Auteur Topic: Vragen over ExpeditieRobinson.net  (gelezen 51085 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #80 Gepost op: 10-04-2006, 23:17:50 »
Wanneer komen die avatars
van 'De Titanen' beschikbaar...?
Duurt wel erg lang moet ik zeggen  ::hypocriet::

Ze komen aan het einde van de week. Ook ik ben maar een mens en heb naast ER.net en Realitynet ook een normaal leven. Ik heb nu een toetsweek en ben ook druk voor andere site's maar ik hoop ze dus rond vrijdag/zaterdag online te hebben. Houd het forum in de gaten!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #81 Gepost op: 14-04-2006, 19:48:24 »
Er zit toch iemand op het eiland met een dagboekje? waarom kunnen wij daar nergens iets over lezen?
Op de TALPA site spreken ze daar wel oevr, maar ik vind dat meer een "neutraal dagverslag"dan een dagboek...er staat toch helemaal niets persoonlijks in? DAT is een dagboek, met alle intieme smeuiige kantjes:)
Vorig jaar was er toch ook een dagboek van 1 van de kandidaten te lezen op de site?WATSkebeurt?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #82 Gepost op: 18-04-2006, 20:22:01 »
Er zit toch iemand op het eiland met een dagboekje? waarom kunnen wij daar nergens iets over lezen?
Op de TALPA site spreken ze daar wel oevr, maar ik vind dat meer een "neutraal dagverslag"dan een dagboek...er staat toch helemaal niets persoonlijks in? DAT is een dagboek, met alle intieme smeuiige kantjes:)
Vorig jaar was er toch ook een dagboek van 1 van de kandidaten te lezen op de site?WATSkebeurt?
Dat vroeg ik me net ook af,misschien is het in het verleden reeds gezegd,maar bijvoorbeld,een dame die reeds geruime tijd in de expeditie zit, heeft op een gegeven ogenblik toch nood aan (laat ik het "hygiënisch absorberende producten" noemen)? zij krijgen dat toch van de makers v/h programma, wanneer de camera's niet draaien? en zo nog van die zaken die wij als kijker niet weten. bijv. iemand die rookt,niet voor de camera welliswaar,maar ik kan me niet voorstellen dat er nog geen enkele roker deelgenomen heeft aan ER.enz. enz. die "geheime" kantjes zou ik ook graag eens willen weten.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #83 Gepost op: 18-04-2006, 21:03:43 »
Dat vroeg ik me net ook af,misschien is het in het verleden reeds gezegd,maar bijvoorbeld,een dame die reeds geruime tijd in de expeditie zit, heeft op een gegeven ogenblik toch nood aan (laat ik het "hygiënisch absorberende producten" noemen)? zij krijgen dat toch van de makers v/h programma, wanneer de camera's niet draaien? en zo nog van die zaken die wij als kijker niet weten. bijv. iemand die rookt,niet voor de camera welliswaar,maar ik kan me niet voorstellen dat er nog geen enkele roker deelgenomen heeft aan ER.enz. enz. die "geheime" kantjes zou ik ook graag eens willen weten.

Meestal gaan de vrouwen aan de pil. En er was de vorige expeditie een artikel over de weetjes waar jij het over hebt. Condooms waren er bijvoorbeeld ook aanwezig.  :P

Hier is dat artikel: http://www.expeditierobinson.net/p,er6-media_troskompas24_09.html
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 21:06:33 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #84 Gepost op: 18-04-2006, 22:07:39 »
Meestal gaan de vrouwen aan de pil. En er was de vorige expeditie een artikel over de weetjes waar jij het over hebt. Condooms waren er bijvoorbeeld ook aanwezig.  :P

Hier is dat artikel: http://www.expeditierobinson.net/p,er6-media_troskompas24_09.html
Thanx Evenstar,tja ik heb niet de tijd om alles op te zoeken
  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
 

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #85 Gepost op: 20-04-2006, 21:47:19 »
weet iemand wanneer er weer een fandag is? en welke deelnemers er komen?
en waar ik hierover meer info kan vinden?

groetjes summergirl  ::bravo::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #86 Gepost op: 20-04-2006, 22:55:34 »
Ik hoop ook dat er een fandag komt met de titanen... Lijkt me leuk ook eens kennis te maken met de ER mensen van seizoen 1.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #87 Gepost op: 21-04-2006, 08:50:13 »
weet iemand wanneer er weer een fandag is? en welke deelnemers er komen?
en waar ik hierover meer info kan vinden?

groetjes summergirl  ::bravo::

Ga er maar van uit dat er geen fandag voor Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen' komt. Binnekort hebben we bij realitynet al de MolFanDag. Dit verreist veel energie en tijd, en daarom kunnen we onmogelijk twee fandagen achter elkaar doen. Maar de wondere zijn de wereld nog niet uit! Maar ik zal er maar van uitgaan dat er geen fandag komt!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #88 Gepost op: 21-04-2006, 09:38:07 »
Ga er maar van uit dat er geen fandag voor Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen' komt. Binnekort hebben we bij realitynet al de MolFanDag. Dit verreist veel energie en tijd, en daarom kunnen we onmogelijk twee fandagen achter elkaar doen. Maar de wondere zijn de wereld nog niet uit! Maar ik zal er maar van uitgaan dat er geen fandag komt!

aahhhhhhhhh wat erg had ook gehoopt op een fandag kunnen we het niet in november ofzo organiseren er is veel animo voor. Kandidaten vinden het denk ik ook erg leuk ( ik noem een aantal namen Frank, ernestine, Peter, Fleur, Douwe, Pieter enz)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #89 Gepost op: 21-04-2006, 09:42:18 »
Ik las vanochtend in de telegraaf een heel leuk interview van Ryan. helaas ik heb geen scanner dus misschien heeft iemand anders de telegraaf ook en kan dit artikel op het net zetten.

