Auteur Topic: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?  (gelezen 25715 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #80 Gepost op: 21-03-2006, 13:44:14 »
in zn naam staat 1993 ga ervan uit dat dit zijn geboortejaar is en dat hij nog niet jarig is geweest dit jaar 2005-1993= 12..... hmmmz zal het waar zijn wat hij getypt zou hebben?? mja stormpie wel bedankt voor het verwijderen van dit het berichtje  ::ok::  ;)
Inderdaad, ik hoop dat je gelijk hebt... Maar als het straks blijkt te kloppen baal ik wel flink dat ik het al gelezen had...  :\'(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline theo-spike

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • van mij mag je winnen richard!!
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #81 Gepost op: 23-03-2006, 19:20:13 »
Ik verwacht een leuke serie die in Nederland wel weer met heel wat reclame zal worden uitgezonden( talpa), maar ik kijk trouw! Mijn favoriet is Bjorn, dus: KOM OP, BJORN!!!! ::ok::
theo

Offline Machdag

  • Forumlid
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #82 Gepost op: 28-03-2006, 19:34:01 »
Ik verwacht dat het gewoon super spannend gaat worden!! en ik hoop dat maxime gaat winnen!! maarja we zullen het wel zien!! verder hoop ik op veel spanning!! ik kijk er naar uit!!! nog 6 dagen  ::rofl::

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #83 Gepost op: 28-03-2006, 21:39:04 »
Ik verwacht dat het gewoon super spannend gaat worden!! en ik hoop dat maxime gaat winnen!! maarja we zullen het wel zien!! verder hoop ik op veel spanning!! ik kijk er naar uit!!! nog 6 dagen  ::rofl::

Hier ga ik helemaal in mee  ;D
Maxime! Mijn Robinson!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #84 Gepost op: 29-03-2006, 15:05:57 »
Ik verwacht ook dat het super super super spannend gaat worden....en dat ook de onderlinge omgang met elkaar wel eens heftig kan worden..als je ziet wat voor persoonlijkheden er meedoen...ik heb er in ieder geval ook heeeeeel veel zin in!!! ;D. Laat de Strijd maar beginnen!!  ;)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Reactie #85 Gepost op: 29-03-2006, 16:04:21 »
Ja, als je ziet welke kandidaten ermee gaan doen verwacht ik zeker wat botsende karakters. Maar dat maakt het dan ook wel weer spannend natuurlijk. Ik kan nauwelijks meer wachten tot maandag. Maar ja, 't zal toch moeten hè?