Auteur Topic: [kandidaat BE] Curd  (gelezen 92916 keer)

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #80 Gepost op: 31-10-2006, 22:23:32 »
Curd zal het eerst eens moeten zien redden daar. Ik ben bang (nou ja...) dat Koen en Olga hem liever niet in de buurt willen hebben. Hij zal dan veel alleen moeten doen, en ik denk niet dat hij daar zo goed tegen kan.

Heel negatief gezegd, Curd is een parasiet. Hij heeft iemand nodig om door te kunnen gaan. Als hij niemand heeft, dan is hij ook niets.

Iig is de rust op afvallerseiland definief verleden tijd. Als er iemand veel praat, dan is het Curd wel.....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Q-CURD

  • Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #81 Gepost op: 1-11-2006, 07:01:40 »
Hoi, man, man, man toch, hier Curd,  wat zullen jullie nog opkijken...machtige montage van het toneelstuk....met alle sympathy voor jullie inleving, het is natuurlijk voor een kandidaat zoals ik, hel moeilijk jullie mening te begrijpen, daar ik niet alleen de beelden zie, zoals jullie...maar ik heb het meegemaakt....en tussen on camera en of camera, heb ik mensen zien verdraaien volgens de wint, met alle begrip kunnen jullie dat neit weten...maar moet je toch weten, wie er een spilfiguur iedere keer speelde in vb de games, vuur, eten, je hebt nog niet zien vissen, geloof je nu echt dat ik nog geen vis gevangen heb...enz.....

nu dat is het leuke aan de expeditie op tv, de produktie geeft met ons voeten gespeeld die 48 dagen, en nu spelen ze met de kijker zijn voeten, en das echt leuk om te zien..hoe iedereen telkens weer op het verkeerde been gezet worden, tot de voglende aflevering.....maar blijf kijken, de aap komt uit de mouw, is te mooi om waar te zijn, wie wat is.....zo is een les voor het dagelijks leven, alles komt uit..trust me..

groetjes, Curd Q-C  en nog veel fantasie....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #82 Gepost op: 1-11-2006, 10:37:17 »
aha... vuurwerk dus! Daar houden we wel van ::ok::
er was eens......

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #83 Gepost op: 1-11-2006, 14:01:24 »
ik ben een beetje in de war; lees zoveel minder positieve dingen over curd, maar dan heb ik toch e.e.a.gemist. het feit dat hij huilde bij die brieven is toch niet zo raar??? vond het wel aandoenlijk toen hij vertelde over zijn zoontjes, kon het helemaal meevoelen. "mooie" emotionele ontlading. curd een parasiet??? waarom dan?
hij heeft een gedrevenheid om te presteren bij de proeven, het lukt hem aardig, vind ik knap.
ik vermoed dat er hier gewoon een pispaaltje tussen de kandidaten moet zitten en helaas is dat curd nu.
ik hoop ook op het beloofde vuurwerk ::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #84 Gepost op: 1-11-2006, 15:17:34 »
ik ben een beetje in de war; lees zoveel minder positieve dingen over curd, maar dan heb ik toch e.e.a.gemist. het feit dat hij huilde bij die brieven is toch niet zo raar??? vond het wel aandoenlijk toen hij vertelde over zijn zoontjes, kon het helemaal meevoelen. "mooie" emotionele ontlading. curd een parasiet??? waarom dan?
hij heeft een gedrevenheid om te presteren bij de proeven, het lukt hem aardig, vind ik knap.
ik vermoed dat er hier gewoon een pispaaltje tussen de kandidaten moet zitten en helaas is dat curd nu.
ik hoop ook op het beloofde vuurwerk ::jaja::
ik ben het er gedeeltelijk mee eens.dat hij zo erg emotioneel werd kan ik echt wel begrijpen.ook al weet je dat je je kids een lange tijd niet kan zien kun je ze toch erg missen en even breken.ik heb zelf ook kids en ik begrijp het als geen ander.maar ik vond niet dat hij zichzelf afzonderde zoals hijzelf t.o EP beweerde want je zag hem breken naast ignace of lenny toen hun hun brieven lazen.wietske en linda probeerden nog blij te zijn voor hun en zichzelf groot te houden.het leek ook wel ofdat curd een beetje teleurgesteld was in lenny omdat hij niet de brief voor curd had gekozen maar voor bernadette.zo kwam het op mij over tenminste.ik heb gewoon vaak het idee bij curd dat ie zich achtergesteld voelt als iemand niet voor hem kiest of net als bij die eilandraad toen de meesten hem wegstemden was ie zo pissed.en hij liet het te erg merken vond ik terwijl het toen nieteens om echt persoonlijke redenen ging. dat ie pissed was begrijp ik heus wel maar ik had het persoonlijk toch niet echt zo erg laten merken.dat werkt allemaal tegen je.net als de teleurstelling over die brief.maar ja,door de honger kun je vreemd reageren natuurlijk.ik denk wel dat curd best wel sterk is.kijk maar naar de laatste proef met lenny.zo komt ie labiel over en zo weer ijzersterk.ik denk dat curd best ver komt in het spel.maar curd is zichzelf dus echt van geen kwaad bewusttoen EP hem eregisteren die vragen stelde.jammer.idd weinig zelfinzicht,of althans de verkeerde.maar idd in iedere groep zit helaas een pispaaltje.maar het is wel typisch dat de meeste kandidaten hem niet echt zien zitten. misschien toch een kern van waarheid?[de beelden dan] ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #85 Gepost op: 2-11-2006, 09:17:31 »
Citaat
jammer.idd weinig zelfinzicht

