Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 141130 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #60 Gepost op: 12-09-2006, 22:52:15 »
ja mloesje,dat zou idd best kunnen.echt zelfverzekerder word je natuurlijk niet als de meesten op je stemmen.maar toch,het is en blijft een spel en je moet proberen ertegen te kunnen.ikzelf had daarom vorig jaar zoveel respect voor die esther!wat een hel was dat voor haar zeg!ze bleef zo sterk en knakte niet.ER is niks voor mij.ik hoop dat saron in gaat zien dat ze mee moet doen aan het spel zeg maar. ::jaja::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #61 Gepost op: 12-09-2006, 23:22:49 »
Saron is gewoon een beetje typisch.

Inderdaad, ik las een vergelijking met Lotte, en ik denk dat dat behoorlijk in de richting komt.

Met een beetje tact kan je heel ver komen bij Saron. Ik denk dat ik haar wel mag.Saron moet je met fluwelen handschoentjes behandelen, tot je haar vertrouwen hebt, en dan heb je haar ook voor de volle honderd procent.


Ik vroeg me alleen af waarom ze ineens een hyperventilatieaanval kreeg
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Snapper

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #62 Gepost op: 13-09-2006, 13:04:33 »
Saron die patricia heeft haar woordje klaar en in mijn wereld worden mensen met een grote mond vanzelf een keer afgestraft, blijf jezelf en je komt er wel!!!


Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #63 Gepost op: 13-09-2006, 15:06:01 »



Met een beetje tact kan je heel ver komen bij Saron. Ik denk dat ik haar wel mag.Saron moet je met fluwelen handschoentjes behandelen, tot je haar vertrouwen hebt, en dan heb je haar ook voor de volle honderd procent.


Ik vroeg me alleen af waarom ze ineens een hyperventilatieaanval kreeg
ikzelf zou het niet prettig vinden om iemand in eerste instantie met fluwelen handschoenen te moeten aanpakken.ik denk toch stiekum dat saron best wel tegen een stootje kan.toen die havenarbeidster [heet die patricia?]tegen haar tekeerging over dat vriendjes gedoe zei saron ook dat ze ook geen vriendinnen zocht op het kamp en best wel tegen haar reactie kon.saron is denk ik best sterk alleen sluit ze zichzelf zo buiten.dat is nou net zo jammer.maar volgens mij is zij wel idd zo"n kat uit de boom kijk type.die hyperventilatie kan van de spanning zijn of de hitte.jammer dat dat dan weer net haar overkomt.het is niet zwak zeker niet maar bij haar komt dat dan toch juist weer verkeerd over op de anderen denk ik. ::hyper::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #64 Gepost op: 19-09-2006, 10:32:37 »
Saron heeft wel mazzel dat Patricia geblesseerd raakte zeg

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #65 Gepost op: 20-09-2006, 16:07:43 »
Saron heeft wel mazzel dat Patricia geblesseerd raakte zeg

zo te zien baalde ze daar juist van!jammer,nadat ze die proef had gewonnen had ze ff moeten doorzetten.ik dacht ook dat ze nu wel beter in de groep zou liggen maar ze zondert zich toch nog steeds af.die is vlgnde keer pleite denk ik ::zwaai::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #66 Gepost op: 20-09-2006, 16:30:58 »
Mwa ik mag haar niet, naar mijn mening is het deels haar eigen schuld dat ze erbuiten valt. Ook vind ik haar soms een lichtelijk arrogante uitstraling hebben, weet ook niet waarom.
Do you want to go to the Seaside?

