Auteur Topic: [kandidaat BE] Curd  (gelezen 92893 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #140 Gepost op: 22-11-2006, 15:23:50 »
idd erg jammer dat hij al gaat aangeven dat je afvallereiland wint....

jammer...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #141 Gepost op: 22-11-2006, 18:01:28 »
Pfew, das lastig lezen zeg die lappen tekst van hem. ???
Laat hem zich maar bezighouden met z'n hamlappen, daar zal ie ongetwijfeld beter in zijn ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #142 Gepost op: 24-11-2006, 11:23:56 »
Hallo, robinsons, hier " Curd " , ja de Curd, vind soms allemaal grappig hoe jullie, alsook de kandidaten expeditie,  fantasie de loop neemt, enz enz enz.....

De fantasie neemt niet 'de loop', wij zien wat we zien, Curd. En wat mij betreft: ik verwijt het je niet. Je bent zoals je bent, en als je merkt dat je op die manier ver kunt komen, ga er dan voor. Alleen verlies je in mijn ogen keer op keer je waardigheid daarmee, maar goed, wat zullen mijn ogen jou interesseren, niewaar?

Mijn verbazing richt zich dus meer op de mensen om je heen die dit gedogen. Gedogen ja, want ze doorzien je heus wel daar, of ik moet me wel HEEL sterk vergissen. Maar het is handig om die eigenschappen die je toont te gebruiken, juist omdat je ook in praktisch opzicht heel nuttig bent (bij proeven, maar ook als het op overleven aankomt). Je bent op die manier een handige pion die op essentiële momenten in te zetten is. En dat is wat we steeds zien gebeuren: Curd die zichzelf belachelijk maakt en anderen die hier handig gebruik van maken. Daarom heeft Robin jou uitgekozen, en daarom vergeven Olga en Koen jou. En die zelfzucht, daar kan ik nog wel mee leven. Maar om dan anderen op zo'n manier te gaan kleineren en te gaan negeren, dat gaat mij daarbij te ver. En geloof me, dat zien de kijkertjes thuis heus haarscherp gebeuren, hoor, ook al zijn ze er zelf niet bij geweest.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #143 Gepost op: 24-11-2006, 12:13:18 »
De fantasie neemt niet 'de loop', wij zien wat we zien, Curd. En wat mij betreft: ik verwijt het je niet. Je bent zoals je bent, en als je merkt dat je op die manier ver kunt komen, ga er dan voor. Alleen verlies je in mijn ogen keer op keer je waardigheid daarmee, maar goed, wat zullen mijn ogen jou interesseren, niewaar?

Mijn verbazing richt zich dus meer op de mensen om je heen die dit gedogen. Gedogen ja, want ze doorzien je heus wel daar, of ik moet me wel HEEL sterk vergissen. Maar het is handig om die eigenschappen die je toont te gebruiken, juist omdat je ook in praktisch opzicht heel nuttig bent (bij proeven, maar ook als het op overleven aankomt). Je bent op die manier een handige pion die op essentiële momenten in te zetten is. En dat is wat we steeds zien gebeuren: Curd die zichzelf belachelijk maakt en anderen die hier handig gebruik van maken. Daarom heeft Robin jou uitgekozen, en daarom vergeven Olga en Koen jou. En die zelfzucht, daar kan ik nog wel mee leven. Maar om dan anderen op zo'n manier te gaan kleineren en te gaan negeren, dat gaat mij daarbij te ver. En geloof me, dat zien de kijkertjes thuis heus haarscherp gebeuren, hoor, ook al zijn ze er zelf niet bij geweest.

