Poll

Als er op 10 December een Fandag is

kom ik wel.
22 (52.4%)
kom ik niet.
20 (47.6%)

Totaal aantal stemmen: 41

Poll gesloten: 8-11-2006, 14:42:52

Auteur Topic: ER fandag Ja of Nee ?  (gelezen 36017 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #60 Gepost op: 17-11-2006, 19:57:06 »

Hahaha Koekoe..kunnen we ook aan jou kluiven dan..? ;D :-X
komt er echt geen ER fandag?  ::) ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #61 Gepost op: 17-11-2006, 20:08:26 »
Er is dus, zoals Stormpie al zei, besloten om dat inderdaad niet te doen. Ik heb dit jaar niet gekeken, had ik het wel gedaan, en was er een fandag geweest, ik zou zeker zijn gekomen. Een zaal is vaak gratis beschikbaar, maar dan vragen ze wel een minimale omzet per uur. Haal je die niet, dan kun je als organisatie gaan bijlappen.

Ik denk dat dat een probleem is dat meespeelt

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #62 Gepost op: 18-11-2006, 09:01:46 »

Ik vind dit jammer,misschien kan ik het VTM eens vragen? Mocht ik als bij wonder een antwoord krijgen,dan horen jullie het wel.
Veel wijzer ben ik er niet door geworden,maar goed. Tegen alle verwachtingen in heb ik dit antwoord gekregen;

dag xxxx,
 

We hebben je mail goed ontvangen en het doet ons plezier te vernemen dat "Expeditie Robinson" op VTM, jou weet te boeien.
 

Je reactie hebben we met de nodige zorg en aandacht gelezen. De verantwoordelijken voor programmatie lieten weten dat de de eerste aflevering die getoond werd bij de nederlandse collega's, en dus niet bij ons, een a-typische aflevering was voor de serie. Wij hebben geopteerd om direct met het survivalgedeelte te beginnen. Het verschil van 3 dagen (bij Talpa op maandag, bij VTM op vrijdag) is enkel te wijten aan het verschil in programmatie van beide zenders. Enkel voor de finale-uitzending zal een uitzondering gemaakt worden: live op maandag 4/12 omstreeks 21u40!

Na de finale-aflevering mag je nog op de vertrouwde vrijdagavond eenmalig een korte terugblik verwachten.
 

Alvast nog veel kijkplezier gewenst!

Met vriendelijke groeten.


Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #63 Gepost op: 18-11-2006, 13:04:51 »
Ze gaan er dus niks aan doen  ::ohno:: :-\\

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #64 Gepost op: 18-11-2006, 13:08:06 »
Citaat
Het verschil van 3 dagen (bij Talpa op maandag, bij VTM op vrijdag) is enkel te wijten aan het verschil in programmatie van beide zenders.

Ik weet niet wat je nou precies gevraagd hebt maar een antwoord kan je dit nou toch niet noemen. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #65 Gepost op: 19-11-2006, 02:35:56 »
Zoals ik reeds zei ben ik al verbaasd dat ik een "antwoord" heb gekregen,maar ze gaan er zo te zien idd niets aandoen. Het past dus niet in de programmatie,enkel de finale-uitzending past wel in de programmatie? da's verdacht. Ik kan mis zijn,maar is het niet zo dat men tijdens de finale mag bellen of sms'sen voor je favo kandidaat? ik snap het plaatje,bellen>sms>samen uitzenden>commerciele zenders>winst.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #66 Gepost op: 19-11-2006, 14:19:26 »
Zoals ik reeds zei ben ik al verbaasd dat ik een "antwoord" heb gekregen,maar ze gaan er zo te zien idd niets aandoen. Het past dus niet in de programmatie,enkel de finale-uitzending past wel in de programmatie? da's verdacht. Ik kan mis zijn,maar is het niet zo dat men tijdens de finale mag bellen of sms'sen voor je favo kandidaat? ik snap het plaatje,bellen>sms>samen uitzenden>commerciele zenders>winst.

Klopt helemaal, en het wordt een live-uitzending, dus dat moet wel gelijk lopen :)!
Het is nu dus nog niet bekend wie er gewonnen heeft, dat bepaald uiteindelijk de kijker thuis.
« Laatst bewerkt op: 19-11-2006, 14:21:39 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #67 Gepost op: 19-11-2006, 14:23:52 »
laat ik je dan maar even uit de droom helpen Sprien... De uitzending lijkt live en sommige stukjes zijn ook wel live... maar het meeste van wat je ziet is 's middags al opgenomen.
er was eens......

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #68 Gepost op: 19-11-2006, 14:25:49 »
Ooh :P Okej.. maar het lijkt me toch wel zo dat het bekendmaken van de stemming écht live is..
The sun came up and reality set in.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #69 Gepost op: 19-11-2006, 14:30:45 »
ik kan me herinneren dat bij de opnames van de laatste aflevering bij de belspeluitslag verschillende versies van te voren werden opgenomen. Eentje met winst van de ene finalist en eentje met winst van de andere finalist. En de goeie werd er dan 's avonds ingeplakt en uitgezonden. ;D
er was eens......

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #70 Gepost op: 19-11-2006, 15:08:43 »
ik kan me herinneren dat bij de opnames van de laatste aflevering bij de belspeluitslag verschillende versies van te voren werden opgenomen. Eentje met winst van de ene finalist en eentje met winst van de andere finalist. En de goeie werd er dan 's avonds ingeplakt en uitgezonden. ;D

Pff.. alst zo moet zal het me niet verbazen dat ze nu eigenlijk al weten wie er wint..  ::)
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #71 Gepost op: 20-11-2006, 19:39:00 »
ik kan me herinneren dat bij de opnames van de laatste aflevering bij de belspeluitslag verschillende versies van te voren werden opgenomen. Eentje met winst van de ene finalist en eentje met winst van de andere finalist. En de goeie werd er dan 's avonds ingeplakt en uitgezonden. ;D

 ::rofl:: Ja, dat was verschrikkelijk slecht. Gelukkig hebben ze dat daarna niet meer herhaald. :)
Nog even niks.

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #72 Gepost op: 2-12-2006, 12:42:57 »
ik kom niet...
Ik had zoveel liever een fandag gehad met de "strijdende titanen".. Ik vind/vond deze groep niet bijster interessant... Sorry... jullie moeten zeker niet deze moeite doen...

Een fandag met deze groep + de strijdende titanen, daar wil ik nog eens over nadenken...


Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik kom alleen als de expeditieleden van Strijd der titanen ook komen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #73 Gepost op: 2-12-2006, 13:19:36 »
weet je hoe eng jullie zijn!

de molfandag was op de zelfde dag als een zoop fandag.   nu is deze dag weer op de zelfde dag als een zoopfandag  ::oink::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #74 Gepost op: 2-12-2006, 14:31:32 »
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik kom alleen als de expeditieleden van Strijd der titanen ook komen!

en wij organiseren pas een fandag als er genoeg fans zijn.
er was eens......