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #67 Gepost op: 20-09-2006, 20:22:27 »
Mwa ik mag haar niet, naar mijn mening is het deels haar eigen schuld dat ze erbuiten valt. Ook vind ik haar soms een lichtelijk arrogante uitstraling hebben, weet ook niet waarom.

ja,precies.die arrogantie.dat zie ik soms ook in haar.net ofdat ze zich beter voelt dan een ander.klopt ja.het is de uitstraling.ze zal het wel niet zo bedoelen maar zo"n uitstraling heeft ze op mij ook eigenlijk.mijn type is het ook niet.ik zal denk ik ook niet echt met haar door 1 deur kunnen.ik vind het wel jammer als ze er strax niet mee bij is.kan ik me nml niet meer zo ergeren en opfokken om haar!ha,ha. ::pinokkio::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #68 Gepost op: 20-09-2006, 23:25:38 »
:)
Komkom.. niet door één deur met Saron?? Dat lijkt me toch wel een beetje overdreven ::) We kennen haar niet anders dan 4 keer een uurtje televisie, waarbij ze in totaal misschien 20 minuten in beeld is geweest en zelfs daarin is geknipt en geplakt.
er was eens......

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #69 Gepost op: 21-09-2006, 12:08:07 »
:)
Komkom.. niet door één deur met Saron?? Dat lijkt me toch wel een beetje overdreven ::) We kennen haar niet anders dan 4 keer een uurtje televisie, waarbij ze in totaal misschien 20 minuten in beeld is geweest en zelfs daarin is geknipt en geplakt.
ha,ha.ja dat is natuurlijk ook zo.maar ik zei:ik ;DENK;niet dat ik met haar door een deur zou kunnen.dus dat weet ik niet zeker.dat zijn de vooroordelen he.iedereen heeft ze.klopt dat geknip en geplak.is ook eigenlijk een vertekend beeld dan.maar ja,de eerste indruk op tv dan.van wat ik zie.is zij niet mijn type en ik niet het hare.dus.ik denk dat wij niet samen door 1 deur kunnen.daar is het toch televisie voor.bij films en\of soaps heb je ook je favorieten.in het dagelijks leven laat je je ook leiden door de eerste indruk.maar goed.we kennen haar niet.ik vind zelf als je iemand loopt af te zeiken op deze site ben je verkeerd bezig maar deze site is toch om je mening te geven???overdreven of niet.lachuuuuuuuhhhh ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 21-09-2006, 12:12:36 door anatje »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #70 Gepost op: 21-09-2006, 14:06:51 »
ik zie nog steeds geen negatieve dingen van haar. helaas wordt ze neergezet als eenling, waarschijnlijk omdat ze daar toevallig wat mooie plaatjes van hadden. zie o.a. het shot waarbij ze, kijkend naar het groepje expeditieleden in de verte vanuit haar rug gefilmd is. dit viel mij direkt op tijdens de uitzending. erg doorzichtig zo'n camerashot.
en bedenk: ze ziet er leuk uit, heeft een baan, is intelligent, heeft een relatie, durfde zich in te schrijven voor de expeditie. nee hoor, gewoon iemand zoals jij en ik.
ik weiger haar als een kneusje te zien, om de doodeenvoudige reden dat ze dat niet is.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #71 Gepost op: 21-09-2006, 14:10:35 »
tja sommige mensen hebben de "tits" en andere mensen hebben de "brains" geef mij in dit geval de brains maar want die hebben er tenslotte voor gezorgd dat de hele damesclub in een heerlijk resort terecht kwamen

p.s zag daar ook dat saron wel degelijk contact zocht met de andere meiden....... ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #72 Gepost op: 21-09-2006, 16:16:14 »
tja sommige mensen hebben de "tits" en andere mensen hebben de "brains" geef mij in dit geval de brains maar want die hebben er tenslotte voor gezorgd dat de hele damesclub in een heerlijk resort terecht kwamen

p.s zag daar ook dat saron wel degelijk contact zocht met de andere meiden....... ::jaja::
je kunt nog zoveel brains hebben, als je niet sociaal vaardig bent haal je het in dit spel niet...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #73 Gepost op: 21-09-2006, 16:20:04 »
hmmmz...ik denk dat wanneer ik met een aantal van deze dames op een onbewoond eiland zou zitten, ik ook een eenling zou worden ;)