die conclusie kún je niet trekken als tvkijker. ik denk dat curd zichzelf beter kent dan wij na wat we voorgeschoteld hebben gekregen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #86 Gepost op: 2-11-2006, 13:05:45 »
die conclusie kún je niet trekken als tvkijker. ik denk dat curd zichzelf beter kent dan wij na wat we voorgeschoteld hebben gekregen.
ja,dat is eigenlijk ook weer zo.je krijgt gewoon ook zo weinig te zien,en dan eigenlijk nog weten we niet wie curd echt is!maar toch komt hij op mij niet echt leuk over en egoistisch.en ik heb gewoon het gevoel dat hij zich gewoon van geen kwaad bewust is hierover[zoals bij zoveel egoisten].niet alles ligt aan de anderen, aan ieder verhaal zitten twee kanten.EP vroeg hem hier eigenlijk ook over maar curd is zich van niks bewust,het kwam op mij over net ofdat alles aan de anderen lag.ach ja,dat is dus mijn mening.ik vind hem erg ego overkomen op tv.maar mss is hij in het dagelijks leven juist niet zo en een heel integer mens!mensen worden op tv idd vaak verkeerd neergezet maar bij curd heb ikzelf gewoon toch mijn twijfels hoor.ik vind het best wel zielig voor hem,vooral toen olga en koen ook niet echt blij waren dat juist ,hij, ::zwaai::naar het eiland toekwam.ik hoop dat als we meer van hem te zien krijgen dat het wat positiever is want dan zien we misschien de ware aard van curd en anders vind ik hem gewoon echt ego.

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #87 Gepost op: 2-11-2006, 16:49:54 »
Geweldig wat een verschillende meningen er ontstaan op basis van wat sterk bewerkte videobeelden. Ik gun Curd het beste, en ik ga er ook gewoon vanuit dat hij diegene van afvallerseiland is die de finale haalt, de finale winnen is een ander verhaal, maar who knows what can happen. Kijk maar eens hoe snel de mening over Koen omsloeg. Wie weet vang Curd volgende aflevering die walvishaai die we zagen zwemmen en is hij de gevierde man.

GO CURD!

