Poll

Wie is je favoriet?

Björn
3 (3.2%)
Douwe
16 (17%)
Ernestine
2 (2.1%)
Fleur
11 (11.7%)
Frank
14 (14.9%)
Ilona
11 (11.7%)
Jakobien
2 (2.1%)
Jennifer
5 (5.3%)
Karin
3 (3.2%)
Lydia
2 (2.1%)
Maxime
7 (7.4%)
Melvin
0 (0%)
Mick
4 (4.3%)
Pieter
7 (7.4%)
Richard
1 (1.1%)
Ryan
5 (5.3%)
Veronique
1 (1.1%)

Totaal aantal stemmen: 52

Auteur Topic: De Kandidaten  (gelezen 68549 keer)

Offline theo-spike

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • van mij mag je winnen richard!!
Re: De Kandidaten
« Reactie #260 Gepost op: 26-03-2006, 11:05:25 »
Het zou inderdaad ook Lydia kunnen zijn die naast Maxime staat ::jaja::, maar we zien het volgende week wel. Als dat trouwens zo is, dan zou het wel eens kunnen zijn dat ze hier al om een vrijstelling aan het dueleren zijn :-\\
theo

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #261 Gepost op: 26-03-2006, 15:30:16 »
In de trailer zie je ook een stukje, waarin Maxime bijna van de balk valt, maar deze is uit de vorige editie, want achter hem staat emma en voor hem marleen. Denk dus niet dat dit al de finale is!!

Achter hem staat Jakobien, volgens mij. :) En Maxime heeft in de vorige editie toch nooit op de balk gestaan?  ???
Nog even niks.

Offline chant

  • Forumlid
Re: De Kandidaten
« Reactie #262 Gepost op: 26-03-2006, 15:38:43 »
Echt he...Vorig jaar niet goed gekeken..Remember? Douwe, Max?..
Dit is dus van deze expeditie.

Kheb dr wel zin in:D

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: De Kandidaten
« Reactie #263 Gepost op: 27-03-2006, 15:40:43 »
Mensen, morgen komen de kandidaten van Strijd det Titanen weer aan in Nederland. Ze komen terug van de expeditie.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: De Kandidaten
« Reactie #264 Gepost op: 27-03-2006, 16:18:10 »
Net de nieuwe gids gehad .. waar biografieën in staan van alle 17 kandidaten (kleine hoor).

Ook een foto waarop je Douwe, Fleur, Maxime, Ernestine en ik denk Jennifer te zien is.
Dus die zullen wel zowieso in 1 kamp zitten dan of het halen tot de samensmelting.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #265 Gepost op: 27-03-2006, 18:12:56 »
Net de nieuwe gids gehad .. waar biografieën in staan van alle 17 kandidaten (kleine hoor).

Ook een foto waarop je Douwe, Fleur, Maxime, Ernestine en ik denk Jennifer te zien is.
Dus die zullen wel zowieso in 1 kamp zitten dan of het halen tot de samensmelting.

Welke gids heb je dan? Ben ook wel een beetje benieuwd :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #266 Gepost op: 27-03-2006, 18:56:56 »
Heb ik op andere Topic ook al gezet: of iedereen wil melden als er iets van in de TV gidsen of andere tijdschriften staat over Expeditie Robinson..ik wil namelijk ook al die interviews en dingen hebben over Expeditie Robinson.

Madine

  • Gast
Re: De Kandidaten
« Reactie #267 Gepost op: 27-03-2006, 20:11:33 »
Mensen, morgen komen de kandidaten van Strijd det Titanen weer aan in Nederland. Ze komen terug van de expeditie.

Oeh oeh, dan ga ik me helemaal gek zitten maken of ik niets te horen krijg voor ER: september  :P Ik neem namelijk aan dat die selecties dan toch wel moeten beginnen.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: De Kandidaten
« Reactie #268 Gepost op: 27-03-2006, 20:43:36 »
Heb ik op andere Topic ook al gezet: of iedereen wil melden als er iets van in de TV gidsen of andere tijdschriften staat over Expeditie Robinson..ik wil namelijk ook al die interviews en dingen hebben over Expeditie Robinson.

Ik scan em morgen wel ff.
Het zijn 4 kantjes aan info over ER

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: De Kandidaten
« Reactie #269 Gepost op: 27-03-2006, 21:25:15 »
Oew Douwe dah bomb!!! zag ehm al zow wijnig in Leeuwardne :P
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #270 Gepost op: 27-03-2006, 21:41:52 »
Mensen, morgen komen de kandidaten van Strijd det Titanen weer aan in Nederland. Ze komen terug van de expeditie.

Ze zijn al een paar dagen geleden aangekomen  (misschien niet allemaal?)  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 27-03-2006, 21:44:22 door TheNightcrawler »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #271 Gepost op: 27-03-2006, 21:45:43 »
Net de nieuwe gids gehad .. waar biografieën in staan van alle 17 kandidaten (kleine hoor).

