Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142258 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #100 Gepost op: 25-09-2006, 23:50:08 »
En dan deed jij nog niet eens mee... ::rofl::
Inderdaad ::oink::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #101 Gepost op: 26-09-2006, 13:16:36 »
En dan deed jij nog niet eens mee... ::rofl::

 ;D ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #102 Gepost op: 26-09-2006, 19:27:17 »
Ik schakelde gisteren net te laat in (21.30  ???, normaal gesproken begint het zelfs 10 minuten te laat vanwege Big Brother), dus toen ik begon te kijken viel me na een kwartier op dat Saron nog helemaal niet in beeld was gekomen  ;D.
Het was geen verrassing natuurlijk, want ze had al aangegeven te willen vertrekken, maar hoe ging ze er nou precies uit?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #103 Gepost op: 27-09-2006, 00:56:42 »
Toe maar, wat een reacties op mijn persoon! Niet allen even charmant.  ::ohno::

Ik zie ook hele lieve betrokken reacties van mensen die mij niet eens kennen, echt heel erg tof en heel veel dank voor de steun! Ik wil jullie graag laten weten hoe fijn dat soort reacties zijn en wat een goed dat een mens doet. En Sleeve  ::zwaai::, ja jou herinner ik mij ook nog, we hebben behoorlijk gelachen op de selectiedag. Ja want ook ik kan lachen, dat hadden jullie niet gedacht he?  ::jaja::

En even voor de goede orde: Ik ben geen Lotte, in de verste verte lijk ik als persoon niet op Lotte! Het brilletje, de krullen en de bruine ogen zijn wellicht een soort overeenkomst, maar daar blijft het ook bij. De kledingkeuze in ER was puur gericht op comfort en nut (de blauwe bloes bijvoorbeeld was tegen de zon. Zet mij in Panama (ja zeer nabij de evenaar) in de volle zon en ik ben binnen de kortste keren afgefikt).

Over mijn exit: Ik kan mij voorstellen dat mensen er weinig tot niets mee kunnen. Ga er voor het gemak maar vanuit dat de productie dingen niet laat zien met een reden. Misschien dat ik ooit nog op een moment hieromtrent uitleg wil, kan en mag geven.

Ik zal nog wel een tijdje meelezen met de andere onderwerpen. En houd het netjes he over die dappere dames en heren die nog over zijn in ER, want per slot van rekening ga je niet zomaar mee, dat doe je alleen als je echt wilt. Hoe het op jullie ook overkomt, daar moet je ook voor het gemak maar vanuit gaan.

Saron :O)
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #104 Gepost op: 27-09-2006, 00:59:20 »
Toe maar, wat een reacties op mijn persoon! Niet allen even charmant.  ::ohno::

Ik zie ook hele lieve betrokken reacties van mensen die mij niet eens kennen, echt heel erg tof en heel veel dank voor de steun! Ik wil jullie graag laten weten hoe fijn dat soort reacties zijn en wat een goed dat een mens doet. En Sleeve  ::zwaai::, ja jou herinner ik mij ook nog, we hebben behoorlijk gelachen op de selectiedag. Ja want ook ik kan lachen, dat hadden jullie niet gedacht he?  ::jaja::

En even voor de goede orde: Ik ben geen Lotte, in de verste verte lijk ik als persoon niet op Lotte! Het brilletje, de krullen en de bruine ogen zijn wellicht een soort overeenkomst, maar daar blijft het ook bij. De kledingkeuze in ER was puur gericht op comfort en nut (de blauwe bloes bijvoorbeeld was tegen de zon. Zet mij in Panama (ja zeer nabij de evenaar) in de volle zon en ik ben binnen de kortste keren afgefikt).

Over mijn exit: Ik kan mij voorstellen dat mensen er weinig tot niets mee kunnen. Ga er voor het gemak maar vanuit dat de productie dingen niet laat zien met een reden. Misschien dat ik ooit nog op een moment hieromtrent uitleg wil, kan en mag geven.

Ik zal nog wel een tijdje meelezen met de andere onderwerpen. En houd het netjes he over die dappere dames en heren die nog over zijn in ER, want per slot van rekening ga je niet zomaar mee, dat doe je alleen als je echt wilt. Hoe het op jullie ook overkomt, daar moet je ook voor het gemak maar vanuit gaan.

Saron :O)

Ik neem neit terug dat ik niet fan van je was, maar ik vind het wel tof dat je post ::jaja::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #105 Gepost op: 27-09-2006, 01:04:03 »
Ik neem neit terug dat ik niet fan van je was, maar ik vind het wel tof dat je post ::jaja::

Ik zal ook niet onder stoelen of banken steken dat ik geen fan van jou ben, maar ik vergeef je je bent tenslotte nog minderjarig.  Die opmerkingen over mijn uiterlijk waren trouwens wel onder de gordel, ik neem aan dat je zelf ook geen volle zalen trekt. ::tandpastasmiley:: Dit is geen provocatie van mijn kant, maar ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat dergelijke opmerkingen niet ter zake doen als het over ER gaat. Maar wat mij betreft zand erover.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #106 Gepost op: 27-09-2006, 01:05:32 »
Ik zal ook niet onder stoelen of banken steken dat ik geen fan van jou ben, maar ik vergeef je je bent tenslotte nog minderjarig.  Die opmerkinge over mijn uiterlijk waren trouwens wel onder de gordel, ik neem aan dat je zelf ook geen volle zalen trekt. ::tandpastasmiley:: Dit is geen provocatie van mijn kant, maar ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat dergelijke opmerkingen niet ter zake doen als het over ER gaat. Maar wat mij betreft zand erover.
OK, tof ::ok::

