.nee,ik had gister bij saron toch weer hetzelfde gevoel.ze doet ook geen moeite om een beetje bij de groep te horen.gister met olga deed ze ook al niet mee.ze sluit zichzelf buiten.jammer.maar ze doet het toch een beetje zelf vind ik.vond het ook goed wat klaar tegen haar zei.maar volgende week is saron denk ik ff de held bij de proef.mag ze misschien toch nog 1 week langer blijven en dan..... ::zwaai::

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #41 Gepost op: 12-09-2006, 08:54:22 »
ik vind saron een grote mieperd! (ken je het werkwoord?) Dat zielige gedoe, terwijl ze inderdaad zichzelf buiten de groep plaatst. Niet echt het toppunt van meewerken aan het groepsgevoel....
live and let live

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #42 Gepost op: 12-09-2006, 09:54:04 »
ze zal het trouw zijn aan zichzelf belangrijker vinden dan iets doen wat ze absoluut niet leuk vind om maar bij de groep te horen. daar is ook iets voor te zeggen vind ik.
zelf zou ik wel mee "poseren als model", maar dan gewoon als lolletje. maar vraag me niet mee te doen aan een experimenteel toneelstuk waarin ik een potje mayonaise moet uitbeelden ::ohno::.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #43 Gepost op: 12-09-2006, 10:14:34 »
Och god nee, laat me alsjeblieft NIET aan John terugdenken...mijn mag drrait nog om  ::ohno::
Wat hebben jullie toch tegen die man met die indianen ziel ??? ::tandpastasmiley::

Voor er een aanslag op me word gepleegt: dit is dus sarcasme he..

subgedeelte leesbaar gemaakt
« Laatst bewerkt op: 12-09-2006, 16:07:09 door Bakkertje »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #44 Gepost op: 12-09-2006, 18:14:35 »
Citaat
"Ik ga winnen. Ja absoluut zeker weten. En hoe? Nou, door gewoon te doen alsof ik de Robinson ben. Ik ga jullie gewoon allemaal ontzettend in de maling nemen."

 ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #45 Gepost op: 12-09-2006, 18:34:09 »
???
is dat een citaat van Saron?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #46 Gepost op: 12-09-2006, 18:40:06 »
ik vind t een lieve meid... niks mis mee, ze is alleen niet haantje de voorste. Nou en :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #47 Gepost op: 12-09-2006, 19:39:43 »
ik vind t een lieve meid... niks mis mee, ze is alleen niet haantje de voorste. Nou en :)
Nou ik heb het gewoon niet op zo'n Kipje de achterste als Saron...

Je zit met de hele groep melig te doen (op een sexy manier staan net als Olga) en de enige die niet meedoet is Saron.
Je gaat met de hele groep limbodansen en de enige die niet meedoet is Saron

Vind je het gek dat je dan uit de boot valt?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #48 Gepost op: 12-09-2006, 19:42:15 »
Ik kan het me nu ook wel een beetje voorstellen dat die vrouwen haar zat beginnen te worden. Als ze inderdaad nergens aan meedoet dan is dat gewoon ongezellig en dan zorg je er zelf voor dat je buiten de boot valt. Als ze nu eens wat losser deed..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #49 Gepost op: 12-09-2006, 20:11:39 »
dus iemand is alleen leuk als ie meeloopt met de rest ???
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #50 Gepost op: 12-09-2006, 20:18:34 »
dus iemand is alleen leuk als ie meeloopt met de rest ???
Nope, maar er is een verschil tussen meelopen en totaal nergens aan meedoen (jezelf afsluiten van de rest dus) En dat laatste doet Saron, en dat is niet echt leuk.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #51 Gepost op: 12-09-2006, 20:20:55 »
Nope, maar er is een verschil tussen meelopen en totaal nergens aan meedoen (jezelf afsluiten van de rest dus) En dat laatste doet Saron, en dat is niet echt leuk.

miss is ze verlegen en/of onzeker :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #52 Gepost op: 12-09-2006, 20:29:09 »
miss is ze verlegen en/of onzeker :)
Kan ze nog meedoen..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #53 Gepost op: 12-09-2006, 20:40:35 »
niet mee eens. verlegen is verlegen. of ze vind het echt niet leuk wat haar goed recht is. als ze dan wel mee zou doen valt ze ook door de mand omdat ze zich dan probeert populair te maken. ik denk dat een karakter als saron hoe dan ook buiten de boot valt omdat je je blijkbaar altijd met de groep moet conformeren. jammer dat veel mensen zo denken. waarschijnlijk heeft ze echt wel wat in haar mars, maar komt dat niet tot uiting. ik vrees dat ze er snel uit ligt:een zwarte stem én ze is al veel in beeld geweest...)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #54 Gepost op: 12-09-2006, 20:43:25 »
???

dat is een quote van saron ja.  :-\\

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #55 Gepost op: 12-09-2006, 21:17:42 »
ik vind natuurlijk ook dat je trouw moet blijven aan jezelf,ze zal best erg aardig en lief zijn maar ze komt zo wel erg saai en zwak over juist.lijkt net ofdat ze ook echt niet met de groep meewil.ofdat ze er ook geen moeite voor wil doen.ik vind dat als je met een hele groep bent dat iedereen zich een beetje moet aanpassen,niet alleen saron maar iedereen.maar zoals ik saron nu zie vind ik haar vreselijk saai.  ik vind dat ze het toch wel een beetje zelf in de hand heeft.zij komt zo niet ver.en trouwens,het is toch een spel,je wil toch graag winnen?de robinson worden.beetje het spelletje meespelen wil ook nog wel werken ipv zo tegendraads lijkt mij. ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 12-09-2006, 21:20:29 door anatje »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #56 Gepost op: 12-09-2006, 21:27:43 »
ik vrees dat je gelijk hebt Ibung.
 
Toch zie je dat het ook anders kan. Ook een Bernadette is niet bepaald een doorsnee type en kan wel haar draai in de groep vinden.
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #57 Gepost op: 12-09-2006, 21:29:37 »
ik vrees dat je gelijk hebt Ibung.
 
Toch zie je dat het ook anders kan. Ook een Bernadette is niet bepaald een doorsnee type en kan wel haar draai in de groep vinden.
Bernadette vind ik niet apart, Saron wel...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #58 Gepost op: 12-09-2006, 22:19:43 »
Saron is van zichzelf waarschijnlijk al graag alleen. Het kan ook zijn dat ze door die stemronde waar ze de meeste stemmen kreeg, nog meer in zichzelf keerde. Dat ze het gevoel had: nou ze vinden me toch niet aardig, dan ga ik maar ergens anders heen... Zo was ik zelf nml vroeger een beetje. Maar in zo'n expeditie is dat niet het slimste wat je kan doen natuurlijk.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #59 Gepost op: 12-09-2006, 22:21:53 »
Bernadette vind ik niet apart, Saron wel...

dat kan natuurlijk, ik denk daar anders over.
er was eens......