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #88 Gepost op: 2-11-2006, 18:04:39 »
ik ga er ook gewoon vanuit dat hij diegene van afvallerseiland is die de finale haalt

Beetje een inkoppertje na Q's posting in een ander topic om heel eerlijk te zijn ::jaja::
lekkere ruige vent van me

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #89 Gepost op: 3-11-2006, 08:10:08 »
Citaat
who knows what can happen. Kijk maar eens hoe snel de mening over Koen omsloeg. Wie weet vang Curd volgende aflevering die walvishaai die we zagen zwemmen en is hij de gevierde man.


ha,ha,dat zou best kunnen ja! ::jaja::

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 3-11-2006, 12:26:17 door Bakkertje »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #90 Gepost op: 3-11-2006, 14:27:48 »
wat ik me af vraag

Citaat van: Q-curd
machtige montage van het toneelstuk

is toneelstuk vlaams voor 'aflevering'?
waarom noemt curd het een toneelstuk?  :-\\

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #91 Gepost op: 3-11-2006, 15:58:57 »
Beetje een inkoppertje na Q's posting in een ander topic om heel eerlijk te zijn ::jaja::

Hoe, wat, waar?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #92 Gepost op: 3-11-2006, 16:31:25 »
Hoe, wat, waar?

hoe, wat, waar, weg ::jaja:: ;D
er was eens......

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #93 Gepost op: 3-11-2006, 18:29:21 »
wat ik me af vraag

is toneelstuk vlaams voor 'aflevering'?
waarom noemt curd het een toneelstuk?  :-\\
Tja, wat denk je zelf? Ik lees dit nu pas en dat maakt dat mijn mening alleen nog maar eens bevestigd word en wel door Curd zelf.
Bedankt Curd.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #94 Gepost op: 3-11-2006, 19:11:38 »
Tja, wat denk je zelf? Ik lees dit nu pas en dat maakt dat mijn mening alleen nog maar eens bevestigd word en wel door Curd zelf.
Bedankt Curd.

wat ik denk; nu precies wat er staat; dat toneelstuk wellicht een vlaams woord is voor aflevering oid, aangezien ik geen vlaams kan en er hier zat belgen rondlopen.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #95 Gepost op: 3-11-2006, 21:13:56 »
de aap komt uit de mouw, is te mooi om waar te zijn, wie wat is.....zo is een les voor het dagelijks leven, alles komt uit..trust me..

"Wie wat is....."
- Ignace is de Mol?
- Koen wordt zijn beste vriend?
- Linda en Wietske gaan helemaal buiten de groep vallen (wat Curd wel leuk zal vinden omdat ze (ondanks hotel) ook op hem stemden)?

Ik ben wel erg benieuwd wat hij hiermee bedoelt en naar jullie speculaties hierover!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #96 Gepost op: 4-11-2006, 09:45:37 »
wat ik denk; nu precies wat er staat; dat toneelstuk wellicht een vlaams woord is voor aflevering oid, aangezien ik geen vlaams kan en er hier zatte belgen rondlopen.
::rofl:: ::rofl::

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #97 Gepost op: 7-11-2006, 18:21:47 »
Hee Curd. Ik vond je goed in aflevering 11! Toch knap om in de smaak te vallen bij Olga en Koen, die hadden er niet echt zin in van tevoren. Ik vertrouw er ook op dat Wietske goed ontvangen wordt volgende week, jullie konden toch al goed met elkaar overweg. Er is natuurlijk wel een kansje dat er nu 2 minikampjes ontstaan op Isla Monte...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #98 Gepost op: 11-11-2006, 11:52:59 »
. Ik vertrouw er ook op dat Wietske goed ontvangen wordt volgende week, jullie konden toch al goed met elkaar overweg. Er is natuurlijk wel een kansje dat er nu 2 minikampjes ontstaan op Isla Monte...

Ik denk ook dat het "weer" goed uitkomt voor Curd dat het juist Wietske is die afvalt en naar Isla Monte mag komen. "Geluk is voor raar mensen". Ik gun echter de finale toch aan Olga of Koen...!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #99 Gepost op: 11-11-2006, 11:55:18 »
Ik denk ook dat het "weer" goed uitkomt voor Curd dat het juist Wietske is die afvalt en naar Isla Monte mag komen. "Geluk is voor raar mensen". Ik gun echter de finale toch aan Olga of Koen...!!
Ik dat laatste ook, maar ik denk dat Curd sterker is in proeven dan die twee samen...