Auteur Topic: Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?  (gelezen 25769 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Wat Verwacht jij van ER 'Strijd der Titanen'?
« Gepost op: 26-01-2006, 00:47:30 »
Ik verwacht dat dit een spectaculaire en spannende reeks gaan worden, met veel vriendschappen en veel ruzie`s. Ik ben benieuwd wie mee gaan doen al zijn er pas een paar kandidaten bekend.  :)
« Laatst bewerkt op: 28-01-2006, 10:45:35 door mapel »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2006, 08:37:43 »
Ik vrees dat de "sterken" er door de zwakkeren meteen uitgestemd gaan worden. Aangezien diegenen die de serie gevolgd hebben, precies weten wie hun grootste concurrentie is, denk ik dat ze daar ge/misbruik van gaan maken.

Dat is een nadeel wat je bij een "normale" serie niet hebt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2006, 11:28:17 »
Niks meer!!

ik ben zeer teleurgesteld dat de kandidaten niet mee gaan die door het publiek zijn gestemd!!

Wij hebben deze mensen toch gekozen!!!

All Stars  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Stinjow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #3 Gepost op: 26-01-2006, 12:54:52 »
You have. Net5 dankt u voor het geld  ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #4 Gepost op: 26-01-2006, 12:56:14 »
Niks meer!!

ik ben zeer teleurgesteld dat de kandidaten niet mee gaan die door het publiek zijn gestemd!!

Wij hebben deze mensen toch gekozen!!!

All Stars  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik vind het ook belachelijk dat de kandidaten die uitgekozen zijn inene niet mee mogen doen dan denk je ook bij jezelf waarom moet je stemmen vervolgens worden de kandidaten die de meeste stemmen uitgekozen en inene weer niet maar goed, ben benieuwd wie dan wel mee mogen doen aan deze reeks.  :) ;) misschien Klaar? haha

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #5 Gepost op: 26-01-2006, 15:49:00 »
Best wel te verwachten dat 'onze keuze' niet meetelt. Dat stemmen is van Net 5 en dit is van Talpa..

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #6 Gepost op: 26-01-2006, 19:04:34 »
Mij lijkt eigenlijk zo;n allstar serie een beetje nutteloos en uitmelkerij.. het is wel leuk om mensen uit de verschillende series dan bij elkaar te zien op zo'n eiland maar waarom :S:S

Waarom niet gewoon alleen maar de normale expedities met allemaal nieuwe gezichten..die elkaar niet kennen...niet weten wat ze van elkaar kunnen verwachten, en dat ze samen moeten werken en dat ze banden moeten opbouwen met de rest van de kampleden.. Ik kijk meer uit naar de echte ER 06 :)
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #7 Gepost op: 26-01-2006, 20:00:04 »
Mij lijkt eigenlijk zo;n allstar serie een beetje nutteloos en uitmelkerij.. het is wel leuk om mensen uit de verschillende series dan bij elkaar te zien op zo'n eiland maar waarom :S:S

Waarom niet gewoon alleen maar de normale expedities met allemaal nieuwe gezichten..die elkaar niet kennen...niet weten wat ze van elkaar kunnen verwachten, en dat ze samen moeten werken en dat ze banden moeten opbouwen met de rest van de kampleden.. Ik kijk meer uit naar de echte ER 06 :)
ja ik ook hoor ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #8 Gepost op: 26-01-2006, 20:03:13 »
Ik vond de Amerikaanse All Stars versie één van de beste reeksen van alle 11 reeksen die ze tot nu toe hebben.

Maar of dat ook zo bij ER zal zijn???
All Stars was leuk omdat iedereen erg gebrand was om te winnen en complotten begonnen te smeden. Expeditie Robinson is altijd heel lief geweest op dat vlak.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #9 Gepost op: 26-01-2006, 20:24:03 »
Ja er moet gewoon is ff actie komen, complotten!! Geweldig zijn die! ::bravo::
🜃

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2006, 22:31:42 »
Ja er moet gewoon is ff actie komen, complotten!! Geweldig zijn die! ::bravo::

Jah, precies, daarvoor heb je wel genoeg 'Survivor'-ervaring. ;D ;)
2024: wie is de Mol?

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #11 Gepost op: 26-01-2006, 23:17:40 »
John - Carl - Esther geen genoeg actie ??:P
Meredith, Wim  - Esther geen complot ??
maar kijk het hangt er een beetje van af...

normale expeditie speel je voor de ervaring..het samenwerken.. overleven op een eiland..de proeven...

dit is echt een beetje om te winnen, om mensen een 2e kans te geven zoals Maxime, en om winnaars met elkaar te meten, dit levert dus meer strijd, concurrentie, complotten en ruzies op en dat is eigenlijk best leuk :):) alleen ken ik dus al die kandidaten niet behalve ER.05'ers
Da Vincie

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #12 Gepost op: 26-01-2006, 23:25:58 »
Esther doet niet meer mee ze heeft aan 1 keer genoeg.
Te zwaarder belasting voor haar.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2006, 12:02:29 »
Meredith, Wim  - Esther geen complot ??
::rofl::
Dat was een minuutje ofzo ter sprake gekomen en meteen opgedoekt want oh drama, dat mag toch niet?

In Survivor (de US reeks bedoel ik dus) is het elke aflevering complotten en weten mensen niet wie ze kunnen vertrouwen en wordt er verraad gepleegd enzovoorts.

Maar bij ons is het een grote zonde om de sterke speler weg te stemmen zodat je zelf meer kans maakt om te winnen. Maar dat is toch net het spel? Proberen te winnen?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #14 Gepost op: 27-01-2006, 13:49:04 »
Jah iedereen boos op Douwe omdat ie Maxime had weggespeeld. Damn. Dat is gewoon tactiek. En dat heb je ook nodig als Robinson.
🜃

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #15 Gepost op: 27-01-2006, 13:56:11 »
 :) weet niet wat ik kan verwachten, heb allleen de laatste serie gezien. Dus ik laat me gewoon verrassen  ;D
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #16 Gepost op: 27-01-2006, 20:05:50 »
Ik denk dat het een keiharde strijd gaat worden met hele zware proeven. De kanidaten weten allemaal hoe de situatie is dus ik denk dat het heel zwaar gaat worden.
Maxime! Mijn Robinson!

Madine

  • Gast
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #17 Gepost op: 27-01-2006, 23:41:41 »
Het zou me niets verbazen als iedereen voor de gek wordt gehouden en dadelijk op Antartica gedumpt gaat worden. "Probeer hier maar eens te overleven" zegt EP dan terwijl ze staan te bibberen in korte broek  ::rofl:: Zou 't hoogste aantal afvallers sinds jaren betekenen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #18 Gepost op: 27-01-2006, 23:45:47 »
Het zou me niets verbazen als iedereen voor de gek wordt gehouden en dadelijk op Antartica gedumpt gaat worden. "Probeer hier maar eens te overleven" zegt EP dan terwijl ze staan te bibberen in korte broek  ::rofl:: Zou 't hoogste aantal afvallers sinds jaren betekenen.
::ok:: ::rofl::

Welkom, dit is EXPEDITIE AMUNDSEN!

Madine

  • Gast
Re: Wat Verwacht jij van ER Allstars?
« Reactie #19 Gepost op: 27-01-2006, 23:47:59 »
Ik lach me rot  ::rofl:: Maar 't zou voor de verandering toch weleens leuk zijn of niet? Tenminste niet meer dat geklaag over zandvlooien.