Auteur Topic: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?  (gelezen 25771 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #20 Gepost op: 27-01-2006, 23:50:02 »
Ik lach me rot  ::rofl:: Maar 't zou voor de verandering toch weleens leuk zijn of niet? Tenminste niet meer dat geklaag over zandvlooien.
Ik zie het al voor me: 'Om de tijd te doden besluiten Douwe en Richard maar te gaan gooien met Sneeuwballen. Klaar ziet er de lol niet van in en gaat meteen zeuren. Zij vind dat de twee pinguins moeten gaan zoeken voor het avondeten

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #21 Gepost op: 28-01-2006, 00:02:09 »
Ik zie het al voor me: 'Om de tijd te doden besluiten Douwe en Richard maar te gaan gooien met Sneeuwballen. Klaar ziet er de lol niet van in en gaat meteen zeuren. Zij vind dat de twee pinguins moeten gaan zoeken voor het avondeten

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #22 Gepost op: 28-01-2006, 16:26:12 »
En in plaats van Chico dit keer een pinguin :)
Da Vincie

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #23 Gepost op: 28-01-2006, 21:55:30 »
Ik verwacht hele dikke muziek d-_-b

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #24 Gepost op: 28-01-2006, 23:06:40 »
Ik verwacht hele dikke muziek d-_-b
Ohja.  ::jaja::
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #25 Gepost op: 28-01-2006, 23:13:49 »
Ik verwacht hele dikke muziek d-_-b
Ja, dat uiteraard ook! ::jaja::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #26 Gepost op: 29-01-2006, 22:05:47 »
Helemaal niks meer!!   ::ohno:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #27 Gepost op: 29-01-2006, 22:15:06 »
Wat minder hyper doen en gewoon normaal afwachten kan je leven zo hard verbeteren, trust me. :)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #28 Gepost op: 30-01-2006, 00:41:07 »
Ik verwacht een spannende strijd zeker als ze Björn met Richard samen zetten.. Wie gaat er dan het vuur bewaken ?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #29 Gepost op: 30-01-2006, 12:03:59 »
op dit moment verwacht ik eventjes niets ::ohno::

...ik kan pas iets verwachten als ik weet wie er mee doen..en ja daarvoor moeten we nog even geduld hebben blijkt wel, na het lezen van alle tegenstrijdige berichten :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #30 Gepost op: 30-01-2006, 16:22:48 »
op dit moment verwacht ik eventjes niets ::ohno::

...ik kan pas iets verwachten als ik weet wie er mee doen..en ja daarvoor moeten we nog even geduld hebben blijkt wel, na het lezen van alle tegenstrijdige berichten :)

Sluit ik me bij aan ::jaja::
Da Vincie

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #31 Gepost op: 30-01-2006, 16:41:14 »
inderdaad, hoezo kan je nou oordelen zodner dat je er ook maar IETS van gehoord hebt? De berichten op ZijOnline zijn speculaties.

Wat jullie hebben zijn vooroordelen  :-\\
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #32 Gepost op: 31-01-2006, 21:35:33 »
Ik hoop dat het een expeditie zal worden vol tactieken.
het moet een keer slim gespeeld worden. niet zo tam als het altijd gaat bij ER.

Aan de ene kant is het wle jammer dat niet alle keuzes van het publiek meegaan. maar aan de andere kant vind ik het wel leuk want dan is er kans dat een peter of raymond niet meedoet.

Ik vind namelijk niet dat als je eerst opgeeft in een expeditie omdat je er geen zin meer in hebt dat je dan een extra kans krijgt. Kijk net zo als Keo die op moest geven door ziekte vind ik het dan weer wel.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #33 Gepost op: 1-02-2006, 09:04:57 »
Ik verwacht/Ik vrees dat het verloop van de strijd der titanen voor een belangrijk deel al vast ligt voor het begonnen is  >:(. De deelnemers kennen elkaar allemaal (niet allemaal persoonlijk, maar dan in ieder geval van tv) en kunnen dus al hele concrete plannen/complotten hebben. Ik hoop daarom dat de makers met veel onvoorspelbare wendingen komen, zodat van te voren bedachte plannen hierdoor om zeep worden geholpen...  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #34 Gepost op: 1-02-2006, 11:09:07 »
Kijk net zo als Keo die op moest geven door ziekte vind ik het dan weer wel.