Geweldige verwoording!
Ik had het niet beter gekund.
Heb net jouw reacties gelezen en bij de meesten sluit ik mij volledig aan!
Curd kan hier op het forum nog zoveel schrijven maar punt blijft[voor mij althans]dat hij kleineerd en negeerd en dat siert de mens toch niet echt vind ik.
Ikzelf vind het tof dat ie reageerd hier op het forum maar zelfs zijn reacties vind ik verre van sympathiek overkomen.
Dat zal dan ook wel moeilijk zijn als de meeste mensen negatief op hem reageren maar toch!
Ik kan me natuurlijk ongelofelijk vergissen hoor,maar ik vind hem niet zo tof!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #144 Gepost op: 24-11-2006, 13:16:00 »
Starry night dat heb je mooi gezegd en uitgelegd ook.
Ik ben het volledig met je eens. ::rofl::

Offline Q-CURD

  • Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #145 Gepost op: 24-11-2006, 15:12:12 »
Alléé, zeg t'is nie waar, eindelijk, eindelijk, eindelijk,  eens een aantal mensen die mij niet tof vinden..ha, ha, ha

en hopelijk zijn jullie vrouwen, want dan is mijn vrouw dan ook eens tevreden, dat er vrouwen zijn die mij niet tof vinden...ha ha.....zeg ik respecteer jullie mening,sorry als ik zo overkom,  ik reageer niet op dit forum , om jullie mij tof of zo te vinden, ik vond het gewoon eens nodig dak mijn ding ook wel eens kon bijdragen, tot jullie intresse...verder te zetten..

veel toffe momenten dan nog,verder, jammer zonder mij..allé nog een drie tal weekjes, en dan ben ik terug naar mijn gewonen doen...en daar zou je mij messchien dan toch tof vinden...kijken jullie ook uit naar de 4 december? Ik ook, iedereen terug zien, alléé kheb reeds een aantal met regelmaat die toffe tijd uitgewisseld, a ja, das uniek hé, de kandidaten onder elkaar...das uniek wat wij meegemaakt hebben, da kun je met niemand delen...kzing weg saluute, en nu laat ik jullie verder genieten zonder mij, bij deze, forum daaaaaaag ::bravo:: ::joehoe:: ;D ::zwaai:: :\'(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #146 Gepost op: 24-11-2006, 19:32:27 »
Alléé, zeg t'is nie waar, eindelijk, eindelijk, eindelijk,  eens een aantal mensen die mij niet tof vinden..ha, ha, ha

en hopelijk zijn jullie vrouwen, want dan is mijn vrouw dan ook eens tevreden, dat er vrouwen zijn die mij niet tof vinden...ha ha.....zeg ik respecteer jullie mening,sorry als ik zo overkom,  ik reageer niet op dit forum , om jullie mij tof of zo te vinden, ik vond het gewoon eens nodig dak mijn ding ook wel eens kon bijdragen, tot jullie intresse...verder te zetten..

veel toffe momenten dan nog,verder, jammer zonder mij..allé nog een drie tal weekjes, en dan ben ik terug naar mijn gewonen doen...en daar zou je mij messchien dan toch tof vinden...kijken jullie ook uit naar de 4 december? Ik ook, iedereen terug zien, alléé kheb reeds een aantal met regelmaat die toffe tijd uitgewisseld, a ja, das uniek hé, de kandidaten onder elkaar...das uniek wat wij meegemaakt hebben, da kun je met niemand delen...kzing weg saluute, en nu laat ik jullie verder genieten zonder mij, bij deze, forum daaaaaaag ::bravo:: ::joehoe:: ;D ::zwaai:: :\'(
ooowww Curd,wacht nog een beeke he ,ik moetn nog kiekn kem de aflevering nog nie gezien,Kun kunne kik nog niets zeggen over joen  ::ohno:: ::ohno::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #147 Gepost op: 25-11-2006, 01:35:26 »
oh ik vind het wel oke als je post hoor.. afgezien van je dikke spoilers  :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #148 Gepost op: 26-11-2006, 15:57:01 »
oh ik vind het wel oke als je post hoor.. afgezien van je dikke spoilers  :)
ja door die spoilers lees ik Curd's stukken ook niet
zielig dat je op zo'n site allemaal spoilers neer gaat zetten ::niet-ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #149 Gepost op: 26-11-2006, 16:12:39 »
zielig dat je op zo'n site allemaal spoilers neer gaat zetten ::niet-ok::

past wel bij zn ego :-X
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #150 Gepost op: 27-11-2006, 09:58:37 »
klinkt misschien heel stom hoor, maar wat is een spoiler? En ik zie niks tussen de tekst bij Curd staan, of is alles al weggehaald? Het enige is dat ik zo'n moeite heb de tekst van Curd te lezen, heeft hij wel ooit Nederlandse les gehad?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #151 Gepost op: 27-11-2006, 14:24:09 »
een spoiler is een tipje van de sluier (of de hele afloop) vroegtijdig bekend maken..