Ook een foto waarop je Douwe, Fleur, Maxime, Ernestine en ik denk Jennifer te zien is.
Dus die zullen wel zowieso in 1 kamp zitten dan of het halen tot de samensmelting.

Ernestine?? Doet ze nou weer wel mee?? ???
Zoja, heb ik daar helemaal geen problemen mee. hoor.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: De Kandidaten
« Reactie #272 Gepost op: 27-03-2006, 21:53:45 »
Ernestine?? Doet ze nou weer wel mee?? ???
Zoja, heb ik daar helemaal geen problemen mee. hoor.

Jah ze doet mee! Vind ik echt leuk voor haar!

Die foto is echt weer  ::rofl:: Douwe ligt weer ergens vooraan te relaxen en de andere kampleden staan verderop met z'n allen te praten (om een plan voor een kamp te maken lijkt het).

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: De Kandidaten
« Reactie #273 Gepost op: 28-03-2006, 11:43:56 »
Hallo allemaal daar!

Even een hele korte reactie:

Marleen is geen deelnemer, zij was onze kandidatenbegeleider tijdens de expeditie op de Filipijnen. Het totaal aantal deelnemers is daarom 17 personen, een vreemd ongelijk aantal...dat vonden wij ook al voor vertrek, maar het bleek toch te kloppen. Iedereen dacht dat er nog een geheime kandidaat te voorschijn zou komen maar zo was het niet.

Groeten en tot gauw.

Pieter

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #274 Gepost op: 28-03-2006, 12:23:45 »
Hallo allemaal daar!

Even een hele korte reactie:

Marleen is geen deelnemer, zij was onze kandidatenbegeleider tijdens de expeditie op de Filipijnen. Het totaal aantal deelnemers is daarom 17 personen, een vreemd ongelijk aantal...dat vonden wij ook al voor vertrek, maar het bleek toch te kloppen. Iedereen dacht dat er nog een geheime kandidaat te voorschijn zou komen maar zo was het niet.

Groeten en tot gauw.

Pieter

Leuk dat je weer op het forum te vinden bent Pieter!!
Blijf je lekker meelezen komende serie?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #275 Gepost op: 28-03-2006, 16:38:21 »
Bij het lijstje op pagina 1 is geen Ernestine te bekennen  ::ohno::
Terwijl ik nog wel voor haar ge'sms't heb...
Helaas hebben ze voor andere gekozen,
heb er nu minder zin in dan voorheen 
There's no show like a reality show ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Kandidaten
« Reactie #276 Gepost op: 28-03-2006, 16:45:49 »
Het lijstje op pagina 1 dateert van januari. De lijsten die toen zijn opgesteld waren gebaseerd op een filmpje van het vertrek van de kandidaten, waarbij Ernestine niet aanwezig was. Maar nu lijkt het erop (lees de recentere berichten  ::vergroot::) dat Ernestine wel mee is gegaan...
Dus raak niet meteen zo teneergeslagen, waarschijnlijk is ze wel mee!  ::jaja::

Leuk dat Pieter dit forum bezoekt!  ::ok::
Hopelijk komt ook E-P dit keer weer vragen beantwoorden!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #277 Gepost op: 28-03-2006, 16:52:32 »
Het lijstje op pagina 1 dateert van januari. De lijsten die toen zijn opgesteld waren gebaseerd op een filmpje van het vertrek van de kandidaten, waarbij Ernestine niet aanwezig was. Maar nu lijkt het erop (lees de recentere berichten  ::vergroot::) dat Ernestine wel mee is gegaan...
Dus raak niet meteen zo teneergeslagen, waarschijnlijk is ze wel mee!  ::jaja::

Leuk dat Pieter dit forum bezoekt!  ::ok::
Hopelijk komt ook E-P dit keer weer vragen beantwoorden!

Bedankt voor je reactie
Heb er al veel meer zin in nu blijkt dat Ernestine weer mee doet  ::tandpastasmiley::
There's no show like a reality show ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Kandidaten
« Reactie #278 Gepost op: 28-03-2006, 17:01:49 »
Ik vind het ook grappig dat Ernestine meedoet, omdat het eigenlijk zo'n antiheld(in) is: helemaal geen Robinson-type. En in 2004 was ik fan van de moerasketiers (hoewel dat meer door de situatie kwam waarin ze verkeerden, dan door de personen zelfwant eigenlijk deden Klaar en Mick best irritant...  ;).
Maar als er aan het begin meteen een proef komt waarin kandidaten afvallen, dan vrees ik enorm voor de expeditie van Ernestine en Douwe..
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: De Kandidaten
« Reactie #279 Gepost op: 28-03-2006, 17:12:37 »
Maar als er aan het begin meteen een proef komt waarin kandidaten afvallen, dan vrees ik enorm voor de expeditie van Ernestine en Douwe..

Ik ook, k hoop iig dat douwe dan niet afvalt...

Come on Maxime en Ryan!!
Get to the Finals!!! 8)