Trouwens, heeft de productie je verboden ofzoiets om uit te leggen over je exit?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #107 Gepost op: 27-09-2006, 01:10:40 »
Mijn afspraken met de productie doen niet ter zake. Ik neem aan dat de uitleg van Ernst-Paul je heeft duidelijk gemaakt dat het persoonlijk was, daar moet je het nu even mee doen. Ga nu maar snel naar bed anders zit je morgen nog te gapen in klas ;O)

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #108 Gepost op: 27-09-2006, 01:11:56 »
Mijn afspraken met de productie doen niet ter zake. Ik neem aan dat de uitleg van Ernst-Paul je heeft duidelijk gemaakt dat het persoonlijk was, daar moet je het nu even mee doen. Ga nu maar snel naar bed anders zit je morgen nog te gapen in klas ;O)


Ik ben morgen vrij ::tandpastasmiley::
Anders zou ik niet zo laat naar bed gaan  ;D

Maar goed, ik ga toch want ik ben moe. Doei he ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #109 Gepost op: 27-09-2006, 07:00:25 »
Woeiiiiiii.....Willemson in gesprek met Saron...kan niet mooier toch ;)

Ik denk dat we allemaal wel weten dat de productie de kandidaten zo kan neerzetten, zoals zij willen...de foto's, die ik inmiddels van Saron heb gezien, stralen wel uit dat ze geen doetje is...want ik weet uit ervaring dat je lef moet hebben om er zo bij te lopen op straat...ook al is het in Amsterdam :P ;)
Ik heb de aflevering nog steeds niet gezien, dus ik weet nog steeds niet hoe je er uit bent gegaan, máár ik vind het onwijs tof dat je nu je verhaal een beetje kunt doen op het forum ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

By the way ik vind lotte een mooie dame hoor...er straalt veel meer van haar gezicht af dan van welke knappe dame ook, daar moet men eens naar kijken ipv naar een uilebrilletje, krullerig haar of wat dan ook....je bent mooi door wat er van binnenuit ::jaja:: ::bravo:: komt
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #110 Gepost op: 27-09-2006, 08:42:20 »
Leuk dat je post hier Saron!
Jammer dat je er zo snel uitging, maar goed dat je je eigen grenzen opgezocht en overschreden hebt. Hopenlijk kan je terugkijken op een leuke, interessante expeditie.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #111 Gepost op: 27-09-2006, 09:15:31 »
Mijn afspraken met de productie doen niet ter zake. Ik neem aan dat de uitleg van Ernst-Paul je heeft duidelijk gemaakt dat het persoonlijk was, daar moet je het nu even mee doen. Ga nu maar snel naar bed anders zit je morgen nog te gapen in klas ;O)

Prachtig!  ::rofl::

Heel tof dat je hier post Saron! :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #112 Gepost op: 27-09-2006, 09:28:45 »
Leuk Saron dat je hier bent!

Ik heb echt gelachen om je biechtstoelmomenten, volgens mij hebben we daar meer de echte Saron gezien dan in de uitzending? Wat een lekkere humor heb je!
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #113 Gepost op: 27-09-2006, 09:29:56 »
Ik zal ook niet onder stoelen of banken steken dat ik geen fan van jou ben, maar ik vergeef je je bent tenslotte nog minderjarig.  Die opmerkingen over mijn uiterlijk waren trouwens wel onder de gordel, ik neem aan dat je zelf ook geen volle zalen trekt. ::tandpastasmiley::

Als ik me niet vergis moet er nog wel een foto van Willemson te vinden zijn in het 'Smoelenboek' (ontvangsthal --> Smoelenboek  >:D).

Leuk dat je hier post, Saron!  ::ok::
Vind je het achteraf gezien nog jammer dat je de herindeling niet hebt meegemaakt? Misschien dat je met andere mensen op het eiland namelijk nog wel langer was gebleven?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jsmit

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #114 Gepost op: 27-09-2006, 09:41:50 »
Als ik me niet vergis moet er nog wel een foto van Willemson te vinden zijn in het 'Smoelenboek' (ontvangsthal --> Smoelenboek  >:D).


http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3949.msg547345#msg547345

LOL

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #115 Gepost op: 27-09-2006, 09:46:02 »
Saron leuk dat je hier nu ook post ;D!!

En natuurlijk wel jammer dat je uit de expeditie bent. We hadden nog niet echt iets van je kunnen zien.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #116 Gepost op: 27-09-2006, 09:48:05 »
 ::tandpastasmiley::

Een van harte gemeend welkom Saron!
er was eens......

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #117 Gepost op: 27-09-2006, 10:39:55 »
Allen dank voor jullie warme ontvangst. ::bravo::

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #118 Gepost op: 27-09-2006, 11:08:33 »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #119 Gepost op: 27-09-2006, 11:17:23 »
Ja maar die foto is anderhalf jaar oud, das oneerlijk ::tandpastasmiley::

Saron is nog veeeeeel ouder...is dat dan wel eerlijk ;D ::) :P

geintje willemson...je bent best lief hoor ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!