en als je curd zijn posts goed leest kom  je een heel eind richting de afloop van ER..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #152 Gepost op: 27-11-2006, 14:33:23 »
Eerlijk gezegd heb ik in de verhalen van Curd geen directe spoilers kunnen ontdekken. Wel enthousiasme over de dingen die ons nog te wachten staan. Misschien dat dat als aanwijzing aangemerkt zou kunnen worden, maar het was in mijn ogen zo vaag dat ik hier niet van spoilers kan spreken.

Echte directe spoilers worden in de regel zo snel mogelijk van het forum verwijderd, want daar zit niemand op te wachten. Daarbij moet je denken aan iemand die nu al zou vertellen wie er bij Expeditie Robinson in de finale zitten.
er was eens......

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #153 Gepost op: 27-11-2006, 14:46:13 »
Het enige is dat ik zo'n moeite heb de tekst van Curd te lezen, heeft hij wel ooit Nederlandse les gehad?

Nee hij lijkt helemaal geen taallessen te hebben gehad.Ik heb nog nooit een "volwassene" zo slecht zien schrijven. ::pinokkio::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #154 Gepost op: 27-11-2006, 15:44:02 »
Hij mag eens een puntje zuigen aan de teksten van Koekoe... die kan wel veel beter schrijven...
 ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #155 Gepost op: 27-11-2006, 16:32:18 »
Nee hij lijkt helemaal geen taallessen te hebben gehad.Ik heb nog nooit een "volwassene" zo slecht zien schrijven. ::pinokkio::


als z'n biefstuk maar lekker is ::jaja::
En als je die site van hem bekijkt dan ziet dat er tiptop uit ::ok::
er was eens......

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #156 Gepost op: 27-11-2006, 18:27:50 »
Daarbij moet je denken aan iemand die nu al zou vertellen wie er bij Expeditie Robinson in de finale zitten.

Lenny, Bernadette en Curd.

"graait in de bak met lingoballen"

lekkere ruige vent van me

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #157 Gepost op: 27-11-2006, 19:59:42 »
Hij mag eens een puntje zuigen aan de teksten van Koekoe... die kan wel veel beter schrijven...
 ::rofl::
  ::rofl:: ik ben een talenknobbel  ::) ::) Alhoewel Curd niet veraf woont,heb ik soms ook wel moeite met wat hij nu precies wil zeggen.Zijn "dialectwoordjes" begrijp ik natuurlijk, maar het totale verhaal snap ik soms niet.
Pas op,wij West-vlamingen zijn listige kereltjes,en misschien heeft Curd in zijn "onbegrijpbare teksten" wel enkele gouden tips nagelaten  ??? ???
Maar goed,sommige mensen zijn natuurlijk meer taalvaardig dan anderen,en kijken een beetje neer op de mensen die een taal en/of tikfout maken . Een DT of andere fout moet zeker kunnen.
Wat heb ik net gezien op de site van Talpa? (misschien is het nu reeds aangepast?) "De defintiteveontknoping"als zij al zo'n blunders maken.... in ons dialect is een teve een vrouwonvriendelijk woord(laat ik het zo zeggen).
Wat ik eigenlijk wil zeggen,niet iedereen heeft 10 voor taal gewonnen,en niet iedereen zal goed scoren bij het groot Nederlands dictee (waarbij vaak een Vlaming wint  ::tandpastasmiley:: ) iedereen drukt zich op zijn manier uit,Curd op zijn manier,ik op mijn manier,iemand  anders op zijn/haar manier.

Ps; Millesime,ik kon verschillende mensen uitkiezen om te reageren,maar ik heb jouw "gepakt"  ::rofl:: ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #158 Gepost op: 27-11-2006, 23:13:01 »
Het heen en weer vliegen van Curd was toch wel weer leuk om te zien ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #159 Gepost op: 5-12-2006, 11:26:01 »
Curd! Je zag er zowaar goed uit gister in de uitzending!! ;D
Ik zag pretoogjes! Jammer dat we die niet meer gezien hebben in de afleveringen ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."