Ja Keo heeft moeten opgeven omdat hij ziek was. Maar ik vond zijn gedrag tijdens de life-show echt
niet kunnen. De wijze dat hij Olivier heeft uitgekafferd vond ik echt zeer zeer laag. Ik hoop echt dat hij niet meekomt en anders gun ik hem de overwinning zeker NIET.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #35 Gepost op: 1-02-2006, 17:25:34 »
Ik hoop daarom dat de makers met veel onvoorspelbare wendingen komen, zodat van te voren bedachte plannen hierdoor om zeep worden geholpen...  ::jaja::

Ja dat is leuker ja, kan soms een beetje flauw en vervelend uitpakken, maar het is wel leuk :)... Zo vond ik het dus ook erg leuk toen de 2 kampen bij ER05 moesten inpakken en opnieuw werden verdeeld door 2 mensen die ze helemaal niet kenden, en dat Douwe er ook nog heel cool bleek te zijn :) De eerste die ze hadden weggestemd zonder reden :)

Gaan ze dit jaar weer beginnen met teams ? En zo ja.. gaan de leden uit hetzelfde jaar dan bij elkaar in het team ? Teamwisselingen is zowiezo wel leuk :)
Da Vincie

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #36 Gepost op: 4-02-2006, 12:48:25 »
Ik verwacht niks totdat alle kandidaten bekend zijn.

Ik hoop dat het spel tot het uiterste gespeeld gaat worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #37 Gepost op: 5-02-2006, 16:40:43 »
Ik verwacht dat de omstandigheden heel zwaar zullen zijn. In ER2 moesten de deelnemers op een gegeven moment door een mangrove-woud trekken. Dat woud was geloof ik maar twee kilometer lang, maar ze deden er wel de hele dag over, omdat het zo zwaar was om daar door heen te gaan. Richard zei toen nog dat dat het zwaarste was wat hij ooit had gedaan. Zulke acties mogen ze bij de Strijd der Titanen ook wel doen.
En ik verwacht dat ze heel weinig hulpmiddelen krijgen: één pan en één manchette. Geen vuur, dekens, touw of dat soort dingen. Die moeten ze maar verdienen bij de proeven.  >:D Laat ze maar bewijzen dat ze Titanen zijn.

Oh ja: en ik verwacht eigenlijk dat de mensen die weggestemd worden ook echt weg zijn. Dat ze niet nog een extra kans krijgen, want eigenlijk is deze Strijd al een tweede kans. Een derde kans hoeft voor mij niet echt.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #38 Gepost op: 6-02-2006, 11:35:13 »
De Amerikaanse serie van All Stars was duidelijk. De winnaars van vorig editie werden snel weggestemd. Nu gaathet in de Amerikaanse versie er wel heel anders aan toe en gaat het niet om een schijntje geld maar 1 millioen dollar.

Wat dat betreft zou dat geringe prijzengeld hier nog wel eens de serie kunnen verpesten. Probleem is namelijk dat veel kandidaten elkaar kennen. Van vorige series of beter nog door vriendschappen buiten het programma om. In Amerika waren deze er ook maar werden ze glashard verbroken omdat het om 1 miljoen gaat. Hier zal dat niet gebeuren en bestaat het gevaar dat gewoon een vriendengroepje gewoon bijelkaar klit en blijft met eventueel hier in nederland al gemaakte deal en zo een voorspelbaar en saai programma.

Wendingen kunnen dius noodzakelijk zijn maar ik hoop dat ze die flauwekul van afgelopen seizoen voorgoed achter zich laten liggen en het nooit meer zo bont maken.
at your service

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #39 Gepost op: 21-02-2006, 18:28:44 »
Ik verwacht er niks meer van!

Zo lang heb ik naar dit (all stars) uitgekeken en nu ik de deelnemers zie lijk me het niet zo leuk meer.

MICK IS VET TOF!!! ECHT WAAR!!

maar waar zijn Frank, Peter  :\'(Keo, giovanni en Robin?? die zouden ook mee doen.

Ik noem dit B-kandidaten (mijn mening zou ik wel kritiek op krijgen)bijv Jakobien & Marleen.

Al moet ik wel zeggen dat ik het vanaf 2002 ben gaan volgen dus jennifer, pieter, en richard ken ik niet en daar hoor ik wel goede verhalen van.