...als ik de beelden moet geloven, dan zou ik met een aantal ook geen binding hebben, want het zijn hele andere types dan dat ik ben....maar ja zo heeft iedereen zijn voorkeuren en als je niet gemakkelijk contacten legt in deze maatschappij, dan wordt je tegenwoordig al snel afgeschreven...jammer hoor :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #74 Gepost op: 21-09-2006, 17:07:16 »
ik zie nog steeds geen negatieve dingen van haar. helaas wordt ze neergezet als eenling, waarschijnlijk omdat ze daar toevallig wat mooie plaatjes van hadden. zie o.a. het shot waarbij ze, kijkend naar het groepje expeditieleden in de verte vanuit haar rug gefilmd is. dit viel mij direkt op tijdens de uitzending. erg doorzichtig zo'n camerashot.
en bedenk: ze ziet er leuk uit, heeft een baan, is intelligent, heeft een relatie, durfde zich in te schrijven voor de expeditie. nee hoor, gewoon iemand zoals jij en ik.
ik weiger haar als een kneusje te zien, om de doodeenvoudige reden dat ze dat niet is.
Helemaal met je eens.

Het is logisch dat iedereen vol vooroordelen zit, na zo'n eerste voorstellingsaflevering. Veel vooroordelen blijken achteraf niet juist: Olga doet het geweldig, Patricia was niet zo sociaal en actief als het wel leek, Koen doet alleen wat voor de camera's.
Waarom blijft iedereen dan zo hardnekkig bij zijn/haar eerste oordeel over Saron?
Ik vind haar wel grappig (de biechtstoel momenten op de Talpasite bijv.), en volgens mij sluiten Bernadette en Olga bijv. haar niet echt buiten. Ze is niet zo'n kneusje als de beelden je willen laten geloven.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #75 Gepost op: 21-09-2006, 20:52:53 »
ik zie nog steeds geen negatieve dingen van haar. helaas wordt ze neergezet als eenling, waarschijnlijk omdat ze daar toevallig wat mooie plaatjes van hadden. zie o.a. het shot waarbij ze, kijkend naar het groepje expeditieleden in de verte vanuit haar rug gefilmd is. dit viel mij direkt op tijdens de uitzending. erg doorzichtig zo'n camerashot.
en bedenk: ze ziet er leuk uit, heeft een baan, is intelligent, heeft een relatie, durfde zich in te schrijven voor de expeditie. nee hoor, gewoon iemand zoals jij en ik.
ik weiger haar als een kneusje te zien, om de doodeenvoudige reden dat ze dat niet is.
Pardon? Saron is in mijn ogen echt één van de lelijkste kandidaten die ik ooit heb gezien bij Expeditie Robinson!

Offline aphrodite

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #76 Gepost op: 21-09-2006, 21:22:45 »
Schoonheid zit van binnen en niet van buiten.
 ::trots::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #77 Gepost op: 21-09-2006, 21:41:19 »
Schoonheid zit van binnen en niet van buiten.
 ::trots::
Maar dan moet je niet zeggen dat Saron er leuk uitziet...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #78 Gepost op: 21-09-2006, 22:11:51 »
Wat ik niet snap is dat ze zelf een beetje afzijdig doet van de groep, ze doet niet met de leuke dingetjes mee, als dat model, limbodansen. Maar aan de andere kant, niet iedereen vind dat leuk, zij niet en dat heeft als gevolg dat ze een beetje uit de boot valt. Misschien nu de 'hardste' uit de groep is, gaat ze het beter krijgen?
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #79 Gepost op: 21-09-2006, 22:31:42 »
Wat ik niet snap is dat ze zelf een beetje afzijdig doet van de groep, ze doet niet met de leuke dingetjes mee, als dat model, limbodansen. Maar aan de andere kant, niet iedereen vind dat leuk, zij niet en dat heeft als gevolg dat ze een beetje uit de boot valt. Misschien nu de 'hardste' uit de groep is, gaat ze het beter krijgen?
Ik denk dat de Herindeling een veel grotere rol zal spelen dan het vertrekken van Patricia..