Er staat in de artikel niet hoe lang hij in de expeditie is gebleven of hoeveel hij is afgevallen alleen wordt het wel duidelijk dat hij heel ver is gekomen!!  ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #90 Gepost op: 21-04-2006, 11:27:41 »
Ik las vanochtend in de telegraaf een heel leuk interview van Ryan. helaas ik heb geen scanner dus misschien heeft iemand anders de telegraaf ook en kan dit artikel op het net zetten.

Er staat in de artikel niet hoe lang hij in de expeditie is gebleven of hoeveel hij is afgevallen alleen wordt het wel duidelijk dat hij heel ver is gekomen!!  ;)

Als je het niet erg vindt, mag je het per post naar me sturen. Kost je alleen 39 cent.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #91 Gepost op: 21-04-2006, 13:03:17 »
Ik las vanochtend in de telegraaf een heel leuk interview van Ryan. helaas ik heb geen scanner dus misschien heeft iemand anders de telegraaf ook en kan dit artikel op het net zetten.

Er staat in de artikel niet hoe lang hij in de expeditie is gebleven of hoeveel hij is afgevallen alleen wordt het wel duidelijk dat hij heel ver is gekomen!!  ;)

Aan dat artikel kunnen we wel via de digitale Telegraaf komen. Dus inscannen is niet nodig. Bedankt voor het melden iig.
Geniet nooit met mate...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #92 Gepost op: 21-04-2006, 13:46:57 »
tnx, het artikel staat er inmiddels op  ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline mr_kais

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #93 Gepost op: 7-05-2006, 18:30:51 »
Hoe oud moet je zijn om je op te geven voor exp robinson?
En hoe kan je je opgeven voor exp robinson?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #94 Gepost op: 7-05-2006, 19:24:42 »
Hoe oud moet je zijn om je op te geven voor exp robinson?
En hoe kan je je opgeven voor exp robinson?
18, en de selectierondes zijn al geweest. Meestal kan je je opgeven door een brief of op de site www.talpa.nl of www.kanaaltwee.be

Kijk anders eens dit topic door
First you go backwards, but then forwards again

Offline laura!!!

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #95 Gepost op: 8-05-2006, 12:15:38 »
hoe komt iedereen aan zoon plaatjes van de mensen die mee doen aan 'de strijd ter titanen'want ik wil ook zoon plaatje ::) :D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #96 Gepost op: 8-05-2006, 12:40:22 »
hoe komt iedereen aan zoon plaatjes van de mensen die mee doen aan 'de strijd ter titanen'want ik wil ook zoon plaatje ::) :D

ga naar profiel ------}
forumprofielinformatie (zie linkerrijtje onder het kopje profiel wijzigingen)-----}
eigen foto/image kiezen
...-----}
met expeditie robinson strijd der titanen.-----}
rijtje met namen-----}
klik op jouw favoriet, dus maxime en voila daar heb je de avatar van je keuze.  :D
« Laatst bewerkt op: 8-05-2006, 13:15:05 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #97 Gepost op: 9-05-2006, 22:38:43 »
Waarom is het Kwijl Topic nou gesloten?? Ik weet dat er mensen zijn die zich eraan ergeren maar ik heb al wat bedacht.....als het Kwijl Topic weer open zou gaan dan starten we ook gewoon een Antie Kwijl Topic....dan kan iedereen zijn eigen mening geven en is iedereen weer tevreden  ;)

Ik vind het ook stom en niet normaal dat zoiets nodig zou zijn maar tegenwoordig moet het dus blijkbaar wel......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #98 Gepost op: 9-05-2006, 22:51:55 »
Waarom is het Kwijl Topic nou gesloten?? Ik weet dat er mensen zijn die zich eraan ergeren maar ik heb al wat bedacht.....als het Kwijl Topic weer open zou gaan dan starten we ook gewoon een Antie Kwijl Topic....dan kan iedereen zijn eigen mening geven en is iedereen weer tevreden  ;)

Ik vind het ook stom en niet normaal dat zoiets nodig zou zijn maar tegenwoordig moet het dus blijkbaar wel......

Alhoewel het niet mijn favoriete topic is, kan ik begrijpen dat er voor sommigen ruimte is hun idolatie naar deelnemers te uiten.
Maar om dat nu 30x in hetzelfde topic te doen met vrijwel altijd dezelfde tekst, vind ik nogal ver gaan. 1x Lijkt me meer dan genoeg. Dus als het dan herhaald en herhaald en herhaald wordt, kan ik begrijpen dat er aanstoot aan genomen wordt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #99 Gepost op: 9-05-2006, 23:19:09 »
Waarom is het Kwijl Topic nou gesloten?? Ik weet dat er mensen zijn die zich eraan ergeren maar ik heb al wat bedacht.....als het Kwijl Topic weer open zou gaan dan starten we ook gewoon een Antie Kwijl Topic....dan kan iedereen zijn eigen mening geven en is iedereen weer tevreden  ;)

Ik vind het ook stom en niet normaal dat zoiets nodig zou zijn maar tegenwoordig moet het dus blijkbaar wel......


als je het kwijltopic even leest weet je dat het tijdelijk is Stefanie.
Dan is bij deze deze discussie gesloten.
er was eens......